Dagsluiting. De titel voor vandaag: Alweer een niks dag.
In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.
And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.Half tien. De dagsluiting is er uit. Ik kon geen inspiratie putten uit de activiteiten in Utopia. Er gebeurde werkelijk niks wat de moeite van het schrijven waard is. Morgen weer een dag proberen.
--------
Kwart voor elf gisteravond. Het spijt Gerrit dat hij haar heeft nat gemaakt en hij hoopt dat ze nog vriendjes zijn. Dat schrijft hij in een briefje aan Hiske.
--------
Dinsdagmiddag.
Kwart overeen. Er is een brief binnen gekomen. Ze moeten 5 teams van 3 inwoners vormen binnen 30 minuten. Deze teams moeten bij elkaar blijven na hun keuze. Ze moeten met saamhorigheid geld gaan verdienen.
Paniek in de tent. Sommigen gaan met vrienden en anderen willen het takties spelen. Adriaan, Jens en Mylene gaan gewoon verder kistjes maken. Ze moeten lachen om de paniek bij de andere bewoners.
De Teams.
Adriaan - Jens - Mylène
Brandon - Jordy - Dylan
Jessie - Mariska - Alexandra
Merel - Gerrit - Andrea
Shelley - Hiske - Franny
Gizmogirl28 beschreef de inhoud van de twee enveloppen als volgt:
Team 15 nieuwe inwoners.
Zwarte enveloppe.
Ze krijgen 30 minuten om 5 teams van 3 inwoners te kiezen, de teams mogen niet veranderd worden, als de teams zijn bepaald zijn mag er niet meer gewijzigd worden en mogen ze de 2de enveloppe openen.
Ze moeten met saamhorigheid geld gaan verdienen.
2de enveloppe.
Hopelijk is de samenstellen van de 5 teams zonder al teveel gedoe gelukt.
In de enveloppe zit 2500 euro cash die kan je alleen met jou team kan winnen.
Jullie hebben 1 uur de tijd om met je team een echt utopiaans idee te bedenken om dit bedrag te realiseren.
Na een uur gaan jullie de ideeen presenteren en dan gaat iedere inwoner individueel stemmen op het beste idee.
Daarna word de uitslag voorgelezen en het team met de meeste stemmen wint de 2500 euro.
Einde bericht. Jessie gaat gelijk bellen met de knuffel leverancier. Testen duurt nog deze week. Met het vliegtuig zijn de knuffels er eind volgende week. Hij informeert hoeveel sokken met ingeweven cartoonfiguurtjes van de inwoners gaat kosten. Hij wil eventueel 500 of 1000 paar bestellen. Een prijs kon mevrouw niet geven. Maar bij 180.000 paar was het ¤ 0,85 per paar. De verwachte inkoop van de sokken tussen de twee en drie euro.
Jessie gaat ook de andere groepjes even af om zijn input te droppen en ideeen te jatten of de grond in te boren.
Brandon schrijft het totaal aantal stemmen op:
Puzzel: 3
Trein: 7
Idee: 2
Sok: 1
Mooie dag: 2
Het team van Hiske, Shelley en Franny heeft duidelijk gewonnen. De trein wint! Dit ondanks het gekonkel en stemafspraken.
Jessie begint een offensief tegen het treintjes plan. De rest van de middag is het een bichfight tussen alles en iedereen.
Kwart voor zes. Er wordt alweer gegeten. En na het eten gaat de grote strijd nog steeds door.
Zes uur.
Dotteke liet mij lachen met deze:
De volgende keer gaat Jessie een onderbroek pitchen met zijn gezicht erop, hij is er dan zeker van dat hij wint zegt hij
Ja, dan gaan de mensen hem kopen en achterstevoren aan doen en je bek vol schijten 
Einde bericht. Zeven uur. Hiske gaat rond met de vraag aan individuen hoe ze ¤ 2.500,-- zouden uitgeven.
Half acht. Franny, Hiske, Brandon,Lexy, Maris en Andrea praten over van alles en nog wat.
Kwart over acht. Er is onweer gesignaleerd dus alle bewoners komen de silo binnen. Boven zitten Adriaan en Jens achter de computers. Ik zie Jessie met een pak speelkaarten dus zal er zo wel gekaart worden.
Negen uur. Ze hangen nog steeds in de silo op de banken een beetje te chillen. En dan komt de stem. Het onweer is voorbij. Veel mensen stormen direkt de silo uit. Jens is nog steeds aan het werk boven achter de computer. En ook Merelis die kant opgekomen.
Nieuwe filmpjes in de SV. Dank je 5th.Agenda. Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs. ¤ 15 voor 4 mini pizza's.
31 Augustus: Franny krijgt bezoek. Dank je FF.
1 September: Mariska heeft ook haar bezoek. Dank je DGK.
1 September: Van 18:00 t/m 21:00 de Filmavond Premiere Lorenzo Starring Shelley en Hske.
2 September: Adriaan gaat naar huis. (aanname) Dank je Maria.
5 September: Scootmobiel race. En lasagna van Merel. 16:00. Dank je ANTPQ-36.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Single release party.
5 Oktober: Bezoek Brandon. Dank je FF.
27 Oktober: Utopia Markt.
Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.