quote:ik haat simcity, geef alleen de info wat er te verkrijgen is
Op vrijdag 10 januari 2003 12:20 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hey Doopy-x-, als je er niet uitkomt, een echte stedebouwer weet raad. Ook voor hotels natuurlijk

quote:Dit isvoor velen volgens mij gewoon een 'voor proevertje'
Op donderdag 9 januari 2003 22:24 schreef The.PhantoM het volgende:
je gaat hem toch niet downloaden? Zo'n goedspel? Dit spel verdient het gewoon om ORIGNEEL gekocht te worden. Jullie kerels maken de game industrie stuk!!!

quote:precies
Op vrijdag 10 januari 2003 13:30 schreef gieling.com het volgende:[..]
Dit isvoor velen volgens mij gewoon een 'voor proevertje'

quote:dat zeggen ze zeker met alle spellen
Op vrijdag 10 januari 2003 13:30 schreef gieling.com het volgende:[..]
Dit isvoor velen volgens mij gewoon een 'voor proevertje'
Maar ik ga hem niet downloaden hoor
 . FF de game gedownload en dan zeggen: "Nou, hij is niet zo leuk". Maar stiekem vinden ze hem toch wel leuk
. FF de game gedownload en dan zeggen: "Nou, hij is niet zo leuk". Maar stiekem vinden ze hem toch wel leuk  

quote:14 Januari.
Op vrijdag 10 januari 2003 17:02 schreef Choller het volgende:
Wanneer komt het uit in NL ?

quote:nog 4 daags wachten
Op vrijdag 10 januari 2003 17:02 schreef Choller het volgende:
Wanneer komt het uit in NL ?

quote:Nee hoor nog 21 minuten
Op vrijdag 10 januari 2003 17:10 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
nog 4 daags wachten

quote:Je hebt zeker wel gelijk. Maar de spellen zijn gewoon te duur, terwijl er zoveel aanbod is. Het keynesiaans model gaat ditmaal een beetje scheef m.i.
Op donderdag 9 januari 2003 22:24 schreef The.PhantoM het volgende:
je gaat hem toch niet downloaden? Zo'n goedspel? Dit spel verdient het gewoon om ORIGNEEL gekocht te worden. Jullie kerels maken de game industrie stuk!!!
Ik weet dat de ontwikkelkosten hoog zijn, en daarom heb ik er best geld voor over. Maar gewoon niet zooo veel. Zie het zo, lagere prijzen, meer mensen kopen het. Draai je uiteindelijk net zoveel inkomsten.

Te duur, spellen zijn de afgelopen jaren rond de 100 pieken gebleven dat terwijl andere industrieen met de "inflatie" zijn meegegaan.
Ik ben het met je eens sommige spellen zijn te duur, maar dat heeft meer met kwaliteit te maken.
Hoeveel tijd besteed je aan Sim4? Vergelijk dat maar eens met een avondje uit, of een avondje film, of zelfs een muziek cd. Dan kom je ervan zelf wel achter dat het best mee valt.
Voor niets gaat de zon op, en je kan niet verwachten dat de game industrie geen winst wil maken. Het is al geen vette pot zeker als je kijkt dat bedrijven als EA iedereen opkoopt, mhhh volgens mij is Sim4 van EA. Moet je maar een uitzoeken welke games er in het afgelopen jaar winst hebben gedraaid, dan denk je daar wel anders over.
Dus als jij een spel goed vind, dan verdienen de makers het om erop te verdienen.
*lange adem*
/ontopic...
Ik heb de review gelezen in PCGAMER UK, moet echt een nieuwe comp hebben, op naar de Geforce FX.

quote:heb je h'm al? Of gedownload?
Op zaterdag 11 januari 2003 14:13 schreef Thundertje het volgende:
Hmm klein probleempje met het installeren en alles.
Ik druk op setup, hoor wat geratel; en niks.
Ik druk op autorun, hoor wat geratel; en niks.
Iemand misschien met een oplossing?
Krijg net een promo mailtje van westwood over sc4. (14 jan officiele release datum)

quote:Codes
Op zaterdag 11 januari 2003 19:05 schreef Danielson het volgende:
Hoe maak je in vredesnaam een goede stad die een beetje winst maakt? Kan iemand even wat tips geven?
 maar dat is eigenlijk niet leuk
 maar dat is eigenlijk niet leuk

quote:je moet alle budgetten wat lager zetten
Op zaterdag 11 januari 2003 19:05 schreef Danielson het volgende:
Hoe maak je in vredesnaam een goede stad die een beetje winst maakt? Kan iemand even wat tips geven?
bij utilities de power wat lager zetten tot het nivo dat je stad nodig heeft, water lager zetten, politie, scholen
veel huizen bouwen en tax hoog zetten. zo moet je een beetje beginnnen, ook niet gelijk 3 scholen maar gewoon alleen een elementary. anders kost heet veel te veel

* politie? brandweer? Heb jij iets verkeerd zien gaan in je dorp? Bouw eerst een grooooooot dorp en bouw pas als je het kunt betalen en als de mensen er om smeken deze voorzieningen. 'k Lees zelfs een post van iemand die met 27,000 inwoners nog geen politie heeft...
* school: Bouw een school en je hebt 15 leraren voor 5 leerlingen... School-funds mogen dus lager, geen simolean meer dan nodig is. Als je deze vaak in de gaten houdt, kom je vanzelf op een goede balans.
* powerplant-upkeep? Waarom, laat mensen maar betalen voor hun stroom. (Ik weet niet of dit echt gunstig is, lijkt me niet, ik zou eerder stroom exporteren naar andere steden)
*Belastingen voor alle sectoren zo indelen maakt groei mogelijk en je krijgt toch je geld binnen:
$ Res -> 8.0% 
$$ Res -> 8.5% 
$$$ Res -> 8.5% 
* bouw twee steden. Een met veeeel industrie, garbage management en een sterke powerplant. Tweede stad met een mooie mix van Residence en Commerce... Door de twee steden te connecten (dmv wegen enzo) koop je de energie en heb je een schone stad  Ze schijnen de kosten te delen.
 Ze schijnen de kosten te delen.
* bouw veeeeeeeeeel huizen. Mensen komen wel en betalen ook  Zeker als de belasting niet te hoog is.
 Zeker als de belasting niet te hoog is.
* Vooral streets bouwen en alleen roads waar het nodig is. Streets kosten de helft  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |