abonnement Unibet Coolblue
pi_193138717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:08 schreef Djeez het volgende:

[..]

The Long Kiss Goodnight toevallig?
Nee.. het moet echt een horrorfilm zijn.
Ik zal IMDB eens uitpluizen.
...
  zaterdag 30 mei 2020 @ 14:41:36 #127
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_193383525
Yesss. ben blij dat ik dit topic gevonden heb! Ben al een tijdje op zoek naar een bepaalde film die ik ooit gezien heb maar zelfs met Googlen kom ik alleen maar uit op een film waarvan ik zeker weet dat dat em niet is (The Rosa Parks Story). De film is gebaseerd op de Montgomery bus boycott maar gaat niet over een vrouw die niet voorin de bus mag zitten, maar over een (donkere) man. Wat ik nog weet is dat hij in 't leger zit en uiteindelijk voor de Amerikaanse krijgsraad moet verschijnen omdat hij niet achterin de bus wil gaan zitten.
Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden. Of bestaat deze film niet en heb ik het gedroomd? ;)
No One Knows
pi_193419682
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 14:41 schreef Scalley het volgende:
Yesss. ben blij dat ik dit topic gevonden heb! Ben al een tijdje op zoek naar een bepaalde film die ik ooit gezien heb maar zelfs met Googlen kom ik alleen maar uit op een film waarvan ik zeker weet dat dat em niet is (The Rosa Parks Story). De film is gebaseerd op de Montgomery bus boycott maar gaat niet over een vrouw die niet voorin de bus mag zitten, maar over een (donkere) man. Wat ik nog weet is dat hij in 't leger zit en uiteindelijk voor de Amerikaanse krijgsraad moet verschijnen omdat hij niet achterin de bus wil gaan zitten.
Ik hoop dat er bij iemand een lampje gaat branden. Of bestaat deze film niet en heb ik het gedroomd? ;)
The Court-Martial of Jackie Robinson (TV Movie 1990) - IMDb ?
kijkt veel films
  maandag 1 juni 2020 @ 16:38:15 #129
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_193419944
quote:
ellone je bent een held!!
No One Knows
  woensdag 10 juni 2020 @ 20:02:56 #130
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_193573099
Dit is van een andere orde maar ik kan er niet opkomen en het irriteert me enorm. Vroeger, in de 90’s, keek ik tekenfilms als Ren en Stimpy en Animaniacs.

In een van die tekenfilms, ik denk dat het Animaniacs moet zijn geweest, zat een familie van, ik denk, eekhoorns.
Die werden dan voorgesteld; this is blabla, blabla, blabla, and Suuuuuuuuuuuuusan.

Weet iemand wat ik bedoel en waar het nou vandaan komt? Ik word er gek van haha.
L'Enfer, c'est les autres.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2020 @ 20:21:46 #131
862 Arcee
Look closer
pi_193573366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef Obiekulu het volgende:
Ik ben op zoek naar een horrorfilm, waarschijnlijk uit 1991 of 1992.

Boosaardige moeder (?) lijkt ongevaarlijk want zit in de diepvries opgesloten.
Wanneer zij daar echter uitkomt moeten een jongen en een meisje rennen voor hun leven, met onder andere een scene waar zij zich onder een brug verstoppen...

Moeder lijkt qua uiterlijk op de pleegmoeder in Terminator 2, maar het is niet dezelfde actrice.
My Stepmother Is an Alien (1988) - IMDb ?
  woensdag 10 juni 2020 @ 20:26:51 #132
111260 Charmian
a little joy
pi_193573429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Dit is van een andere orde maar ik kan er niet opkomen en het irriteert me enorm. Vroeger, in de 90’s, keek ik tekenfilms als Ren en Stimpy en Animaniacs.

In een van die tekenfilms, ik denk dat het Animaniacs moet zijn geweest, zat een familie van, ik denk, eekhoorns.
Die werden dan voorgesteld; this is blabla, blabla, blabla, and Suuuuuuuuuuuuusan.

Weet iemand wat ik bedoel en waar het nou vandaan komt? Ik word er gek van haha.
check hier anders, ik zie wel wat eekhoorns tussen de cast zitten Animaniakken (TV Series 1993–1998) - Full Cast & Crew - IMDb
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 10 juni 2020 @ 20:30:25 #133
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_193573479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef Obiekulu het volgende:
Ik ben op zoek naar een horrorfilm, waarschijnlijk uit 1991 of 1992.

Boosaardige moeder (?) lijkt ongevaarlijk want zit in de diepvries opgesloten.
Wanneer zij daar echter uitkomt moeten een jongen en een meisje rennen voor hun leven, met onder andere een scene waar zij zich onder een brug verstoppen...

Moeder lijkt qua uiterlijk op de pleegmoeder in Terminator 2, maar het is niet dezelfde actrice.
The Refrigerator (1991) - IMDb

Verder kom ik niet.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_193849833
Iemand? :)

Serie op Netflix.
Man is psychisch gestoord en heeft een obsessie wbt een vrouw die hij kent uit een boekwinkel.
pi_193849845
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 20:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Iemand? :)

Serie op Netflix.
Man is psychisch gestoord en heeft een obsessie wbt een vrouw die hij kent uit een boekwinkel.
You :)

"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_193849910
quote:
Ohja, bedankt! :) kan ik weer kijken.
pi_193867455
Ik zoek ook een film. Hele rare film ook nog. Verhaal weet ik niet meer, maar er kwam een man in voor die verliefd was op een vrouw, of die vrouw was op een andere manier heel belangrijk voor hem
Nou ja, zij moest dus constant bij hem in de buurt blijven. Toen ze probeerde te ontsnappen, amputeerde hij een arm.
Bij de tweede poging amputeerde hij nog een arm.
Net zo lang tot ze niks meer was als een been- en armloze romp met een hoofd erop.
Dat was het einde van de film.
Compleet gestoord dus, maar ik zou graag de titel van deze film willen weten.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 juli 2020 @ 03:08:24 #138
426493 crew  PippenScottie
pi_193867460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 03:04 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik zoek ook een film. Hele rare film ook nog. Verhaal weet ik niet meer, maar er kwam een man in voor die verliefd was op een vrouw, of die vrouw was op een andere manier heel belangrijk voor hem
Nou ja, zij moest dus constant bij hem in de buurt blijven. Toen ze probeerde te ontsnappen, amputeerde hij een arm.
Bij de tweede poging amputeerde hij nog een arm.
Net zo lang tot ze niks meer was als een been- en armloze romp met een hoofd erop.
Dat was het einde van de film.
Compleet gestoord dus, maar ik zou graag de titel van deze film willen weten.
Het duurde jou waarschijnlijk langer om de beschrijving te typen dan om te googlen op ‘movie man amputates woman’s arms legs’

De film heet Boxing Helena

https://m.imdb.com/title/tt0106471/
  woensdag 1 juli 2020 @ 03:10:15 #139
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_193867465
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 03:08 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het duurde jou waarschijnlijk langer om de beschrijving te typen dan om te googlen op ‘movie man amputates woman’s arms legs’

De film heet Boxing Helena

https://m.imdb.com/title/tt0106471/
_O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_193867467
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 03:08 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het duurde jou waarschijnlijk langer om de beschrijving te typen dan om te googlen op ‘movie man amputates woman’s arms legs’

De film heet Boxing Helena

https://m.imdb.com/title/tt0106471/
Dank je wel.
En ja, het is laat en dan ben ik niet meer zo helder.

^O^
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 juli 2020 @ 03:11:59 #141
426493 crew  PippenScottie
pi_193867469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 03:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dank je wel.
En ja, het is laat en dan ben ik niet meer zo helder.

^O^
You’re welcome! :)
pi_193869359
Geen idee of het een film of tv-spel was. Waarschijnlijk jaren 70 of 80.

Soldaat WO1 is zijn gezicht kwijt. Dus zien spreken en waarschijnlijk ook gehoor is er niet meer(?). Ook nog grotendeels verlamd dacht ik. De artsen denken dat hij in coma is. Een operatie zonder verdoving volgt, hij is toch in coma. In ieder geval is hij dan ook armen en benen kwijt.

Geheel in zichzelf gekeerd ligt hij dus op bed. Op een goed moment heeft hij een verpleegster die in ieder geval de gordijnen en ramen openzet zodat hij de zon kan voelen. ook wordt ie een keer door haar af getrokken (jaren 70 dus :+ ).

De doorbraak is dat hij enige beweging met zn hoofd kan maken waardoor hij met morse poogt te communiceren. De gealarmeerde artsen doen het af als een stuiptrekking en de ramen en gordijnen gaan weer dicht.

Dit verhaal heeft enorme indruk op me gemaakt maar het nooit meer gezien. Het was ook redelijke langzame tv en dat helpt ook niet om nog eens uitgezonden te worden.
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:12:17 #143
46794 Berkery
Fat bastard
pi_193872663
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:36 schreef qajariaq het volgende:
Geen idee of het een film of tv-spel was. Waarschijnlijk jaren 70 of 80.

Soldaat WO1 is zijn gezicht kwijt. Dus zien spreken en waarschijnlijk ook gehoor is er niet meer(?). Ook nog grotendeels verlamd dacht ik. De artsen denken dat hij in coma is. Een operatie zonder verdoving volgt, hij is toch in coma. In ieder geval is hij dan ook armen en benen kwijt.

Geheel in zichzelf gekeerd ligt hij dus op bed. Op een goed moment heeft hij een verpleegster die in ieder geval de gordijnen en ramen openzet zodat hij de zon kan voelen. ook wordt ie een keer door haar af getrokken (jaren 70 dus :+ ).

De doorbraak is dat hij enige beweging met zn hoofd kan maken waardoor hij met morse poogt te communiceren. De gealarmeerde artsen doen het af als een stuiptrekking en de ramen en gordijnen gaan weer dicht.

Dit verhaal heeft enorme indruk op me gemaakt maar het nooit meer gezien. Het was ook redelijke langzame tv en dat helpt ook niet om nog eens uitgezonden te worden.
Deze? https://nl.wikipedia.org/wiki/Johnny_Got_His_Gun_(film)

Beroemd geworden door dit nummer van Metallica:

Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  maandag 6 juli 2020 @ 20:47:07 #144
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193964024
Iets grappigs waarin ze geen Luke Skywalker zeggen maar Duke Fartknocker. Moest huilen maar kan me niet meer bedenken wat het was...

Lamaar, was Space Ghost, hoe kan het ook anders.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194136450
Ik ben op zoek naar een film maar kom niet meer op de titel ..en kan ook niets vinden via google :(
Het speelt zich af ergens in de jaren '80/90.
Een man (homo) woont met z'n beste vriendin in een appartement en er is een scene waarin hij de deur opent met de tekst "honey, i'm homo"
Diezelfde beste vriendin experimenteert met een meisje, maar die claimt nogal, en er komt ook een moordenaar voor in de film.
Een ander personage ( vriendin van het tweetal ? ) is SM-Meesteres van beroep en hij helpt haar soms met een rollenspel (?) en daarnaast is ze helderziend en voorspelt ze de toekomst.( en de moordenaar ? )

Het is zover ik me kan herinneren een soort van comedy en hoort thuis in het filmhuis genre.
Wie o wie helpt me verder ??
pi_194137603
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 23:36 schreef hothead2020 het volgende:
Ik ben op zoek naar een film maar kom niet meer op de titel ..en kan ook niets vinden via google :(
Het speelt zich af ergens in de jaren '80/90.
Een man (homo) woont met z'n beste vriendin in een appartement en er is een scene waarin hij de deur opent met de tekst "honey, i'm homo"
Diezelfde beste vriendin experimenteert met een meisje, maar die claimt nogal, en er komt ook een moordenaar voor in de film.
Een ander personage ( vriendin van het tweetal ? ) is SM-Meesteres van beroep en hij helpt haar soms met een rollenspel (?) en daarnaast is ze helderziend en voorspelt ze de toekomst.( en de moordenaar ? )

Het is zover ik me kan herinneren een soort van comedy en hoort thuis in het filmhuis genre.
Wie o wie helpt me verder ??
Love & Human Remains (1993) - IMDb
Het ligt aan de instanties zelf
pi_194137642
Ik ben op zoek naar een britse jeugdserie die eind jaren 70, begin jaren 80 op televisie werd uitgezonden. Het gaat over een roodharig(?) jongetje die McGill heet, die samen met zijn vrienden tijdens WW2 in Engeland een neergestorte Duitse piloot aantreft, die gewond is en zich verschuilt in een kuil. Ze twijfelen of ze hem aan moeten geven maar gaan er in ieder geval vandoor met zijn geweer. Er doet ook een dorpsidioot mee in die serie die Crazy Harry heet, en steeds roept: Where you going now?
De serie heette in het Nederlands iets met Mitrailleursnest of Adelaarsnest ofzo.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juli 2020 @ 01:02:57 #148
426493 crew  PippenScottie
pi_194137689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 00:58 schreef Gowzah het volgende:
Ik ben op zoek naar een britse jeugdserie die eind jaren 70, begin jaren 80 op televisie werd uitgezonden. Het gaat over een roodharig(?) jongetje die McGill heet, die samen met zijn vrienden tijdens WW2 in Engeland een neergestorte Duitse piloot aantreft, die gewond is en zich verschuilt in een kuil. Ze twijfelen of ze hem aan moeten geven maar gaan er in ieder geval vandoor met zijn geweer. Er doet ook een dorpsidioot mee in die serie die Crazy Harry heet, en steeds roept: Where you going now?
De serie heette in het Nederlands iets met Mitrailleursnest of Adelaarsnest ofzo.
The machine gunners?

https://m.imdb.com/title/tt0258359/

Dertig seconden googlen, vriend.
pi_194138267
quote:
Jaaaaaaa dat is 'm !!!! Dank je wel, ik ga gelijk kijken of ik 'm online kan vinden :)
pi_194152391
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 01:02 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

The machine gunners?

https://m.imdb.com/title/tt0258359/

Dertig seconden googlen, vriend.
Dat is 'm, thanks! Dan is er toch wat mis met mijn Google-skills.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')