abonnement Unibet Coolblue
pi_515443
Iedereen heeft het wel over Zoe ,dat ze Lars heeft gedumpt,maar die Bart heeft toch ook een vriendin,wat denken jullie over Bart .
Want die ontspringt de dans,want iedereen heeft het maar over Zoe haar vriend Lars.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
  maandag 4 december 2000 @ 11:00:52 #2
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_515482
Dit is eigenlijk een gepasseerd station. Bart's vriendin liet niets meer van zich horen. Waarschijnlijk door dat geflikflooi met Zowie. Zowie beweerde nog dat er niets tussen hun was, hij zoende haar alleen 's-ochtends overal wakker. Maar niet op haar mond hoor!
Het is wel eerlijk dat ze Lars nu duidelijkheid gegeven heeft. Wat mij wel opvalt is dat steeds geschreven wordt over de gevoelens van Zowie voor Bart. Maar ik zie nergens iets over aanwezige gevoelens van Bart voor Zowie,
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_516395
Bart heeft het (bij mijn weten) nooit echt uitgemaakt, in ieder geval niet ten overstaan van iedereen. "t zou wel eerlijk zijn tegenover zoe en zijn (ex?)vriendin en een stuk duidelijker voor de kijker als die ruggegraatloze ideale schoonzoon voor het oog van iedereen z'n mond opentrok.
Het is wel lekker lullig en makkelijk om een langdurige relatie stiekum dood te laten bloeden. Bart zal wel bang zijn kostbare fans te verliezen en doet daarom of z'n neus bloed
Hoewel 't lang geduurd heeft laat zoe tenminste een sprankje lef en eerlijkheid zien, Bart is een lafbek!
Conform, Comply, Obey
pi_516594
lef en eerlijkheid? Zo kun je het omschrijven, maar ik zie de situatie toch anders. Zoë heeft haar Lars eerst een tijd lang in onzekerheid gelaten, hem hoop gegeven, onder andere door te zeggen in haar dagboek dat ze heel veel van hem houdt, intussen kon hij haar en bart fijn zien op tv, en nu wordt hij gedumpt voor het oog van heel België en Nederland, en daarbij gaf hij aan dat hij dat intussen door wat hij had gelezen op internet al begrepen had. Ik vind het walgelijk. En nu wordt er gezegd dat ze eerlijk is. Tja, ik vond het meer een geval van nadat het kalf verdronken is dempt men de put. Oftewel, ze had tien stadia eerder al een wat eerlijker tegenover Lars en zichzelf kunnen zijn. En daarom kan ik het niet meer als lef en eerlijkheid zien.
Tja en Bart, die heeft inderdaad geen ruggengraat

[Dit bericht is gewijzigd door thelmaz op 04-12-2000 14:49]

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
  maandag 4 december 2000 @ 15:34:14 #5
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_516934
quote:
Op 04 december 2000 14:44 schreef thelmaz het volgende:Zoë heeft haar Lars eerst een tijd lang in onzekerheid gelaten, hem hoop gegeven, onder andere door te zeggen in haar dagboek dat ze heel veel van hem houdt, intussen kon hij haar en bart fijn zien op tv, en nu wordt hij gedumpt voor het oog van heel België en Nederland, en daarbij gaf hij aan dat hij dat intussen door wat hij had gelezen op internet al begrepen had.
Lars is duidelijk behoorlijk gek op Zowie anders had hij haar allang zelf gedumpt en zelfs nu nog is hij er voor haar... Ik vind dat geen watje. Ik vind het een reactie van iemand die nog hoop heeft dat het goed komt..Het kan natuurlijk ook dat Zowie gek op beiden was en dat ze op een gegeven meer voor Bart ging voelen. Omdat hij er steeds was. Waar dus alles mee gezegd is wat zijn aanwezigheid in de bus betreft...
Toch vind ik niet dat Zowie Lars echt belazerd heeft. Het is veel lulliger dat Kristien (inmiddels ex) haar vriend (Koen) voor de camera's met Mariska ziet vozen. Elk zichzelf respecterend meisje is dan gekwetst. Alleen dat hoofd van Mariska al! Het saaie karakter straalt er gewoon uit... gaap...

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 04-12-2000 15:35]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_517895
quote:
Op 04 december 2000 15:34 schreef Larissa het volgende:
Toch vind ik niet dat Zowie Lars echt belazerd heeft. Het is veel lulliger dat Kristien (inmiddels ex) haar vriend (Koen) voor de camera's met Mariska ziet vozen. Elk zichzelf respecterend meisje is dan gekwetst.
Nou, ik vind wel dat Zoë Lars heeft belazerd, hoor. Ze hadden een echte relatie, praatten over een huisje en houden van, maar toen Zoë gevoelens kreeg voor Bart (dat kan gebeuren, dat op zich is het punt niet), was ze daarover niet open en eerlijk tegenover Lars. En nadat ze Lars tijden in het ongewisse heeft gehouden mag hij nu exit. Als ze nou vanaf het moment dat ze gevoelens kreeg voor Bart dit met Lars had besproken, dan was het eerlijk geweest.
Enne...ik zie niet helemaal in waarom Kristien meer gekwetst zou zijn dan Lars.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
  maandag 4 december 2000 @ 19:49:21 #7
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_518225
quote:
Op 04 december 2000 17:28 schreef thelmaz het volgende:
Nou, ik vind wel dat Zoë Lars heeft belazerd, hoor. Ze hadden een echte relatie, praatten over een huisje en houden van, maar toen Zoë gevoelens kreeg voor Bart (dat kan gebeuren, dat op zich is het punt niet), was ze daarover niet open en eerlijk tegenover Lars. En nadat ze Lars tijden in het ongewisse heeft gehouden mag hij nu exit. Als ze nou vanaf het moment dat ze gevoelens kreeg voor Bart dit met Lars had besproken, dan was het eerlijk geweest.
Enne...ik zie niet helemaal in waarom Kristien meer gekwetst zou zijn dan Lars.
Zoals ze net ook al in De Bus zegt heeft ze "gevochten" tegen die gevoelens, waarschijnlijk hoopte ze dat ze over zouden gaan en wilde ze haar relatie op dat moment niet in gevaar brengen met iets wat misschien niet eens doorzette.
Wat een muts ik het af en toe ook vind, dit heeft ze wel goed aangepakt. En dat laatste punt heb je wel gelijk in. Natuurlijk is het lullig voor Lars dat hij haar dezelfde avond nog intiem ziet zijn met Bart. Maar ik blijf erbij dat het knuffelen dat ze in het begin deed toch anders is. En de ex van Koen werd gewoon botweg met haar neus op de feiten gedrukt!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_519774
Volgens mij was de relatie van koen niet zo heel serieus en heeft hij van te voren aan haar laten weten dat 3 maanden wel lang is en dat hij niet kon beloven dat hij er na die tijd nog voor haar was en dat hij ook kon begrijpen dat ze niet op hem ging wachten.
Als die relatie van zoe wel zo serieus was , vind ik het toch wel sneu voor die jongen , die nu volgens mij nog in de ontkenningsfase zit
En volgens mij gaat heeft zoe veel meer oog voor dat geld dan voor bart en stemt ze als het moet nog op bart ook (natuurlijk na een subtiel voorgewende ruzie). Misschien dat ze daarom dan die andere optie (lars) half open houdt ?
En als bart er voortijdig uit zou moeten en zij wint zie ik haar ook eerder teruggaan naar lars.
Maar als bart wint word ze nog veel veel verliefder op hem
Voor de rest wel een aardige meid

------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_522001
nou Larissa, ik heb toch een ander idee over een relatie. Ik vind niet dat ze goed gehandeld heeft. Ik geloof best dat ze heeft gevochten tegen haar gevoelens voor Bart, maar waarom heeft ze dat dan niet eerder aangegeven aan Lars in plaats van hem te zeggen dat ze zoveel van hem hield en hij de de enige was? Dan was ze eerlijk geweest. En tweedes, ik vond lichamelijk overspel niet erger dan geestelijk. Dat ze niet heeft getongzoend of whatever vind ik niet zo voor haar pleiten. Geestelijk was ze allang vreemd gegaan. Toch?
En nu houd ik er maar even over op... ik word er zo boos van dat ze nu ook nog popi is geworden. Wat heeft het grote publiek het met haar te doen en wat goed dat ze zo eerlijk is geweest...terwijl het grote publiek de helft nog niet weet, bij voorbeeld wat ze in haar dagboek op internet schreef. En trouwens, Hans is op de SBS site de popi, hoe kan dat nu?
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
  dinsdag 5 december 2000 @ 18:46:56 #10
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_522357
Ik zou het zelf ook aanpakken zoals jij het beschreef, Thelma. Over die gevoelens praten, maar het is wel zo dat iedereen in de buitenwereld in dat dagboek mee kan lezen. Zulke privedingen zou ik zelf ook liever prive zeggen. Volgens mij heeft Zowie Lars een paar dagen daarvoor ook al prive gesproken, misschien heeft ze het er toen over gehad. Maar het is mij ook een raadsel dat dat mens populairste wordt. Volgens mij zit die fanclub de hele dag te stemmen. Dat declareren ze dan vast weer als ze geld aan De Bus overhoudt. Laten we maar hopen dat de fans van degenen die ze de bus uitgewerkt heeft op het moment supreme tegen haar stemmen! Ze is ongelooflijk arrogant en komt zichzelf hopelijk gauw tegen...

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 05-12-2000 18:50]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 6 december 2000 @ 02:27:17 #11
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_523540
Nog even over geestelijk en lichamelijk overspel:
In het prille begin van de Bus mocht Bart inderdaad niet handtastelijk worden bij Zoe. Maar die schroom heeft zij later volledig van zich afgegooid. Ochtendzoen, knuffelen, dat valt al in de schemerzone.. maar las ik op de site van R@b paar weken terug niet dat Zoe met haar lichaam op Barts gewillige hand 'reed' of iets in die geest? M.a.w: sexueel contact. En als Lars zijnde moet je dat allemaal maar slikken. Heel nobel om tegen gevoelens te vechten (zoe) als je constant die fysieke aandacht opzoekt. Dan moet je ook zeggen: Bart HO voor een tijdje, en kijken hoe ik dan tegen de situatie aankijk, worstelend met de vraag, met wie ik verder wil: Lars, of RoboBart....

[Dit bericht is gewijzigd door Perico op 06-12-2000 02:29]

pi_524146
quote:
Op 05 december 2000 18:46 schreef Larissa het volgende:
Ik zou het zelf ook aanpakken zoals jij het beschreef, Thelma. Over die gevoelens praten, maar het is wel zo dat iedereen in de buitenwereld in dat dagboek mee kan lezen. Zulke privedingen zou ik zelf ook liever prive zeggen.
Ja natuurlijk, maar het alternatief was in dit geval volgens mij nog slechter, namelijk dat Lars tandeknarsend en wanhopig thuiszat en van alles zag gebeuren, terwijl Zoë tegenover hem volhield dat het tussen hen goed zat. Als ze alleen maar had gezegd dat ze ermee worstelde, dan was het eerlijk geweest.
quote:
Op 05 december 2000 18:46 schreef Larissa het volgende:
Volgens mij heeft Zowie Lars een paar dagen daarvoor ook al prive gesproken, misschien heeft ze het er toen over gehad.
Ja, dat denk ik wel, maar ik vind dat dat gewoon te laat was. Maar wie ben ik? O nee, dat was jij.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_529542
Gezondheid heeft gelijk.Die eikel mag van mij vertrekken,en die muts meenemen,dan hoef ik mij ook niet meer te ergeren aan dat geflikflooi.(soory ik ging even over mijn nek.)
pi_529771
Ik ben bedlegerig,Bezorg mij een fijne Kerst,Stem die eikel van Zooe uit de bus,Dan
weet hij ook wat het is om met de feestdagen
zonder vriendin te zitten ,Net als zijn meisje thuis.(doe hem weg die gluipert.)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')