abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189364763
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:35 schreef Elpis het volgende:
Je kon je beroepen op wanprestatie en ze een fatale (redelijke) termijn geven om te leveren. Als ze binnen die termijn niet zouden leveren kon je zonder afkoopsom er van af.
https://radar.avrotros.nl(...)ng-bij-wanprestatie/

Schofterig van ze dat ze proberen om je alsnog vanaf 5 september te laten betalen.
Ik heb ze een week gegeven, en ze hebben het ook opnieuw verzonden maar weer is het meteen retour afzender gegaan zonder dat er een bezorgpoging is geweest.

Vorige week is er wel een bezorger geweest met een ander pakket. Had iets via een webshop besteld, kaartje in de deur gekregen waarop stond dat het door de brievenbus was gegaan, maar dat had nooit gepast. Maar weer mijn kliko's gecheckt en jawel hoor, het lag in mijn PMD kliko, ook niet blij mee gezien mijn buren regelmatig ongevraagd een kliko lenen, ben daardoor al eens een pakket kwijt geweest doordat het in mijn papier kliko was gedumpt en de buren na het lenen van de kliko hem aan de weg hadden gezet want het was de dag dat de kliko's werden geleegd. Dus of de buren hebben toen mijn pakket gejat of het is in de vuilniswagen beland.

[ Bericht 12% gewijzigd door Alieda-R op 10-10-2019 15:47:35 ]
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:12:37 #77
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189365296
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:36 schreef Alieda-R het volgende:
Ik heb ze een week gegeven, en ze hebben het ook opnieuw verzonden maar weer is het meteen retour afzender gegaan zonder dat er een bezorgpoging is geweest.
Dan had jij er gewoon vanaf gekund zonder afkoopsom. Oke 1 week is iets krap, 2 zou beter zijn geweest, maar me dunkt dat die 2e week ook wel voorbij is.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:35 schreef Alieda-R het volgende:
En alle keren heeft Online van PostNL te horen gekregen dat mijn adres onvindbaar is.

Online heeft ook vast Google maps en kan ook wel zien dat ze uit hun nek kletsen. Zezouden dit bij PostNL moeten escaleren, maar goed niet jouw probleem. En laat het ze ook niet jouw probleem maken

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:36 schreef Alieda-R het volgende:
Vorige week is er wel een bezorger geweest met een ander pakket.
Ook PostNL of was dat een andere bezorgdienst? Hebben jouw buren hetzelfde probleem met PostNL?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:36 schreef Alieda-R het volgende:
ook niet blij mee gezien mijn buren regelmatig ongevraagd een kliko lenen
Zou ze vriendelijk vragen met hun tengels daarvan af te blijven of de kliko's in de schuur ofzo te zetten als dat gaat.

Of zoiets erop zetten.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_189365521
Is toch van de zotte dat je een slot erop moet zetten?
pi_189366310
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:12 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dan had jij er gewoon vanaf gekund zonder afkoopsom. Oke 1 week is iets krap, 2 zou beter zijn geweest, maar me dunkt dat die 2e week ook wel voorbij is.
[..]

Online heeft ook vast Google maps en kan ook wel zien dat ze uit hun nek kletsen. Zezouden dit bij PostNL moeten escaleren, maar goed niet jouw probleem. En laat het ze ook niet jouw probleem maken
[..]

Ook PostNL of was dat een andere bezorgdienst? Hebben jouw buren hetzelfde probleem met PostNL?
[..]

Zou ze vriendelijk vragen met hun tengels daarvan af te blijven of de kliko's in de schuur ofzo te zetten als dat gaat.

Of zoiets erop zetten.
[ afbeelding ]
Pakket wat ik onlangs in mijn kliko vond was ook door PostNL bezorgd, heb daar toen ook meteen weer (de zoveelste) klacht over ingediend.

Van mijn naaste buren weet ik niet of ze er ook problemen mee hebben, heb geen contact met die mensen, heb hun er meerdere keren op aangesproken dat ik niet wil dat ze ongevraagd mijn kliko's lenen, wil trouwens helemaal niet hebben dat ze ongevraagd achter mijn huis komen. Van anderen hier uit de buurt weet ik wel dat ze regelmatig pakketten niet ontvangen of het net zoals bij mij ook in de kliko vinden.

Mijn schuurtje is klein en ik heb geen ruimte om daar 4 kliko's in te zetten helaas gezien ik mijn tuinset en fiets er ook in moet hebben, als ik mijn plastic tuinstoelen achter het huis zet worden ze gejat, zelfs plastic bakjes van de Action (kosten een euro per 6 stuks) zijn eens achter mijn huis vandaan gejat toen ik die in de zomer eens neer had gezet met water voor mijn kat. Maar sloten erop is wel een optie. Zal eens bij Gamma, Praxis o.i.d. kijken of ze dat soort sloten verkopen.
pi_189369276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:18 schreef Alieda-R het volgende:
Ik wilde van mijn contract af, lukte niet zonder afkoopsom. Heb het eindelijk nu voor elkaar dat ze het pakket naar mijn vriend sturen. terwijl ze wekenlang beweerden dat dat niet kon. Ook willen ze dat ik de factuur vanaf 5 september gewoon ga betalen, ga ik niet mee akkoord dus heb er vandaag een aangetekende brief naartoe gestuurd.

Ik stap volgend jaar wel over naar T-Mobile, Tele2 kan helaas niet meer gezien die nu bezig zijn alles over te hevelen naar T-Mobile.
Tsjah, ik had het al aangekondigd. Sterkte ermee het komende jaar, als je het pakket hebt begint het feest pas.
pi_189369328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:23 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Tsjah, ik had het al aangekondigd. Sterkte ermee het komende jaar, als je het pakket hebt begint het feest pas.
Ik ken veel mensen die Online hebben en wat de kwaliteit van internet/tv betreft zijn ze altijd tevreden. Ik heb zelf heel veel problemen gehad met Ziggo, NLE en Youfone.

Voor Online had ik Tele2, ook nooit problemen mee gehad maar toen ik stopte met mijn werk op de klantenservice ben ik maar overgestapt omdat mijn personeelskorting kwam te vervallen en ik het duurste abonnement had.
pi_189375038
Ik was ook altijd tevreden klant van Online geweest, hoor. Alleen de contractwijziging verliep (administratief) niet helemaal vlekkeloos, we kregen steeds maar geen bevestigingen. Maar volgens mij is er nooit geen tv ofzo geweest.

Het is wat dat betreft ook gewoon russische roulette met die televisiemaatschappijen. Online is daarin niet anders dan andere partijen.
Somebody that I used to know
pi_189548847
Na vaak gebeld te hebben werd me vorige week verteld dat ik de periode 5 september tot 15 oktober niet hoef betalen.

Kreeg ik net via mail een bericht van PostNL dat er een pakker van Online onderweg is naar mijn adres, terwijl ik het installatiepakket al heb. Na lang aandringen hebben ze het naar het adres van mijn vriend gestuurd en die heeft het vorige week ontvangen.

Morgenmiddag wordt het bezorgd, dan ben ik naar cursus dus ze brengen het maar naar het afhaalpunt, dan gaat het na een week wel retour afzender.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')