FOK!forum / Gaming / [Overwatch - multi] #9 Role Queue struggles
Friday12zondag 25 augustus 2019 @ 13:15
Overwatch is een squad-based first-person shooter waar twee teams het tegen elkaar opnemen. Elk team bestaat uit zes spelers. Net zoals bij MOBA's kiest elke speler één van de vele hero-karakters, elk met hun eigen unieke mogelijkheden en rol in het team.

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Shooter
multi player / online

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Blizzard


6Nt7Fto.png

Gameplay trailer ! :


Zet je naam in het topic zodat we je naam in de OP kunnen zetten !
Geef dit dan door in hetzelfde formaat als de namen die al in de OP staan, op die manier kan de TS deze simpel copy-pasten zonder je username over te hoeven typen, met kans op typefouten !

PC spelers:

SPOILER
So_Surreal - SoSurreal#2764
Necrodeath - Necrodeath#1167
J0ttem - J0ttem#2500
Cikx - Foetelaer#2677
cherrycoke - storozhevoy#2423
Nystiq - Nystiq#2273
wouterk - nazgulkiller#2759
Syphixx - Syphke#2637
zforces - Zforce#2669
Booyaa - Booyaa#2654
Uezurii - Wezzulus#2333


PS4 spelers:

SPOILER
Furdinand - Frankhdd
Peter_Aragorn - P_McBacon
kneusteun - kneusteun
Cikx - Foetelaer
Evertjan- Ysatia
ArtistA - Sjengski
Silv - Jepjur
Omega - Kiire303
nomar83 - Lemchast
the_legend_killer - Dutch-Rabbit
Totem_paal - Totumpaal


XBOX ONE spelers:

SPOILER
Lange_Lans - Sender01

Handige cheat-sheet voor alle characters uit de game !

qa4f6eM.png
Questularzondag 25 augustus 2019 @ 13:23
De playersbase is de 2/2/2 ook echt helemaal zelf schuld. Het merendeel van de spelers beseft schijnbaar niet dat dit een team based game is en niet CoD. In de ideale situatie heb je 6 spelers die samen een goede comp verzorgen en switch waar nodig. Helaas schijnen een hoop mensen niet te snappen hoe overwatch werkt.

1e potje wat ik nu in qp speel 5 dps, ik vraag of iemand wil switch zodat ik of kan healen of tanken en ik krijg alleen maar dom commentaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door Questular op 25-08-2019 13:30:11 ]
Noppie2000zondag 25 augustus 2019 @ 13:29
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:23 schreef Questular het volgende:
De playersbase is de 2/2/2 ook echt helemaal zelf schuld. Het merendeel van de spelers beseft schijnbaar niet dat dit een team based game is en niet CoD. In de ideale situatie heb je 6 spelers die samen een goede comp verzorgen en switch waar nodig. Helaas schijnen een hoop mensen niet te snappen hoe overwatch werkt.
Yup, daar komt het wel op neer. Tuurlijk mis ik ook het wisselen tussen compositie, tussen rollen en dingen als triple DPS. Uiteindelijk geniet ik nu veel meer van Overwatch, puur doordat er consistent betere matches zijn. Daar geef ik die vrijheid (waar de community heeft bewezen niet mee om te kunnen gaan) graag voor op.
Friday12zondag 25 augustus 2019 @ 13:50
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:23 schreef Questular het volgende:
De playersbase is de 2/2/2 ook echt helemaal zelf schuld. Het merendeel van de spelers beseft schijnbaar niet dat dit een team based game is en niet CoD. In de ideale situatie heb je 6 spelers die samen een goede comp verzorgen en switch waar nodig. Helaas schijnen een hoop mensen niet te snappen hoe overwatch werkt.

1e potje wat ik nu in qp speel 5 dps, ik vraag of iemand wil switch zodat ik of kan healen of tanken en ik krijg alleen maar dom commentaar.
Dat je nog commentaar krijg :D

Meestal werd ik gewoon dood gezwegen
Syphixxzondag 25 augustus 2019 @ 15:27
kunnen we niet eens een fok pre-made groep maken ?
Noppie2000zondag 25 augustus 2019 @ 15:33
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dat je nog commentaar krijg :D

Meestal werd ik gewoon dood gezwegen
Meestal krijg ik een 'It's just QP brah, chill' naar mijn hoofd. Al heb ik sinds 222 geen QP meer gespeeld :P
iPatzondag 25 augustus 2019 @ 15:56
2-2-2 is in het leven geroepen om de balans te herstellen en de game-ervaring weer verdragelijk te maken. OW is een team based game, waarbij de unieke heroes met hun unieke abilities elkaar aansterken. Helaas heeft dit spel de afgelopen jaren teveel spelers aangetrokken die dit concept niet begrijpen of weigeren aan te nemen, en het puur spelen om maar een gold medal te krijgen voor eliminations. In de markt van FPS-games is Overwatch op dat gebied wel redelijk uniek en vernieuwend, maar spelers die aan komen waaien van andere shooters verpesten het wel voor de spelers die wel volgens de OW-filosofie willen spelen.

Even off-topic: ik kreeg net een notificatie dat iemand via FOK mij een bericht heeft gestuurd of heeft gequote, maar dat bericht kan ik nergens meer terugvinden. Is dit een bug?

[ Bericht 13% gewijzigd door iPat op 25-08-2019 16:02:05 ]
Omegazondag 25 augustus 2019 @ 16:20
Vandaag nog 3 potjes gespeeld,
Moira 5x goud en verloren
Lucio 4x goud en zilver op object time verloren
Zarya 3x goud en zilver hero damage verloren

Echt bizar dat je soms gewoon elke keer in het "verkeerde" team wordt gezet
Ik weet zeker dat als ik bij die andere teams had gezeten, dan was het gewoon 3x winst
Noppie2000zondag 25 augustus 2019 @ 16:35
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:20 schreef Omega het volgende:
Vandaag nog 3 potjes gespeeld,
Moira 5x goud en verloren
Lucio 4x goud en zilver op object time verloren
Zarya 3x goud en zilver hero damage verloren

Echt bizar dat je soms gewoon elke keer in het "verkeerde" team wordt gezet
Ik weet zeker dat als ik bij die andere teams had gezeten, dan was het gewoon 3x winst
Kijken naar medals is een foute manier om je performance te meten.
Omegazondag 25 augustus 2019 @ 16:54
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:35 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Kijken naar medals is een foute manier om je performance te meten.
Dat als reactie op mijn post is een foute manier van lezen.

Er zijn weinig andere manieren. Soms al DVa vlieg ik ergens omheen/overheen zodat de defense van tegenpartij achter mij aan gaat. Dan ga ik dood door 3 of 4 tegenstanders maar kunnen mijn teamgenoten wel verder komen. Of een ult tegenhouden als DVa Of als Mei belangrijke tegenstanders vriezen. Maar die zie je nergens terug.

Dus enige dat je kan zien is je medals. En het geeft een indicatie.
Omegazondag 25 augustus 2019 @ 16:57
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 15:56 schreef iPat het volgende:
Even off-topic: ik kreeg net een notificatie dat iemand via FOK mij een bericht heeft gestuurd of heeft gequote, maar dat bericht kan ik nergens meer terugvinden. Is dit een bug?
Dat was ik, ik zal nog eens sturen
Friday12zondag 25 augustus 2019 @ 17:00
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 15:56 schreef iPat het volgende:
2-2-2 is in het leven geroepen om de balans te herstellen en de game-ervaring weer verdragelijk te maken. OW is een team based game, waarbij de unieke heroes met hun unieke abilities elkaar aansterken. Helaas heeft dit spel de afgelopen jaren teveel spelers aangetrokken die dit concept niet begrijpen of weigeren aan te nemen, en het puur spelen om maar een gold medal te krijgen voor eliminations. In de markt van FPS-games is Overwatch op dat gebied wel redelijk uniek en vernieuwend, maar spelers die aan komen waaien van andere shooters verpesten het wel voor de spelers die wel volgens de OW-filosofie willen spelen.

Even off-topic: ik kreeg net een notificatie dat iemand via FOK mij een bericht heeft gestuurd of heeft gequote, maar dat bericht kan ik nergens meer terugvinden. Is dit een bug?
Of bericht is verwijderd
iPatzondag 25 augustus 2019 @ 17:27
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:54 schreef Omega het volgende:

[..]

Dat als reactie op mijn post is een foute manier van lezen.

Er zijn weinig andere manieren. Soms al DVa vlieg ik ergens omheen/overheen zodat de defense van tegenpartij achter mij aan gaat. Dan ga ik dood door 3 of 4 tegenstanders maar kunnen mijn teamgenoten wel verder komen. Of een ult tegenhouden als DVa Of als Mei belangrijke tegenstanders vriezen. Maar die zie je nergens terug.

Dus enige dat je kan zien is je medals. En het geeft een indicatie.
Gold medals zegt niet alles, maar zoals je het zelf zegt geeft het een kleine indicatie hoe er door het team is gepresteerd. Ik hoop daarom dat OW ooit een keer met meer betekenisvolle stats komt. Ik vind het krom hoe het nu is ingericht. Dat je iemand toevallig 1 damage hebt gedaan omdat je met Moira's paarse orb langs de tegenstanders neushaar bent gescheerd telt ook als een kill. Ik hecht daarom meer waarde aan final blows. Dan kom ik bij damage. Goud hebben met damage zegt ook vrij weinig als 90% daarvan door supports weer is geheald. Geeft aan dat je of niet doortastend genoeg bent om de final blow uit te delen of dat je verkeerde prioriteiten hebt qua hero focus. Vaak meegemaakt dat spelers liever op een full health Roadhog schieten dan de bijna dode Mercy die er drie meter naast staat. Objective time kan betekenen dat je positionering zwak is en dat je bijvoorbeeld niet meedoet aan een teamfight die ergens anders plaatsvindt. Enige stat waar ik zelf echt belang aan hecht is het aantal keren dat ik dood ben gegaan. Tuurlijk is dat ook deels afhankelijk van je supports, maar hoe lager dat aantal, hoe meer tijd je daadwerkelijk bezig bent met spelen en daardoor (hopelijk) nuttig zijn. Ik hoop daarom dat OW meer gaat doen met bijv. hoeveelheid kills/damage per life of iets in die richting.
Friday12zondag 25 augustus 2019 @ 17:28
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:27 schreef iPat het volgende:

[..]

Gold medals zegt niet alles, maar zoals je het zelf zegt geeft het een kleine indicatie hoe er door het team is gepresteerd. Ik hoop daarom dat OW ooit een keer met meer betekenisvolle stats komt. Ik vind het krom hoe het nu is ingericht. Dat je iemand toevallig 1 damage hebt gedaan omdat je met Moira's paarse orb langs de tegenstanders neushaar bent gescheerd telt ook als een kill. Ik hecht daarom meer waarde aan final blows. Dan kom ik bij damage. Goud hebben met damage zegt ook vrij weinig als 90% daarvan door supports weer is geheald. Objective time kan betekenen dat je positionering zwak is en dat je bijvoorbeeld niet meedoet aan een teamfight die ergens anders plaatsvindt. Enige stat waar ik zelf echt belang aan hecht is het aantal keren dat ik dood ben gegaan. Tuurlijk is dat ook deels afhankelijk van je supports, maar hoe lager dat aantal, hoe meer tijd je daadwerkelijk bezig bent met spelen en daardoor (hopelijk) nuttig zijn. Ik hoop daarom dat OW meer gaat doen met bijv. hoeveelheid kills/damage per life of iets in die richting.
Ik speel erg vaak sombra als dps. Ik combo mijn ult en alles maar je heb alyijd weer een hippie die boos word als je geen zilver hebt in dmg
Questularzondag 25 augustus 2019 @ 17:51
Het is wel een mooie indicatie hoe slecht het potje ging. Net met Ana gold eliminations en dat met 6 kills :)
Omegazondag 25 augustus 2019 @ 18:14
Aantal deaths kan ook betekenen dat je steeds schuilt. Of als junkrat van een afstand bommetjes gooit zonder echt mee te doen. Elke keer die Mercy laat ontsnappen terwijl soms je zelf opofferen om Mercy te killen het verschil tussen winst en verlies kan zijn.

Kortom erg lastig maar als ik met Support gold damage heb dan is dat wel scheef. Er kan 1 Sombra tussen zitten. Maar dan moet die andere SPS wel wat meer power hebben.
Syphixxzondag 25 augustus 2019 @ 19:03
sombra in mayhem ... echt een klote streek die char gebruiken _O_ _O-
iPatmaandag 26 augustus 2019 @ 08:23
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 16:57 schreef Omega het volgende:

[..]

Dat was ik, ik zal nog eens sturen
Thanks, volgens mij ging het over de kaartverkoop voor de OWL. Deze begint woensdag, kan je via de site van OWL regelen. Prijzen zijn geloof ik nog niet bekend.
#ANONIEMmaandag 26 augustus 2019 @ 08:35
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:34 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Iedereen queuen als Tank/Dps voor snelle games en dan lekker DPS kiezen _O_
Niet bij stil gestaan..... maar inderdaad.
En dat het allemaal niet helemaal klopt, ik heb met Brigitte bijna altijd 100% kill participation nu.
Nou, dat mocht ik willen :D :s)
iPatwoensdag 28 augustus 2019 @ 10:26
Nou, OWL in Parijs gaat niet door. Blijkbaar geen enkele optie om alleen één dag of één weekend te bezoeken. Je moest meteen een ticket kopen voor alle weekenden en dagen, en goedkoopste was 210 euro.
Questularwoensdag 28 augustus 2019 @ 10:47
Gisteren was echt QP hel, continu 5 dps die alleen maar een grote bek opzetten als je vraagt of iemand aub wilt tanken of healen... Zo af en toe wil ik ook wel dps spelen maar ook al kies ik als 1e dps je ziet de rest van het team vanzelf vollopen met DPS. En als je dan als solo healer de genji/doom/widow en hanzo moet healen ook nog commentaar krijgen als dat niet perfect verloopt omdat iedereen lekker overal naar toe aan het gaan is. Nog nooit heb ik zo uitgekeken naar een verandering in een game als nu met 2/2/2 :)
iPatwoensdag 28 augustus 2019 @ 11:01
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 10:47 schreef Questular het volgende:
Gisteren was echt QP hel, continu 5 dps die alleen maar een grote bek opzetten als je vraagt of iemand aub wilt tanken of healen... Zo af en toe wil ik ook wel dps spelen maar ook al kies ik als 1e dps je ziet de rest van het team vanzelf vollopen met DPS. En als je dan als solo healer de genji/doom/widow en hanzo moet healen ook nog commentaar krijgen als dat niet perfect verloopt omdat iedereen lekker overal naar toe aan het gaan is. Nog nooit heb ik zo uitgekeken naar een verandering in een game als nu met 2/2/2 :)
Sinds de 222 is ingevoerd heb ik het idee dat alles uit balans is. Gister ranked gedaan als support, maar spelers lijken gewoon geen enkel moeite mee te hebben om na één death al op te geven. Punten worden verloren binnen 20 seconden, er worden heroes gekozen die totaal de tegenstander in de kaart speelt etc. Duidelijk gevalletje 'Don't hate the game, hate the players.'
Zelden zulke abominabele tanks gezien. Alsof de playerbase uit 95% dps bestaat en die overige tank en support spelers voor 80% gold of lager is.
Noppie2000woensdag 28 augustus 2019 @ 11:11
Ik heb echt 90% goede games gehad sinds 222 in comp. Soms doet matchmaking het nog niet ok (bronze met diamond spelers, nee dank je), soms heb je nog altijd spelers die niet hun best doen om het aardig te zeggen (deels ook door het verkeerde idee dat het bèta seizoen niet meetelt) en soms voel je je enigszins machteloos, maar echt dikke prima in mijn ervaring.

In elke rol ook makkelijk +200/300 SR kunnen klimmen, dus dat is ook aardig positief :P
Questularwoensdag 28 augustus 2019 @ 11:24
Ik heb alleen in seizoen 1 en 2 comp gedaan, ben bang als ik nu weer begin dat ik seizoenen bezig ben om mn shitty rank weg te poetsen :)
Tokusvrijdag 30 augustus 2019 @ 21:40
ik merk wel dat ik steeds sneller dezelfde maps krijg dan voorheen. Toen moest ik bijna alle maps gehad hebben voordat er eentje herhaalde, nu krijg ik soms na 2x al een die ik net had.
Friday12vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:50
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:40 schreef Tokus het volgende:
ik merk wel dat ik steeds sneller dezelfde maps krijg dan voorheen. Toen moest ik bijna alle maps gehad hebben voordat er eentje herhaalde, nu krijg ik soms na 2x al een die ik net had.
Ik merk dat ik nog steeds idioten heb op roles die ze niet moeten spelen :(

Sigma spelers bv... shield placement is kut.. heb je een sym dan geen shield voor teleporter etc
Tokusvrijdag 30 augustus 2019 @ 21:59
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik merk dat ik nog steeds idioten heb op roles die ze niet moeten spelen :(
dat ook, ja.

quote:
Sigma spelers bv... shield placement is kut.. heb je een sym dan geen shield voor teleporter etc
ja, waarschijnlijk mensen die Sigma proberen om mee te tanken. ga dat lekker in Quickplay proberen ofzo, niet in comp.
Friday12vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:00
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:59 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat ook, ja.
[..]

ja, waarschijnlijk mensen die Sigma proberen om mee te tanken. ga dat lekker in Quickplay proberen ofzo, niet in comp.
En het ergste is als het hele team vraagt of hij wil veranderen en gewoon door blijft spelen :')
Tokusvrijdag 30 augustus 2019 @ 22:09
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

En het ergste is als het hele team vraagt of hij wil veranderen en gewoon door blijft spelen :')
waarschijnlijk iemand die aan beide van je ergernissen voldoet.
Friday12zaterdag 31 augustus 2019 @ 18:25
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:09 schreef Tokus het volgende:

[..]

waarschijnlijk iemand die aan beide van je ergernissen voldoet.
Ja door dat soort mensen ging iki vaak gewoon zelf die role doen :') alleen kan dat nu niet meet _O-
Questularmaandag 2 september 2019 @ 09:36
Gisteren placements gedaan voor tank, net onder plat uitgekomen dus hoog gold, niet heel slecht aangezien ik alleen seizoen 2 en 3 heb gespeeld en ik bijna nooit maintank ben geweest. Maar de 2e game meteen iemand bij de tegenstander die aangeeft te gaan trollen, alleen maar wat kloten met Lucio. Iedereen heeft hem ook via report gemeld. Zijn reactie: maakt niet uit ik heb genoeg andere accounts.....
Noppie2000maandag 2 september 2019 @ 09:45
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:36 schreef Questular het volgende:
Gisteren placements gedaan voor tank, net onder plat uitgekomen dus hoog gold, niet heel slecht aangezien ik alleen seizoen 2 en 3 heb gespeeld en ik bijna nooit maintank ben geweest. Maar de 2e game meteen iemand bij de tegenstander die aangeeft te gaan trollen, alleen maar wat kloten met Lucio. Iedereen heeft hem ook via report gemeld. Zijn reactie: maakt niet uit ik heb genoeg andere accounts.....
Report, avoid as teammate, go next.
iPatdinsdag 3 september 2019 @ 21:46
2-2-2 nu ook live op QP!
Friday12zaterdag 7 september 2019 @ 06:08
Die match tussen Atlanta en Shock _O_
iPatzaterdag 7 september 2019 @ 18:31
Het lijkt wel alsof de pro's de meest irritante heroes om tegen te spelen populair maken. Zag heel vaak Sym, Doomfist en Bastion voorbij komen.
Friday12zaterdag 7 september 2019 @ 18:32
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:31 schreef iPat het volgende:
Het lijkt wel alsof de pro's de meest irritante heroes om tegen te spelen populair maken. Zag heel vaak Sym, Doomfist en Bastion voorbij komen.
Zijn alle 3 leuk om te spelen _O_
Dr.Mikeyzaterdag 7 september 2019 @ 18:33
Sym is echt weer een hel om tegen te spelen.
iPatzaterdag 7 september 2019 @ 18:48
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sym is echt weer een hel om tegen te spelen.
Het zou al heel veel schelen als die turrets je niet vertragen. Nu ben je compleet verkrampt als er drie van die dingen je bestralen.
Questularzaterdag 7 september 2019 @ 19:04
2/2/2 in qp ik ben een gelukkig gamer :)
iPatzaterdag 7 september 2019 @ 19:17
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:04 schreef Questular het volgende:
2/2/2 in qp ik ben een gelukkig gamer :)
For QP is het prima, maar in ranked heb ik vrijwel alleen dramatische matches tijdens de placements. In vorige seizoenen was ik diamond, en als tank zijnde word ik in teams gezet waarbij de dps-spelers in vorige seizoenen gold support-mains zijn. En dan moet je tegen een team waarbij de dps-spelers wel gewoon echte dps-spelers zijn.

Over een tijdje zal dit wel rechtgetrokken worden, maar het levert voor mij persoonlijk hele frustrerende matches op.
Noppie2000zaterdag 7 september 2019 @ 19:19
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:17 schreef iPat het volgende:

[..]
waarbij de dps-spelers in vorige seizoenen gold support-mains zijn.
Dat is een beetje het idee he? Mijn drie rollen werden ingedeeld in drie verschillende ranks, compleet terecht. Kan je wel klagen dat je 'gold support DPS' krijgt, maar dan zijn ze simpelweg beter als DPS.

Als je dan alsnog outplayed wordt of de tegenstander is beter, tsjah, dat kan altijd. Ook als je GM support DPS had.
Questularzaterdag 7 september 2019 @ 19:33
In qp kwam ik tegen een 3.5k hanzo. Dat deed wel ff pijn :)
Friday12zaterdag 7 september 2019 @ 19:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sym is echt weer een hel om tegen te spelen.
Winston is het antwoord of gewoon ook sym spelen
Noppie2000zaterdag 7 september 2019 @ 20:06
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Winston is het antwoord of gewoon ook sym spelen
Winston zou het antwoord moeten zijn, is helaas te zwak tegen alles.
iPatzondag 8 september 2019 @ 08:56
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:19 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dat is een beetje het idee he? Mijn drie rollen werden ingedeeld in drie verschillende ranks, compleet terecht. Kan je wel klagen dat je 'gold support DPS' krijgt, maar dan zijn ze simpelweg beter als DPS.

Als je dan alsnog outplayed wordt of de tegenstander is beter, tsjah, dat kan altijd. Ook als je GM support DPS had.
Nee hoor, als je Reddit een beetje volgt weet je dat dit issue momenteel het grootste nadeel is van role queue. Zelfs Choi van San Francisco Shock werd in gold geplaatst: https://twitter.com/Shock_CHB/status/1167964156844097541

Maar zoals ik zei, na een tijdje zal iedereen richting hun terechte rank stijgen/dalen.
Noppie2000zondag 8 september 2019 @ 09:16
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 08:56 schreef iPat het volgende:

[..]

Nee hoor, als je Reddit een beetje volgt weet je dat dit issue momenteel het grootste nadeel is van role queue. Zelfs Choi van San Francisco Shock werd in gold geplaatst: https://twitter.com/Shock_CHB/status/1167964156844097541

Maar zoals ik zei, na een tijdje zal iedereen richting hun terechte rank stijgen/dalen.
Ja, dat was een bug waarna seizoen 18 werd gestaakt en we tijdelijk terug gingen maar role queue beta. Sindsdien is dat weer opgelost. Als je reddit een beetje volgt weet je dat ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Noppie2000 op 08-09-2019 09:38:45 ]
Questularzondag 8 september 2019 @ 09:48
In qp merk je dat je als support ook veel beter tot je recht komt. 5 dps healen die allemaal ergens anders ronddwalen is niet echt bevorderlijk voor je healing output. Door 2/2/2 wordt er meestal beter samengewerkt en als healer zie je dat je veel effectiever bent.
2dopedonderdag 26 september 2019 @ 16:19
Veel veranderingen in de (PTR) patch 1.41.

Ik speel zelf niet meer maar kijk nog wel regelmatig: hoor veel spelers klagen over de "shield meta". Wordt dat hiermee afdoende aangepakt? Ik zie dat iig Sigma en Symmetra er flink van langs krijgen.

quote:
Hero Updates

D.Va

Defense Matrix
Regeneration rate increased from 12.5% to 16% per second
Delay before regeneration begins lowered from 1 second to 0.75 seconds

Orisa

Protective Barrier
Cooldown increased from 9 to 10 seconds

Roadhog

Scrap Gun
Ammunition increased from 5 to 6.

Sigma

Kinetic Grasp
No longer blocks Chain Hook and Whip Shot

Gravitic Flux
High gravity effect duration reduced from 1.2 to 0.9 seconds

Experimental Barrier
Regeneration rate reduced from 175 to 150 per second
Now has a 1 second cooldown after recalling the barrier
Initial 0.2 second cast time removed

Winston

Barrier Projector
Duration increased from 6 to 9 seconds
Health increased from 600 to 700

Baptiste

Immortality Field
Health decreased from 250 to 200

Lucio

Crossfade
Speed boost’s effect increased from 20% to 25%

Amp It Up
Speed boost’s amplification increased from 50% to 60%

Wall Ride
Speed buff reduced from 40% to 30%

Mercy

Valkyrie
The extra beams created by Valkyrie now ignore enemy barriers

Moira

Biotic Grasp
Self-healing reduced from 30 to 20 health per second

Doomfist

Rocket Punch
Time to reach max charge increased from 1 to 1.4 seconds

The Best Defense…
Shield health gained per hit reduced from 35 to 30

Sombra

Translocator
Cooldown increased from 4 to 6 seconds
Cooldown now begins immediately upon deploying the beacon or if it is killed by an enemy

Symmetra

Photon Barrier
Duration reduced from 15 to 12 seconds
Health reduced from 5000 to 4000

Sentry Turret
Damage per second reduced from 50 to 40

Photon Projector
Players impacted by the primary fire beam should now hear a louder impact sound

Tracer

Pulse Pistols
Damage falloff now starts at 13 meters, up from 10 meters

Bug Fixes

General

Fixed a player profile issue preventing hero win percentages from being displayed for competitive arcade mode seasons

Heroes

Brigitte

Fixed a bug with Brigitte’s Rally checking line of sight from her feet instead of from her head
Fixed a bug with Inspire’s position being affected by the player’s aim pitch

Doomfist

Fixed a bug that allowed Doomfist to use Meteor Strike before taking impact damage from Sigma’s Gravitic Flux

Sigma

Fixed a bug that allowed Sigma’s Gravitic Flux to ignore line of sight through some ceilings

Sombra

Fixed a bug with EMP’s position being affected by player’s aim pitch

Winston

Fixed a bug that caused Winston’s Barrier Projector to not consistently play its destroyed visual effects
Noppie2000donderdag 26 september 2019 @ 16:22
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef 2dope het volgende:
Veel veranderingen in de (PTR) patch 1.41.

Ik speel zelf niet meer maar kijk nog wel regelmatig: hoor veel spelers klagen over de "shield meta". Wordt dat hiermee afdoende aangepakt? Ik zie dat iig Sigma en Symmetra er flink van langs krijgen.
[..]

Waarschijnlijk niet genoeg, maar het is een begin. Hog kan hiermee misschien tevoorschijn komen, Reaper/Doom zullen wat minder aantrekkelijk worden. Meta verandert wel iets waarschijnlijk, maar Orisa/Sigma zal wel het dominanst blijven denk ik.
2dopedonderdag 26 september 2019 @ 16:28
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:22 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet genoeg, maar het is een begin. Hog kan hiermee misschien tevoorschijn komen, Reaper/Doom zullen wat minder aantrekkelijk worden. Meta verandert wel iets waarschijnlijk, maar Orisa/Sigma zal wel het dominanst blijven denk ik.
Ben benieuwd. Ik zag Dafran ook ragequitten laatst vanwege de shield-puinhoop waar veel potjes op uitlopen :P

Ga jij 'm ook halen voor Switch denk je?
Noppie2000donderdag 26 september 2019 @ 17:05
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Ik zag Dafran ook ragequitten laatst vanwege de shield-puinhoop waar veel potjes op uitlopen :P

Ga jij 'm ook halen voor Switch denk je?
Ik vind de meta niet eens erg, maar ik ben tank main en heb eindelijk een OP personage :+ Niet halen voor Switch gok ik zo, geen interesse in de console versies :@
iPatdonderdag 26 september 2019 @ 21:07
De huidige barrier-meta zorgen ervoor dat een hele hoop heroes gewoon nutteloos zijn geworden. Moira en Lucio zijn de enige supports die nog fatsoenlijk kunnen healen omdat hun heals nog door barriers heen kan. Doomfist kan door schilden heen punchen en Reaper's mobiliteit zorgt ervoor dat hij snel in en uit kan bij de tegenstander om damage te doen. Persoonlijk vind ik het een minder aantrekkelijke meta om te kijken, qua spelen is het wel okee omdat je toch iets meer van het comfort geniet dat je niet snel zomaar gesniped of geflanked kan worden.

Met de nieuwe patch lijken ze terug te willen gaan naar dive. Winston en D.va hebben een aardige buff gekregen, evenals Lucio. Moira en Baptiste zijn ook aardig generfd, dus ben benieuwd hoe de nieuwe meta eruit gaat zien.
Noppie2000donderdag 26 september 2019 @ 21:15
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:07 schreef iPat het volgende:

Met de nieuwe patch lijken ze terug te willen gaan naar dive. Winston en D.va hebben een aardige buff gekregen, evenals Lucio. Moira en Baptiste zijn ook aardig generfd, dus ben benieuwd hoe de nieuwe meta eruit gaat zien.
Denk niet eens dat ze zozeer terug willen, maar de logische counter tegen double shield is dive. Die counter, zeker Winston daarin, is momenteel te zwak. Denk dat ze het speelveld gelijker willen maken zonder de meta te forceren.
Friday12zondag 29 september 2019 @ 23:07
Sta je in de OWL finale.. word je even keihard gesloopt met 4-0 :')
Noppie2000zondag 29 september 2019 @ 23:21
Waardeloos saaie finale :O
Friday12maandag 30 september 2019 @ 00:54
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:21 schreef Noppie2000 het volgende:
Waardeloos saaie finale :O
De stage playoffs tussen die 2 waren beter
iPatmaandag 30 september 2019 @ 12:22
SFS overduidelijk beste team van het seizoen. Stage 2 waren ze ongeslagen zonder map-verlies, nu presteren ze het om na de verrassende nederlaag tegen Atlanta in de play-offs alles met 4-0 te winnen. Vancouver was angstig en liet dat meteen blijken door te beginnen met Brigitte om SFS's Reaper en Doomfist te counteren. Alleen pakte het veelzijdige strijdplan van SFS (variatie in DPS, voornamelijk focus op Seominsoo) uitstekend uit tegen de meer statische en inspiratieloze comp van Vancouver.

Eenzijdige finale helaas, maar wel mooi om te zien hoe goed OW gespeeld kan worden.
Noppie2000maandag 30 september 2019 @ 13:28
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:22 schreef iPat het volgende:
SFS overduidelijk beste team van het seizoen. Stage 2 waren ze ongeslagen zonder map-verlies, nu presteren ze het om na de verrassende nederlaag tegen Atlanta in de play-offs alles met 4-0 te winnen. Vancouver was angstig en liet dat meteen blijken door te beginnen met Brigitte om SFS's Reaper en Doomfist te counteren. Alleen pakte het veelzijdige strijdplan van SFS (variatie in DPS, voornamelijk focus op Seominsoo) uitstekend uit tegen de meer statische en inspiratieloze comp van Vancouver.

Eenzijdige finale helaas, maar wel mooi om te zien hoe goed OW gespeeld kan worden.
Helpt ook niet dat Titans gewoon ondermaats presteerde, te duidelijke strategie, slechte ult economy en überhaupt weinig impactvolle ults.
TheGentlemandinsdag 8 oktober 2019 @ 11:39
zijn er hier mensen die quick play doen? of alleen comp? ik speel alleen QP omdat ik het niet te serieus wil gaan nemen, en zou graag wat meer mensen vinden om mee te spelen
#ANONIEMvrijdag 1 november 2019 @ 20:30
Overwatch 2 aangekondigd bij Blizzcon *O*
iPatvrijdag 1 november 2019 @ 20:33
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:30 schreef Tris het volgende:
Overwatch 2 aangekondigd bij Blizzcon *O*
Pfoe, dat zag er toch een partij indrukwekkend uit. Echo en Sojourn bevestigd als nieuwe heroes (alleen hebben ze niet gezegd of ze ook speelbaar zijn voor OW1), en dat er bij release van OW2 er meer bij komen.

Veel focus op PvE met hero missions waarbij het ook mogelijk is om je hero te levellen en zelf je ability kit samen te stellen. Ben ook benieuwd naar nieuwe mode push, wat lijkt op touwtrekken tussen de twee teams. Daarnaast ook een make over voor alle heroes en de hub, die een iets meer futuristische feel geven van wat ik heb gezien.
#ANONIEMvrijdag 1 november 2019 @ 20:54
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:33 schreef iPat het volgende:

[..]

Pfoe, dat zag er toch een partij indrukwekkend uit. Echo en Sojourn bevestigd als nieuwe heroes (alleen hebben ze niet gezegd of ze ook speelbaar zijn voor OW1), en dat er bij release van OW2 er meer bij komen.

Veel focus op PvE met hero missions waarbij het ook mogelijk is om je hero te levellen en zelf je ability kit samen te stellen. Ben ook benieuwd naar nieuwe mode push, wat lijkt op touwtrekken tussen de twee teams. Daarnaast ook een make over voor alle heroes en de hub, die een iets meer futuristische feel geven van wat ik heb gezien.
Het zag er goed uit. Ik kijk er wel naar uit.
Tokusvrijdag 1 november 2019 @ 21:17
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 20:33 schreef iPat het volgende:
. Echo en Sojourn bevestigd als nieuwe heroes (alleen hebben ze niet gezegd of ze ook speelbaar zijn voor OW1),
lijkt me niet dat die in Overwatch 1 speelbaar zijn. Dat haalt het hele punt van een deel 2 wat onderuit.
Noppie2000vrijdag 1 november 2019 @ 22:32
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:17 schreef Tokus het volgende:

[..]

lijkt me niet dat die in Overwatch 1 speelbaar zijn. Dat haalt het hele punt van een deel 2 wat onderuit.
Alle nieuwe PvP content komt naar OW 1. PvP blijft actueel gehouden.
Friday12vrijdag 1 november 2019 @ 22:58
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:17 schreef Tokus het volgende:

[..]

lijkt me niet dat die in Overwatch 1 speelbaar zijn. Dat haalt het hele punt van een deel 2 wat onderuit.
Alle PVP updates komen ook naar OW
iPatzaterdag 2 november 2019 @ 09:01
Er is volgens mij alleen niet verteld wanneer deel 2 nou precies uitkomt. Ik verwacht zelf dat het pas uitgerold gaat worden na het nieuwe seizoen van OWL, en dan heb je vermoedelijk nog een open beta periode alvorens die definitief uitkomt. Vraag me dan alleen af of ze voor die tijd dan nog content ontwikkelen voor deel 1.
Noppie2000zaterdag 2 november 2019 @ 09:05
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 09:01 schreef iPat het volgende:
Er is volgens mij alleen niet verteld wanneer deel 2 nou precies uitkomt. Ik verwacht zelf dat het pas uitgerold gaat worden na het nieuwe seizoen van OWL, en dan heb je vermoedelijk nog een open beta periode alvorens die definitief uitkomt. Vraag me dan alleen af of ze voor die tijd dan nog content ontwikkelen voor deel 1.
Er komen nog updates naar OW, welke is nog de vraag. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze nu een jaar+ totaal geen nieuwe content brengen, want dan is je fanbase weg voor OW2 komt.

Ze gaan uiteindelijk overigens de OW client combineren met die voor 2, dus uiteindelijk stapt iedereen over :)

EDIT: en ze gaan het mogelijk maken Deathmatch/Training/Custom games te spelen terwijl je in Role Queue zit. Daadwerkelijk kunnen gamen tijdens het wachten moet de ellende voor zeker DPS wat makkelijker maken O+
Friday12zaterdag 2 november 2019 @ 11:59
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 09:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Er komen nog updates naar OW, welke is nog de vraag. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze nu een jaar+ totaal geen nieuwe content brengen, want dan is je fanbase weg voor OW2 komt.

Ze gaan uiteindelijk overigens de OW client combineren met die voor 2, dus uiteindelijk stapt iedereen over :)

EDIT: en ze gaan het mogelijk maken Deathmatch/Training/Custom games te spelen terwijl je in Role Queue zit. Daadwerkelijk kunnen gamen tijdens het wachten moet de ellende voor zeker DPS wat makkelijker maken O+
Hebben mensen niet geluisterd :')

Ze willen het crossplay maken. Dus alle pvp updates met maps/heroes/balance komen
Noppie2000zaterdag 2 november 2019 @ 12:03
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hebben mensen niet geluisterd :')

Ze willen het crossplay maken. Dus alle pvp updates met maps/heroes/balance komen
Joh echt? Het gaat erom of er voor Overwatch 2 nog nieuwe content komt of dat alles wordt gespaard voor de release van 2.
Friday12zaterdag 2 november 2019 @ 13:06
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:03 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Joh echt? Het gaat erom of er voor Overwatch 2 nog nieuwe content komt of dat alles wordt gespaard voor de release van 2.
Ze patchen elk seizoen dus neem aan van wel. En we hebben niet eens een release date
ems.zaterdag 2 november 2019 @ 13:38
Ik zie eigenlijk geen enkele meerwaarde van OW 2 gezien PvE mij doodsaai lijkt :P
Questularzaterdag 2 november 2019 @ 14:00
Pve is ook niet m'n ding in overwatch, grote kans dat ik deze game oversla.
iPatzaterdag 2 november 2019 @ 19:56
Volgens streamer Unit Lost hebben ze te horen gekregen dat OW2 wel even op zich laten wachten; 2021 wordt genoemd.
Peter_Aragornzaterdag 2 november 2019 @ 21:10
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:32 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Alle nieuwe PvP content komt naar OW 1. PvP blijft actueel gehouden.
Heel vet dat ze dit doen zeg! Voor mij dan geen reden om OW2 te halen :). Dikke service!
Omegazondag 3 november 2019 @ 11:06
Juist het upgraden van je characters, lijkt mij erg leuk. Dat vliegende zwaard van Genji, de instant aoe freeze van Mei, dat lijken mij allemaal abilities van PvE te zijn. Uiteindelijk willen ze dat iedereen het spel koopt, het blijft een commercieel bedrijf. Dus er zullen toch wat lokkertjes komen. Plus de PvE werd schijnbaar veel geroepen in de community, dus vandaar dat ze daar nu op gaan inzetten.

Inderdaad erg goede service dat je pvp gewoon kan blijven spelen met OW1.
endechaoszondag 3 november 2019 @ 15:36
Voor mij word overwatch 2 instant buy. Blizzard wil ik wel ondersteunen in dit spel na alle gratis updates maps en hero's. Het blijft 1 van de weinige spellen op console waar ik heen terug ga als ik er zin in heb of als er voor mij gewoon even niks anders is waar k zin in heb.
Peter_Aragornmaandag 4 november 2019 @ 13:22
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:06 schreef Omega het volgende:
Juist het upgraden van je characters, lijkt mij erg leuk. Dat vliegende zwaard van Genji, de instant aoe freeze van Mei, dat lijken mij allemaal abilities van PvE te zijn. Uiteindelijk willen ze dat iedereen het spel koopt, het blijft een commercieel bedrijf. Dus er zullen toch wat lokkertjes komen. Plus de PvE werd schijnbaar veel geroepen in de community, dus vandaar dat ze daar nu op gaan inzetten.

Inderdaad erg goede service dat je pvp gewoon kan blijven spelen met OW1.
Oh helemaal eens hoor! Ik ga 2 ook zeker wel halen!
Dr.Mikeymaandag 4 november 2019 @ 14:27
had dit niet gewoon weer een gratis uitbreiding kunnen zijn?

is er trouwens bevestigd dst we voor ow 1 geen nieuwe heroes meer krijgen nu?
Noppie2000maandag 4 november 2019 @ 14:29
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
had dit niet gewoon weer een gratis uitbreiding kunnen zijn?

is er trouwens bevestigd dst we voor ow 1 geen nieuwe heroes meer krijgen nu?
Nee en nee. Ik zou even de aankondiging nog een keer kijken.
Dr.Mikeymaandag 4 november 2019 @ 14:33
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 14:29 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nee en nee. Ik zou even de aankondiging nog een keer kijken.
gelezen maar het is vaag ik ben ook niet zo thuis in die pve pvp termen enzo.

ow2 is meer story mode missies etc?
en voor comp moet je gewoon ow 1 blijven doen?

even in jip en janneke taal alstublieft.
Friday12maandag 4 november 2019 @ 15:00
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

gelezen maar het is vaag ik ben ook niet zo thuis in die pve pvp termen enzo.

ow2 is meer story mode missies etc?
en voor comp moet je gewoon ow 1 blijven doen?

even in jip en janneke taal alstublieft.
Alle pvp updates komen naar OW
Leatherneckmaandag 16 december 2019 @ 14:59
https://vimeo.com/379758280
sinterklaaskapoentjezondag 12 januari 2020 @ 15:22
Ze mogen van mij nu echt wel iets doen aan die wachtrij. Wie van jullie gaat vaker dan sporadisch 10 minuten op een dps wachten? Ik snap wel dat je moet wachten op matchmaking maar langer dan 5 minuten is echt te lang.

Een tweede ding voor mij is die aparte rankings per categorie. Toen er nog één puntensysteem was, werd ik echt gemotiveerd om te klimmen in de ranks. Nu moet je er 3 bijhouden en nu boeit de ranking me niet eens zo veel meer. Heeft Blizzard ooit iets gemeld dat ze hier iets aan gaat doen? Zeker die 10 minuten queue.

Het free for al systeem was ook niet optimaal met ongebalanceerde teams maar meestal zijn het de spelers zelf wel die de balans weten te houden.
iPatmaandag 27 januari 2020 @ 10:35
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze mogen van mij nu echt wel iets doen aan die wachtrij. Wie van jullie gaat vaker dan sporadisch 10 minuten op een dps wachten? Ik snap wel dat je moet wachten op matchmaking maar langer dan 5 minuten is echt te lang.

Een tweede ding voor mij is die aparte rankings per categorie. Toen er nog één puntensysteem was, werd ik echt gemotiveerd om te klimmen in de ranks. Nu moet je er 3 bijhouden en nu boeit de ranking me niet eens zo veel meer. Heeft Blizzard ooit iets gemeld dat ze hier iets aan gaat doen? Zeker die 10 minuten queue.

Het free for al systeem was ook niet optimaal met ongebalanceerde teams maar meestal zijn het de spelers zelf wel die de balans weten te houden.
Tsja, met de oneerlijke verdeling tussen het aantal te kiezen DPS-heroes en het aantal tank- en supportheroes, is het te verwachten dat er natuurlijk veel meer DPS wordt gekozen en daardoor dus langere wachttijden om een game te komen.

De implementatie van 2-2-2 was nodig omdat de games bij voorbaat al verloren waren door spelers die DPS instalocken waardoor niemand uberhaupt nog tank of support wilde spelen. Dus het is wel een beetje op je eigen blaren zitten nu als DPS-speler. Enige wat je kan doen is je vermaken met de FFA/custom games tijdens de queue, of toch gewoon tank en/of support spelen.

Dat je voor alle rollen een aparte rank krijgt is juist een goede vondst. Voorheen werd je soms geforceerd om een rol te spelen die je totaal niet ligt, en zorgde het voor een team wat niet in balans is qua niveau. Nu kan je spelen met de rank die je wilt, wetende dat je teamgenoten en tegenstanders redelijk op hetzelfde niveau zitten.
Questularmaandag 27 januari 2020 @ 10:50
Heb echt een hele lange tijd niet gespeeld +/- 8 maanden ofzo. Maar ik kan er weer van genieten. 2/2/2 quickplay is heerlijk. Binnen 30 seconden een game en dan lekker met mn Rein hamer zwaaien of sleepdarts schieten O+

Doomfist blijft kut trouwens.
iPatwoensdag 26 februari 2020 @ 14:37
Jeetje, die experimental mode doet weer de pre- role queue tijden herleven.
Questularwoensdag 26 februari 2020 @ 14:38
1-3-2 toch? Slaat nergens op. Als ik tank queue en hog kies is de rest vast super blij.
iPatwoensdag 26 februari 2020 @ 14:47
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 14:38 schreef Questular het volgende:
1-3-2 toch? Slaat nergens op. Als ik tank queue en hog kies is de rest vast super blij.
Het werkt gewoon niet. Misschien dat ik nu inmiddels 222 zo gewend ben, maar als tank main is het belachelijk dat ik 10 minuten moet wachten voor een game, terwijl je als dps al binnen enkele minuten een potje hebt gevonden. En zoals verwacht gaat de solo tank nimmer nooit shield tank spelen.

Supports hebben nu ook minder healing output door het ontbreken van een tank en als Ana of Baptist is het gewoon lastiger om drie vliegende/springende/rondstuiterende dps te healen.
Noppie2000woensdag 26 februari 2020 @ 15:01
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 14:37 schreef iPat het volgende:
Jeetje, die experimental mode doet weer de pre- role queue tijden herleven.
Pre-role queue met 2 support? Welke game speelde jij?
Questularwoensdag 26 februari 2020 @ 15:49
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Pre-role queue met 2 support? Welke game speelde jij?
Heel heel af en toe had je 2 healers en een tank, dat waren emotionele momenten.
Questulardonderdag 19 maart 2020 @ 11:32
#ANONIEMvrijdag 20 maart 2020 @ 12:22
quote:
Hopelijk mooie support class.
Mani89vrijdag 20 maart 2020 @ 12:28
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:22 schreef Tris het volgende:

[..]

Hopelijk mooie support class.
DPS helaas, ze is nu te spelen in PTR.
Mani89vrijdag 20 maart 2020 @ 12:28
Normale quickplay en comp wordt nu echt hopeloos. Ik houd het maar bij classic quickplay.
#ANONIEMvrijdag 20 maart 2020 @ 12:35
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]

DPS helaas, ze is nu te spelen in PTR.
Was nog niet verder gekomen dat filmpje.
Net even gekeken op youtube en het ziet er op zich wel mooi uit alhoewel het eerste wat ik dacht was een combi van zenyatta en genji.
Classic gameplay doe ik ook het meest, comp en quickplay is niet alleen vervelend vanwege de que maar ook dat je jezelf dus maar beperkt tot een bepaalde class.
2dopedonderdag 26 maart 2020 @ 01:10
https://clips.twitch.tv/AuspiciousWanderingFoxMingLee
Leatherneckvrijdag 12 maart 2021 @ 18:34
Iemand nog actief in de Overwatch-scene?