Ik bespaar jullie de details van alles maar geloof me dat ik alles goed uitgedacht heb en ik alleen even mn blijheid wil delen
maar denk je dat als het al 2x zo is gebeurd dat het niet vaker zal gebeuren en als nog uit elkaar zal gaan?
(wil niet negatief doen ofzo hoor)
quote:1e keer was mijn fout
Op donderdag 9 januari 2003 22:42 schreef gizmo4ever het volgende:
da's mooi voor je,maar denk je dat als het al 2x zo is gebeurd dat het niet vaker zal gebeuren en als nog uit elkaar zal gaan?
2e keer twijfelde zij , kweenie precies waarom. Maar ik denk dat ik wel wat ideetjes heb.
3e keer twijfelde ze of ze een relatie wilde en nu blijkt ze me toch niet te willen missen
Ach ik zie wel hoever we komen
Nu ben ik gewoon weer blij
quote:dat is de instelling geniet er van en loop niet teveel op de zaken vooruit!
Op donderdag 9 januari 2003 22:45 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Ach ik zie wel hoever we komen
Nu ben ik gewoon weer blij
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 22:44 schreef scope-online het volgende:
ast nie geet, dan geetet nie..
whahah
, geweldig uitgedrukt
maarem ff ontopic.
Good 4 you..
maarem, waarom zijn jullie al 2x eerder uit elkaar gegaan? is dit een soort test om te zien hoe jullie het doen zonder elkaar?
Verdere uitleg plz
quote:ik ken dat, na derde keer bij elkaar zijn we gaan samen wonen. achteraf is het mischien tesnel geweest want na 2 jaar samen wonen is het toch niet goed gegaan.
Op donderdag 9 januari 2003 22:42 schreef gizmo4ever het volgende:
da's mooi voor je,maar denk je dat als het al 2x zo is gebeurd dat het niet vaker zal gebeuren en als nog uit elkaar zal gaan?
oftewel.. derde keer is niet altijd scheepsrecht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |