SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze affiches zijn de heenduels al gespeeld:
Manchester United - LASK (5-0)
FC Basel - Eintracht Frankfurt (3-0)
FC Kopenhagen - Istanbul Basaksehir (0-1)
Shakhtar Donetsk - VfL Wolfsburg (2-1)
Bayer Leverkusen - Rangers (3-1)
Wolverhampton Wanderers - Olympiakos (1-1)
De data:
5-6 augustus: returns achtste finales in stadion van thuisploegen
10-11 augustus: kwartfinales in Duitsland
16-17 augustus: halve finales in Duitsland
21 augustus: finale in Köln
Kwartfinales:
Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen
Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma
Halve finale:
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen vs Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
: Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma vs LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
[ Bericht 26% gewijzigd door GGMM op 05-08-2020 10:35:19 ]♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Later op de middag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:57 schreef HulkHeld het volgende:
Wanneer wordt bekend welke wedstrijden op welke datum worden gespeeld? Iemand een idee?
Leuk zo'n poule met 3.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Turkije in de EL:
Besiktas, Braga, Wolverhampton, Slovan Bratislava
Trabzonspor, Basel, Getafe, Krasnodar
Oekraïne in de EL;
Dinamo Kiev, Kopenhagen, Malmö, Lugano
Oleksandriya, Wolfsburg, Gent, Saint-Etienne
Oostenrijk in de EL:
LASK, Sporting, PSV, Rosenborg
Wolfsberger, Roma, Gladbach
Dat Wolfsberger kan ook wel de vaseline meenemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:57 schreef silverhill het volgende:
Jammer trouwens dat Wolfsberg niet bij Wolfsburg kwam
Je vergeet istanbul bbquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Turkije in de EL:
Besiktas, Braga, Wolverhampton, Slovan Bratislava
Trabzonspor, Basel, Getafe, Krasnodar
Oekraïne in de EL;
Dinamo Kiev, Kopenhagen, Malmö, Lugano
Oleksandriya, Wolfsburg, Gent, Saint-Etienne
Oostenrijk in de EL:
LASK, Sporting, PSV, Rosenborg
Wolfsberger, Roma, Gladbach
Aangepast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:00 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je vergeet istanbul bb
Belgie, turkije, oostenrijk en oekraine allen pittig geloot👌
Dynamo Kiev heeft een prima poule. Shakthar ook in de CL.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:00 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je vergeet istanbul bb
Belgie, turkije, oostenrijk en oekraine allen pittig geloot👌
En Wolves...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:57 schreef silverhill het volgende:
Jammer trouwens dat Wolfsberg niet bij Wolfsburg kwam
Wonnen vorig jaar nog van Liverpool. En niet eens onverdiend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord krijgt het gewoon lastig tegen Young Boys. Dat die bij Rode Ster verloren zegt me niet veel; dat was vorig jaar in de CL ook een vervelende vesting voor de top.
Ik geef AZ meer kans dan Feyenoord. Maar wel eens dat alleen PSV 50% of meer kans heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
PSV geef ik 50% om door te gaan.
Feyenoord 25%, AZ 10%.
AZ heeft prima kansen om door te gaan toch? Of zijn Belgrado en Astana zo goed?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
PSV geef ik 50% om door te gaan.
Feyenoord 25%, AZ 10%.
Ik zou zeggen; ja, maar ook weer nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
AZ en Feyenoord zullen wel gelijktijdig spelen omdat ze in dat deel van dat schema zitten? En PSV dan het andere tijdstip. Of werkt dat niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |