quote:RTL komt in 2018 met seniorenversie van The Voice Inmiddels zijn we toe aan augustus/september 2019.
John de Mol werkt aan een seniorenversie van zijn internationale tv-hit The Voice. Deze show met deelnemers van 65 jaar en ouder heeft als Engelstalige werktitel The Voice Senior. Nederland krijgt de wereldpremière van de familieshow, die in het najaar van 2018 te zien is op RTL 4. Inmiddels zijn we toe aan augustus/september 2019.
Producent Talpa presenteert het tv-format in Cannes op de tv-beurs Mipcom om nog meer landen te enthousiasmeren, zegt de woordvoerster van John de Mol.
The Voice is al in 180 landen te zien in 67 verschillende versies. De andere spin-off The Voice Kids kent bijna veertig edities in verschillende landen.
The Voice of Holland was in 2010 voor de eerste keer te zien op de Nederlandse tv. Vervolgens werd het format, waarvan ook een kinderversie bestaat, aan tientallen landen verkocht. Momenteel wordt The Voice in 150 landen uitgezonden. John de Mol bedacht de talentenjacht samen met Roel van Velzen.
nee we bespreken de uitzendingquote:
Hola trouwens alsnog, vorige topic was opquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:07 schreef Nizno het volgende:
ow Frans heeft ook de schijnbeweging al onder controle zie ik
ik zag tquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hola trouwens alsnog, vorige topic was op
staat er inquote:
als hij destijds al mee deed met de soundmixshow dan is het nog een goede move om te proberen via dit nog eens wat te bereikenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:09 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze klonk wel lekker trouwens hoor
Soort van nostalgie lijkt me ook voor mensen die vroeger ook al een zangcarrière hadden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij destijds al mee deed met de soundmixshow dan is het nog een goede move om te proberen via dit nog eens wat te bereiken
ow sorry ik deed plaatje er in....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het jij de OP gesloten? Ik probeerde hem vergeefs te wijzigen.
is openquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het jij de OP gesloten? Ik probeerde hem vergeefs te wijzigen.
Ik wil maar een heel klein zinnetje toevoegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow sorry ik deed plaatje er in....
ik mik hem ff weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |