abonnement Unibet Coolblue
pi_188718900
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

We gaan het even peilen.

@:GGMM @:Tjacka @:JR-Style-93 @:Dven @:JeSuisDroppie @:Tagliano @:Fargo @:TheVulture @:Poepz0r @:LitmanenAFCA @:maxi-mus
Nope 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188718999
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:56 schreef tompsv18 het volgende:
Luckassen naar Anderlecht
SjonGod!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_188719030
Als ajax elk jaar kampioen wordt gaan minder mensen eredivisie kijken, waardoor de eredivisie clubs minder geld krijgen uit televisiecontracten en sponsors gaan minder willen betalen om op de shirts te staan, dan balanceert dat zichzelf wel weer
pi_188719066
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:16 schreef Gutanoth het volgende:
Als ajax elk jaar kampioen wordt gaan minder mensen eredivisie kijken, waardoor de eredivisie clubs minder geld krijgen uit televisiecontracten en sponsors gaan minder willen betalen om op de shirts te staan, dan balanceert dat zichzelf wel weer
Het ging hier nooit over Ajax toch???

LOL
pi_188719070
Luckassen weg _O_

JAAAA TOETERTJESSSSS
pi_188719091
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het ging hier nooit over Ajax toch???

LOL
Ik heb nooit nooit gezegd. De post waar jij naar verwijst ging er over dat er op dat moment juist níet over ajax gesproken werd waarna jij zei "nu weer over ajax"
pi_188719100
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:25 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik heb nooit nooit gezegd. De post waar jij naar verwijst ging er over dat er op dat moment juist níet over ajax gesproken werd waarna jij zei "nu weer over ajax"
En gelijk had ik
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:27:16 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188719111
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:16 schreef Gutanoth het volgende:
Als Ajax elk jaar kampioen wordt gaan minder mensen eredivisie kijken, waardoor de eredivisie clubs minder geld krijgen uit televisiecontracten en sponsors gaan minder willen betalen om op de shirts te staan, dan balanceert dat zichzelf wel weer
NL tv rechten zijn peanuts en als je europees meedoet ben je ook weer interessanter voor internationale shirtsponsors.

De eredivisie is gewoon al een beetje aan z'n einde van z'n neerwaartse spiraal, PSV en Ajax doen tenminste alles om zich er aan te ontworstelen, of het gaat lukken is een 2e.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:54:15 #34
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188719402
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:08 schreef tompsv18 het volgende:
Sinds Baumgartl erin staat in 6 wedstrijden maar 1 tegengoal en die had eigenlijk nog afgekeurd moeten worden ook (hands Necid). Koekoek.
Prima aankoop inderdaad, enkele schoonheidsfoutjes (twee keer in de EL die ik me zo snel herinner), maar lijkt echt een prima verdediger te zijn :) Erg blij mee.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_188719507
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Prima aankoop inderdaad, enkele schoonheidsfoutjes (twee keer in de EL die ik me zo snel herinner), maar lijkt echt een prima verdediger te zijn :) Erg blij mee.
Alleen jammer dat er een retard naast hem staat
pi_188720076
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Prima aankoop inderdaad, enkele schoonheidsfoutjes (twee keer in de EL die ik me zo snel herinner), maar lijkt echt een prima verdediger te zijn :) Erg blij mee.
Hij heeft elke wedstrijd wel een flater. Donderdag leidde hij ook weer met een kolderieke actie bij 0-0 een counter in. Moest Viergever aan de noodrem trekken en mochten we niet klagen dat dat niet rood en een pingel was.

Straks als er een varretje zit is het wel gewoon rood en pingel.

Dus ik ben nog niet heel happy met m.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:12:37 #37
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188720314
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft elke wedstrijd wel een flater. Donderdag leidde hij ook weer met een kolderieke actie bij 0-0 een counter in. Moest Viergever aan de noodrem trekken en mochten we niet klagen dat dat niet rood en een pingel was.

Straks als er een varretje zit is het wel gewoon rood en pingel.

Dus ik ben nog niet heel happy met m.
Dat duwtje net buiten de 16?
Kan me voor de rest geen eventueel pingel moment voor de geest halen.
pi_188720331
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat duwtje net buiten de 16?
Kan me voor de rest geen eventueel pingel moment voor de geest halen.
Ik kan me een bal in de breedte herinneren die onderschept werd. Ach, voor de rest voeg hij in alle opzichten al zoveel toe dat die schoonheidsfoutjes er echt wel uit zullen gaan. Als ik trouwens nog 3 wedstrijden tegen die kop van Viergever aan moet kijken dan kun je mij ook afvoeren. Wat een walgelijke talentloos jong is dat zeg.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:16:30 #39
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188720356
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:14 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik kan me een bal in de breedte herinneren die onderschept werd. Ach, voor de rest voeg hij in alle opzichten al zoveel toe dat die schoonheidsfoutjes er echt wel uit zullen gaan. Als ik trouwens nog 3 wedstrijden tegen die kop van Viergever aan moet kijken dan kun je mij ook afvoeren. Wat een walgelijke talentloos jong is dat zeg.
Dat was de eerste wedstrijd tegen Limassol geloof ik ja. Denk persoonlijk ook dat die schoonheidsfoutjes er wel uitgaan. Hij speelt net 5 wedstrijden voor ons ofzo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:16:35 #40
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188720360
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:14 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik kan me een bal in de breedte herinneren die onderschept werd. Ach, voor de rest voeg hij in alle opzichten al zoveel toe dat die schoonheidsfoutjes er echt wel uit zullen gaan. Als ik trouwens nog 3 wedstrijden tegen die kop van Viergever aan moet kijken dan kun je mij ook afvoeren. Wat een walgelijke talentloos jong is dat zeg.
Ik zie Viergever nog wel naar de flank verhuizen als Schwaab volledig wedstrijdfit is.
pi_188720424
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat was de eerste wedstrijd tegen Limassol geloof ik ja. Denk persoonlijk ook dat die schoonheidsfoutjes er wel uitgaan. Hij speelt net 5 wedstrijden voor ons ofzo.
Daarom. Ander land, andere cultuur, andere speelstijl en desondanks zo je entree maken; ik vind het prima en het zal enkel beter worden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik zie Viergever nog wel naar de flank verhuizen als Schwaab volledig wedstrijdfit is.
Houd op hoor. Viergever gaat de man worden die de linkerflank gaat bestormen? Ik zat altijd te fitten op Daley Blind, omdat die koning tikkie terug is, maar Viergever doet aardig z'n best om die titel over te nemen.
pi_188720438
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat duwtje net buiten de 16?
Kan me voor de rest geen eventueel pingel moment voor de geest halen.
Dat ja. Dat werd dus ingeleid door Baumpje zijn gebruikelijke flater. Doet me denken aan Bruma, die kostte het twee seizoenen om dat eruit te halen en daarna was ie meteen weg. :P

Haalt Baum dat uit zijn spel dan hebben we er een goede aan. Maar tot nu toe heeft hij letterlijk in elke wedstrijd een flater die tot een levensgrote kans leidt. Dat daar geen doelpunten uitgevallen zijn mag een wonder heten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:27:25 #43
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188720524
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat ja. Dat werd dus ingeleid door Baumpje zijn gebruikelijke flater. Doet me denken aan Bruma, die kostte het twee seizoenen om dat eruit te halen en daarna was ie meteen weg. :P

Haalt Baum dat uit zijn spel dan hebben we er een goede aan. Maar tot nu toe heeft hij letterlijk in elke wedstrijd een flater die tot een levensgrote kans leidt. Dat daar geen doelpunten uitgevallen zijn mag een wonder heten.
Dat duwtje buiten de 16 zou m.b.v. de VAR rood en een pingel zijn? Lijkt me sterk.
Eens hoor dat die fouten eruit moeten, maar dat kan nog. Hij is nog relatief jong voor een CV, en kan zich nog ontwikkelen.
pi_188720558
Dat was toch Boscagli met dat duwtje? Volgens mij worden er hier allemaal dingen door elkaar gehaald
pi_188720576
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat duwtje buiten de 16 zou m.b.v. de VAR rood en een pingel zijn? Lijkt me sterk.
Eens hoor dat die fouten eruit moeten, maar dat kan nog. Hij is nog relatief jong voor een CV, en kan zich nog ontwikkelen.
Ja, we gaan het zien. Als dat eruit gaat of iig een stuk minder wordt heb je een prima CV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188720633
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, we gaan het zien. Als dat eruit gaat of iig een stuk minder wordt heb je een prima CV.
Dat hebben we sowieso aangezien het alternatief Viergever is (en voorheen nog Sainsbury/Luckassen).

Maar serieus; Schwaab zal binnenkort toch gewoon basis komen? TOCH? MARK?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:47:08 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188720754
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat hebben we sowieso aangezien het alternatief Viergever is (en voorheen nog Sainsbury/Luckassen).

Maar serieus; Schwaab zal binnenkort toch gewoon basis komen? TOCH? MARK?
die moet dan op links of Baumgartl links?
pi_188720783
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat hebben we sowieso aangezien het alternatief Viergever is (en voorheen nog Sainsbury/Luckassen).

Maar serieus; Schwaab zal binnenkort toch gewoon basis komen? TOCH? MARK?
Het gaat natuurlijk fantastisch momenteel dus Schwaabie blijft gewoon op de bank, Mitroglou ook uiteraard.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188721201
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

die moet dan op links of Baumgartl links?
Baum op de bank
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:49:39 #50
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_188721461
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk fantastisch momenteel dus Schwaabie blijft gewoon op de bank, Mitroglou ook uiteraard.
Van Bommel-logica ja. Het gaat steeds pas lopen na enkele omzettingen met reservespelers. Toch staat de oude vertrouwde en tevens falende opstelling de volgende week weer aan de aftrap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')