abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2003 @ 22:44:49 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7807684
quote:
Een Roemeense soldaat is ingestort tijdens een parade, hij raakte bewusteloos en vertoonde stuiptrekkingen. Een geval van acute seksuele frustratie aldus de artsen.

Adrian Busureanu, 21 jaar, werd naar een militair ziekenhuis gebracht waar ze constateerden dat de soldaat histerisch werd door de twee maanden lange scheiding van zijn vriendin.
Deze scheiding veroorzaakte koorts, desorientatie en uiteindelijk histerie. De diagnose was dan ook: seksuele frustratie. De soldaat zelf verklaarde: "Ik heb mijn vriendin al twee maanden niet gezien. Ik kan hier niet meer tegen, dit is een onmogelijke situatie."

Verlof heeft hij echter niet gekregen. Zijn militaire diensttijd duurt nog zeker 6 tot 12 maanden.

Wat denken jullie? Is dit mogelijk?
Kan een gebrek aan sex zulke lichamelijke reacties teweegbrengen?

Op mij komt het over als onzin. Je kunt het voor jezelf toch ook leuk maken? Je kunt toch van je frustraties af door, als man, jezelf af te trekken of, als vrouw, je vingers of een vibrator te gebruiken?

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7807762
wat een hoop nonsens ...

die kerel wil gewoon van zijn dienst af en vond er niet beter op dan sexuele frustratie uit te vinden ..
als het hem lukt is het de meest originele manier om van de militaire dienst ontslaan te worden...
example to be followed maar ik geloof er Fok! van

Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7808224
Wehehe, als iedereen met een liefje op grote afstand zulke verschijnselen gaat vertonen... helluppppp
yankee charlie dinges
pi_7808477
Ik las deze vakantie dat veel mensen onder het communisme onder Mao in China ook danig seksueel gefrustreerd raakten. Seks werd daar als taboe gezien en een huwelijk garandeerde nog helemaal niets. Soms werkten man een vrouw jarenlang ver bij elkaar vandaan. In veel gemeenschappen was het normaal dat mannen en vrouwen alleen op zaterdag bij elkaar sliepen en als je helemaal niet bij elkaar kon slapen dan had je recht op 12 nachten per jaar... Deze mensen vertoonden soms ook tekenen van hysterie, maar dat is dan ook werkelijk het enige wat ik er ooit over heb gehoord dat hier op lijkt. Oh, echt plek om te masturberen had je niet als je in dat China verplicht op slaapzalen moest slapen en iedereen altijd op je lette. Misschien op de wc even snel. Of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7808597
Over hysterische priesters is nog vrij weinig bekend. Wel over priesters die ver over de schreef zijn gegaan. Misschien heeft dat er ook iets mee van doen
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_7809717
Denk dat het niet zozeer de frustratie zelf is die het 'm doet, maar de gevolgen ervan. Als het echt erg met je is, zoals waarschijnlijk de hierboven beschreven persoon, eet je niet/slecht, je slaapt al even weinig, bent continue gespannen en je humeur is al helemaal op bodemniveau. Klinkt logisch toch? En dat je dan eraan bezwijkt, is niet veel moeilijker te bedenken dan de som van 1+1....
[edit]typefoutje verwijderd[/edit]
Do you decide what you hear and believe? Tell me who makes your mind up for you. Do you believe what you see to be true? Can you tell me who owns the truth?
pi_7818432
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik las deze vakantie dat veel mensen onder het communisme onder Mao in China ook danig seksueel gefrustreerd raakten. Seks werd daar als taboe gezien en een huwelijk garandeerde nog helemaal niets. Soms werkten man een vrouw jarenlang ver bij elkaar vandaan. In veel gemeenschappen was het normaal dat mannen en vrouwen alleen op zaterdag bij elkaar sliepen en als je helemaal niet bij elkaar kon slapen dan had je recht op 12 nachten per jaar... Deze mensen vertoonden soms ook tekenen van hysterie, maar dat is dan ook werkelijk het enige wat ik er ooit over heb gehoord dat hier op lijkt. Oh, echt plek om te masturberen had je niet als je in dat China verplicht op slaapzalen moest slapen en iedereen altijd op je lette. Misschien op de wc even snel. Of zo.
Tja in dit geval kan ik me wel voorstellen dat je sexueel gefrustreerd raakt, maar het lijkt me dan nie thet hoofdpunt van je frustratie, meer dat op alles wat je al ontzegt wordt, dat daar een klein onderdeel van is dat je sexuele vrijheid je ook ontzegt wordt. Mij lijkt in dit geval het ontbreken van indivuduele vrijheid en privacy veeel erger dan het gebrek aan sexuele vrijheid, maar ik kan me zeker voorstellen dat het een onderdeel van je frustratie is.

In het gaval van de topicstarter vind ik het gewoon sneu...

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_7818526
Uhm, volgens mij is dit gewoon simpelweg een geval van ernstige heimwee. Vergis je niet, sommige gevallen van heimwee zijn zo erg dat het slachtoffer er echt heel erg ziek van kan worden.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_7818634
Je kan toch wel 2 maandjes op de handkar.
En anders kruip je 's nachts lekker dicht tegen een collega soldaat aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')