abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:13:51 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188684006
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Basel doet en deed niet zoveel onder voor PSV, dat bleek wel. In Nederland willen we nogal snel op ploegen uit een kleinere competitie neerkijken, hierbij echter even vergetende dat onze competitie één van die kleinere competities in Europa is.
[..]

Natuurlijk, dat klopt. Maar het is dus niet zo dat de Belgische competitie veel minder is dan de Nederlandse. Een beeld dat maar al te graag wordt geschetst.
De Belgische competitie is buiten de eerste 6 echt extreem marginaal, véél zwakker dan Nederland.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188684131
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Basel doet en deed niet zoveel onder voor PSV, dat bleek wel. In Nederland willen we nogal snel op ploegen uit een kleinere competitie neerkijken, hierbij echter even vergetende dat onze competitie één van die kleinere competities in Europa is.
[..]

Natuurlijk, dat klopt. Maar het is dus niet zo dat de Belgische competitie veel minder is dan de Nederlandse. Een beeld dat maar al te graag wordt geschetst.
Dat Basel kon er helemaal niets van. Grove schande dat je er daartegen uit vloog.
pi_188684154
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:13 schreef Dven het volgende:

[..]

De Belgische competitie is buiten de eerste 6 echt extreem marginaal, véél zwakker dan Nederland.
Ja want buiten de eerste 6 ( :') ) stelt Nederland wél wat voor.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:29:03 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188684182
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:26 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja want buiten de eerste 6 ( :') ) stelt Nederland wél wat voor.
Als je goed leest dan kan je opmerken dat ik nergens stel dat alles buiten de top 6 in Nederland wél wat voorstelt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188684291
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Basel doet en deed niet zoveel onder voor PSV, dat bleek wel. In Nederland willen we nogal snel op ploegen uit een kleinere competitie neerkijken, hierbij echter even vergetende dat onze competitie één van die kleinere competities in Europa is.
[..]

Natuurlijk, dat klopt. Maar het is dus niet zo dat de Belgische competitie veel minder is dan de Nederlandse. Een beeld dat maar al te graag wordt geschetst.
Dat doet Basel wel. Jaren terug stelde Basel nog iets voor, nu zijn ze echt heel slecht.
pi_188684520
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:13 schreef Dven het volgende:

[..]

De Belgische competitie is buiten de eerste 6 echt extreem marginaal, véél zwakker dan Nederland.
En op basis waarvan concludeer je dit? Ik zie er namelijk niet zoveel verschil tussen. Beide competities doen simpelweg niet zoveel voor elkaar onder :).

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat Basel kon er helemaal niets van. Grove schande dat je er daartegen uit vloog.
Ik vond Basel ook vrij pover spelen. Maar blijkbaar waren ze goed genoeg om PSV te verslaan over twee wedstrijden. Dus zo slecht zullen ze niet zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 11:01:42 ]
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:04:31 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188684553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

En op basis waarvan concludeer je dit? Ik zie er namelijk niet zoveel verschil tussen. Beide competities doen simpelweg niet zoveel voor elkaar onder :).
[..]

Ik vond Basel ook vrij pover spelen. Maar blijkbaar waren ze goed genoeg om PSV te verslaan over twee wedstrijden. Dus zo slecht zullen ze niet zijn.
Dat kan jij vinden. Vergelijk een Waasland Beveren - Eupen even met RKC - Fortuna. Dan ga je een heel groot verschil in kwaliteit zien.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188684647
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Basel doet en deed niet zoveel onder voor PSV, dat bleek wel. In Nederland willen we nogal snel op ploegen uit een kleinere competitie neerkijken, hierbij echter even vergetende dat onze competitie één van die kleinere competities in Europa is.
[..]

Natuurlijk, dat klopt. Maar het is dus niet zo dat de Belgische competitie veel minder is dan de Nederlandse. Een beeld dat maar al te graag wordt geschetst.
Ahjoh, je moet je kapot schamen dat je daar over 2 wedstrijden niet van hebt kunnen winnen. Als van Wolfswinkel daar de grote man is dan zegt dat wel wat over het niveau. Idem dito voor dat ploegje met Bisewar laatst. Die wordt hier bij Feyenoord weggestuurd omdat hij het niveau niet aankan en is in die ploeg de grote man; dan kan de rest bij voorbaat al niet veel zijn.
pi_188684651
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat kan jij vinden. Vergelijk een Waasland Beveren - Eupen even met RKC - Fortuna. Dan ga je een heel groot verschil in kwaliteit zien.
Het grote Waasland Beveren met o.a. die ene en die andere. Juist.
pi_188684739
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ahjoh, je moet je kapot schamen dat je daar over 2 wedstrijden niet van hebt kunnen winnen. Als van Wolfswinkel daar de grote man is dan zegt dat wel wat over het niveau. Idem dito voor dat ploegje met Bisewar laatst. Die wordt hier bij Feyenoord weggestuurd omdat hij het niveau niet aankan en is in die ploeg de grote man; dan kan de rest bij voorbaat al niet veel zijn.
Van Wolfswinkel is daar helemaal niet de grote man. Idem met Biseswar bij PAOK, dat ze toevalligerwijs tegen de Nederlandse ploegen scoren zegt vrij weinig. Daarnaast is zo'n Biseswar acht jaar geleden vertrokken bij Feyenoord, in de tussentijd kan veel gebeuren.

Filipe Luis is ooit te licht bevonden door Ajax en in de jaren nadien uitgegroeid tot één van de beste linksbacks ter wereld. Volgens jouw manier van redeneren zouden we dan op basis hiervan kunnen concluderen dat Atletico niets voorstelt qua niveau ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 11:21:09 ]
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:21:11 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188684749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Mwoah. Ik vind Belgie (inclusief de competitie) kut dus dat hoeft van mij niet.

Overigens; als wij 'gewoon' van Basel winnen over 2 wedstrijden dan speel je zelf misschien ook wel CL. Het feit dat we nu dat geld mislopen (en Ajax het dus wel binnenkrijgt) kunnen 'we' enkel bij onszelf zoeken.
toch wel frappant dat Basel en ook Lask het niet gehaald hebben
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:25:12 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188684797
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:33 schreef tja77 het volgende:
Lastig avondje vanavond vrees ik.
denk je? Lijkt me juist dat je ruimte gaat krijgen en om dat te benutten heeft PSV wel de spelers
pi_188684875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:20 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Van Wolfswinkel is daar helemaal niet de grote man. Idem met Biseswar bij PAOK, dat ze toevalligerwijs tegen de Nederlandse ploegen scoren zegt vrij weinig. Daarnaast is zo'n Biseswar acht jaar geleden vertrokken bij Feyenoord, in de tussentijd kan veel gebeuren.

Filipe Luis is ooit te licht bevonden door Ajax en in de jaren nadien uitgegroeid tot één van de beste linksbacks ter wereld. Volgens jouw manier van redeneren zouden we dan op basis hiervan kunnen concluderen dat Atletico niets voorstelt qua niveau ;).
Bisewar is in die ploeg toch de man waar de meeste ballen naar toe gingen. van Wolfswinkel is de man in de punt van de aanval, en op een enkeling na zat er geen smaak aan dat hele team. Maar prima; want als je dat soort ploegen je wil al niet kunt opleggen dan is het maar goed dat je de vernedering van een CL campagne bespaard blijft.

Dat laatste slaat als een lul op een drumstel, maar dat geheel terzijde.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

toch wel frappant dat Basel en ook Lask het niet gehaald hebben
Tsjah. Ik vond de route die we moesten afleggen wel te doen op voorhand. Dat je het niet haalt is gewoon schandalig. De tegenstanders die je treft (niveau Apoel, en die ploeg waar PSV vanavond tegen moet) zijn op een goede dag op het level van Heerenveen, op een slechte dag niveau Willem 2.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:34:40 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188684947
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Bisewar is in die ploeg toch de man waar de meeste ballen naar toe gingen. van Wolfswinkel is de man in de punt van de aanval, en op een enkeling na zat er geen smaak aan dat hele team. Maar prima; want als je dat soort ploegen je wil al niet kunt opleggen dan is het maar goed dat je de vernedering van een CL campagne bespaard blijft.

Dat laatste slaat als een lul op een drumstel, maar dat geheel terzijde.
[..]

Tsjah. Ik vond de route die we moesten afleggen wel te doen op voorhand. Dat je het niet haalt is gewoon schandalig. De tegenstanders die je treft (niveau Apoel, en die ploeg waar PSV vanavond tegen moet) zijn op een goede dag op het level van Heerenveen, op een slechte dag niveau Willem 2.
maar de druk is wel heel anders, dan merk je wel dat het een jonge ploeg is, vorige week kwam het ook pas los toen de goal viel, ervoor was het erg krampachtig.
pi_188685190
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je goed leest dan kan je opmerken dat ik nergens stel dat alles buiten de top 6 in Nederland wél wat voorstelt.
Je doet net alsof de belgische competitie zo veel minder is dan de nederlandse omdat buiten de top 6 het geen flikker voorstelt.

Nederland heeft niet een een top 6 met fatsoenlijke clubs. Buiten de top 2 stelt geen enkele club in nederland iets voor
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:56:32 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188685295
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:49 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je doet net alsof de belgische competitie zo veel minder is dan de nederlandse omdat buiten de top 6 het geen flikker voorstelt.

Nederland heeft niet een een top 6 met fatsoenlijke clubs. Buiten de top 2 stelt geen enkele club in nederland iets voor
het is zeker vergelijkbaar alleen is het nu gewoon te laat om het samen te voegen, hadden ze toen in de tijd van Van Raaij moeten doen, de verschillen met de topcompetities zijn er al te groot voor.
Als je kijkt naar het internationale tv publiek dan trekken CL, Premier League, La Liga, Serie A ongeveer in die volgorde de meeste kijkers, dan hoef je echt niet met de Beneliga aan te komen
  donderdag 29 augustus 2019 @ 12:06:51 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188685430
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het grote Waasland Beveren met o.a. die ene en die andere. Juist.
Helaas zie ik redelijk wat Vlaams voetbal omdat m'n meeste maten Vlaams zijn ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188685450
Ik snap oprecht de flirt met het Belgische voetbal niet. Spelers in Nederland gaan structureel voor vele miljoenen meer de deur uit en er spelen in Nederland ook al jaren veel en veel grotere spelers. (Vooruit, nu toevallig Kompany maar dat is het dan ook wel.) In Nederland zie je nog echt voormalige internationale vedettes terugkeren, in België praktisch nooit.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 12:08:26 #44
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188685452
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

denk je? Lijkt me juist dat je ruimte gaat krijgen en om dat te benutten heeft PSV wel de spelers
Ligt er een beetje aan hoe het begin van de wedstrijd verloopt. Scoren die Cyprioten in het eerste kwartier, dan zou het nog kunnen gaan spoken. Tel daarbij de blessures van oa Bruma, Sadilek en Bergwijn.
Ik zeg niet dat PSV eruit vliegt, maar verwacht een lastige wedstrijd.
pi_188685696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
Ik snap oprecht de flirt met het Belgische voetbal niet. Spelers in Nederland gaan structureel voor vele miljoenen meer de deur uit en er spelen in Nederland ook al jaren veel en veel grotere spelers. (Vooruit, nu toevallig Kompany maar dat is het dan ook wel.) In Nederland zie je nog echt voormalige internationale vedettes terugkeren, in België praktisch nooit.
De laatste jaren vertrekken hier spelers voor meer geld inderdaad, maar wat zou dat precies zeggen dan? En de voormalige internationale vedettes die hier terugkeren zijn op één hand te tellen.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 12:51:36 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188685926
Jammer dat er geen kans meer isdat we in pot 1 kunnen komen. Zie ons alweer in een of andere poule met Sevilla/Porto, Wolverhampton/Frankfurt en Basaksehir ofzo komen.

Zijn op papier wel leukere wedstrijden dan tegen FC Oostblok, maar ik wil toch wel weer eens relatief ver komen in Europa :P Nou moeten we daar sowieso een heel stuk beter voor gaan spelen, maar goed.

Hoop zelf op Malmo, die gaan wel door denk ik zo, dan kan ik er heen _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_188685970
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Jammer dat er geen kans meer isdat we in pot 1 kunnen komen. Zie ons alweer in een of andere poule met Sevilla/Porto, Wolverhampton/Frankfurt en Basaksehir ofzo komen.

Zijn op papier wel leukere wedstrijden dan tegen FC Oostblok, maar ik wil toch wel weer eens relatief ver komen in Europa :P Nou moeten we daar sowieso een heel stuk beter voor gaan spelen, maar goed.

Hoop zelf op Malmo, die gaan wel door denk ik zo, dan kan ik er heen _O_
Van Bommel gooit alles op het kampioenschap.
pi_188686006
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Daarnaast heeft PSV ook best wel spelers die voor veel geld kunnen worden verkocht. Ik denk zelfs meer dan Ajax momenteel.
Kan je dat eens onderbouwen? In aantal spelers en totaal waarde? Ik zie zo geen twee spelers bij PSV die 140 miljoen opbrengen zoals De Ligt/Frenkie hebben gedaan afgelopen zomer. Plus heeft Ajax met Neres/Donny nog 50-70 miljoen in potentiele waarde.
pi_188686062
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:58 schreef NikeyAjax het volgende:

[..]

Kan je dat eens onderbouwen? In aantal spelers en totaal waarde? Ik zie zo geen twee spelers bij PSV die 140 miljoen opbrengen zoals De Ligt/Frenkie hebben gedaan afgelopen zomer. Plus heeft Ajax met Neres/Donny nog 50-70 miljoen in potentiele waarde.
Als Malen, Bergwijn, Ihattaren en mogelijk Gakpo zich blijven ontwikkelen zullen die normaal ook voor veel verkocht gaan worden.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:04:49 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188686071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:58 schreef NikeyAjax het volgende:

[..]

Kan je dat eens onderbouwen? In aantal spelers en totaal waarde? Ik zie zo geen twee spelers bij PSV die 140 miljoen opbrengen zoals De Ligt/Frenkie hebben gedaan afgelopen zomer. Plus heeft Ajax met Neres/Donny nog 50-70 miljoen in potentiele waarde.
Neres en Donny mogen eerst maar laten zien dat vorig jaar geen uitschieter was. Tot nu toe is het niet fantastisch, en dat zien andere clubs ook.

140 miljoen zal wel niet, maar met Malen, Bergwijn, Ihatteren, Gakpo lopen er talenten rond. Wie weet hoe die Doan en Bruma zich ontwikkelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')