abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:56:23 #51
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188629843
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:55 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Door transfers, blessures en schorsingen ben je sowieso op 5 plekken gewijzigd vergeleken met vorig jaar.
gaat mij ook om de vorige wedstrijd. TH gaat niet op 9 plekken wijzigen ten opzichte van afgelopen dinsdag. althans, dat denk ik niet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188629852
quote:
19s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:56 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

[..]

gaat mij ook om de vorige wedstrijd. TH gaat niet op 9 plekken wijzigen ten opzichte van afgelopen dinsdag. althans, dat denk ik niet.
Want het liep zo geweldig afgelopen dinsdag..
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:57:47 #53
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188629857
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Want het liep zo geweldig afgelopen dinsdag..
ik zeg niet dat het een slecht idee is of dat het geen goede opstelling is, maar ik verwacht niet dat TH zo rigoureus te werk zal gaan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188629862
quote:
19s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:50 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

op 6 plekken wisselen/schuiven. kan mij onmogelijk voorstellen dat TH dit gaat doen.
edit: 8 plekken technisch gezien (9 als je veltman meetelt)
Dit is meer hoe ik het wel eens zou willen zien, niet of Ten Hag dit ook daadwerkelijk nu meteen gaat doen. Er is creativiteit nodig op het middenveld en Ziyech zou dat brengen. Je zou zelfs de in vorm verkerende Noa Lang op linksbuiten kunnen zetten om ook voorin genoeg creativiteit te behouden (Tadic spits, Huntelaar bank).

De 11 namen zijn grotendeels hetzelfde alleen net even op andere posities. Lijkt me minder problematisch dan daadwerkelijk een boel nieuwe spelers inbrengen. En de meesten hebben ervaring op die positie... alleen Martinez op het middenveld is een vraagteken of hij dat in zich heeft. Blind en Martinez kunnen eventueel wisselen indien nodig.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:59:36 #55
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_188629878
quote:
99s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ga weg
Users vanuit hun zolderkamertjes vs. Moderators:



Overigens: niet gerust op de CL-return. Het zal deze week nog niet draaien, dus het wordt billenknijpen.
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:00:10 #56
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188629880
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dit is meer hoe ik het wel eens zou willen zien, niet of Ten Hag dit ook daadwerkelijk nu meteen gaat doen. Er is creativiteit nodig op het middenveld en Ziyech zou dat brengen. Je zou zelfs de in vorm verkerende Noa Lang op linksbuiten kunnen zetten om ook voorin genoeg creativiteit te behouden (Tadic spits, Huntelaar bank).

De 11 namen zijn grotendeels hetzelfde alleen net even op andere posities. Lijkt me minder problematisch dan daadwerkelijk een boel nieuwe spelers inbrengen. En de meesten hebben ervaring op die positie... alleen Martinez op het middenveld is een vraagteken of hij dat in zich heeft.
TH liet zich na de wedstrijd uit over Promes en marin, dat Promes wel eens de verlossende schakel had kunnen zijn en marin echt beter moet.
daaruit zou je kunnen opmaken dat hij die twee omwisselt bijvoorbeeld.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188629882
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dit is meer hoe ik het wel eens zou willen zien, niet of Ten Hag dit ook daadwerkelijk nu meteen gaat doen. Er is creativiteit nodig op het middenveld en Ziyech zou dat brengen. Je zou zelfs de in vorm verkerende Noa Lang op linksbuiten kunnen zetten om ook voorin genoeg creativiteit te behouden (Tadic spits, Huntelaar bank).

De 11 namen zijn grotendeels hetzelfde alleen net even op andere posities. Lijkt me minder problematisch dan daadwerkelijk een boel nieuwe spelers inbrengen. En de meesten hebben ervaring op die positie... alleen Martinez op het middenveld is een vraagtaken of hij dat in zich heeft of niet.
Ik denk dat Huntelaar weleens ontzettend belangrijk kan zijn in een wedstrijd waar zoveel van afhangt. Juist in een team dat op zoveel posities is gewijzigd met veel nieuwe jongens is het belangrijk een ervaren rot als Huntelaar erbij te hebben. Daarnaast kan hij met zijn gesleur en lengte voorin meer ruimte creëren voor jongens als Neres en Tadic.
pi_188629957
quote:
19s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

TH liet zich na de wedstrijd uit over Promes en marin, dat Promes wel eens de verlossende schakel had kunnen zijn en marin echt beter moet.
daaruit zou je kunnen opmaken dat hij die twee omwisselt bijvoorbeeld.
Dat Promes een counterspeler is die heel veel ruimte nodig heeft weet iedereen behalve Ten Hag (en de bondscoach). Dat is best frustrerend. Hopelijk valt het kwartje z.s.m. Dat betekent niet dat Promes niet van waarde kan zijn. Met name in de CL tegen sterke tegenstanders krijg je meer ruimte, of als invaller als de tegenstander moét komen en meer ruimte weg gaat geven. Maar als basisspeler tegen een team wat een handbalverdediging gaat opstellen (want in de meeste wedstrijden bij aanvang het geval zal zijn) gaat niet werken.

Waarom Marin zoveel krediet heeft bij Ten Hag weet ik niet. Hij heeft nog niet meer laten zien dan Ekkelenkamp, De Wit en Eiting welke directe concurrenten van hem zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ronald-Koeman op 26-08-2019 10:12:43 ]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_188629969
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:00 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Huntelaar weleens ontzettend belangrijk kan zijn in een wedstrijd waar zoveel van afhangt. Juist in een team dat op zoveel posities is gewijzigd met veel nieuwe jongens is het belangrijk een ervaren rot als Huntelaar erbij te hebben. Daarnaast kan hij met zijn gesleur en lengte voorin meer ruimte creëren voor jongens als Neres en Tadic.
Ik zou Huntelaar sowieso speeltijd geven maar ik twijfel over basisspeler of invaller.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:38:34 #60
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188630225
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:00 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Huntelaar weleens ontzettend belangrijk kan zijn in een wedstrijd waar zoveel van afhangt. Juist in een team dat op zoveel posities is gewijzigd met veel nieuwe jongens is het belangrijk een ervaren rot als Huntelaar erbij te hebben. Daarnaast kan hij met zijn gesleur en lengte voorin meer ruimte creëren voor jongens als Neres en Tadic.
Eens, maar mijn onderbuikgevoel zegt me dat TH hem als invaller achter de hand gaat houden en alleen vd Beek gaat vervangen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:39:29 #61
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188630231
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Eens, maar mijn onderbuikgevoel zegt me dat TH hem als invaller achter de hand gaat houden en alleen vd Beek gaat vervangen.
en nous dan
en hoe gaat hij dat doen?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:47:12 #62
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188630295
quote:
19s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:39 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

en nous dan
en hoe gaat hij dat doen?
Voorin bedoelde ik. Verwacht dus dat hij Tadic, Neres en Ziyech op zelfde plek laat staan.
Achterin verwacht ik Dest voor Nous en Veltman weer in centrum.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:47:36 #63
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188630297
De kans is aanwezig dat PSV - Ajax wordt verplaatst. In een bericht aan de supporters laat de Eindhovense club weten dat de Eredivisie-topper, die gepland staat voor zondag 22 september, mogelijk op een andere dag wordt gespeeld.
https://www.voetbalprimeu(...)lijk-verplaatst.html
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188630312
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Voorin bedoelde ik. Verwacht dus dat hij Tadic, Neres en Ziyech op zelfde plek laat staan.
Achterin verwacht ik Dest voor Nous en Veltman weer in centrum.
Dan ga ik janken hoor. Dest is een veelbelovend talent, maar je gaat hem niet voor de leeuwen gooien in de meest cruciale pot van het jaar. Veltman is op rechts degelijk, zeker met zijn ervaring, maar je moet hem niet in het centrum willen. Daarnaast moet Blind gewoon terug naar het centrum, dat is zijn plek en daar is hij gewoon het beste.
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:48:49 #65
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188630313
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:47 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Voorin bedoelde ik. Verwacht dus dat hij Tadic, Neres en Ziyech op zelfde plek laat staan.
Achterin verwacht ik Dest voor Nous en Veltman weer in centrum.
Dat hoop ik niet, Dest is er echt nog niet klaar voor.
dan heb ik nog liever dat hij alvarez voor de leeuwen gooit en Blind terug in het centrum zet naast Martinez, of Schuurs naast martinez.
Laat Veltman maar rechts staan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188630339
Je kunt dan inderdaad beter Alvarez erin gooien, een jongen met ervaring op het hoogste niveau (o.a. WK).
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:55:21 #67
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188630376
quote:
19s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:48 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet, Dest is er echt nog niet klaar voor.
dan heb ik nog liever dat hij alvarez voor de leeuwen gooit en Blind terug in het centrum zet naast Martinez, of Schuurs naast martinez.
Laat Veltman maar rechts staan.
Ik hoop dan toch op Schuurs in de centrum. Rechtsback weet ik het niet zo goed.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:55:25 #68
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188630380
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:51 schreef Simmertje het volgende:
Je kunt dan inderdaad beter Alvarez erin gooien, een jongen met ervaring op het hoogste niveau (o.a. WK).
volgens de telegraaf is er vanuit de selectie ook steeds meer de roep om Blind terug te zetten als cv.
nu weet iedereen de motieven van de telegraaf, maar ik kan mij dit dan wel voorstellen.
wellicht dat TH hier gehoor aan geeft, dan lijkt mij alvarez een goede "gok" voor de cvm plek.
en hoef je verder niet veel meer te schuiven.
enkel donny vervangen door bijvoorbeeld Promes of tadic naar achteren schuiven en huntelaar in de spits zetten. dan blijft het gross intact . Ik twijfel alleen echt of hij met Marin gaat starten, al zal de blessure van Donny daar wellicht een rol is spelen nu.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188630410
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:00 schreef Simmertje het volgende:

Op maandag 26 augustus 2019 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dit is meer hoe ik het wel eens zou willen zien, niet of Ten Hag dit ook daadwerkelijk nu meteen gaat doen. Er is creativiteit nodig op het middenveld en Ziyech zou dat brengen. Je zou zelfs de in vorm verkerende Noa Lang op linksbuiten kunnen zetten om ook voorin genoeg creativiteit te behouden (Tadic spits, Huntelaar bank).

De 11 namen zijn grotendeels hetzelfde alleen net even op andere posities. Lijkt me minder problematisch dan daadwerkelijk een boel nieuwe spelers inbrengen. En de meesten hebben ervaring op die positie... alleen Martinez op het middenveld is een vraagtaken of hij dat in zich heeft of niet.
Ik denk dat Huntelaar weleens ontzettend belangrijk kan zijn in een wedstrijd waar zoveel van afhangt. Juist in een team dat op zoveel posities is gewijzigd met veel nieuwe jongens is het belangrijk een ervaren rot als Huntelaar erbij te hebben. Daarnaast kan hij met zijn gesleur en lengte voorin meer ruimte creëren voor jongens als Neres en Tadic.
Huntelaar levert altijd. Als ie het laat zien op de trainingen moet hij gewoon in de basis.
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:58:43 #70
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188630421
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:57 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Huntelaar levert altijd. Als ie het laat zien op de trainingen moet hij gewoon in de basis.
TH moet alleen inschatten of Huntelaar 90 minuten kan spelen, of dat hij die zekere wissel dan op de koop neemt. ik durf het niet te zeggen over Klaas-Jan.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188630422
quote:
19s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:55 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

volgens de telegraaf is er vanuit de selectie ook steeds meer de roep om Blind terug te zetten als cv.
nu weet iedereen de motieven van de telegraaf, maar ik kan mij dit dan wel voorstellen.
wellicht dat TH hier gehoor aan geeft, dan lijkt mij alvarez een goede "gok" voor de cvm plek.
en hoef je verder niet veel meer te schuiven.
enkel donny vervangen door bijvoorbeeld Promes of tadic naar achteren schuiven en huntelaar in de spits zetten. dan blijft het gross intact . Ik twijfel alleen echt of hij met Marin gaat starten, al zal de blessure van Donny daar wellicht een rol is spelen nu.
Naja, in de pers heeft Blind al aangegeven het liefst centraal achterin te staan en Alvarez heeft aangegeven dat voor de verdediging zijn favoriete plek is. Dus in die zin lost dat zichzelf op, het is nu de vraag of ten Hag het aandurft.
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:00:37 #72
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188630439
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:59 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Naja, in de pers heeft Blind al aangegeven het liefst centraal achterin te staan en Alvarez heeft aangegeven dat voor de verdediging zijn favoriete plek is. Dus in die zin lost dat zichzelf op, het is nu de vraag of ten Hag het aandurft.
uiteindelijk zie ik het wel gebeuren ja, de vraag is inderdaad of dat morgen al geval zal zijn. ben benieuwd.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188630462
quote:
19s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:00 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

uiteindelijk zie ik het wel gebeuren ja, de vraag is inderdaad of dat morgen al geval zal zijn. ben benieuwd.
Op zich hoeft ten Hag in die zin de druk niet te voelen voor die keuze. Dinsdag ging het zo slecht, dat iedereen het zal snappen dat hij deze keuze zal maken. Al zal de Telegraaf dan zo hypocriet zijn om het toch te bekritiseren zodra het alsnog misgaat.
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:03:30 #74
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188630485
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:02 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Op zich hoeft ten Hag in die zin de druk niet te voelen voor die keuze. Dinsdag ging het zo slecht, dat iedereen het zal snappen dat hij deze keuze zal maken. Al zal de Telegraaf dan zo hypocriet zijn om het toch te bekritiseren zodra het alsnog misgaat.
die vinden altijd wel wat,m dus daar zou ik geen rekening mee houden.
zoals je stelt het is nu wel een kans/moment op een verandering door te voeren.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:12:46 #75
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188630599
quote:
19s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:58 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

TH moet alleen inschatten of Huntelaar 90 minuten kan spelen, of dat hij die zekere wissel dan op de koop neemt. ik durf het niet te zeggen over Klaas-Jan.
Dat dus. Als hij geen 90 minuten volle bak kan heb ik hem liever als invaller.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')