abonnement Unibet Coolblue
pi_188681541
Hier plaatsen en bediscussiëren we alle relevante informatie m.b.t. Big Tech, MSM & Social Media: Bias, Manipulatie en Censuur.
pi_188682937
Manipulatie gebeurt op een veel zorgwekkendere manier dan MSM.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_188685791
15 Former Spooks Who Work At CNN And MSNBC Now
https://dailycaller.com/2019/08/23/cnn-msnbc-15-spooks-mccabe/

The Propaganda Multiplier
How Global News Agencies and Western Media Report on Geopolitics
https://off-guardian.org/2019/03/08/the-propaganda-multiplier/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 12:42:37 ]
pi_188685793
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:32 schreef MilkTea het volgende:
Manipulatie gebeurt op een veel zorgwekkendere manier dan MSM.
Hoe bedoel je precies?
pi_188685927
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies?
Micro-Targeting
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_188807466
  woensdag 11 september 2019 @ 19:42:42 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188900686
quote:
Bilderberg word dit jaar uitgezonden op Fox news?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 september 2019 @ 19:43:48 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188900708
BTW.. doe wat ik doe..
Echt zo moeilijk is het niet..
Stekker uit de tv.
En voor nieuws google is your Friend.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188903166
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:43 schreef theguyver het volgende:
BTW.. doe wat ik doe..
Echt zo moeilijk is het niet..
Stekker uit de tv.
En voor nieuws google is your Friend.
Google manipuleert zoekopdrachten. Ik gebruik het voor poltiek-vrije zaken. Het nieuws zoek ik via DuckDuck, tenzij ik specifiek weet wat ik zoek. Mijn TV is op niets dan het internet aangesloten.
pi_188956404
quote:
Exclusive: Google Insider Turns Over 950 Pages Of Docs And Laptop To DOJ

A former Google insider claiming the company created algorithms to hide its political bias within artificial intelligence platforms – in effect targeting particular words, phrases and contexts to promote, alter, reference or manipulate perceptions of Internet content – delivered roughly 950 pages of documents to the Department of Justice’s Antitrust division Friday.

https://saraacarter.com/e(...)s-and-laptop-to-doj/
pi_188956450
noamchomskyT twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 17:56:14 The most effective way to restrict democracy is to transfer decision-making from the public arena to unaccountable institutions: kings and princes, priestly castes, military juntas, party dictatorships, or modern corporations. Noam Chomsky reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 14:16:30 ]
pi_188981618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 22:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Google manipuleert zoekopdrachten. Ik gebruik het voor poltiek-vrije zaken. Het nieuws zoek ik via DuckDuck, tenzij ik specifiek weet wat ik zoek. Mijn TV is op niets dan het internet aangesloten.
Google is wel heel erg fout en slecht op dit moment met hun algoritmes , duck duck gebruik ik ook en vooralsnog zie ik geen betere
pi_188985200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:43 schreef theguyver het volgende:
BTW.. doe wat ik doe..
Echt zo moeilijk is het niet..
Stekker uit de tv.
En voor nieuws google is your Friend.
En zo krijgen de complotgekkies een steeeds grotere aanhang.
Het is wat.......
pi_188986343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:28 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En zo krijgen de complotgekkies een steeeds grotere aanhang.
Volgens mij zitten de grootste complot gekkies nog steeds MSM te kijken.
Irak WMD , couveuse babys.
Joegoeslavie
Vietnam
Syrie
Russia hoax
etc etc en elke dag bijna met groot nieuws komen om het later te veranderen of wat uiteindelijk gewoon niet klopte.
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:40:49 #18
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_188986784
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:00 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Volgens mij zitten de grootste complot gekkies nog steeds MSM te kijken.
Irak WMD , couveuse babys.
Joegoeslavie
Vietnam
Syrie
Russia hoax
etc etc en elke dag bijna met groot nieuws komen om het later te veranderen of wat uiteindelijk gewoon niet klopte.
Dat is het doel. Zo veel stront als mogelijk tegen de muur gooien, en zien wat er blijft plakken. Het nieuws wordt massaal gedeeld, de rectificatie niet. Vooral met linkse mensen in hun echokamer is het een probleem. Die geloven de meest waanzinnige dingen.
pi_188986815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:40 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat is het doel. Zo veel stront als mogelijk tegen de muur gooien, en zien wat er blijft plakken. Het nieuws wordt massaal gedeeld, de rectificatie niet. Vooral met linkse mensen in hun echokamer is het een probleem. Die geloven de meest waanzinnige dingen.
Dat komt omdat linkse mensen veelal met hun gevoel denken terwijl rechts meer pragmatisch denken.
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:03:45 #20
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_188987163
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:43 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dat komt omdat linkse mensen veelal met hun gevoel denken terwijl rechts meer pragmatisch denken.
Klopt. Conservatieven denken veel completer. Hier is een mooie studie die dat aantoont.

https://www.unl.edu/rhame(...)gs/haidth-graham.pdf

(Sorry, telefoon, geen zin fatsoenlijk te kopiëren en plakken.)

De resultaten zijn dat mensen op links vooral oordelen aan de criteria Harm/Care en Fairness/Reciprocity. Terwijl conservatieven evenveel waarde hechten aan alle 5 geteste criteria. Namelijk bovengenoemde, alsmede Ingroup/Loyalty, Authority/Respect en Purity/Sanctity.

Het verklaart het "by all means necessary" gedrag van (extreem)links perfect. Onschuldige mensen mogen worden gesloopt zolang het als eerlijk/toegestaan wordt gezien (zie Brett Kavanaugh). Het verklaart ook waarom de Lügenpresse slechts een kant op werkt, namelijk linkse outlets als WaPo, NYT, MSNBC etc die leugens, smaad en laster verspreiden.

Totale schaamteloosheid en een gebrek aan een pers die elkaar controleert.
  dinsdag 17 september 2019 @ 12:40:39 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188988631
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:28 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En zo krijgen de complotgekkies een steeeds grotere aanhang.
Hoezo dat?
Ik ben gewoon persoonlijk van mening dat Nederlandse tv gewoon ruk is, mis er niks aan, nieuws F1 en zo nu en dan voetbal kijk ik via stream.
Films series Netflix Disney + en ik ben klaar
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189001844
quote:
En voor nieuws google is your Friend.
Hiermee loop je altijd het risico dat je alleen maar het nieuws ziet dat in jouw straatje past en dat niet altijd even neutraal iwordt gebracht en op een fatsoenlijke journalistieke wijze wordt gebracht.
Als je de normale nieuwsmedia volgt, dan weet je tenminste dat er echte journalisten achter zitten, die neutraal schrijven en hoor-en wederhoor toepassen.
En ja, natuurlijk heb je rechts nieuws, links nieuws, christelijk nieuws, etc,etc. Ook in Nederland. Maar die gooien tenminste niet zomaar iets de ether in (of op youtube) zonder dat alle bronnen gecontroleerd zijn en hoor- en wederhoor is teogepast
Het is wat.......
pi_189003160
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:21 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Hiermee loop je altijd het risico dat je alleen maar het nieuws ziet dat in jouw straatje past en dat niet altijd even neutraal iwordt gebracht en op een fatsoenlijke journalistieke wijze wordt gebracht.
Als je de normale nieuwsmedia volgt, dan weet je tenminste dat er echte journalisten achter zitten, die neutraal schrijven en hoor-en wederhoor toepassen.
En ja, natuurlijk heb je rechts nieuws, links nieuws, christelijk nieuws, etc,etc. Ook in Nederland. Maar die gooien tenminste niet zomaar iets de ether in (of op youtube) zonder dat alle bronnen gecontroleerd zijn en hoor- en wederhoor is teogepast
Spijt me je bubble te moeten bursten , maar die gewone journalisten doen gewoon wat hun verteld is en dat is eenzijdig nieuws vertellen wat in hun straatje past.
Deze week een perfect voorbeeld van de NYT MBT Kavanaugh.
Ook met die kinderen voor de indiaanse trommelaar zn neus was een perfect voorbeeld.
Wat te denken van jussie smollet en die vorige week gepakte american footballer waar je amper wat gehoord van hebt.

Het is juist zo dat het tegengeluid komt van mensen die totaal niet geloofwaardig zijn en telkens gebruikt worden om dat hun mening past bij wat men wil laten zien of dat men zo belachelijk lijkt dat het ongeloofwaardig is.

Daarom zie je telkens dezelfde gasten met vooringenomen meningen komen.
Mischien gewoon zaken zelf checken, dan had men iig absoluut niet die Russia hoax geloofd.
Want iedereen die een beetje zelf onderzoek doet kan dat zo uitvogelen, en dan nog effe logisch nadenken.

Nee nu de DNC hack van de democrats waar nu nog steeds niet van openbaar is dat die gewoon niet gehacked is maar een inside job.
Binney kan perfect uitleggen hoe hij dat kan bewijzen en dat is ook precies de reden dat men dat niet verder onderzocht heeft.
Enige logische (met bewijs matriaal ) conclusie is dat de DNC hack een inside job was.
pi_189004825
Je burst mijn bubble helemaal niet hoor. Maar je noemt wel allemaal internationale voorbeelden. Ik had het gewoon over de traditionele media hier in Nederland. Bij mij staat die nog altijd hoog aangeschreven. Ik lees kranten, kijk het hjournaal en kijk ook naar reportages die de achtergronden van het nieuws belichten. Ik geloof nog steeds dat de traditionele media hier in Nederland gewoon goed werk doen.
(En dat zullen er velen waarschijnlijk met mij oneens zijn)
Het is wat.......
pi_189007996
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:56 schreef gooddaddy het volgende:
Je burst mijn bubble helemaal niet hoor. Maar je noemt wel allemaal internationale voorbeelden. Ik had het gewoon over de traditionele media hier in Nederland. Bij mij staat die nog altijd hoog aangeschreven. Ik lees kranten, kijk het hjournaal en kijk ook naar reportages die de achtergronden van het nieuws belichten. Ik geloof nog steeds dat de traditionele media hier in Nederland gewoon goed werk doen.
(En dat zullen er velen waarschijnlijk met mij oneens zijn)
Die printen gewoon wat men opgedragen wordt vanuit de US.
Daarom zie je ook elke dag op de sites alleen maar negatieve verhalen over trump
En worden er zaken weg gelaten uit interviews ten opzichte van trump
Nederland en in feite de hele westerse media doet precies wat men in de US wil en zegt ja en amen , en meer niet.

Als dat niet zo zou zijn, dan zou men toch meer eigen inbreng hebben en dus al makkelijk kunnen aantonen dat bepaald nieuws gewoon niet klopt.
Waarom doet men dat niet dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')