abonnement Unibet Coolblue
pi_188681385
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, hoe liep het in 1995?

Het waren 2 enorme kutwedstrijden van Ajax, klaar.
Ik zie eerder een augustus waar je de JCS pakt, kwalificeert voor de CL en bovenaan in de Eredvisie staat. Wtf verwacht je
pi_188681393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja daar ben ik wel voor, Martinez of Blind op 6 maakt mij niet zoveel uit. Alvarez en Martinez kunnen elkaar wel makkelijker verstaan, dus dat is wel een voordeel.
Waarom zou je Blind in vredesnaam nog uit de verdediging halen? Doet het beter Martinez daar en vooral beter dan hij zelf op het middenveld doet. En Alvarez heeft vandaag de beste indruk gegeven die een zes van Ajax dit seizoen heeft gegeven, al is het referentiekader niet echt denderend met deze tegenstand. Met Martinez ernaast zit er dan wellicht wat weinig voetbal in, dus die zou op dit moment het kind van de rekening worden als er nog iemand wordt gehaald.
pi_188681399
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Je weet van gekkigheid niet meer wat te zeggen. Misschien gewoon maar even uitloggen.
Dat bepaal jij niet. Misschien je gekleurde bril even afzetten als je een wedstrijd kijkt, dan zou je gewoon gezien hebben dat het een hele magere bedoening was.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:33:22 #204
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188681400
Ik hoop dat Overmars nog een extra creatieve middenvelder koopt van die 40+ miljoen en met het kleingeld dat overblijft de Telegraaf overneemt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:34:45 #205
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188681410
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:32 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik zie eerder een augustus waar je de JCS pakt, kwalificeert voor de CL en bovenaan in de Eredvisie staat. Wtf verwacht je
En dit na de twee grootste talenten die je in lange tijd gehad hebt, verkocht te hebben, en die beide ook nog eens in de as van je elftal stonden en niet zonder reden nu allebei genomineerd zijn voor tal van prijzen op basis van vorig seizoen.

Maar goed, je kan je vast de berichten na de vorige voorbereiding en vroege kwalificatierondes nog wel voor de geest halen. Er waren er al een aantal die uberhaupt Europees voetbal en spelen voor het kampioenschap opgaven.

Valt een beetje in de algehele trend van zoveel mogelijk drama te acteren welke fok in alle regionen aan het veroveren is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188681416
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waarom zou je Blind in vredesnaam nog uit de verdediging halen? Doet het beter Martinez daar en vooral beter dan hij zelf op het middenveld doet. En Alvarez heeft vandaag de beste indruk gegeven die een zes van Ajax dit seizoen heeft gegeven, al is het referentiekader niet echt denderend met deze tegenstand. Met Martinez ernaast zit er dan wellicht wat weinig voetbal in, dus die zou op dit moment het kind van de rekening worden als er nog iemand wordt gehaald.
Omdat ik Alvarez sowieso achterin zou zetten, voegt toch te weinig toe vanaf het middenveld in voetballend opzicht en qua motoriek duidelijk een centrale verdediger. Voor de communicatie dan wellicht makkelijker om Martinez er naast te zetten en ik ben fan van Blind op het middenveld maar dan wel als enige 6 en niet in een blok zoals het er nu staat. Als enige 6 hoef je ook minder te belopen dus is die beperking weggevallen.

Hij speelde wel goed vandaag, maar voor het gehele team denk ik dat Alvarez - Martinez als centrum met Blind ervoor als 6 het beste werkt.
Oh.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:36:46 #207
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188681436
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet. Misschien je gekleurde bril even afzetten als je een wedstrijd kijkt, dan zou je gewoon gezien hebben dat het een hele magere bedoening was.
Bepaal ik ook niet, ik raad het je enkel aan want op basis van wat je nu aan het bazelen bent zal je nog minder serieus worden genomen.

Maar goed, blijf lekker door kankeren. Er is namelijk niemand die zegt dat er fabelachtig gespeeld is. Enkelen zijn wel de andere kant op aan het toneelspelen. En dat is even kwalijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188681454
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:25 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf mn mobiel, dus niet al te best :)
thanks!

wat een vreselijke man moet dat zijn op feestjes... :')
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:38:44 #209
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188681459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat ik Alvarez sowieso achterin zou zetten, voegt toch te weinig toe vanaf het middenveld in voetballend opzicht en qua motoriek duidelijk een centrale verdediger. Voor de communicatie dan wellicht makkelijker om Martinez er naast te zetten en ik ben fan van Blind op het middenveld maar dan wel als enige 6 en niet in een blok zoals het er nu staat. Als enige 6 hoef je ook minder te belopen dus is die beperking weggevallen.

Hij speelde wel goed vandaag, maar voor het gehele team denk ik dat Alvarez - Martinez als centrum met Blind ervoor als 6 het beste werkt.
Waarin je het spel moet maken niet. Lijkt me in lastige en zeker wat meer fysieke lastige wedstrijden toch wel een rustpunt op het middenveld bij gebrek aan een beter optie voor het moment. En ik heb niet de illusie dat er iets bij gaat komen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188681472
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Bepaal ik ook niet, ik raad het je enkel aan want op basis van wat je nu aan het bazelen bent zal je nog minder serieus worden genomen.

Maar goed, blijf lekker door kankeren. Er is namelijk niemand die zegt dat er fabelachtig gespeeld is. Enkelen zijn wel de andere kant op aan het toneelspelen. En dat is even kwalijk.
Kankeren? Volgens mij ben ik juist heel realistisch als ik zeg dat van dit Ajax weinig van de grote jongens in Europa zenuwachtig zullen worden. Ze hebben een net iets te groot jasje uitgedaan tijdens de transferperiode, en daar is te weinig voetballend vermogen voor terug gehaald.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188681484
Ik ga slapen... Het is een beetje aan het bezinken nu..
Champions League, we are back! *O*
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:42:33 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188681493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kankeren? Volgens mij ben ik juist heel realistisch als ik zeg dat van dit Ajax weinig van de grote jongens in Europa zenuwachtig zullen worden. Ze hebben een net iets te groot jasje uitgedaan tijdens de transferperiode, en daar is te weinig voetballend vermogen voor terug gehaald.
Volgens mij ben ik heel realistisch wanneer ik zeg dat er geen club in de wereld is die blij is wanneer Ajax uit potje 2 komt rollen en dat het net als vorig jaar tijd kost om weer iets op te bouwen. Maar goed, jij jouw kijk, ik de mijne. Haal deze posts van je over een half jaar met liefde weer terug naar boven. Doei voor nu.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188681494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat ik Alvarez sowieso achterin zou zetten, voegt toch te weinig toe vanaf het middenveld in voetballend opzicht en qua motoriek duidelijk een centrale verdediger. Voor de communicatie dan wellicht makkelijker om Martinez er naast te zetten en ik ben fan van Blind op het middenveld maar dan wel als enige 6 en niet in een blok zoals het er nu staat. Als enige 6 hoef je ook minder te belopen dus is die beperking weggevallen.

Hij speelde wel goed vandaag, maar voor het gehele team denk ik dat Alvarez - Martinez als centrum met Blind ervoor als 6 het beste werkt.
Als enkele 6 moet je juist veel meer belopen. Ik heb Blind bij Ajax ook zelden goed zien spelen op het middenveld, zelfs vorig seizoen niet. Nog buiten dat hij achterin enorm belangrijk is.

Ik heb Alvarez vandaag de ruimtes prima zien bespelen, zowel in balbezit als wanneer Apoel een keer de bal had, juist dat is wat het middenveld tot nu toe miste. Dat het vrij houterig oogt aan de bal klopt, maar slecht waren zijn voortzettingen zeker niet.
pi_188681508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik heel realistisch wanneer ik zeg dat er geen club in de wereld is die blij is wanneer Ajax uit potje 2 komt rollen en dat het net als vorig jaar tijd kost om weer iets op te bouwen. Maar goed, jij jouw kijk, ik de mijne. Haal deze posts van je over een half jaar met liefde weer terug naar boven. Doei voor nu.
Daar hou ik je aan, ik zeg nu alvast dat ze niet door de groepsfase komen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:47:13 #215
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188681550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:42 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als enkele 6 moet je juist veel meer belopen. Ik heb Blind bij Ajax ook zelden goed zien spelen op het middenveld, zelfs vorig seizoen niet. Nog buiten dat hij achterin enorm belangrijk is.

Ik heb Alvarez vandaag de ruimtes prima zien bespelen, zowel in balbezit als wanneer Apoel een keer de bal had, juist dat is wat het middenveld tot nu toe miste. Dat het vrij houterig oogt aan de bal klopt, maar slecht waren zijn voortzettingen zeker niet.
Zeker niet wanneer je in acht neemt dat hij nog geen twee uur met het elftal samengespeeld heeft. Er zal de komende tijd nog flink worden geschoven maar dat valt echt nog wel goed.

Volgens mij speelde Alvarez ook redelijk terughoudend omdat hij op momenten de voetballende oplossing zag maar op safe speelde om de rust te bewaren en zichzelf niet direct wilde vergalopperen in, zoals hiervoor aangehaald, een team waar hij nog weinig binding mee heeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:47:30 #216
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188681553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar hou ik je aan, ik zeg nu alvast dat ze niet door de groepsfase komen.
Net zoals we niet gingen winnen van Real, niet gingen winnen van Juventus en we op een haar na de finale van de CL misliepen.

Maar blijf lekker zuur zou ik zeggen, zal vast weer ontzettend leuk zijn bij die schijtclub van je, misschien hebben jullie een keer mazzel en spelen jullie de bekerfinale.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:49:43 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188681582
Wat bezielt je trouwens om zeker in een wedstrijd als deze het veld op te rennen? :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188681588
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Net zoals we niet gingen winnen van Real, niet gingen winnen van Juventus en we op een haar na de finale van de CL misliepen.

Maar blijf lekker zuur zou ik zeggen, zal vast weer ontzettend leuk zijn bij die schijtclub van je, misschien hebben jullie een keer mazzel en spelen jullie de bekerfinale.
Real zonder ronaldo en juve uit vorm :')
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:55:42 #219
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188681657
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:50 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Real zonder ronaldo en juve uit vorm :')
Ajax was in de periodes rondom Real in blakende vorm inderdaad _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 29 augustus 2019 @ 00:56:23 #220
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188681665
Echt, dat opzichtig getrol van sommigen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 29 augustus 2019 @ 01:13:44 #221
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188681844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar hou ik je aan, ik zeg nu alvast dat ze niet door de groepsfase komen.
Ik wil hier best een weddenschap op aangaan.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 01:14:20 #222
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188681848
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:42 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als enkele 6 moet je juist veel meer belopen. Ik heb Blind bij Ajax ook zelden goed zien spelen op het middenveld, zelfs vorig seizoen niet. Nog buiten dat hij achterin enorm belangrijk is.

Ik heb Alvarez vandaag de ruimtes prima zien bespelen, zowel in balbezit als wanneer Apoel een keer de bal had, juist dat is wat het middenveld tot nu toe miste. Dat het vrij houterig oogt aan de bal klopt, maar slecht waren zijn voortzettingen zeker niet.
100% eens.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 01:20:09 #223
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188681874
deze 11 zo laten staan, maar Schuurs voor Veltman. Ziyech op 10 beviel prima
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188681966
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:50 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Real zonder ronaldo en juve uit vorm :')
Dan wordt er inderdaad verwacht dat je ze beide eventjes uitschakelt.
pi_188681990
Zenit Sint-Petersburg
Ajax
Internazionale
Rode Ster Belgrado

Dit wordt 'em.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')