4 rode kaarten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Doelpuntje van ONZE Babel.
Zakkie kibbeling aan de deur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker uitlachen hè Gijpie
Nog even over je paniekaanvallen hebben die je kreeg om helemaal niets?
Je komt boos over vanavond, ouwe reus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is net zo dom als het lachen om Rob de Nijs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Of dat hij elk jaar naar het ziekenhuis gaat voor een bodyscan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dat lijkt me volstrekt normaal als je het kunt betalen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of dat hij elk jaar naar het ziekenhuis gaat voor een bodyscan.
Drop de Nijs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is net zo dom als het lachen om Rob de Nijs.
Ik wilde net zeggen. Zou het ook gewoon doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt me volstrekt normaal als je het kunt betalen.
Maar is panisch als de pest om te wat hebben/krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijkt me volstrekt normaal als je het kunt betalen.
Dat maakt een jaarlijkse bodyscan nog niet overdreven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar is panisch als de pest om te wat hebben/krijgen.
Mwuah hij moet toch weten hoe het is om een ziekte te hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is net zo dom als het lachen om Rob de Nijs.
Wellicht een beetje zuur geworden door Valentijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je komt boos over vanavond, ouwe reus.
Nee dat zou ik ook doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat maakt een jaarlijkse bodyscan nog niet overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |