abonnement Unibet Coolblue
pi_188708366
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Nee, geen uitrecht. Alleen sva.
gaat niet zo groot worden
Gino ♥
pi_188708368
Castillo officieel. Ben benieuwd.
AFCA!
pi_188708386
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

er zijn nog heel weinig media tegenwoordig die niet gekleurd zijn.
Ik vind Freekie van het AD (voorheen VI) een zeer fijne bron van informatie zonder teveel zijn eigen mening.
AFCA!
pi_188708411
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

gaat niet zo groot worden
Weet jij de uitvakcapaciteiten amigo
AFCA!
pi_188708413
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

gaat niet zo groot worden
Jammer. Thnx voor de antwoorden allemaal...
pi_188708451
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:07 schreef mokkiemok het volgende:
Castillo
Opstellen tegen Sjelsie.
pi_188708462
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:10 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Weet jij de uitvakcapaciteiten amigo
ja

chelsea 2082 :'( :'( :'(
valencia 2750
lille 2509
Gino ♥
pi_188708473
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 13:47 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Derksen is de billenmaat van valentijn, die is snel beïnvloedbaar en goedgelovig ten opzichte van grote valentijn met als zijn kennis. Valentijn is gewoon boos, boos op zichzelf dat hij verleden seizoen zo voor lul stond, waar hij inside info had via Schreuder over de verkeerde dingen die ten Hag blijkbaar deed. Maar alles wat hij over Ten Hag zei was onzin(of in ieder geval niet serieus te nemen) vanwege het perfecte seizoen.
Nu is zijn insider eruit gegooid door TH en is hij wederom boos, en wil hij TH een poot uitdraaien.
Hij zal dit blijven doen tot TH een keer op zijn bek gaat, en dan kan hij wijzen naar zijn eerdere beschuldigingen en zeggen dat hij het al lang wist.

Een kapotte klok staat twee keer per dag goed.

uiteraard is dit maar wat ik denk, maar het zou alles verklaren.
Dit is een veel ouder probleem. De Telegraaf wil niet alleen een oor in de kleedkamer, maar ook een vinger in de pap, en dat had die krant ook. Inmiddels zijn er achter dat ze alleen het vuile werk van Cruijff mochten opknappen, niemand hun eigen meningen serieus neemt en het weer uitstekend gaat met Ajax nu zij als stoorzender zijn geneutraliseerd. Dat steekt niet alleen, ze zijn ook wanhopig. Nu moeten ze dan weer wedstrijdverslagen gaan schrijven en spel en spelers analyseren, maar dat kunnen ze helemaal niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188708480
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
grappig wel dit over Schreuder, Valentijn en Derksen

JeroenElshoff twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 12:35:05 ‘Schreuder ondermijnde ook Adriaanse en eigenlijk ook McClaren’. @:deBankzitter en @:FardauW zijn lekker op dreef vandaag. https://t.co/6navlTxlPe reageer retweet
Zo! het enige wat ik dan alleen niet zo snap is dat Ten Hag Schreuder zelf in eerste instantie meenam... Die moet toch ook geweten hebben hoe de lijntjes van Schreuder liepen :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:16:21 #235
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188708492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zo! het enige wat ik dan alleen niet zo snap is dat Ten Hag Schreuder zelf in eerste instantie meenam... Die moet toch ook geweten hebben hoe de lijntjes van Schreuder liepen :?
meegenomen om zijn kwaliteiten. maar wellicht weegt dat niet op tegen de narigheidjes.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188708497
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:13 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja

chelsea 2082 :'( :'( :'(
valencia 2750
lille 2509
Zonde van Chelsea. Dat is toch wel een hele mooie awayday + plaatsen aan het veld. Lille is vast een autocombi/buscombi is net over de grens bij België.
AFCA!
pi_188708499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dit is een veel ouder probleem. De Telegraaf wil niet alleen een oor in de kleedkamer, maar ook een vinger in de pap, en dat had die krant ook. Inmiddels zijn er achter dat ze alleen het vuile werk van Cruijff mochten opknappen, niemand hun eigen meningen serieus neemt en het weer uitstekend gaat met Ajax nu zij als stoorzender zijn geneutraliseerd. Dat steekt niet alleen, ze zijn ook wanhopig. Nu moeten ze dan weer wedstrijdverslagen gaan schrijven en spel en spelers analyseren, maar dat kunnen ze helemaal niet.
Ik ga misschien iets heel grofs zeggen en Cruyff had van mij 100 mogen worden, maar zijn te vroege dood heeft denk ik ook wel voor rust rondom de club gezorgd :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188708522
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ga misschien iets heel grofs zeggen en Cruyff had van mij 100 mogen worden, maar zijn te vroege dood heeft denk ik ook wel voor rust rondom de club gezorgd :@
Denk jij dat afgelopen seizoen onmogelijk was met een nog levende Johan?
AFCA!
pi_188708526
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Zonde van Chelsea. Dat is toch wel een hele mooie awayday + plaatsen aan het veld. Lille is vast een autocombi/buscombi is net over de grens bij België.
heeft frankrijk dat niet verplicht sinds een aantal jaar met nederlandse clubs
Gino ♥
pi_188708547
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

heeft frankrijk dat niet verplicht sinds een aantal jaar met nederlandse clubs
Was PSG uit ook verplichte buscombi? Lyon in 2016 iig niet.
AFCA!
pi_188708567
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:18 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Denk jij dat afgelopen seizoen onmogelijk was met een nog levende Johan?
Geen idee, maar er was natuurlijk altijd wel wat met Cruyff, positief en negatief. Sowieso was er altijd in de media ruimte voor de vraag wat Johan er wel allemaal niet van vond. Dat is wel een soort rust die nu noodgedwongen is ontstaan. Of zoals ie zelf zou zeggen "elk nadeel heb z'n voordeel"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188708571
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:20 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Was PSG uit ook verplichte buscombi? Lyon in 2016 iig niet.
dan lille ook vast niet joh

dat is toch een clubje voor een beetje rijkelui
Gino ♥
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:25:52 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188708644
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zo! het enige wat ik dan alleen niet zo snap is dat Ten Hag Schreuder zelf in eerste instantie meenam... Die moet toch ook geweten hebben hoe de lijntjes van Schreuder liepen :?
het is een tegengeluid, ik weet ook niet op welke waarde we dit moeten schatten maar het blijkt wel dat Schreuder iig in z'n pre Ajax tijd lekte
pi_188708649
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ga misschien iets heel grofs zeggen en Cruyff had van mij 100 mogen worden, maar zijn te vroege dood heeft denk ik ook wel voor rust rondom de club gezorgd :@
Ik vind het ook vervelend om te moeten constateren, maar ik hou het er maar op dat combinatie van een krant die invloed wil, het bij veel mensen heersende idee dat Cruijff onfeilbaar was en diens eigen ideeen over macht zonder verantwoordelijkheid een giftige cocktail vormden.

En dat was niet alleen met de 'fluwelen' revolutie zo. Daarvoor had hij al geroepen dat hij heel Ajax wel even ging reorganiseren, om vervolgens de benoeming van Van Basten er doorheen te drukken en verder onverrichter zake huiswaarts te keren. Als er geen vriendjes van hem zaten was het altijd onrustig. Het lijkt me dan ook geen toeval dat het zo fantastisch ging met Ajax toen hij zich er niet mee kon bemoeien omdat hij Barca aan het trainen was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:30:22 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188708731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dit is een veel ouder probleem. De Telegraaf wil niet alleen een oor in de kleedkamer, maar ook een vinger in de pap, en dat had die krant ook. Inmiddels zijn er achter dat ze alleen het vuile werk van Cruijff mochten opknappen, niemand hun eigen meningen serieus neemt en het weer uitstekend gaat met Ajax nu zij als stoorzender zijn geneutraliseerd. Dat steekt niet alleen, ze zijn ook wanhopig. Nu moeten ze dan weer wedstrijdverslagen gaan schrijven en spel en spelers analyseren, maar dat kunnen ze helemaal niet.
niet helemaal juist, Jaap de Groot had een hele goeie ingang bij zowel Cruijff als vele bestuursleden, spelers, oud spelers noem maar op, die wist dus precies wat er gaande was en kon er zelfs sturing aan geven. De Groot is vertrokken bij de Telegraaf en Valentijn dacht in zijn vacuum omhoog te worden gezogen alleen zijn bij Ajax de deuren voor Valentijn gesloten die voor Jaap de Groot open waren en dat doet zeer.
pi_188708840
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet helemaal juist, Jaap de Groot had een hele goeie ingang bij zowel Cruijff als vele bestuursleden, spelers, oud spelers noem maar op, die wist dus precies wat er gaande was en kon er zelfs sturing aan geven. De Groot is vertrokken bij de Telegraaf en Valentijn dacht in zijn vacuum omhoog te worden gezogen alleen zijn bij Ajax de deuren voor Valentijn gesloten die voor Jaap de Groot open waren en dat doet zeer.
Ook ongelooflijk dat zoveel mensen geabonneerd zijn op zo'n rioolkrant. Verder ook onbegrijpelijk dat Valentijn zijn onzin mag verkondigen bij Veronica Inside, wellicht enkel en alleen omdat Derksen dan een bronnetje heeft. Valentijn heeft het NOOIT goed. Wat een onbenul is dat zeg, karikatuur van zichzelf.
AFCA!
pi_188708847
Opmerkelijk dat journalisten zo'n invloed kunnen hebben bij een toch relatief grote voetbalclub.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:37:59 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188708865
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:36 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ook ongelooflijk dat zoveel mensen geabonneerd zijn op zo'n rioolkrant. Verder ook onbegrijpelijk dat Valentijn zijn onzin mag verkondigen bij Veronica Inside, wellicht enkel en alleen omdat Derksen dan een bronnetje heeft. Valentijn heeft het NOOIT goed. Wat een onbenul is dat zeg, karikatuur van zichzelf.
de ene hand wast de andere, Johan heeft een bron en Valentijn azijntijd op tv
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:41:35 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188708929
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:37 schreef Dejannn het volgende:
Opmerkelijk dat journalisten zo'n invloed kunnen hebben bij een toch relatief grote voetbalclub.
die privileges sluipen er langzaam in, dan is het moeilijk die weer in te trekken
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:41:46 #250
80382 manny
30 is best veel
pi_188708934
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 15:08 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik vind Freekie van het AD (voorheen VI) een zeer fijne bron van informatie zonder teveel zijn eigen mening.
Eens. Ondanks dat ie nu werkt voor AD. Hopelijk kan ie daar de boel positief beinvloeden
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')