Ik hoop op nog wat vuurwerkbommenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hopelijk krijgen ze dat hek nog even open
Houden zich 90 minuten staande met 9 man tegen 11 van AZ. Aangezien AZ Feyenoord voorbij was, is Antwerp met 9 man dus beter dan Feyenoord. Derhalve had ik gelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet waarom @:kapiteintje zo’n hoge pet opheeft van het Belgische voetbal
Sorry dan komt het puberale gedrag weer naar bovenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
Rens wordt altijd een beetje wild van dit soort taferelen.
Ik hoef geen bedelaars met studieschuld aan m'n deurquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet ook al geheimzinnig over de sportscholen daar
Ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry dan komt het puberale gedrag weer naar boven
Huh, die rode kaarten vielen toch niet in de 1e minuut?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Houden zich 90 minuten staande met 9 man tegen 11 van AZ. Aangezien AZ Feyenoord voorbij was, is Antwerp met 9 man dus beter dan Feyenoord. Derhalve had ik gelijk.
Overigens geen hoge pet op van het Belgische voetbal, het is onder de top/subtop 2x zo slecht als in Nederland.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoef geen bedelaars met studieschuld aan m'n deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |