Tijd voor een State of Play 3 van Sony dan maar met wel genoeg nieuwe en goede aankondigen?quote:State of Play: episode 3 will return later in the year with more news and updates.
ben bezig met wildlands platquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga maar je volgende platinum trophy halen, The Witcher 3 alsjeblieft en livestreamen.
Met shirt aan a.u.b.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga maar je volgende platinum trophy halen, The Witcher 3 alsjeblieft en livestreamen.
Hoe lang heb je over 1 playthrough gedaan?quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:49 schreef E-Dubble het volgende:
Man of medan net uigespeeld, erg sterke game maar ook wel erg kort. Halfjaarlijkse release met dezelfde opzet alleen een ander verhaaltje vind ik ook redelijk goedkoop scoren
quote:
4 uurtjes en dan heb ik echt nog langzaam gedaan, dat is ook wel het enige minpunt, zeker een aanrader om een keertje door te spelenquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over 1 playthrough gedaan?
We hoeven je hoop schijt niet te zienquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]ben net 12kg kwijt, die ga ik laten zien ook
Lelijke paarse draak te winnen.twitter:bol_com_games twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 15:03:11#Nieuw #winactie. #SpyroReignitedTrilogy is vanaf vandaag verkrijgbaar voor de #NintendoSwitch. Ben jij een echte #Spyro fanaat? Laat het ons weten in een leuke en originele reactie en maak kans op een exclusieve Spyro zwemband. https://t.co/ogbp0gLTmC reageer retweet
Vet, maar zn 6 weken te laatquote:Op dinsdag 3 september 2019 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]Lelijke paarse draak te winnen.twitter:bol_com_games twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 15:03:11#Nieuw #winactie. #SpyroReignitedTrilogy is vanaf vandaag verkrijgbaar voor de #NintendoSwitch. Ben jij een echte #Spyro fanaat? Laat het ons weten in een leuke en originele reactie en maak kans op een exclusieve Spyro zwemband. https://t.co/ogbp0gLTmC reageer retweet
Regen en dit ding zijn wel een goede combi de aankomende weken in Nederland.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]Lelijke paarse draak te winnen.twitter:bol_com_games twitterde op dinsdag 03-09-2019 om 15:03:11#Nieuw #winactie. #SpyroReignitedTrilogy is vanaf vandaag verkrijgbaar voor de #NintendoSwitch. Ben jij een echte #Spyro fanaat? Laat het ons weten in een leuke en originele reactie en maak kans op een exclusieve Spyro zwemband. https://t.co/ogbp0gLTmC reageer retweet
Ja, maar 4u is wel erg kort en dus misschien ff wachten tot ie iets goedkoper is.quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:06 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
4 uurtjes en dan heb ik echt nog langzaam gedaan, dat is ook wel het enige minpunt, zeker een aanrader om een keertje door te spelen
En anders kunnen ze die op dequote:Op dinsdag 3 september 2019 16:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Regen en dit ding zijn wel een goede combi de aankomende weken in Nederland.
Een verkapte ik ga naar de Bahama's-post?quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En anders kunnen ze die op de
Bahama's goed gebruiken
volgens mij wil je daar nu ook niet zijn met die orkaan die alles plat gelegd heefrquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een verkapte ik ga naar de Bahama's-post?
Oh wacht Dorian......quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mij wil je daar nu ook niet zijn met die orkaan die alles plat gelegd heefr
Het is daar nu, na die Categorie 5 orkaan (Dorian) die daar bleef hangen voor een paar dagen (quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een verkapte ik ga naar de Bahama's-post?
quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is daar nu, na die Categorie 5 orkaan (Dorian) die daar bleef hangen voor een paar dagen () niet meer zo goed toeven als voorheen. Naar het schijnt.
Op het vliegveld staat 1,80m water![]()
Watervliegtuig gebruiken om te landenquote:
Wel een goed idee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Watervliegtuig gebruiken om te landen
ubisoft, dus nee, niet gratisquote:Op dinsdag 3 september 2019 18:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of het gratis, lijkt er niet op dat alles gratis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |