abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 augustus 2019 @ 16:21:25 #201
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188670382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fijnefiets weer terug naar Polen. Van die lamzak is ook niks terecht gekomen he :’)
Ook weer typisch Feyenoord. Propper en Vejinov blinkte uit bij Vitesse. En wie kiezen wij: Vejinovic _O_

In 2004 was dit ook al het geval met Theo Janssen en Nicky Hofs.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 16:40:14 #202
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188670784
Sinclair Bischop
quote:
De transfer van Marcos Senesi naar Feyenoord is volgens de journalist een kwestie van tijd. "Alles is in kannen en kruiken. Over de transfersom zijn Feyenoord en San Lorenzo het eens. Alleen qua belasting moeten er nog een aantal kleine dingetjes worden geregeld. Tegen Willem II zal hij nog niet spelen, dus tijdens de interlandbreak kan hij een huis zoeken. Het is een speler voor de toekomst, al zitten er nog wel wat haken en ogen aan aan wat Feyenoord overhoudt als ze hem weer verkopen."

Jammer, gaat dus naar Betis.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 16:49:21 #203
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188670958
“Jammer, zal wel naar Betis vertrekken”. Wordt dit de nieuwe zin bij iedere potentiële transfer?
Makkelijk tweede.
pi_188671072
Goede herinneringen aan Zuid Amerika

pi_188671224
Sanchez was mijn held in de jaren '90.

pi_188671248
https://mobile.twitter.co(...)/1166727135446257664

Ik denk dat we er een spits bij hebben. ^O^

Edit; nah, meer een herhaling van het artikel van France Football dat gisteren al is geplaatst volgens mij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188671331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sanchez was mijn held in de jaren '90.

[ afbeelding ]
mooiste uitshirt :9 O+ :9
geweldige voetballer ook .. vitamina :D
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_188671610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)/1166727135446257664

Ik denk dat we er een spits bij hebben. ^O^

Edit; nah, meer een herhaling van het artikel van France Football dat gisteren al is geplaatst volgens mij.
Vertaling van de tweet is volgens mij dat Feyenoord de bestemming is
pi_188671659
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Fijnefiets weer terug naar Polen. Van die lamzak is ook niks terecht gekomen he :’)
Achteraf een onbegrijpelijke aankoop, net als Bilal. Ergens is het storend dat Van Geel met die zelfvoldane grindtegel van hem nooit zal toegeven dat hij, naast goede transfers, ook ontzettend veel geld door de plee heeft gespoeld. Hij heeft wel iets van een handelaar en is net zo glad als een politicus, maar voetbalverstand..mwa nee.
pi_188671857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Achteraf een onbegrijpelijke aankoop, net als Bilal. Ergens is het storend dat Van Geel met die zelfvoldane grindtegel van hem nooit zal toegeven dat hij, naast goede transfers, ook ontzettend veel geld door de plee heeft gespoeld. Hij heeft wel iets van een handelaar en is net zo glad als een politicus, maar voetbalverstand..mwa nee.
achteraf wel maar toendertijd was het gewoon een goede aankoop...
het is alleen nooit wat geworden omdat ie een beetje kuipvrees bleek te hebben..
daarna een zware blessure en klaar was het met hem..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_188671908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:26 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Vertaling van de tweet is volgens mij dat Feyenoord de bestemming is
Klopt, dat wel, maar het linkje naar het artikel dat erbij staat dat is gewoon een vertaling van het stuk van France Football van gisteren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188672043
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Achteraf een onbegrijpelijke aankoop, net als Bilal. Ergens is het storend dat Van Geel met die zelfvoldane grindtegel van hem nooit zal toegeven dat hij, naast goede transfers, ook ontzettend veel geld door de plee heeft gespoeld. Hij heeft wel iets van een handelaar en is net zo glad als een politicus, maar voetbalverstand..mwa nee.
Jezus, ik was Basacikoglu bijna vergeten. Wanneer is die ook alweer weg gegaan? :')
pi_188672101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Achteraf een onbegrijpelijke aankoop, net als Bilal. Ergens is het storend dat Van Geel met die zelfvoldane grindtegel van hem nooit zal toegeven dat hij, naast goede transfers, ook ontzettend veel geld door de plee heeft gespoeld. Hij heeft wel iets van een handelaar en is net zo glad als een politicus, maar voetbalverstand..mwa nee.
Maar je kan ook niet verwachten dat een technisch directeur alleen maar aakopen doet die slagen. Er zullen altijd wat miskopen tussen zitten, bij iedereen.

Nu heeft van Geel wel aardig wat miskopen gehad natuurlijk, die mij zo te binnen schieten:

- Vormer
- Kazim Richards
- Amrabat
- Basacikoglu
- Ayoub
- Singh
- Gustafson
- Verhoek
- Armenteros
- Hahn
- Vejinovic
- Hansson

Sommigen van hen zijn echt niet zo slecht, maar hadden de pech op het verkeerde moment bij Feyenoord te zitten, of de trainer zag het gewoon niet in hen zitten (bijvoorbeeld Vormer)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 28 augustus 2019 @ 17:45:16 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188672120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:21 schreef satecl het volgende:

[..]

Ook weer typisch Feyenoord. Propper en Vejinov blinkte uit bij Vitesse. En wie kiezen wij: Vejinovic _O_

In 2004 was dit ook al het geval met Theo Janssen en Nicky Hofs.
en daarvóór met jan de Visser.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_188672149
Vraag me af of die Argentijn wel wat is. Er is zoveel media-aandacht over geweest, het duurt inmiddels weken zo niet maanden en geen enkele andere club lijkt zoveel geld voor die gozer over te hebben of ook zelfs maar interesse te hebben.

Terwijl elke Engelse, Spaanse of Italiaanse club in de hoogste divisie zo'n gozer meer salaris kan betalen.
blablablabla
pi_188672207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:46 schreef Elan het volgende:
Vraag me af of die Argentijn wel wat is. Er is zoveel media-aandacht over geweest, het duurt inmiddels weken zo niet maanden en geen enkele andere club lijkt zoveel geld voor die gozer over te hebben.

Terwijl elke Engelse, Spaanse of Italiaanse club in de hoogste divisie zo'n gozer meer salaris kan betalen.
Fiorentina en AS Roma zijn anders ook (nagenoeg) rond geweest met San Lorenzo wat betreft Senesi.

Zelfs zo ver dat Senesi al aangekondigd stond op de website van AS Roma (niet eens zolang geleden).

Maar die transfers zijn allemaal op het aller-allerlaatste moment afgeketst / stukgelopen.

Zal wellicht ook te maken hebben met die "onderhandelingsstrategie" die ze ook bij Feyenoord toepasten. Ik weet het anders ook niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 28 augustus 2019 @ 17:48:42 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188672219
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar je kan ook niet verwachten dat een technisch directeur alleen maar aakopen doet die slagen. Er zullen altijd wat miskopen tussen zitten, bij iedereen.

Nu heeft van Geel wel aardig wat miskopen gehad natuurlijk, die mij zo te binnen schieten:

- Vormer
- Kazim Richards
- Amrabat
- Basacikoglu
- Ayoub
- Singh
- Gustafson
- Verhoek
- Armenteros
- Hahn
- Vejinovic
- Hansson

Sommigen van hen zijn echt niet zo slecht, maar hadden de pech op het verkeerde moment bij Feyenoord te zitten, of de trainer zag het gewoon niet in hen zitten (bijvoorbeeld Vormer)
Eigenlijk kunnen we nu rustig stellen dat ze allemaal niet goed genoeg waren (Hansson nog een kleine slag om de arm)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188672298
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Fiorentina en AS Roma zijn anders ook (nagenoeg) rond geweest met San Lorenzo wat betreft Senesi.

Zelfs zo ver dat Senesi al aangekondigd stond op de website van AS Roma (niet eens zolang geleden).

Maar die transfers zijn allemaal op het aller-allerlaatste moment afgeketst / stukgelopen.

Zal wellicht ook te maken hebben met die "onderhandelingsstrategie" die ze ook bij Feyenoord toepasten. Ik weet het anders ook niet.
Maar voor dat soort clubs is 5, 6 7 of 8 miljoen toch allemaal kattenpis? Bovendien doen die veel vaker zaken in Zuid Amerika, dus die weten echt wel wat er bij zo'n dealtje komt kijken.

Feyenoord is behalve het fantastische legioen ook eigenlijk helemaal geen aansprekende naam meer in Europa.
blablablabla
  woensdag 28 augustus 2019 @ 17:54:42 #219
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_188672394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

achteraf wel maar toendertijd was het gewoon een goede aankoop...
het is alleen nooit wat geworden omdat ie een beetje kuipvrees bleek te hebben..
daarna een zware blessure en klaar was het met hem..
En traag als stront, waar meer spelers uit die tijd last van hadden. Veruit zn grootste wapen was zn vrije trap, een redelijke inspeelpass, voor de rest was het zeer matig.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 17:57:21 #220
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_188672451
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar voor dat soort clubs is 5, 6 7 of 8 miljoen toch allemaal kattenpis? Bovendien doen die veel vaker zaken in Zuid Amerika, dus die weten echt wel wat er bij zo'n dealtje komt kijken.

Feyenoord is behalve het fantastische legioen ook eigenlijk helemaal geen aansprekende naam meer in Europa.
Toch twijfels schijnbaar door de competitie en omdat het een hele aanpassing is, vanaf bijna de andere kant van de wereld. Daarom kwamen die Argentijnen ook allemaal naar Ajax.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_188672674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar je kan ook niet verwachten dat een technisch directeur alleen maar aakopen doet die slagen. Er zullen altijd wat miskopen tussen zitten, bij iedereen.

Nu heeft van Geel wel aardig wat miskopen gehad natuurlijk, die mij zo te binnen schieten:

- Vormer
- Kazim Richards
- Amrabat
- Basacikoglu
- Ayoub
- Singh
- Gustafson
- Verhoek
- Armenteros
- Hahn
- Vejinovic
- Hansson

Sommigen van hen zijn echt niet zo slecht, maar hadden de pech op het verkeerde moment bij Feyenoord te zitten, of de trainer zag het gewoon niet in hen zitten (bijvoorbeeld Vormer)
Miskopen heb je inderdaad altijd, maar bij Ajax heeft hij er ook een flink aantal op zijn naam staan. In tijden van weinig geld een prima TD, maar zodra er wat te besteden is kan je Van Geel beter niet je creditcard geven. Jorgensen en Berghuis zijn dan wel weer top. En als Sinistierra wat wordt dan is dat wel goed gezien van hem.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:09:44 #222
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188672733
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Eigenlijk kunnen we nu rustig stellen dat ze allemaal niet goed genoeg waren (Hansson nog een kleine slag om de arm)
Vormer was zeker wel goed genoeg. Was zelfs een versterking geweest als ie had gewacht tot Clasie vertrokken was.
pi_188672741
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Miskopen heb je inderdaad altijd, maar bij Ajax heeft hij er ook een flink aantal op zijn naam staan. In tijden van weinig geld een prima TD, maar zodra er wat te besteden is kan je Van Geel beter niet je creditcard geven. Jorgensen en Berghuis zijn dan wel weer top. En als Sinistierra wat wordt dan is dat wel goed gezien van hem.
Ik denk ook dat we aankopen als Senesi en mogelijk iemand als Jeraldino niet hadden hoeven verwachten als van Geel er nog had gezeten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:21:05 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188672938
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vormer was zeker wel goed genoeg. Was zelfs een versterking geweest als ie had gewacht tot Clasie vertrokken was.
Had ie waarschijnlijk nog Vilhena voor zich gehad
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188673003
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Toch twijfels schijnbaar door de competitie en omdat het een hele aanpassing is, vanaf bijna de andere kant van de wereld. Daarom kwamen die Argentijnen ook allemaal naar Ajax.
Er worden jaarlijks echt een heleboel Zuid Amerikanen naar Spanje en Italië getransfereerd. En anders komen ze wel in Portugal terecht.

Ajax is niet echt vergelijkbaar omdat die zich prima kunnen meten met de Spaanse en Italiaanse subtop qua transfersommen en bovendien CL spelen en een veel grotere naam hebben. Ook hebben ze daar een groot netwerk met scouts en zaakwaarnemers in dat soort landen in, tegenstelling tot Feyenoord.

Dat gezegd hebbende, laten we hopen dat al die clubs hebbe legge te slape en dit een geweldenaar blijkt :) .
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')