Nederlandse vrouwen kunnen (heel) mooi zijn, helaas dat ze tegenwoordig al snel dik zijn. Te veel eten en te weinig bewegen. En de vrouwen met nog wel een goed figuur denken dat ze gods gift zijn als gevolg van alle aandacht (door gebrek aan concurrentiequote:Op donderdag 16 juli 2020 06:26 schreef bellahadid het volgende:
Mensen die durven zeggen dat Nederland veel lelijke of de lelijkste vrouwen heeft.![]()
Mannen hier mogen in hun handjes knijpen dat ze in NL wonen. Er wonen echt superveel knappe vrouwen hier juist. Bovengemiddeld als je het vergelijkt met andere landen vind ik persoonlijk, maar dat komt omdat ik blank doorgaans mooier vind dan mensen van kleur en Aziaten.
Wel mss moet je eens op wereldreis gaan voor een jaartje, je zult blij zijn met wat je in Nederland vindt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:24 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen kunnen (heel) mooi zijn, helaas dat ze tegenwoordig al snel dik zijn. Te veel eten en te weinig bewegen. En de vrouwen met nog wel een goed figuur denken dat ze gods gift zijn als gevolg van alle aandacht (door gebrek aan concurrentie)
Alsof Nederlandse vrouwen zo speciaal zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:34 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Wel mss moet je eens op wereldreis gaan voor een jaartje, je zult blij zijn met wat je in Nederland vindt.
Ja zoiets begrijp ikquote:Op zaterdag 18 juli 2020 04:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Nederlandse vrouwen zijn echt niet lelijk hoor tov vrouwen uit veel andere landen.
Vind zelf vrouwen uit Samoa, Frans polynesie en hawaii niets. Hebben een beetje zo’n aboriginal-look.
Ik moet zeggen. Ik vind Nederlandse vrouwen wel mooi, maar qua postuur is het hier best slecht gesteld. Als je een Nederlandse vrouw naast 9 andere nationaliteiten zet, springen ze er zo uit met hun grove bouw. Dan lijkt een meisje dat hier heel knap is opeens veel minder aantrekkelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:26 schreef bellahadid het volgende:
Mensen die durven zeggen dat Nederland veel lelijke of de lelijkste vrouwen heeft.![]()
Mannen hier mogen in hun handjes knijpen dat ze in NL wonen. Er wonen echt superveel knappe vrouwen hier juist. Bovengemiddeld als je het vergelijkt met andere landen vind ik persoonlijk, maar dat komt omdat ik blank doorgaans mooier vind dan mensen van kleur en Aziaten.
Wel mss moet je eens door Azië en Afrika reizenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:47 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse vrouwen zo speciaal zijnMisschien moet je beter opletten op je volgende wereldreis.
Van alle donkere vrouwen vind ik Somalische vrouwen toch wel het knapst! Ze behoren zeker niet tot de lelijkste vrouwen.quote:
Qft. Dacht altijd dat ik niet op blanke mannen viel, maar ben erachter gekomen dat het gewoon aan Nederland ligt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 10:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Desalniettemin zijn Nederlandse vrouwen relatief knapper dan Nederlandse mannen. Dus ik snap je bezwaar zeker.
Ja en Ethiopische vrouwen zijn ook wel mooi, hebben echt niets te maken met landen zoals Congo of Nigeria of dergelijkequote:Op maandag 20 juli 2020 20:36 schreef Hedera het volgende:
[..]
Van alle donkere vrouwen vind ik Somalische vrouwen toch wel het knapst! Ze behoren zeker niet tot de lelijkste vrouwen.
quote:Op maandag 20 juli 2020 20:36 schreef Hedera het volgende:
Van alle donkere vrouwen vind ik Somalische vrouwen toch wel het knapst! Ze behoren zeker niet tot de lelijkste vrouwen.
Naffers verkapte negers?quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef Sander166 het volgende:
Afrika heeft veruit de lelijkste vrouwen. Zowel zwart Afrika als Noord-Afrka. Alhoewel die naffers ook gewoon verkapte negers zijn.
Is dat wel zo? Vergeleken met Indiërs? Centraal Afrikanen? Colombianen? Mexicanen? Finnen? Chinezen? Japanners? Belgen?quote:Op maandag 20 juli 2020 21:08 schreef maghreb het volgende:
Nederlandse mannen zijn vaak wel spuuglelijk inderdaad.
Ze hebben kroezig haar. Negers zijn de enige mensen ter wereld met kroes haar, dus o.a. Marokkanen hebben negroïde genen, ook al ontkennen ze dat.quote:
Meeste Marokkanen zijn blankquote:Op maandag 20 juli 2020 22:25 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ze hebben kroezig haar. Negers zijn de enige mensen ter wereld met kroes haar, dus o.a. Marokkanen hebben negroïde genen, ook al ontkennen ze dat.
Jezus zeg, dat zeg je omdat ze een hoofddoek draagt en vadsig is! Ze heeft een prima gezichtsstructuur zoals veel Somalische vrouwen. Fijne kleine neus, hoge junkbeenderen, mooi symmetrisch etc. De mannen zijn dan wel spuuglelijkquote:Op maandag 20 juli 2020 21:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er lopen er hier genoeg van rond, en ze zien er allemaal als bovenstaande uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |