quote:heb geduld
Op maandag 13 januari 2003 12:49 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
same here, ik ben nu zelfs zo wanhopig dat ik 't met kazaa lite probeer
Ik zal dat eens gaan proberen om een paar Sims namen te geven, dat heb ik nog niet gedaan. En ook al bouw ik keiveel college's en normale scholen, mijn Sims blijven een laag IQ houden, hoe komt dat?
p.s. Heb geen problemen met de Deviance versie...En voor de kazaa lite users, zorg dat je wat te sharen hebt, en download Direct Connect, ff zoeken naar een goede hub, en een snel ventje, en hoppatee, ik downloade hem met 80 kb/sec (max voor m;n adsl basic lijntje)
quote:met emule plus?
Op maandag 13 januari 2003 12:51 schreef KabelGast het volgende:
Geen probleem hier...per file gaat ie nu met ca. 20 kb/sec, en heb em net 3 minuten aanstaan. Maar ik share ook wel vrij veel enzo...
Einde dienstmededeling.
quote:-dus niet verder gaan-
Op maandag 13 januari 2003 13:01 schreef RaTz het volgende:
Ik heb ém eergister gekocht binnengehaald. Ik vind hem wel lachen opzich, alleen ook best wel moeilijk. En ik snap het doel niet echt, ja een mooie region maken ofzo, maar verder is het meer zo van....bouw een goede stad. Verder is er weinig te beleven.Ik zal dat eens gaan proberen om een paar Sims namen te geven, dat heb ik nog niet gedaan. En ook al bouw ik keiveel college's en normale scholen, mijn Sims blijven een laag IQ houden, hoe komt dat?
p.s. Heb geen problemen met de Deviance versie...En voor de kazaa lite users, zorg dat je wat te sharen hebt, en download Direct Connect, ff zoeken naar een goede hub, en een snel ventje, en hoppatee, ik downloade hem met 80 kb/sec (max voor m;n adsl basic lijntje)
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 13-01-2003 13:04]
quote:Ja
Op maandag 13 januari 2003 12:49 schreef Dezz het volgende:
Zouden er hier ook nog andere mensen posten Poepoog
quote:Je moet gewoon een hoop bestanden sharen, op z'n minst toch wel 30 gig wil je een fatsoenlijke server krijgen
Op maandag 13 januari 2003 13:03 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
-dus niet verder gaan-
quote:-edit- nogmaals.. blijf ontopic, warez zaken buiten FOK om!
Op maandag 13 januari 2003 13:02 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
met emule plus?
welke server? of is dat irrelevant
zou ik niet weten aangezien ik nog nooit iets fatsoenlijks heb binnengehaald met emule
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 13-01-2003 13:10]
quote:Goh echt wel. Ik verheug me nu al op morgen als ik het spel kan gaan kopen
Op maandag 13 januari 2003 13:07 schreef Bob.Ross het volgende:
eej maar wat een tof spel lijkt me dat zeg dat simcity 4!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Bastard
en dit meen ik eigenlijk best wel
quote:ik heb ook serieus vanmorgen de Free Record Sjob opgebeld offie er al was en hoe duur hij zou gaan worden, maar hij is er donderdag pas.
Op maandag 13 januari 2003 13:08 schreef Poepoog het volgende:[..]
Goh echt wel. Ik verheug me nu al op morgen als ik het spel kan gaan kopen
en dit meen ik eigenlijk best wel
quote:Ja weet iemand een winkel waar ik hem morgen al kan kopen? Heb nog CD-bonnen over enzo.
Op maandag 13 januari 2003 13:12 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
ik heb ook serieus vanmorgen de Free Record Sjob opgebeld offie er al was en hoe duur hij zou gaan worden, maar hij is er donderdag pas.
Verder overweeg ik wel om 'm te kopen
quote:ik heb in Utrecht ook E-plaza gebeld, die had 'm ook donderdag
Op maandag 13 januari 2003 13:13 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ja weet iemand een winkel waar ik hem morgen al kan kopen? Heb nog CD-bonnen over enzo.
quote:Met het tempo van emule heb ik hem pas volgende week donderdag
Op maandag 13 januari 2003 13:14 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
ik heb in Utrecht ook E-plaza gebeld, die had 'm ook donderdag
Met m'n stomme kop heb ik nu SimCity4 geïnstalleerd. Binnen 24 uur heb ik twee inmiddels failliete steden geproduceerd, en iets wat eigenlijk niet meer was dan een dorp is afgebrand. En ik heb een stadje waar al meer dan 15.000 mensen wonen en waarvan de economie redelijk op orde is.
quote:hehehehehhee
Op maandag 13 januari 2003 13:41 schreef Madame het volgende:
Verschrikkelijk. Toen jaren geleden de allereerste versie uitkwam ben ik een paar maanden van mijn leven kwijtgeraakt. Hardstikke verslaafd.Met m'n stomme kop heb ik nu SimCity4 geïnstalleerd. Binnen 24 uur heb ik twee inmiddels failliete steden geproduceerd, en iets wat eigenlijk niet meer was dan een dorp is afgebrand. En ik heb een stadje waar al meer dan 15.000 mensen wonen en waarvan de economie redelijk op orde is.
quote:Misschien dat je dan dit topic ook even weg kan editten
Op maandag 13 januari 2003 13:06 schreef KabelGast het volgende:[..]
-edit- nogmaals.. blijf ontopic, warez zaken buiten FOK om!
quote:Dit is het GAMe forum... praten we over games, niet over waar je het kan downloaden en hoe de warez werken.
Op maandag 13 januari 2003 15:51 schreef KabelGast het volgende:[..]
Misschien dat je dan dit topic ook even weg kan editten
Staat precies hetzelfde in als wat ik net uitlegde..
Misschien kan de topic ook aangepast worden, het is inmiddels ook hier vergkrijgbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |