Volgens mij is dat best prijzig spul..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef Lola69 het volgende:
Van pvc![]()
Ik zou voor van die aluminium H profielen gaan. Stuk steviger en vrij eenvoudig te verwerken.
Valt wel mee, een euro of 3 de meter voor 20x20, eventueel kan je onder de zitting wat dikker gebruiken zoals 40x40 wat iets meer kost. Maar als hij van plan was het met PVC te doen, zal hij vast geen 200kg zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best prijzig spul..
Oh dat is goed te doen idd.. Mooi spul ook.. das geen H profiel..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:05 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Valt wel mee, een euro of 3 de meter.
Bijv hier (1e hit op google): https://www.aluxprofiel.n(...)ieprofiel-2020/a3663
Constructieprofiel danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh dat is goed te doen idd.. Mooi spul ook.. das geen H profiel..
Die crap van Playseat? Alles wat je zelf bouwt is vele malen steviger dan die Playseats...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:56 schreef NaturalScience het volgende:
Gewoon even sparen en een echte playseat kopen.
Ik heb het natuurlijk niet over die goedkope playseats.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die crap van Playseat? Alles wat je zelf bouwt is vele malen steviger dan die Playseats...
Zelfs die schijnt behoorlijk wat speling te hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over die goedkope playseats.
Zelf zat ik er aan te denken om onderstaande binnenkort aan te schaffen:
[ afbeelding ]
Wat is het voordeel van zelf bouwen ten opzichte van iets dergelijks?
Die lazert toch achterover als je er in gaat zitten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over die goedkope playseats.
Zelf zat ik er aan te denken om onderstaande binnenkort aan te schaffen:
[ afbeelding ]
Wat is het voordeel van zelf bouwen ten opzichte van iets dergelijks?
Ik heb deze van GT Omega.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:20 schreef Crazy Harry het volgende:
Een playseat is dus niet toereikend voor wat ik wil. Daarnaast vind ik het ontwerp van veel playseats niet fijn omdat de stang voor het platform van het stuur bij veel ontwerpen in het midden zit en hierdoor in de weg zit om je voeten fatsoenlijk te gebruiken. (echt, hoe hebben ze dat kunnen bedenken en hoezo hebben ze die shit nog niet opgelost terwijl ik er meer mensen mee zie klungelen?)
Er zijn wel ontwerpen waarbij ze dat wel goed gedaan hebben maar dan nog kan ik er niet op kwijt wat ik er kwijt op wil.
Ziet er inderdaad heel wat beter uit, al zie ik nog niet hoe er een keyboard en een stuur tegelijkertijd op kan zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb deze van GT Omega.
https://www.gtomega.eu/co(...)riant=14009912229943
Geen stang in het midden en je kunt er ook een tabletop add on op zetten voor meer ruimte.
https://www.gtomega.eu/co(...)r-aluminium-tabletop
Heb zelf mijn monitor er ook op gemonteerd met de monitor stand add on.
https://www.gtomega.eu/co(...)single-monitor-mount
Erg fijne seat voor niet al te gekke prijs imo.
Mensen kopen dit omdat ze het f1 gevoel willen, een autostoel voldoet daar niet heel goed aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die lazert toch achterover als je er in gaat zitten?
Ik weet niet wat het ding kost, maar ik weet bijna zeker dat die stoel een stuk slechter zit dan een autostoel..
Die zijn gemaakt om uren achterelkaar op te zitten.. vaak zitten ze fijner dan de stoelen in een woonkamer.. er word ontzettend veel aandacht aan besteed en op de sloop zijn ze voor een prikkie te vinden..
Een setje alu overzet pedalen van een automaterialenzaak erbij en je bent zo klaar..
Er staan genoeg autos met kuipstoelen.. je kan het zo f1 maken als je wilt als je een klein beetje inventief bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mensen kopen dit omdat ze het f1 gevoel willen, een autostoel voldoet daar niet heel goed aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |