abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:13:07 #51
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188632403
Wel echt typisch dat wij dit weer hebben hoor. Godverdomme _O-
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:13:50 #52
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188632420
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:10 schreef hhh38 het volgende:

Al kan het misschien tactisch slimmer zijn om zo dicht mogelijk bij de deadline te gaan zitten om de prijs te laten zakken. Maar dat is wel een risico natuurlijk
Dan zijn we ‘m sowieso kwijt natuurlijk.
pi_188632425
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:13 schreef fetX het volgende:
Wel echt typisch dat wij dit weer hebben hoor. Godverdomme _O-
Was die transfer van die Martinez ook niet zo'n soap? Ligt me iets vaags van bij maar heb dat niet heel erg in de gaten gehouden verder.
pi_188632434
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar met de afspraak van een doorverkooppercentage van 25% betaal je uiteindelijk dan al gauw nog eens 7 miljoen extra (als het een topper blijkt).

Dan heb je uiteindelijk 16 (!) miljoen betaalt voor een verdediger met een aflopend contract (nog 1 jaar lopend contract).
Wonderlijke berekening.
Ik blijf het overigens dubieus vinden dan zo'n Troost kennelijk de beschikking heeft over dit soort bedragen zonder enige vorm van relevante ervaring als TD.

Zo'n IE was van de zomer voor een fooitje op te pikken, lijkt me beter dat je je eerst op dat soort spelers richt voordat je voor grof geld in Zuid Amerika gaat winkelen. En letterlijk al je geld in 1 speler stopt. Er moet ook nog steeds een spits bij. Die Senesi kan best een schot in de roos zijn maar je kunt je het eigenlijk niet permitteren dat het een miskoop blijkt of hij ernstig geblesseerd raakt.

Natuurlijk juicht mijn supportershart als hij wél blijkt te komen :)
blablablabla
pi_188632469
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik blijf het overigens dubieus vinden dan zo'n Troost kennelijk de beschikking heeft over dit soort bedragen zonder enige vorm van relevante ervaring als TD.
Troost heeft geen tekenbevoegdheid, dus in principe is het niet Troost die die miljoenen uitgeeft.
pi_188632510
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Wonderlijke berekening.
Ik blijf het overigens dubieus vinden dan zo'n Troost kennelijk de beschikking heeft over dit soort bedragen zonder enige vorm van relevante ervaring als TD.

Zo'n IE was van de zomer voor een fooitje op te pikken, lijkt me beter dat je je eerst op dat soort spelers richt voordat je voor grof geld in Zuid Amerika gaat winkelen. En letterlijk al je geld in 1 speler stopt. Er moet ook nog steeds een spits bij. Die Senesi kan best een schot in de roos zijn maar je kunt je het eigenlijk niet permitteren dat het een miskoop blijkt of hij ernstig geblesseerd raakt.

Natuurlijk juicht mijn supportershart als hij wél blijkt te komen :)
Ik blijf ook nog hopen dat Senesi komt.

Maar waarom is het een wonderlijke berekening?

Ik lees hierboven van 2 users dat ze vinden dat Feyenoord niet moeilijk moet doen als San Lorenzo ineens 9 miljoen wil hebben.

Dat zou inhouden met een doorverkooppercentage van 25% dat er al gauw 7 miljoen bijkomt als hij ooit wordt doorverkocht voor pakweg 28 miljoen als het een goeie blijkt te zijn.

Dan heb je uiteindelijk 16 miljoen voor hem betaalt met nog slechts een 1-jarig contract. Dat vind ik geen acceptabel bedrag. Bovendien verdien je dan peanuts op hem.

Zo bezien is die 7 miljoen die de transfersom zou worden volgens geruchten al echt de bovengrens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188632514
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Troost heeft geen tekenbevoegdheid, dus in principe is het niet Troost die die miljoenen uitgeeft.
Niet?
Is Mark Koevermans de enige nu nog die wel die bevoegdheid heeft?
blablablabla
pi_188632524
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet?
Is Mark Koevermans de enige nu nog die wel die bevoegdheid heeft?
Ja :').
pi_188632529
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik blijf ook nog hopen dat Senesi komt.

Maar waarom is het een wonderlijke berekening?

Ik lees hierboven van 2 users dat ze vinden dat Feyenoord niet moeilijk moet doen als San Lorenzo ineens 9 miljoen wil hebben.

Dat zou inhouden met een doorverkooppercentage van 25% dat er al gauw 7 miljoen bijkomt als hij ooit wordt doorverkocht voor pakweg 28 miljoen als het een goeie blijkt te zijn.

Dan heb je uiteindelijk 16 miljoen voor hem betaalt met nog slechts een 1-jarig contract. Dat vind ik geen acceptabel bedrag. Bovendien verdien je dan peanuts op hem.

Zo bezien is die 7 miljoen die de transfersom zou worden volgens geruchten al echt de bovengrens.
Waar ligt voor jou die grens dan?

Ben jij in de veronderstelling dat we hem na dit 1-jarige contract alsnog kunnen tekenen ofzo? Anders is dat helemaal geen argument om uberhaupt mee te nemen in je beslissing.
pi_188632534
Feyenoord kennende wordt Gaich -> Veldwijk, en Senesi -> Beugelsdijk.

Onze transferzomers. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:22:53 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188632557
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Dan zijn we ‘m sowieso kwijt natuurlijk.
Waar baseer je dat op? Is er een teken dat er meerdere kapers op de kust zijn?
pi_188632567
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Waar ligt voor jou die grens dan?

Ben jij in de veronderstelling dat we hem na dit 1-jarige contract alsnog kunnen tekenen ofzo? Anders is dat helemaal geen argument om uberhaupt mee te nemen in je beslissing.
Nee, als Feyenoord hem nu niet vastlegt dan vist Feyenoord achter het net natuurlijk.

Maar je mag heus wel meenemen in je overweging dat je dergelijke forse bedragen gewoon te gortig vindt. Bovendien verdien je dan uiteindelijk waarschijnlijk maar heel weinig op hem, dus is het hele punt weg van het kopen van zo'n - verondersteld - enorm talent.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188632573
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, als Feyenoord hem nu niet vastlegt dan vist Feyenoord achter het net natuurlijk.

Maar je mag heus wel meenemen in je overweging dat je dergelijke forse bedragen gewoon te gortig vindt. Bovendien verdien je dan uiteindelijk waarschijnlijk maar heel weinig op hem, dus is het hele punt weg van het kopen van zo'n - verondersteld - enorm talent.
Waarom is de contractduur relevant als je hem nooit op gaat pikken buiten een contract om?
pi_188632576
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik blijf ook nog hopen dat Senesi komt.

Maar waarom is het een wonderlijke berekening?

Ik lees hierboven van 2 users dat ze vinden dat Feyenoord niet moeilijk moet doen als San Lorenzo ineens 9 miljoen wil hebben.

Dat zou inhouden met een doorverkooppercentage van 25% dat er al gauw 7 miljoen bijkomt als hij ooit wordt doorverkocht voor pakweg 28 miljoen als het een goeie blijkt te zijn.

Dan heb je uiteindelijk 16 miljoen voor hem betaalt met nog slechts een 1-jarig contract. Dat vind ik geen acceptabel bedrag. Bovendien verdien je dan peanuts op hem.

Zo bezien is die 7 miljoen die de transfersom zou worden volgens geruchten al echt de bovengrens.
Oh zo. Je bedoelt als je hem daadwerkelijk voor zo'n bedrag zou slijten.

Ja wel eens, 28 miljoen is ook nog eens heel hoog ingezet voor een speler van Feyenoord.

Aan de andere kant kun je ook niet maar blijven aankloten met pure middelmaat met amper restwaarde zoals de afgelopen jaren constant het geval is geweest.
blablablabla
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:25:19 #65
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188632586
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:13 schreef fetX het volgende:
Wel echt typisch dat wij dit weer hebben hoor. Godverdomme _O-
Ja echt he.

Ik stel voor dat we overschakelen naar Tymoshchuk
Makkelijk tweede.
pi_188632588
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Waarom is de contractduur relevant als je hem nooit op gaat pikken buiten een contract om?
Omdat de contractduur relevant is voor de afkoopsom van zijn contract wellicht? Een speler is duurder met een 3 jarig contract dan wanneer zijn contract volgend jaar afloopt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188632615
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat de contractduur relevant is voor de afkoopsom van zijn contract wellicht? Een speler is duurder met een 3 jarig contract dan wanneer zijn contract volgend jaar afloopt.
Dus als ie nog voor 5 jaar onder contract stond vond je 9 of 10 miljoen wel okay?
pi_188632635
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dus als ie nog voor 5 jaar onder contract stond vond je 9 of 10 miljoen wel okay?
Dan is zo'n transfersom logischer ja. Dan nog had ik wel gevonden dat de transfersom moet opwegen tegen de potentie die een speler heeft en of je daarop wel genoeg kunt verdienen in dat geval. Zo'n dure aankoop moet wel duidelijk meerwaarde hebben natuurlijk (los van z'n kwaliteiten).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:30:22 #69
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188632639
Als je die gast gewoon graag wil hebben en je budget is 7-8 miljoen maakt contractduur echt geen fuck uit als kopende club.

Voor San Lorenzo wel natuurlijk
pi_188632658
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan is zo'n transfersom logischer ja. Dan nog had ik wel gevonden dat de transfersom moet opwegen tegen de potentie die een speler heeft en of je daarop wel genoeg kunt verdienen in dat geval. Zo'n dure aankoop moet wel duidelijk meerwaarde hebben natuurlijk (los van z'n kwaliteiten).
De uitkomst is toch gewoon hetzelfde? We kunnen hem nu voor een x bedrag oppikken. Het is niet zo dat we met een 1-jarig contract hem alsnog op een ander moment gratis kunnen overnemen.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2019 13:31:30 ]
pi_188632665
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:30 schreef hhh38 het volgende:
Als je die gast gewoon graag wil hebben en je budget is 7-8 miljoen maakt contractduur echt geen fuck uit als kopende club.

Voor San Lorenzo wel natuurlijk
Dit ja.
pi_188632670
7-8 miljoen veel vinden voor een potentieel Argentijns international.

Schei uit.
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:32:50 #73
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:32:55 #74
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_188632677
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:56 schreef Maastoren het volgende:

Wat betreft Senesi: Feyenoord moet niet zeiken en gewoon extra geld neerleggen. Je bent nu al zolang bezig met die gozert. Als je verder wil als club moet je ook durven investeren.
In feite past San Lorenzo gewoon een welbekende onderhandelingstactiek toe. De deal is bijna rond en last-minut wordt de vraagprijs nog verhoogd, waaraan de andere onderhandelaar snel zou toegeven omdat hij al uit was gegaan van een deal. Heet de Chinese Crunch-tactiek. Is in principe gewoon een smerig spel dus.

Daar moet Feyenoord dus niet intrappen. Als Senesi echt naar Feyenoord wil gaan, dan zal hij uiteindelijk toch voor 7 miljoen naar ons vertrekken. Vergeet niet dat San Lorenzo in een situatie zit waarin ze Senesi moeten verkopen.
Makkelijk tweede.
pi_188632725
Ik blijf maar denken aan Froylan Ledezma. Ajax die ineens een bod van 10 miljoen doet op die Senesi _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')