abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:45:24 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188710604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:25 schreef Maver24 het volgende:
Wij zijn gewoon weer het lachertje. Ze kunnen ook echt niks bij Feyenoord.
Waarom zijn we precies het lachertje?
Laffe huichelaar
pi_188710616
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind Feyenoord geen lachertje als het niet lukt. Als je het realistisch bekijkt: we zijn geen rijke club en Europees bungelen we rond plek 70 van de club ranking. Weinig mensen in het buitenland kennen Feyenoord, zoveel stellen wij niet voor. Dan heb je wat goede contacten en een beetje geluk nodig. Als we dat met Senesi niet hebben dan is het een leerzame les voor de volgende keer.
Ga dan niet 4 weken lopen onderhandelen. Dat is nogal amateuristisch
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:49:05 #28
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188710637
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:46 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ga dan niet 4 weken lopen onderhandelen. Dat is nogal amateuristisch
Als ik mij niet vergis zijn er meer clubs, minstens vergelijkbaar met Feyenoord, stukgelopen op deze club en deze speler. Omdat ze op het laatste moment genaaid werden door die rare baas daar.

Zijn dat dan ook allemaal lachertjes?
Laffe huichelaar
pi_188710639
Waarom doet iedereen alsof dit zo'n enorme soap is? De geruchten zijn pas net een week op gang gekomen toch?

Aan de Van Persie-deal ging een half jaar aan vage geruchten vooraf en duurde het in de winterstop toen ook nog een maand voor hij eindelijk gepresenteerd werd.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:49:19 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188710643
Je kan ook niks doen en dan lukt alles wat je doet
Laffe huichelaar
pi_188710646
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind Feyenoord geen lachertje als het niet lukt. Als je het realistisch bekijkt: we zijn geen rijke club en Europees bungelen we rond plek 70 van de club ranking. Weinig mensen in het buitenland kennen Feyenoord, zoveel stellen wij niet voor. Dan heb je wat goede contacten en een beetje geluk nodig. Als we dat met Senesi niet hebben dan is het een leerzame les voor de volgende keer.
Als het allemaal waar is wat betreft deze nieuwste geruchten dan ligt het simpelweg aan hooguit 2 factoren:

- Óf Feyenoord zelf heeft véél te traag gehandeld en zo San Lorenzo en andere clubs de kans en tijd gegeven om zich te bedenken, met nieuwe eisen te komen of met een beter bod te komen.
Als je zo overtuigd bent van een zogenaamd megatalent dan moet je ook doorpakken, niet treuzelen en zo'n transfer niet wekenlang in de lucht laten hangen.

- Óf San Lorenzo is een oer-onbetrouwbare onderhandelingspartij en komt keer op keer met nieuwe en andere eisen waarbij afspraken wellicht niks betekenen en waar je niet van op aan kunt.

Of het is een combinatie van beiden natuurlijk.

Maar goed, zo ver is het nog niet. Het kan allemaal nog steeds rond komen, en anders komt er vast wel een andere centrale verdediger. Maar in dat geval past deze weer mooi in het rijtje Timoschuk en Wagner Love en is de anti-climax er niet minder om.

Ik ben blij als het 3 september is. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188710649
Ik ben terug van fietsen. Is er al een #Announce?
pi_188710697
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als het allemaal waar is wat betreft deze nieuwste geruchten dan ligt het simpelweg aan hooguit 2 factoren:

- Óf Feyenoord zelf heeft véél te traag gehandeld en zo San Lorenzo en andere clubs de kans en tijd gegeven om zich te bedenken, met nieuwe eisen te komen of met een beter bod te komen.
Als je zo overtuigd bent van een zogenaamd megatalent dan moet je ook doorpakken, niet treuzelen en zo'n transfer niet wekenlang in de lucht laten hangen.

- Óf San Lorenzo is een oer-onbetrouwbare onderhandelingspartij en komt keer op keer met nieuwe en andere eisen waarbij afspraken wellicht niks betekenen en waar je niet van op aan kunt.

Of het is een combinatie van beiden natuurlijk.

Maar goed, zo ver is het nog niet. Het kan allemaal nog steeds rond komen, en anders komt er vast wel een andere centrale verdediger. Maar in dat geval past deze weer mooi in het rijtje Timoschuk en Wagner Love en is de anti-climax er niet minder om.

Ik ben blij als het 3 september is. :P
Ik denk eerder scenario 2. San Lorenzo wil er gewoon zoveel mogelijk geld uitslepen en dan krijg je dit soort spelletjes.
pi_188710737
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk eerder scenario 2. San Lorenzo wil er gewoon zoveel mogelijk geld uitslepen en dan krijg je dit soort spelletjes.
Maar als er al daadwerkelijk een akkoord is (of was) zoals de geruchten gisterenavond gingen, dan is het ronduit onbetrouwbaar als San Lorenzo daar op terug zou komen.

Althans, het ligt in dat geval vooral aan het punt of zo'n akkoord zwart op wit zou staan of niet denk ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188710768
Onze argentijnse vriend zegt dat Senesi voor Fiorentina een fake gerucht is. Fiorentina wil wel Gaich kopen.

https://twitter.com/TodoSL1/status/1167465614073630720?s=19

Deze zegt het ook
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:03:53 #36
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188710824
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Onze argentijnse vriend zegt dat Senesi voor Fiorentina een fake gerucht is. Fiorentina wil wel Gaich kopen.

https://twitter.com/TodoSL1/status/1167465614073630720?s=19

Deze zegt het ook
Zou ik persoonlijk ook logischer vinden.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:06:19 #37
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188710846
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:49 schreef Generationalpha het volgende:
Waarom doet iedereen alsof dit zo'n enorme soap is? De geruchten zijn pas net een week op gang gekomen toch?

Aan de Van Persie-deal ging een half jaar aan vage geruchten vooraf en duurde het in de winterstop toen ook nog een maand voor hij eindelijk gepresenteerd werd.
Er hangt hier een mogelijke recordtransfer in de lucht en er zouden concurrenten zijn. Bij Van Persie was het alleen de vraag of ie naar ons kwam voor een minimaal bedrag of dat ie bij Fener op de bank zou blijven zitten. Niet heel spannend allemaal.

Volgens mij spelen die geruchten al rond dezelfde tijd dat het gerucht over Ié ook rondging
pi_188710881
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Onze argentijnse vriend zegt dat Senesi voor Fiorentina een fake gerucht is. Fiorentina wil wel Gaich kopen.

https://twitter.com/TodoSL1/status/1167465614073630720?s=19

Deze zegt het ook
Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan die Argentijnse gast. Die gast weet overduidelijk niets. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188710891
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Er hangt hier een mogelijke recordtransfer in de lucht en er zouden concurrenten zijn. Bij Van Persie was het alleen de vraag of ie naar ons kwam voor een minimaal bedrag of dat ie bij Fener op de bank zou blijven zitten. Niet heel spannend allemaal.

Volgens mij spelen die geruchten al rond dezelfde tijd dat het gerucht over Ié ook rondging
Toen zei ook iedereen dat het een enorme soap was hoor. Hij kwam overigens transfervrij over.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2019 18:13:37 ]
pi_188710946
Senesi zit morgen gewoon bij de wedstrijdselectie van San Lorenzo trouwens. Dus er is volgens mij sowieso geen sprake van welke overeenkomst dan ook.

Twitterbericht van San Lorenzo zelf:

https://twitter.com/SanLorenzo/status/1167464744611196934
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188710949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan die Argentijnse gast. Die gast weet overduidelijk niets. :')
En er wordt weer een bron afgedaan als onbetrouwbaar!

Faalmentionshoerigezooi. Scrummieeeeeee :(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_188710965
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Senesi zit morgen gewoon bij de wedstrijdselectie van San Lorenzo trouwens. Dus er is volgens mij sowieso geen sprake van welke overeenkomst dan ook.

Twitterbericht van San Lorenzo zelf:

https://twitter.com/SanLorenzo/status/1167464744611196934
Ja zag het. Ga maar van het ergste uit. Geen 1 clubwatcher van ons weet echt iets,
pi_188711006
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:15 schreef Divje het volgende:

[..]

En er wordt weer een bron afgedaan als onbetrouwbaar!

Faalmentionshoerigezooi. Scrummieeeeeee :(
_O-
pi_188711007
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:18 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ja zag het. Ga maar van het ergste uit. Geen 1 clubwatcher van ons weet echt iets,
Ik heb wel het idee dat die clubwatchers van ons, zoals Mikos Gouka en Martijn Krabbendam, misschien hooguit 1 keer per dag, misschien zelfs nog minder, kort iemand spreken van binnen de club en daar hun informatie op baseren. Maar dat ze daardoor misschien soms een beetje achter de actualiteiten aanlopen.

Krabbendam zegt bijvoorbeeld dat volgens zijn bronnen Senesi nog steeds komt - "althans vanmorgen nog wel" - zegt Krabbendam letterlijk. Het kan dus best zijn dat als er 's middags nieuwe ontwikkelingen zijn dat ze daar de volgende dag pas iets van meekrijgen.

Kortom; mocht het Fiorentina gerucht daadwerkelijk kloppen dan horen we dat morgen vast wel, maar ik vrees toch dat we nog een heel weekend in onzekerheid zitten wat betreft Senesi.

Maar we moeten ook weer niet doen alsof heel Feyenoord staat of valt met de komst van Senesi.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188711047
Er waren trouwens ook geruchten dat als Feyenoord de transfer van Senesi niet voor zaterdag zou afronden, Senesi gewoon bij San Lorenzo zou blijven en zou bijtekenen. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188711061
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Er waren trouwens ook geruchten dat als Feyenoord de transfer van Senesi niet voor zaterdag zou afronden, Senesi gewoon bij San Lorenzo zou blijven en zou bijtekenen. :P
Ja dat las ik ook
pi_188711130
Doe daar dan ook wat mee. Is best wel wat. Je weet waar ik naartoe wil

https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-europa-league.html
pi_188711196
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Er waren trouwens ook geruchten dat als Feyenoord de transfer van Senesi niet voor zaterdag zou afronden, Senesi gewoon bij San Lorenzo zou blijven en zou bijtekenen. :P
Als die gozert zondag nog niet in het vliegtuig zit dan gaat het niet gebeuren.
Wel vreemd dat hij morgen meedoet. Als je dicht bij een akkoord bent dan speelt een speler eigenlijk nooit. Misschien werkt dat in Argentinië anders.
Nogmaals, zonde dat wij geen clubwatchers hebben die er boven op zitten. Nu zit iedereen elkaar gek te maken, terwijl niemand weet hoe het echt zit.
Zie net dat Fiorentina verdediger Caceres heeft gehaald. Voor wat het waard is.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:37:58 #49
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188711212
Senesi heeft getekend bij Real Betis
Makkelijk tweede.
pi_188711232
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Senesi heeft getekend bij Real Betis
Ja leuk.

Zonder bronvermelding gewoon opdonderen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')