Oh helemaal eens hoor! Ik ga 2 ook zeker wel halen!quote:Op zondag 3 november 2019 11:06 schreef Omega het volgende:
Juist het upgraden van je characters, lijkt mij erg leuk. Dat vliegende zwaard van Genji, de instant aoe freeze van Mei, dat lijken mij allemaal abilities van PvE te zijn. Uiteindelijk willen ze dat iedereen het spel koopt, het blijft een commercieel bedrijf. Dus er zullen toch wat lokkertjes komen. Plus de PvE werd schijnbaar veel geroepen in de community, dus vandaar dat ze daar nu op gaan inzetten.
Inderdaad erg goede service dat je pvp gewoon kan blijven spelen met OW1.
Nee en nee. Ik zou even de aankondiging nog een keer kijken.quote:Op maandag 4 november 2019 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
had dit niet gewoon weer een gratis uitbreiding kunnen zijn?
is er trouwens bevestigd dst we voor ow 1 geen nieuwe heroes meer krijgen nu?
gelezen maar het is vaag ik ben ook niet zo thuis in die pve pvp termen enzo.quote:Op maandag 4 november 2019 14:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee en nee. Ik zou even de aankondiging nog een keer kijken.
Alle pvp updates komen naar OWquote:Op maandag 4 november 2019 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gelezen maar het is vaag ik ben ook niet zo thuis in die pve pvp termen enzo.
ow2 is meer story mode missies etc?
en voor comp moet je gewoon ow 1 blijven doen?
even in jip en janneke taal alstublieft.
Tsja, met de oneerlijke verdeling tussen het aantal te kiezen DPS-heroes en het aantal tank- en supportheroes, is het te verwachten dat er natuurlijk veel meer DPS wordt gekozen en daardoor dus langere wachttijden om een game te komen.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze mogen van mij nu echt wel iets doen aan die wachtrij. Wie van jullie gaat vaker dan sporadisch 10 minuten op een dps wachten? Ik snap wel dat je moet wachten op matchmaking maar langer dan 5 minuten is echt te lang.
Een tweede ding voor mij is die aparte rankings per categorie. Toen er nog één puntensysteem was, werd ik echt gemotiveerd om te klimmen in de ranks. Nu moet je er 3 bijhouden en nu boeit de ranking me niet eens zo veel meer. Heeft Blizzard ooit iets gemeld dat ze hier iets aan gaat doen? Zeker die 10 minuten queue.
Het free for al systeem was ook niet optimaal met ongebalanceerde teams maar meestal zijn het de spelers zelf wel die de balans weten te houden.
Het werkt gewoon niet. Misschien dat ik nu inmiddels 222 zo gewend ben, maar als tank main is het belachelijk dat ik 10 minuten moet wachten voor een game, terwijl je als dps al binnen enkele minuten een potje hebt gevonden. En zoals verwacht gaat de solo tank nimmer nooit shield tank spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:38 schreef Questular het volgende:
1-3-2 toch? Slaat nergens op. Als ik tank queue en hog kies is de rest vast super blij.
Pre-role queue met 2 support? Welke game speelde jij?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:37 schreef iPat het volgende:
Jeetje, die experimental mode doet weer de pre- role queue tijden herleven.
Heel heel af en toe had je 2 healers en een tank, dat waren emotionele momenten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pre-role queue met 2 support? Welke game speelde jij?
Hopelijk mooie support class.quote:
DPS helaas, ze is nu te spelen in PTR.quote:
Was nog niet verder gekomen dat filmpje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
DPS helaas, ze is nu te spelen in PTR.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |