3,5quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar die is geen 18 neem ik aan
quote:
Mwa ze heeft de groeisprong net gehad, ze heeft nu weer een periode van slecht etenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]nog wel, twee keer knipperen en ze is 0,95
Toevallig. Heb ik ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa ze heeft de groeisprong net gehad, ze heeft nu weer een periode van slecht eten
Welk spelquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik word helemaal para van dit spel
Wel.quote:
Cafeetje in ons dorp sluit (nu is er officieel niets meer te doen hier), dus gaan we er nog een laatste biertje drinken.quote:
Oh ook al zo dood bij jou daar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Cafeetje in ons dorp sluit (nu is er officieel niets meer te doen hier), dus gaan we er nog een laatste biertje drinken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En ohja, ik werd gevraagd voor buurtpreventieFuckoff
Ja t zalquote:
En dan gebruik je je sterke fysiek een keer om eoa ettertje dat loopt te kwallen een pomper te geven en dan heb je een aanklacht aan je broek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja t zalDe manier waarop cringede ik ook zo hard van 'Ja wij zoeken nog jonge fysiek sterke mannen' Ja bedankt mevrouw zware shag
In Capelle heeft de buurtpreventie een inbreker in elkaar geslagen met zaklampenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan gebruik je je sterke fysiek een keer om eoa ettertje dat loopt te kwallen een pomper te geven en dan heb je een aanklacht aan je broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |