Ik heb ze een week gegeven, en ze hebben het ook opnieuw verzonden maar weer is het meteen retour afzender gegaan zonder dat er een bezorgpoging is geweest.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:35 schreef Elpis het volgende:
Je kon je beroepen op wanprestatie en ze een fatale (redelijke) termijn geven om te leveren. Als ze binnen die termijn niet zouden leveren kon je zonder afkoopsom er van af.
https://radar.avrotros.nl(...)ng-bij-wanprestatie/
Schofterig van ze dat ze proberen om je alsnog vanaf 5 september te laten betalen.
Dan had jij er gewoon vanaf gekund zonder afkoopsom. Oke 1 week is iets krap, 2 zou beter zijn geweest, maar me dunkt dat die 2e week ook wel voorbij is.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:36 schreef Alieda-R het volgende:
Ik heb ze een week gegeven, en ze hebben het ook opnieuw verzonden maar weer is het meteen retour afzender gegaan zonder dat er een bezorgpoging is geweest.
Online heeft ook vast Google maps en kan ook wel zien dat ze uit hun nek kletsen. Zezouden dit bij PostNL moeten escaleren, maar goed niet jouw probleem. En laat het ze ook niet jouw probleem makenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:35 schreef Alieda-R het volgende:
En alle keren heeft Online van PostNL te horen gekregen dat mijn adres onvindbaar is.
Ook PostNL of was dat een andere bezorgdienst? Hebben jouw buren hetzelfde probleem met PostNL?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:36 schreef Alieda-R het volgende:
Vorige week is er wel een bezorger geweest met een ander pakket.
Zou ze vriendelijk vragen met hun tengels daarvan af te blijven of de kliko's in de schuur ofzo te zetten als dat gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:36 schreef Alieda-R het volgende:
ook niet blij mee gezien mijn buren regelmatig ongevraagd een kliko lenen
Pakket wat ik onlangs in mijn kliko vond was ook door PostNL bezorgd, heb daar toen ook meteen weer (de zoveelste) klacht over ingediend.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:12 schreef Elpis het volgende:
[..]
Dan had jij er gewoon vanaf gekund zonder afkoopsom. Oke 1 week is iets krap, 2 zou beter zijn geweest, maar me dunkt dat die 2e week ook wel voorbij is.
[..]
Online heeft ook vast Google maps en kan ook wel zien dat ze uit hun nek kletsen. Zezouden dit bij PostNL moeten escaleren, maar goed niet jouw probleem. En laat het ze ook niet jouw probleem maken
[..]
Ook PostNL of was dat een andere bezorgdienst? Hebben jouw buren hetzelfde probleem met PostNL?
[..]
Zou ze vriendelijk vragen met hun tengels daarvan af te blijven of de kliko's in de schuur ofzo te zetten als dat gaat.
Of zoiets erop zetten.
[ afbeelding ]
Tsjah, ik had het al aangekondigd. Sterkte ermee het komende jaar, als je het pakket hebt begint het feest pas.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:18 schreef Alieda-R het volgende:
Ik wilde van mijn contract af, lukte niet zonder afkoopsom. Heb het eindelijk nu voor elkaar dat ze het pakket naar mijn vriend sturen. terwijl ze wekenlang beweerden dat dat niet kon. Ook willen ze dat ik de factuur vanaf 5 september gewoon ga betalen, ga ik niet mee akkoord dus heb er vandaag een aangetekende brief naartoe gestuurd.
Ik stap volgend jaar wel over naar T-Mobile, Tele2 kan helaas niet meer gezien die nu bezig zijn alles over te hevelen naar T-Mobile.
Ik ken veel mensen die Online hebben en wat de kwaliteit van internet/tv betreft zijn ze altijd tevreden. Ik heb zelf heel veel problemen gehad met Ziggo, NLE en Youfone.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Tsjah, ik had het al aangekondigd. Sterkte ermee het komende jaar, als je het pakket hebt begint het feest pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |