abonnement Unibet Coolblue
pi_189162028
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:14 schreef Elizabeth-akf het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem dan. Ik hou gewoon van mannen van 40 a 47 jaar en dat is omdat ik nou eenmaal vind dat die meer ervaring hebben en niet zo kritisch zijn.
Oftewel, they don't mind a dead fish.
pi_189162084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:23 schreef Elizabeth-akf het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik leuk ben. Dat laat ik graag aan de mannen over om daar over te oordelen.
Wat een aparte manier van denken...

Heb je een reden om erover te twijfelen? Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
pi_189162096
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:14 schreef Elizabeth-akf het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem dan. Ik hou gewoon van mannen van 40 a 47 jaar en dat is omdat ik nou eenmaal vind dat die meer ervaring hebben en niet zo kritisch zijn.
Waarom denk je dat mannen van 40+ niet kritisch zijn?
pi_189162112
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:09 schreef Elizabeth-akf het volgende:

[..]

Meestal wel en ze zijn teminste niet zo kritisch als die jonge guppie´s. En daardoor voel ik mij gewoon prettig en ik kan helemaal mij zelf zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:14 schreef Elizabeth-akf het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem dan. Ik hou gewoon van mannen van 40 a 47 jaar en dat is omdat ik nou eenmaal vind dat die meer ervaring hebben en niet zo kritisch zijn.
Ik denk dat jij gewoon de verkeerde mannen hebt getroffen + erg onzeker bent over jezelf, en dat oudere mannen je een veilig gevoel geven omdat je bij hen minder bang bent dat ze op je uitgekeken raken.
  maandag 30 september 2019 @ 05:36:16 #155
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_189186740
Het is voor sommige jongemannen wat lastig, als een jongere vrouw op oudere mannen valt en zich er juist lekker bij voelt.
Zelf ook twee keer mee gemaakt, dat ik een relatie had met een jongere vrouw.
En ik was er eigenlijk helemaal niet naar op zoek, specifiek een zoektocht naar een jonge vrouw.
Het liep.gewoon zo.
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:56:51 #156
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_189313248
Op basis van de reacties, die je al een verschil tussen de jongere en de oudere.
Vrouwen hebben geestelijk een voorsprong op de mannen.
Een oudere man sluit beter aan bij een jongere vrouw.
Ze hebben meer tijd voor de vrouw en minder voor hun telefoon en hebben oprecht belangstelling in de ander.
pi_189315025
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent gewoon een onzekere doos dus.

Zelfs "lelijke" (wat grootste deel van de mannen niet aantrekkelijk vindt) niet onzekere vrouwen maakt dat geen fuck uit en kunnen geregeld wel een man vinden.

Denk als jij je geen fuck van die kritieken meer aantrekt je ook weer voor je leeftijdsgenoten gaat :P
Ik denk dat dat het ook vaak is. Vaak zijn het dames met een complex en zich niet beoordeeld voelen bij een oudere man (want die kan toch nooit beter krijgen). :)

Kijk ook naar de lange termijn, hij is dan bejaard en schijt in een pamper terwijl jij nog middenin het leven staat :')
pi_189316940
Hartelijk moeten lachen om sommige comments in dit topic, en de denkbeelden van TS zelf.

Niet alle mannen van 50+ zijn lelijke verschrompelde vellen die een gat in de lucht springen omdat er nog een jonkie naar ze omkijkt :')

Sommige mannen van 50+ zien er velen malen beter uit dan de gemiddelde 20er. Ook naakt. En ja ik spreek uit ervaring.

En dat leeftijdsverschil voel je totaal niet. Tenzij je in de pubertijd bent blijven hangen.
pi_189317205
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 17:02 schreef Moofasah het volgende:
Hartelijk moeten lachen om sommige comments in dit topic, en de denkbeelden van TS zelf.

Niet alle mannen van 50+ zijn lelijke verschrompelde vellen die een gat in de lucht springen omdat er nog een jonkie naar ze omkijkt :')

Sommige mannen van 50+ zien er velen malen beter uit dan de gemiddelde 20er. Ook naakt. En ja ik spreek uit ervaring.

En dat leeftijdsverschil voel je totaal niet. Tenzij je in de pubertijd bent blijven hangen.
Da's bij homo's anders. Die zijn over het algemeen wat beter gegroomed.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:29:23 #160
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189560774
Ik heb (nog) niet alles gelezen hoor, sorry. Ik kom ook maar net, eindelijk, op Fok hier.

Is het niet zo dat jij TS gewoon op zoek bent naar vaderlijke liefde? En/of verwar je het met elkaar?
Zeeuws-Vlaanderen
pi_189568414
Mensen zoeken wat ze tekort gekomen zijn in hun jeugd, of in ieder geval een vorm daarvan om de leegte te vullen.
pi_189570499
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 19:07 schreef Cockwhale het volgende:
Mensen zoeken wat ze tekort gekomen zijn in hun jeugd, of in ieder geval een vorm daarvan om de leegte te vullen.
:')
pi_189572101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:35 schreef CarbonC het volgende:

[..]

:')
:D
  donderdag 24 oktober 2019 @ 08:27:22 #164
487898 Bouwjaar1973
... en vol met energie ;)
pi_189593670
anyway ben ik wel benieuwd naar de update..
Zeeuws-Vlaanderen
pi_189594265
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:58 schreef Craptacular het volgende:

Ik denk dat dat het ook vaak is. Vaak zijn het dames met een complex en zich niet beoordeeld voelen bij een oudere man (want die kan toch nooit beter krijgen). :)

Kijk ook naar de lange termijn, hij is dan bejaard en schijt in een pamper terwijl jij nog middenin het leven staat :')
Ik ben in de 40 en kan je vertellen dat er heel veel hele leuke en hele mooie vrouwen van in de 20 (zelfs begin 20) interesse hebben. En dan heb ik nog kinderen ook uit een eerdere relatie, wat op zichzelf natuurlijk geen pré is.

Dus jouw gedachte dat een oudere man toch niets beters of anders kan krijgen is echt niet waar.

Natuurlijk zijn er nadelen aan een partner die veel ouder is, maar er zijn ook voordelen. Allemaal een kwestie van persoonlijke voorkeur.
  zondag 3 november 2019 @ 05:40:26 #166
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_189755718
Ik las iets over een "vader-complex" en dat sommige jonge vrouwen, misschien op zoek zijn naar een vaderfiguur.
Dat zou best kunnen, zeg ik dan uit eigen ervaring.
Maar hoewel dat maar een klein percentage jonge vrouwen zal zijn.
Stel dat een man van 50, een vrouw van 25 tegen komt, waaruit een relatie ontstaat.
Dan is de kans statistisch en realistisch gezien zeer klein, dat over 20 jaar als hij 70 is en de vrouw 45 jaar, deze relatie nog steeds lopende is.
Een zeer klein percentage zal dan nog steeds bij elkaar zijn, met dat leeftijdsverschil.
Dat geloof ik zeker.
En zoals eerder aangegeven, is een veel jongere vrouw al twee keer op mijn pad gekomen, wat een relatie betreft.
En ik was helemaal niet op zoek naar een veel jongere vrouw.
Zich prettig en vertrouwd voelen, was het meest belangrijke voor ze.
Er werd naar ze geluisterd, en ze konden overal over praten, zonder zich ongemakkelijk te hoeven voelen.
Dus ja, deze jonge vrouwen zochten inderdaad wat anders, dan de meeste jonge mannen hun konden geven.
Plus dat hun sexuele wensen ook uit konden komen, omdat er geen haastige vrijpartij van vijf of tien minuten hoefde plaats te vinden, maar er juist uitgebreid tijd voor werd genomen.
Waren ze onzeker?
Waarschijnlijk wel ja, maar dat zijn de meeste andere mensen onder ons ook weleens.
pi_189760596
Zo een verhaal ken ik vanop werk. Een collega, beetje een snul, is getrouwd met een vrouw waar blijkbaar al een heel aantal mensen op hebben gezeten (ik ken de problemen zelf al te goed). Ook een aantal collega's. Ze zijn vroeg aan kinderen begonnen en hun dochter is nu 18, 19, knap meisje, en blijkbaar hebben een paar van diezelfde gasten ook al op die dochter gezeten. Volgens mij is dat gewoon een daddy issue. Papa is een zwakker figuur, mama een beetje te slenterig en de dochter gaat de mama achterna, met mannen van haar vader's leeftijd...
  zondag 3 november 2019 @ 15:41:10 #168
470366 Cityboy
Vanuit de kelder
pi_189762309
Goede kennis van mij is 56 en zijn vriendin is 37 en zwanger nu.
Zij heeft juist weer wel een goede band met haar ouders, geen huiselijke problemen o.i.d.
Zij vond na wat vriendjes en een man van haar eigen leeftijd met een mislukt huwelijk, haar huidige oudere vriend.
We hebben er weleens over gesproken, en het speelse en jaloerse machogedrag van diverse jonge mannen, daar kon zij niet mee overweg.
Ze is een mooie blondine en vriendjes waar ze toendertijd wat mee had, waren vrij jaloers als ze weer eens benaderd werd door een andere jonge man.
Omdat zij nogal een open en eerlijk karakter heeft, dan werden haar toenmalige vriendjes en man weer jaloers, en iemand die haar voor het eerst benaderde, dacht weer dat hij kans bij haar maakte.
Zo zat ze, en met een jaloerse vriend/man en met een andere macho jonge man, die dacht om haar wel ff te kunnen inpakken om met haar in bed te kunnen belanden.
Met die oudere vriend heeft ze dat niet.
Die jaloezie en het haantjesgedrag ontbreken bij hem.

Wil die jongere vrouw bij je weg, dan gaat ze dat toch wel, en dat is niet bepaald leeftijds afhankelijk.
Gezien mijn werk, kom ik ook regelmatig jongere vrouwen tegen.
En ik kan zeggen dat er nog steeds een percentage jonge vrouwen is, die je als oudere man gewoon interessanter vinden.
Daarvan zijn er dus wel wat, die waarschijnlijk dat vader-complex wel weer hebben.
Maar aan de andere kant is er een percentage jonge vrouwen, die gewoon willen beleven, hoe het is om een (sex) of gewone relatie te hebben of kunnen beleven met een oudere man.
En ach, als er weer eens een leuke (veel) jongere vrouw op mijn pad zou komen, waarbij er wederzijds een goed gevoel en klik zou zijn, dan zou ik het niet uit de weg gaan.

En als het meiske toch nog een "daddy-issue" heeft, dan heeft ze dat maar en zoeken we wel een oplossing.
Dan wil ik haar "daddy" best wel zijn, en zich haar de mooiste vrouw laten voelen en zijn.
Dus dat klopt wel weer, een beetje ouwe charmeur kan dit wel.
We zijn dan toch al een "ouwe snoeperd" voor de buitenwereld, ik zou er niet van wakker liggen.
Persoonlijk ben ik helemaal niet per se op zoek naar een perfecte jonge of veel jongere vrouw.
Ze mag jonger, gelijkgestemd qua leeftijd zijn of een stuk ouder.
We zien wel hoe het leven loopt daarin.
Maar ik bemerk nog steeds in sommige reacties, enige irritatie wat betreft een jonge vrouw met een oudere man.
Wie weet, is ook dat ook wel een leeftijds probleem.
Kom ik een vrouw van 50 plus tegen met een veel jongere partner, dan moet ze vooral haar gang maar gaan.
Hopelijk zwicht ook zij niet voor het morele wijzende vingertje van:
"Nee, dit kan echt niet hoor"
"Jouw partner is (veel) te jong"
Als je het samen maar leuk en fijn hebt, daar gaat het om.
pi_189783974
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 14:08 schreef Woodiewoodie het volgende:
Zo een verhaal ken ik vanop werk. Een collega, beetje een snul, is getrouwd met een vrouw waar blijkbaar al een heel aantal mensen op hebben gezeten (ik ken de problemen zelf al te goed). Ook een aantal collega's. Ze zijn vroeg aan kinderen begonnen en hun dochter is nu 18, 19, knap meisje, en blijkbaar hebben een paar van diezelfde gasten ook al op die dochter gezeten. Volgens mij is dat gewoon een daddy issue. Papa is een zwakker figuur, mama een beetje te slenterig en de dochter gaat de mama achterna, met mannen van haar vader's leeftijd...
Lekkere collega's hebben die man en jij dan zeg. Eerst zijn vrouw afgewerkt en daarna zijn dochter, wtf. :{
  maandag 4 november 2019 @ 18:30:49 #170
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189784267
Vrijwilliger voor TS hier!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_189791408
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lekkere collega's hebben die man en jij dan zeg. Eerst zijn vrouw afgewerkt en daarna zijn dochter, wtf. :{
Ja de wereld is mooi soms :) Verder toffe vrouwen, gewoon beide een mentaal probleem zeker. Niet de eerste keer dat de dochter de moeder daarin achterna gaat hoor. Zijn ook genoeg verhalen waar de nieuwe "vriend" van de moeder ook eens op de dochter kruipt voor hij het weer afbolt
  dinsdag 5 november 2019 @ 08:23:23 #172
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189791613
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 14:08 schreef Woodiewoodie het volgende:
Zo een verhaal ken ik vanop werk. Een collega, beetje een snul, is getrouwd met een vrouw waar blijkbaar al een heel aantal mensen op hebben gezeten (ik ken de problemen zelf al te goed). Ook een aantal collega's. Ze zijn vroeg aan kinderen begonnen en hun dochter is nu 18, 19, knap meisje, en blijkbaar hebben een paar van diezelfde gasten ook al op die dochter gezeten. Volgens mij is dat gewoon een daddy issue. Papa is een zwakker figuur, mama een beetje te slenterig en de dochter gaat de mama achterna, met mannen van haar vader's leeftijd...
hebben jullie nog vacatures?.
Tot nooit .......
pi_189792332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:23 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

hebben jullie nog vacatures?.
haha, helaas niet voor de moment. Enkel de man werkt hier nog btw
pi_189799704
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 14:08 schreef Woodiewoodie het volgende:
Zo een verhaal ken ik vanop werk. Een collega, beetje een snul, is getrouwd met een vrouw waar blijkbaar al een heel aantal mensen op hebben gezeten (ik ken de problemen zelf al te goed). Ook een aantal collega's. Ze zijn vroeg aan kinderen begonnen en hun dochter is nu 18, 19, knap meisje, en blijkbaar hebben een paar van diezelfde gasten ook al op die dochter gezeten. Volgens mij is dat gewoon een daddy issue. Papa is een zwakker figuur, mama een beetje te slenterig en de dochter gaat de mama achterna, met mannen van haar vader's leeftijd...
Wat lees ik hier :{ :')

Totaal verknipt dit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-11-2019 18:00:26 ]
pi_189799823
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:00 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Wat lees ik hier :{ :')

Totaal verknipt dit.
die man heeft t natuurlijk ook een beetje aan zichzelf te danken. ja je vrouw is een hoer, maar als jij er niks aan doet, is t op een gegeven moment ook een beetje eigen schuld dikke bult natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')