quote:Ik heb een AMD1600+, 512 MB en GForce2 32MB. Daarop draait het soepel, alleen als ik als een bezetene in- en uitzoom raakt de beeldopbouw van slag, dan moet ik een paar seconden wachten totdat alle details zichtbaar zijn.
Op dinsdag 14 januari 2003 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
Draait hij een beetje op een PIII-933, 256 MB en GForce2 64MB?
Waar ik een probleem mee heb is dat na een uur of 4, 5 spelen het lijkt of de boel trager wordt. Maar dat kan ook aan mijn perceptie liggen, ik ben namelijk ook niet echt in staat goed te beoordelen hoe lang ik speel . En als ik tussendoor even alt-tab omschakelijk naar de andere programma's die aanstaan (browser, e-mail) dan begint de computer vreselijk te steunen en te kreunen, wel een minuut lang, met vreselijk geratel van de harde schijf.
Waarschijnlijk is het belangrijker om veel geheugen in je computer te hebben dan een bliksemsnelle processor.
Wat ik vreemd vind: als je min of meer failliet bent kun je geld lenen. Elke keer als je $5000 leent loopt je afbetaling met $1 per maand op. Leen je in 1 keer het dubbele, dan is $26/maand afbetaling. (Je moet geen gecompliceerd waterleidingnetwerk in bergachtig gebied gaan onderhouden, dat is me inmiddels heel erg duidelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |