Ik win deze sprint ook wel als Morkov zulk berenwerk voor mij doet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:46 schreef showtimer het volgende:
Durf je het nog aan @:Koffieplanter ?
Nu maakte dat met Ewan tegen niemand niet echt veel uitquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is FPCL technisch mooi nieuws
Misschien dat Groenewegen daar nog wat van kan leren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:47 schreef H.Vviv het volgende:
Viviani wat komt hij altijd super uit een grote ronde
1.5 is een bescheiden linequote:Op zondag 25 augustus 2019 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik win deze sprint ook wel als Morkov zulk berenwerk voor mij doet.
En die jongen geeft dat vrijwillig op, hahaha.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik win deze sprint ook wel als Morkov zulk berenwerk voor mij doet.
Mathieu en David wel eens volgens mij, maar ik weet niet of je veldrijden wil meetellen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:48 schreef Slobeend het volgende:
Is het ooit eerder gebeurd dat twee broers allebei een koers winnen op één dag? #dtv
Banaszek ook niet lol, wat mankeert daar mee zeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jowauw kwam er in Pwatoe Sjarantes niet helemaal aan te pas.
107 Joao Rodrigues 1994 W52 - FC Porto + 09:42
Kagga is een sprinterskerkhof. Al geeft dikke Matteo wel een teken van leven!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Banaszek ook niet lol, wat mankeert daar mee zeg.
Triest hoor, maarja het loopt dus af met een boetequote:Oud-wielrenner Jan Ullrich moet een boete van 7.200 euro betalen wegens het mishandelen van een prostituee, vorig jaar in een hotel in Frankfurt. De voormalige Tourwinnaar kreeg ruzie met de vrouw en wilde zijn geld terug, waarbij hij haar bij de keel greep en sloeg.
De 45-jarige Ullrich zou onder invloed zijn geweest van drank en drugs en werd later opgenomen in een psychiatrische inrichting. Hij heeft zich later bij de prostituee verontschuldigd en een schadevergoeding betaald, waarna de vrouw verdere vervolging niet meer nodig vond.
Wereldaankoop van Bardiani.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:08 schreef showtimer het volgende:
Pelucchi wint, het is niet te geloven.
Classement non-officiel de la 3e étape :
1 Matteo PELUCCHI (Androni Giocattoli-Sidermec)
2 Matteo MALUCELLI (Caja Rural-Seguros RGA)
3 Pierre BARBIER (Natura4Ever-Roubaix Lille Métropole)
4 Rudy BARBIER (Israel Cycling Academy)
5 Julien DUVAL (AG2R La Mondiale)
6 Brenton JONES (Delko Marseille Provence)
WLR / Beloften- en juniorenwielrennen #1 Het pedofielenhoekjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:30 schreef Columbiafan het volgende:
Marco Brenner (wie anders?) wint de eerste rit Lunigiana.
Boek van de familie Haga over hun periode met een zieke vader die overleed aan kanker, vertaald door Jose.twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 29-08-2019 om 18:15:27 Erg trots op mijn eerste boekvertaling! https://t.co/7IihMSklxk reageer retweet
Die ondertitel bovenaan is ongelukkig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:21 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]Boek van de familie Haga over hun periode met een zieke vader die overleed aan kanker, vertaald door Jose.twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 29-08-2019 om 18:15:27 Erg trots op mijn eerste boekvertaling! https://t.co/7IihMSklxk reageer retweet
Snap wat je bedoeld, maar dat is dan waarschijnlijk omdat de gemiddelde Nederlander Tom wel kent en Chad niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die ondertitel bovenaan is ongelukkig.
quote:Machtsstrijd, intrige en gefnuikte ambities: van “brave” Lotto-ploeg tot wespennest
Eén ploegleider geschorst bij Lotto-Soudal, een andere die opstapt op het einde van het jaar. Vorig jaar verdween ook al de pas aangestelde CEO. Het schept het beeld van een conservatief bolwerk, waar volgens Kevin De Weert “de oude garde” de plak zwaait. Wat is er aan de hand bij de brave Lotto-ploeg?
Het moeten ongeveer de enige twee dingen zijn waar iedereen die we de voorbije dagen aan de telefoon kregen het over eens was: “Lotto-Soudal heeft met vier ritzeges een zeer goede Tour gereden.” En ook: “Kevin De Weert heeft bij Lotto-Soudal altijd uitstekend werk geleverd.” En toch is de ploegleider vandaag geschorst. En verwijt hij zijn werkgever om een disfunctioneel team te zijn, gerund door een “oude garde.”
De Weert heeft gelijk: Lotto-Soudal is conservatief. Hoe kan het ook anders als een overheidsbedrijf zich engageert in de meest behoudsgezinde aller sporten. In een belronde valt het woord “ambtenarenmentaliteit.” Geruggensteund door overheidsgeld zou de ‘comfortzone’ groter zijn dan bij de klassieke teams. Na een voorjaar zonder grote zege is er geen man over boord. “Gewoon eens een vervelende raad van bestuur.”
Bijbel
Exemplarisch voor een mentaliteit van ‘vroeger was het al goed genoeg’ zou bijvoorbeeld “het ‘Tourboek’ zijn. Een soort collage van gefotokopieerde parcoursen en hoteladressen die in de Tour als het centrale logistieke instrument fungeert bij Lotto-Soudal. “De bijbel” noemt de ploeg het. Iemand zegt: “in de jaren negentig was dat al op de limiet.”
Wetenschap heeft zeker zijn intrede gemaakt bij Lotto-Soudal, maar niet in dezelfde mate als bij een team als Jumbo-Visma. Dat heeft niet alleen met budget te maken. Bij de samenstelling van raceprogramma’s krijgen ‘performances coaches’ overal een doorslaggevende, wetenschappelijke stem. Bij Lotto-Soudal heeft de oude wielerwet ‘als je goed wil zijn in de Ardennen, moet je de Ronde van het Baskenland rijden’ nog altijd een zwaarder soortelijk gewicht.
De oude garde waar De Weert het over heeft, zijn sportief manager Marc Sergeant en Herman Frison, de langst dienende ploegleider. Zij maken de dienst uit en onderhouden een goed contact met Roger Malevé, de verbindingsman met de nationale Loterij. Sergeant en Frison staan nadrukkelijk bovenaan de pikorde: zij zitten in de grote races in de eerste volgwagen, ook als de andere ploegleiders overal in Europa de voorbereidingskoersen hebben gedaan.
Leegloop?
Het engagement van Sergeant en Frison staat niet ter discussie. Renners loven de dagelijkse werkijver van Frison, ongeacht zijn lange staat van dienst. Wel hakken zij nadrukkelijk de sportieve knopen door. En petit comité, hoor je. Bart Leysen is ploegleider sinds 2012 en werkte voordien ook als mechanieker voor de ploeg, maar na dit seizoen vertrekt hij bij Lotto-Soudal. In de eerste plaats omdat hij elders een mooi project vond, maar ook omdat hij het gevoel had dat alles “boven zijn hoofd werd beslist.” Het zou kunnen dat meer personeelsleden met gelijkaardige verzuchtingen straks de ploeg verlaten.
Tegen al dat soort frustraties liep ook Kevin De Weert aan, net als Paul De Geyter. Maar De Weert neerzetten als slachtoffer van de conservatieve bedrijfscultuur van Lotto-Soudal is de waarheid geweld aan doen. Eerst en vooral: het ‘oude wielrennen’ van Lotto-Soudal doet het niet slecht. Vier ritten winnen in de Tour, dan doe je iets goed. Het is Marc Sergeant die Caleb Ewan in eerste instantie naar Lotto-Soudal bracht. Paul De Geyter heeft dan weer de verdienste dat hij gunstige financiële voorwaarden onderhandelde.
Dat De Weert sportief goed werk leverde, betwist niemand. “Een absolute meerwaarde”, hoor je. Maar dezelfde renners die zijn werk loven, beamen dat hij zichzelf onmogelijk maakte. Een ploeg de moderniteit inloodsen doe je niet met een ‘dronken putsch’. Binnen de ‘oude garde’ is Marc Sergeant every inch a gentleman. De Weert is dat in de verste verte niet geweest. Hij ontkent dat er een eerder incident was in de Tour, maar dat was er wel. Ook daar zou hij ver over de schreef zijn geweest. Iemand met gevoel voor ironie merkt op: “had De Weert niet voor een conservatief team gewerkt, hij was toen al geschorst geweest.”
Goed dat je me mentiont. Ik moet nog even CM invullen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben we de PLAYER al aanstaan voor Almaty? @:El-Stinho
Pizzabezorger.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:57 schreef Mani89 het volgende:
Nu verlang ik ook naar een comeback van taxichauffeur Zamparella.
Prachtige jongen Pierpaolo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Andries denkt nog steeds dat die andere held heeft gewonnen.
twitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 11:13:35 Vanaf vandaag op @Videoland🇳🇱 en woensdag op VTM🇧🇪: Samen Winnen, de Tour van Team Jumbo-Visma🎥 Een documentaire over onze Ronde van Frankrijk met exclusieve beelden achter de schermenBekijk ‘m hier op Videoland: https://t.co/B81Bqh54ji https://t.co/fSm9xMzAuo reageer retweet
Ook op VTM dus zal binnenkort wel op Youtube staan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:34 schreef Momo... het volgende:twitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 11:13:35 Vanaf vandaag op @:Videoland🇳🇱 en woensdag op VTM🇧🇪: Samen Winnen, de Tour van Team Jumbo-Visma🎥 Een documentaire over onze Ronde van Frankrijk met exclusieve beelden achter de schermenBekijk ‘m hier op Videoland: https://t.co/B81Bqh54ji https://t.co/fSm9xMzAuo reageer retweet
Gezien hij contract heeft voor 2020 bij Lotto Soudal denk ik waarschijnlijk sponsor non-nieuws of zou hij weg willen na de chaos bij Lotto-Soudal met Kevin de Weert enzo?quote:Op maandag 2 september 2019 20:12 schreef H.Vviv het volgende:
Ben benieuwd wat Wellens komende vrijdag te melden heeft.
Ze stoppen er wel moeite in bij de TU/etwitter:BertBlocken twitterde op maandag 02-09-2019 om 20:50:56 Always great to have Primoz Roglic @rogla @JumboVismaRoad in our @tueindhoven #windtunnel. But his time is limited. So we made a full-scale 3D model. Looks pretty real. Good luck tomorrow Primoz! @Lavuelta #LaVuelta19 #cycling #aerodynamics @hetiskoers @sporza_koers @ANSYS https://t.co/4d4RLfhlzg reageer retweet
Daar wordt volgend jaar toch ook het WK verreden?quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op terugweg van vakantie. Koffiestop. Blijk ik vlakbij hoofdkantoor van de UCI te zijn. Leuke locatie
Carapaz zou natuurlijk de Vuelta rijden als hij niet zonder het te melden in Nederland geld op ging halen en er bij ging liggen.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef Momo... het volgende:
Ze laten Karrepas starten in Bretagne en Engeland. Landa ook. Ze zijn hun gewoon aan het trollen he bij movistar?
Poels rijdt wel met een klein vlaggetje he terwijl dit team met hele nieuwe shirts wil gaan rijden. Misschien hadden ze dit wat beter kunnen voorbereidenquote:Op donderdag 5 september 2019 10:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kledingrel: Limburgse shirts in Boels Ladies Tour verboden - http://www.1limburg.nl/l/88063 #1Limburg . Poels mag wel met een Limburgse vlaggetje op zijn trui van Ineos rijden
Ik wil er morgen wel 1 maken, ook meteen 1 voor Tour of Britain. Maar iemand anders mag natuurlijk ook, ga je gangquote:Op donderdag 5 september 2019 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat het wel tijd wordt voor een Yorkshire topic.
Ohja, dat zou ik nog doen. Maar ik gun de eer graag aan iemand anders.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat het wel tijd wordt voor een Yorkshire topic.
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja, dat zou ik nog doen. Maar ik gun de eer graag aan iemand anders.
Mag Poels ook met een volledig Limburgs shirt rijden?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kledingrel: Limburgse shirts in Boels Ladies Tour verboden - http://www.1limburg.nl/l/88063 #1Limburg . Poels mag wel met een Limburgse vlaggetje op zijn trui van Ineos rijden
Dat bericht klopt van geen kant. Dat team is geen Limburgs team, maar de Nederlandse selectie met oa. twee rensters uit Groningen en Drenthe. Zij trainen echt nooit in Sittardquote:Op donderdag 5 september 2019 10:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
De kledingrel klopt van geen kant? Het verhaal heeft een andere zijde?quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bericht klopt van geen kant. Dat team is geen Limburgs team, maar de Nederlandse selectie met oa. twee rensters uit Groningen en Drenthe. Zij trainen echt nooit in Sittard
quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
De kledingrel klopt van geen kant? Het verhaal heeft een andere zijde?
Als ik het zo lees, viel er nog wel een mouw aan te passen.
Excuses hiervoor.
Wat een rare selectie.quote:Op donderdag 5 september 2019 15:06 schreef Mykonos het volgende:
In ieder geval Frankrijk voor Yorkshire: Alaphilippe, Cavagna, Sénéchal, Bernard, Gallopin, Laporte, Roux en nog 1 naam.
Waarom Cosnefroy hier nog niet bij zit maar Bernard en Roux wel is me een raadsel.
En Pinot, Bardet, Madouas en Calmejane?quote:Op donderdag 5 september 2019 15:06 schreef Mykonos het volgende:
In ieder geval Frankrijk voor Yorkshire: Alaphilippe, Cavagna, Sénéchal, Bernard, Gallopin, Laporte, Roux en nog 1 naam.
Waarom Cosnefroy hier nog niet bij zit maar Bernard en Roux wel is me een raadsel.
Hebben die iets te zoeken op dit parcours, buiten Pinot misschien?quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Pinot, Bardet, Madouas en Calmejane?
Karrepas krijgt geen visumquote:Op donderdag 5 september 2019 09:38 schreef Momo... het volgende:
Ze laten Karrepas starten in Bretagne en Engeland. Landa ook. Ze zijn hun gewoon aan het trollen he bij movistar?
Ik ben benieuwd naar de Gylne Gutuer op zondag.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:34 schreef wimderon het volgende:
Ik neem aan dat iedereen al klaar zit?
https://livestream.com/ac(...)Play=true&mute=false
D'n Mikkel kan het nog.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:34 schreef wimderon het volgende:
Ik neem aan dat iedereen al klaar zit?
https://livestream.com/ac(...)Play=true&mute=false
Carapaz mag weer naar huis:quote:Op donderdag 5 september 2019 09:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Carapaz zou natuurlijk de Vuelta rijden als hij niet zonder het te melden in Nederland geld op ging halen en er bij ging liggen.
Een zwiep?quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:22 schreef wimderon het volgende:
Kopgroep in de Brussels Cycling Classic:
Clément Carisey
Etienne Van Empel
Oscar Riesebeek
Elmar Reinders
Cyril Gautier
Lionel Taminiaux
Petr Rikunov
Wordt het zo een dag ?
Waarom is die zo populair?quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:49 schreef wimderon het volgende:
De altijd vervelende Ide Bergsma mag een even heel snel opzouten.
Enthousiast commentaar ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:02 schreef Koffieplanter het volgende:
https://livestream.com/accounts/4172561/events/8804265
Wat een spanning jongens.
Het vlaggetje mag halfstok.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen enkel idee.
Wie?quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:49 schreef wimderon het volgende:
De altijd vervelende Ide Bergsma mag een even heel snel opzouten.
twitter:chrisfroome twitterde op zaterdag 07-09-2019 om 15:07:43 Stupidly cut my thumb with a kitchen knife and had to have surgery to put the tendon back together last night. Stuck giving a thumbs up for a couple of weeks 👍😂 This is not my year 🙈 Can’t wait for 2020🤞 https://t.co/BKzLgho82R reageer retweet
Z’n seizoen is na vandaag echt klaarquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:03 schreef showtimer het volgende:
Klep is een voorbeeldige prof, dacht dat zijn seizoen na Parijs wel klaar was.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:59 schreef Chiappucci het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie je ze niet vaak.
twitter:BasTietema twitterde op zondag 08-09-2019 om 11:45:54 Goed nieuws op deze zondag morgen, want @WoutvanAert zit weer op de fiets na z’n vervelende valpartij. Hup Wout en veel succes met je comeback! 👑 https://t.co/M9jlohOY7U reageer retweet
Mooie omgeving om te koersen.quote:Op zondag 8 september 2019 14:44 schreef NathanCT het volgende:
Skjerping wint na Ringerike nu ook Gylne Gutuer in een 2up sprint tegen Hindsgaul. Meeus wint sprint in groepje erachter.
twitter:Schaal_Sels twitterde op zondag 08-09-2019 om 15:37:59 Op 12 kilometer van de aankomst krijgen onze vier leiders iets meer ademruimte: 23 seconden. Strijden Boivin, Merlier, Hepburn en De Gendt voor de zege? #ape #antwerpportepic reageer retweet
!quote:
Daarvoor lijkt Bouhanni om een of andere reden al wat controle te verliezen, stuitert door iets op de weg al bijna van de fiets. Of nouja, zoiets dacht ik te zien.quote:Op zondag 8 september 2019 17:05 schreef wimderon het volgende:
Eerst aanleunen van Nacer, daarna de elleboog van de week van Jasper? Of lijkt dat laatste maar zo vanuit de heli?
Jasper heeft vooral een engeltje op zijn schouder.quote:Op zondag 8 september 2019 17:05 schreef wimderon het volgende:
Eerst aanleunen van Nacer, daarna de elleboog van de week van Jasper? Of lijkt dat laatste maar zo vanuit de heli?
Boy gaat met Dannie naar Hilario. Maar dat wist jij natuurlijk al lang.quote:Op zondag 8 september 2019 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Wow Boy van Poppel, netjes voor van Boy. Is er nog een wanhopige sprinter die hem als leadout zou willen aantrekken?
Mijn geheugen ligt ongeveer op hetzelfde niveau als de Poppeltjes vrees ik.quote:Op zondag 8 september 2019 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boy gaat met Dannie naar Hilario. Maar dat wist jij natuurlijk al lang.
Dat is niet zo fraai.quote:Op zondag 8 september 2019 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn geheugen ligt ongeveer op hetzelfde niveau als de Poppeltjes vrees ik.
Filmpje:quote:Op zondag 8 september 2019 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf, wat een val van Bouhanni.
twitter:DansLaMusette twitterde op zondag 08-09-2019 om 17:20:26 Nacer est passé de gauche à droite plus vite que Macron. https://t.co/AdtIqyKoXJ reageer retweet
Lekker teampje hoortwitter:TrekSegafredo twitterde op maandag 09-09-2019 om 18:40:01 We have assembled a strong team for the two 🇨🇦 WorldTour races this Friday and Sunday. Our lineup for @GPCQM ⤵🇳🇱Bauke Mollema 🇧🇪Jasper Stuyven🇱🇻Toms Skujins🇦🇺Richie Porte🇫🇷Julien Bernard🇮🇹Nicola Conci🇦🇹Michael Gogl#GPCQM https://t.co/RoC195mXHv reageer retweet
Vino heeft een probleemtwitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 17:47:44 6 maanden gevraagd tegen Aleksandr Vinokoerov, rechter spreekt zich op 8 oktober uit https://t.co/oXbEqLOPH0 https://t.co/Wdp6xrPL0M reageer retweet
quote:Dennis ging door zware periode na plotselinge Tour-opgave
Een onduidelijk statement op de avond zelf, meer hoorden we niet van Rohan Dennis na zijn plotselinge opgave in de Tour de France. Bijna twee maanden later heeft de Australische wielrenner het stilzwijgen doorbroken, al blijven er zaken onduidelijk.
"Het is niet heel makkelijk geweest, als ik eerlijk ben", zegt Dennis tegen The Advertiser, een krant uit Australië. Gevraagd of de afgelopen weken de zwaarste periode uit zijn zevenjarige WorldTour-loopbaan was antwoordt hij: "Ja, zonder enige twijfel."
Op 18 juli gaf Dennis 80 kilometer voor de finish van etappe 12 op, een dag voor een individuele tijdrit waarvoor hij als regerend wereldkampioen favoriet was. "Dat was niet gepland, dat was ook geen stunt", aldus Dennis.
"Ik wist dat ik met wat shit zou moeten dealen als ik opgaf, hoewel ik niet had verwacht dat de reacties zó heftig zouden zijn, maar op de lange termijn was dit het beste om te doen. Als iemand niet gelukkig is, is het misschien ook het beste voor de rest van de ploeg."
Ontevredenheid over materiaal en kleding zou de achterliggende reden zijn, iets dat bevestigd werd door ploeggenoot Dylan Teuns, maar Dennis wil dat bevestigen noch ontkennen. Wel laat hij doorschemeren dat hij psychisch niet helemaal in orde was.
De avond dat Dennis de Tour verliet, reed zijn sportpsycholoog vier uur naar Frankrijk om de Australiër op te pikken en naar diens huis in Andorra te brengen. "We gingen naar huis, waar ik probeerde te ontspannen. Ik probeerde te relaxen en alles te verwerken, waarna ik de trainingen weer oppakte."
Intussen liet hij de buitenwereld gissen naar wat er allemaal gebeurd was. Dennis verwijderde zijn Twitter-account en reageerde nergens op. "Ik wilde geen olie op het vuur gooien."
Nu is hij terug en vastbesloten hoge ogen te gooien op de WK wielrennen, die op 22 september in Yorkshire beginnen. "Fysiek ben ik nog net zo goed als vorig jaar, bij een test reed ik twee weken geleden mijn beste resultaten ooit."
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:50 schreef Momo... het volgende:Vino heeft een probleemtwitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 10-09-2019 om 17:47:44 6 maanden gevraagd tegen Aleksandr Vinokoerov, rechter spreekt zich op 8 oktober uit https://t.co/oXbEqLOPH0 https://t.co/Wdp6xrPL0M reageer retweet
twitter:cyclingrwanda twitterde op woensdag 11-09-2019 om 16:50:07 Official: Rwanda submit the bid to host the 2025 UCI Road World Championships.The delegation led by @JohnNtigengwa the PS of @MINISPOC and @Aima_Bayingana of @cyclingrwanda met @UCI_cycling president @DLappartient. https://t.co/od4gQsOBQ3 reageer retweet
https://www.active.com/cycling/articles/rwanda-s-tour-de-farcequote:Op woensdag 11 september 2019 17:10 schreef wimderon het volgende:twitter:cyclingrwanda twitterde op woensdag 11-09-2019 om 16:50:07 Official: Rwanda submit the bid to host the 2025 UCI Road World Championships.The delegation led by @:JohnNtigengwa the PS of @:MINISPOC and @:Aima_Bayingana of @:cyclingrwanda met @:UCI_cycling president @:DLappartient. https://t.co/od4gQsOBQ3 reageer retweet
Jij volgt de hetze van Steef?quote:Op woensdag 11 september 2019 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
https://www.active.com/cycling/articles/rwanda-s-tour-de-farce
het is wel interessant om te lezen en het verhaal van 2 kanten te bekijken.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij volgt de hetze van Steef?
Veel plezier op de tractor Bart.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)-in-mineur~ab9b9831/
@:Mani89
Eens, Rwanda is absoluut geen rozengeur en maneschijn. Stefan heeft echter nog nooit getoond een enkele vorm van nuance te beschikken.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is wel interessant om te lezen en het verhaal van 2 kanten te bekijken.
Ik moet zeggen dat ik dit:quote:Op woensdag 11 september 2019 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
echt een ontzettend goed idee vind. Misschien dat toeschouwers zich iets minder als totale mongolen gedragen als ze dit ook in Europa gaan doen.quote:The racers were getting closer then, and the police returned from beating the alleged thief to push the crowd out of the way of the approaching bicycles. Rather than tell people to back up, the officers swung their truncheons, first probingly, then wantonly, into the mass of a few hundred people, whipping their nightsticks back and forth as if cutting weeds. When that didn't work they moved to overhead swings, which had muscle behind them and did work. Every few seconds someone would get whacked very badly. Everyone was packed in tightly, and some luck was involved. Across the road, a nightstick crunched into the back of a boy's knee; he looked about 14. On our side, another swung into the back of its target's head; the man went down for a moment, until two friends dragged him inside a shop.
At this point it is worth repeating that this was not a political rally, a protest, or a riot. This was a bicycle race.
quote:Op woensdag 11 september 2019 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lekker met tegen de 50 per uur de berg op fietsen terwijl lachende en juichende kinderen op blote voetjes naast je rennen.quote:Now strong, even miraculous athletes, they raced up Rwanda's imposing, forested mountains at 20 and 30 miles per hour as barefoot children ran alongside them, laughing and cheering.
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op donderdag 12-09-2019 om 17:02:22 Ter info: Vanavond ben ik live in @oogopMorgen op @NPORadio1 📻 over mogelijk Wereldkampioenschap wielrennen in #Rwanda2025 reageer retweet
quote:
Het is gedaan met de kantoorklerken.quote:De nieuwe algemene manager John Lelangue, die op 15 november 2018 de plaats van Paul De Geyter innam, wordt de ene sterke man bij Lotto-Soudal. Lelangue bevestigde gisteren Kevin De Weert in zijn rol van Performance Manager. De Weert krijgt de verantwoordelijkheid over een zogenaamd Performance Department en superviseert alles wat een impact kan hebben op verbeterde prestaties van de renners.
John Lelangue somt op wat dat inhoudt: “Training, research & development, het medische apparaat, voeding, mental coaching, ploegentijdrit en individuele tijdritten en het organiseren van hoogtestages. Alleen wanneer het echt nodig is zal Kevin De Weert op wedstrijden aanwezig zijn. Hij krijgt een taak die vergelijkbaar is met die van Allan Peiper, toen ik nog bij BMC was.”
Neemt dat de frustratie weg van Kevin De Weert? Volgens De Weert stonden Marc Sergeant en ook sportdirecteur Herman Frison elke (zin voor) verandering in de weg. Dat gaat veranderen. De Weert rapporteert voortaan rechtstreeks aan John Lelangue en niet langer aan Marc Sergeant.
Lelangue en Sergeant vulden een duobaan in aan het hoofd van de Lotto-Soudal wielerploeg. In die baan was Sergeant verantwoordelijk voor het sportieve luik. Hij krijgt daar volgens een bron “vorstelijk” voor vergoed.
Ook voor het sportieve luik ligt de eindverantwoordelijk vanaf nu enkel bij John Lelangue. Marc Sergeant krijgt voortaan een adviserende rol bij Lotto-Soudal. Dat lijkt op een degradatie, maar Lelangue zegt van niet: “Het gaat hier niet om hiërarchie. Sergeant heeft veel ervaring. Ik wil zijn advies om een nieuw en ambitieus project uit te bouwen.”
Het contract van Marc Sergeant met Lotto-Soudal loopt af eind 2020. Lelangue zegt dat hij ook daarna Sergeant aan boord wil houden.
Dat zal ook gevolgen hebben voor de taken van Herman Frison. Frison is één van de vijf ploegleiders bij Lotto-Soudal. Hij vulde ook, in samenspraak met Sergeant, het wedstrijdprogramma van renners en ploegleiders in. Ook dat wordt opnieuw bekeken.
Gesleuteld wordt er ook aan de afdeling communicatie, die nu in handen is van Arne Houtekier. Ook Houtekier kreeg daarvoor fors betaald. "Veel meer dan voor iemand in zijn functie gebruikelijk is", aldus een bron.
Het contract met Houtekier, die op freelance basis werkt voor Lotto-Soudal, is ondertussen opgezegd. Er is een vacature voor de functie van perswoordvoerder, waarvoor ook Houtekier gewoon kan solliciteren.
Miljaar. Hoe is het mogelijk?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Het is gedaan met de kantoorklerken.
Je zou beter eens reageren in de Discord.quote:Op donderdag 12 september 2019 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal er morgenochtend een droog bruin brood met oude kaas en een groot glas karnemelk op drinken.
twitter:Biarnes72 twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 09:44:16 Rumeur insistante : RTVE confirme que l'equipe Katusha fusionera avec une autre formation. Selon la radio espagnole les coureurs et membres du staff présent sur la Vuelta en ont été informés hier matin #cyclisme reageer retweet
Volkomen kansloos. Nog kanslozer dan Beukeboom. Ik zeg 52,2 km. Wel leuk dat hij het gaat proberen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)ingen-doen~ad63aa74/
Kai Reus gaat het werelduurrecord aanvallen :-X
quote:Op donderdag 12 september 2019 17:06 schreef showtimer het volgende:twitter:DigitalNomadPCS twitterde op donderdag 12-09-2019 om 17:02:22 Ter info: Vanavond ben ik live in @:oogopMorgen op @:NPORadio1 📻 over mogelijk Wereldkampioenschap wielrennen in #Rwanda2025 reageer retweet
En weer iets om spontaan depressief van te worden?quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.nporadio1.nl/(...)elrennen-naar-rwanda
SteefGod
Steef is ultra positief als zelfbenoemd bezieler van het WK plan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En weer iets om spontaan depressief van te worden?
wieler-statisticus Pro-Cyclingquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.nporadio1.nl/(...)elrennen-naar-rwanda
SteefGod
Voor dat soort teksten kijk je toch.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder Steef had niemand ooit van de Muur van Kigali gehoord.
Steef is een vermakelijke hork.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Voor dat soort teksten kijk je toch.
Este middag in Roemenië vandaag, van harte!quote:Op donderdag 12 september 2019 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal er morgenochtend een droog bruin brood met oude kaas en een groot glas karnemelk op drinken.
Ik zag het al ja, ik denk de meest matige startlijst voor een 2.1 wedstrijd ooit.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Este middag in Roemenië vandaag, van harte!
[ afbeelding ]
Komt door Laas DNSquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag het al ja, ik denk de meest matige startlijst voor een 2.1 wedstrijd ooit.
Jonathan Milan, 18 lentes jong.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Este middag in Roemenië vandaag, van harte!
[ afbeelding ]
Is dat stiekem een Colombiaantje?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jonathan Milan, 18 lentes jong.
Savvaquote:Op zaterdag 14 september 2019 16:08 schreef Mykonos het volgende:
De jonge Lokosphinx Novikov wint de bergetappe in Roemenië, Molenaar houdt de leiderstrui en moet dit rondje kunnen winnen met nog een vlakke etappe voor de boeg.
He he eindelijk weer een teken van leven. Het mocht ook wel in dit veld.quote:
Helaas. https://www.directvelo.com/direct/4303/tour-du-doubs-2019quote:Op zondag 15 september 2019 08:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Doubs nergens te zien vanmiddag? Ik zie dat zelfs l'Equipe niets heeft geprogrammeerd. Mijn interesse in de werken van Bissegger ligt bijzonder hoog.
Boeiend.quote:
Jij kent BZN niet?quote:
Annie is geweldig bij Ranking The Stars.quote:
twitter:nealrogers twitterde op zaterdag 14-09-2019 om 17:02:53 Pogacar. Bernal. Evenepoel. Higuita. Van der Poel. Van Aert. Sosa. Sivakov. None older than 24. reageer retweet
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 14-09-2019 om 22:52:01 @nealrogers And how many in MPCC? reageer retweet
twitter:cameronwurf twitterde op zondag 15-09-2019 om 15:22:09 @Vaughters @nealrogers How many ride for a team run by a Convicted🚴Doper🤔 reageer retweet
twitter:Vaughters twitterde op zondag 15-09-2019 om 16:56:57 @cameronwurf @nealrogers Oh Sweetie...you’re so cute. You tried so hard.. But I’ve already told McQuaid there’s not a spot for you (again..) So, no need to kiss up like you have in the past. Btw - the answer to your question is none. Zero. Including me. Check your facts, big guy. reageer retweet
We noteren een DNF.quote:
Beflikkering. Ik had Lilian op 150% staan.twitter:L_Calmejane twitterde op zondag 15-09-2019 om 17:11:52 Erreur parcours à cause des motos au sommet du Larmont... la gagne sur le tour du Doubs c’est encore loupé! #maudit reageer retweet
Huh, kwam op die hele ticker nooit voor toch?quote:Op zondag 15 september 2019 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:Beflikkering. Ik had Lilian op 150% staan.twitter:L_Calmejane twitterde op zondag 15-09-2019 om 17:11:52 Erreur parcours à cause des motos au sommet du Larmont... la gagne sur le tour du Doubs c’est encore loupé! #maudit reageer retweet
Dat is geen prettige val.quote:Op zondag 15 september 2019 17:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Huh, kwam op die hele ticker nooit voor toch?
El suizo Colombiano had ook een probleem.
Dat @Slobeend maar oppast met zijn celeste rijtuig.quote:Op zondag 15 september 2019 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is geen prettige val.
Dat is gewoon slecht sturen van Pellaud. Edit: oh pas nu ik z'n stuur breken.quote:Op zondag 15 september 2019 17:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat @:Slobeend maar oppast met zijn celeste rijtuig.
Haha Flopeend.quote:Op zondag 15 september 2019 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is gewoon slecht sturen van Pellaud. Edit: oh pas nu ik z'n stuur breken.
Hij blijft nog lang recht eigenlijk.quote:Op zondag 15 september 2019 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha Flopeend.
Lijkt me echt de horror als je opeens alleen nog een los stuur in je klauwen hebt.
Wie hier is Carl?quote:Het succes van het Sloveense wielrennen in de Vuelta. De tweede terugkeer van Anthony Vanden Borre naar Anderlecht. En een vooruitblik op het WK wielrennen in Yorkshire. José De Cauwer en Carl Berteele bespreken dat en meer in de derde aflevering van De Tribune. In deze aflevering hoort u ook:
Van welke Belgische voetbalclub José De Cauwer fan is.
Hoe de man van Kim Clijsters onze Carl Berteele op het verkeerde been zette over haar comeback.
Wat de ex-bondscoach vindt van de WK-selectie voor Yorkshire.
Waarom ze in Nederland beter niet lachen met de transfer van Philippe Gilbert naar Lotto-Soudal.
En het verhaal waarom Stef Wijnants geen blikje Red Bull vond in Salzburg een dag voor de Champions League-match tegen Racing Genk.
Wat heeft Thijs hierover gezegd?quote:Op maandag 16 september 2019 21:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de podcast van Sunfield hebben geluisterd.
Hij en Thomas Dekker moesten lachen om het feit dat Gilbert voor drie jaar gehaald is en dat Degenkolb komt. "Visie."quote:Op maandag 16 september 2019 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat heeft Thijs hierover gezegd?
Gouden duo.twitter:janhermsen12 twitterde op woensdag 18-09-2019 om 13:35:48 Vanaf 15.00 uur op @Eurosport_NL de @TourdeWallonie met collega @DirkBellemakers #wallonie #ardennes https://t.co/EhOlovssMT reageer retweet
quote:Op woensdag 18 september 2019 14:18 schreef showtimer het volgende:Gouden duo.twitter:janhermsen12 twitterde op woensdag 18-09-2019 om 13:35:48 Vanaf 15.00 uur op @:Eurosport_NL de @:TourdeWallonie met collega @:DirkBellemakers #wallonie #ardennes https://t.co/EhOlovssMT reageer retweet
quote:Op woensdag 18 september 2019 15:21 schreef showtimer het volgende:
Oh, Renaat en José zijn er ook. Vergeet bovenstaande.
Dan gebruiken we de PLAYER voor Toscane, met commentaar van ??? en Karsten Kroon.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:21 schreef showtimer het volgende:
Oh, Renaat en José zijn er ook. Vergeet bovenstaande.
Luister je tegelijkertijd naar twee duo's?quote:Op woensdag 18 september 2019 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan gebruiken we de PLAYER voor Toscane, met commentaar van ??? en Karsten Kroon.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Luister je tegelijkertijd naar twee duo's?
driesdehand (?)quote:Op woensdag 18 september 2019 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan gebruiken we de PLAYER voor Toscane, met commentaar van ??? en Karsten Kroon.
Je vraagt je toch af waar ze dit soort figuren vandaan weten te halen.quote:
Ik weet ook zeker dat José al spijt heeft dat ze is opgestapt. Nu heeft ze na heel veel schooien af en toe een juniorenvrouwenkoers of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar ze dit soort figuren vandaan weten te halen.
Als ze tegen je vertellen dat ze de voorkeur geven aan Jan Hermsen zou ik ook snel de eer aan mezelf houden.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat José al spijt heeft dat ze is opgestapt. Nu heeft ze na heel veel schooien af en toe een juniorenvrouwenkoers of iets dergelijks.
Wat ga jij doen als Jasper straks winnend over de streep komt met een vingertje voor zijn mond?quote:Op woensdag 18 september 2019 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat José al spijt heeft dat ze is opgestapt. Nu heeft ze na heel veel schooien af en toe een juniorenvrouwenkoers of iets dergelijks.
Wat ga jij doen als Jelle straks winnend over de streep komt?quote:Op woensdag 18 september 2019 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Jasper straks winnend over de streep komt met een vingertje voor zijn mond?
Sorry ik ben dit nog niet gewend.quote:
Mijn witte bonen in tomatensaus aanzetten, met doperwten en een kipsnietsel.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat ga jij doen als Jelle straks winnend over de streep komt?
Ik moet ook nog wennen aan de weelde van een eigen forum.quote:Op woensdag 18 september 2019 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik ben dit nog niet gewend.
.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hivert is de allergrootste klootzak op aarde.
Gelukkig heeft hij een airbag.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:47 schreef wimderon het volgende:
De zeer sympathieke A. Kristoff is gevallen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2019 18:06 schreef showtimer het volgende:
Küng wint de tijdrit voor Lampaard. Lampie wel nieuwe leider.
Zaterdag nog een kans!quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Helaas, helaas moet ik verstek laten gaan. Veel plezier met Tom Steels!
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 12:15:21 Jumbo-Visma gaf inzicht in de vermogens- en gewichtsgegevens van Primoz Roglic en Steven Kruijswijk. Kijk mee onder de motorkap van hun prestaties in de Giro, de Tour en de Vuelta:https://t.co/feIi34I4mB reageer retweet
Die mag de tijdritten in Yorkshire doen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gelukkig. [ afbeelding ] Waar hangt wielerman uit?
Goe ploegske in Koolskamp:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |