Ik vind de meta niet eens erg, maar ik ben tank main en heb eindelijk een OP personagequote:Op donderdag 26 september 2019 16:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik zag Dafran ook ragequitten laatst vanwege de shield-puinhoop waar veel potjes op uitlopen
Ga jij 'm ook halen voor Switch denk je?
Denk niet eens dat ze zozeer terug willen, maar de logische counter tegen double shield is dive. Die counter, zeker Winston daarin, is momenteel te zwak. Denk dat ze het speelveld gelijker willen maken zonder de meta te forceren.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:07 schreef iPat het volgende:
Met de nieuwe patch lijken ze terug te willen gaan naar dive. Winston en D.va hebben een aardige buff gekregen, evenals Lucio. Moira en Baptiste zijn ook aardig generfd, dus ben benieuwd hoe de nieuwe meta eruit gaat zien.
Helpt ook niet dat Titans gewoon ondermaats presteerde, te duidelijke strategie, slechte ult economy en überhaupt weinig impactvolle ults.quote:Op maandag 30 september 2019 12:22 schreef iPat het volgende:
SFS overduidelijk beste team van het seizoen. Stage 2 waren ze ongeslagen zonder map-verlies, nu presteren ze het om na de verrassende nederlaag tegen Atlanta in de play-offs alles met 4-0 te winnen. Vancouver was angstig en liet dat meteen blijken door te beginnen met Brigitte om SFS's Reaper en Doomfist te counteren. Alleen pakte het veelzijdige strijdplan van SFS (variatie in DPS, voornamelijk focus op Seominsoo) uitstekend uit tegen de meer statische en inspiratieloze comp van Vancouver.
Eenzijdige finale helaas, maar wel mooi om te zien hoe goed OW gespeeld kan worden.
Pfoe, dat zag er toch een partij indrukwekkend uit. Echo en Sojourn bevestigd als nieuwe heroes (alleen hebben ze niet gezegd of ze ook speelbaar zijn voor OW1), en dat er bij release van OW2 er meer bij komen.quote:
Het zag er goed uit. Ik kijk er wel naar uit.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:33 schreef iPat het volgende:
[..]
Pfoe, dat zag er toch een partij indrukwekkend uit. Echo en Sojourn bevestigd als nieuwe heroes (alleen hebben ze niet gezegd of ze ook speelbaar zijn voor OW1), en dat er bij release van OW2 er meer bij komen.
Veel focus op PvE met hero missions waarbij het ook mogelijk is om je hero te levellen en zelf je ability kit samen te stellen. Ben ook benieuwd naar nieuwe mode push, wat lijkt op touwtrekken tussen de twee teams. Daarnaast ook een make over voor alle heroes en de hub, die een iets meer futuristische feel geven van wat ik heb gezien.
lijkt me niet dat die in Overwatch 1 speelbaar zijn. Dat haalt het hele punt van een deel 2 wat onderuit.quote:Op vrijdag 1 november 2019 20:33 schreef iPat het volgende:
. Echo en Sojourn bevestigd als nieuwe heroes (alleen hebben ze niet gezegd of ze ook speelbaar zijn voor OW1),
Alle nieuwe PvP content komt naar OW 1. PvP blijft actueel gehouden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 21:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
lijkt me niet dat die in Overwatch 1 speelbaar zijn. Dat haalt het hele punt van een deel 2 wat onderuit.
Alle PVP updates komen ook naar OWquote:Op vrijdag 1 november 2019 21:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
lijkt me niet dat die in Overwatch 1 speelbaar zijn. Dat haalt het hele punt van een deel 2 wat onderuit.
Er komen nog updates naar OW, welke is nog de vraag. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze nu een jaar+ totaal geen nieuwe content brengen, want dan is je fanbase weg voor OW2 komt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:01 schreef iPat het volgende:
Er is volgens mij alleen niet verteld wanneer deel 2 nou precies uitkomt. Ik verwacht zelf dat het pas uitgerold gaat worden na het nieuwe seizoen van OWL, en dan heb je vermoedelijk nog een open beta periode alvorens die definitief uitkomt. Vraag me dan alleen af of ze voor die tijd dan nog content ontwikkelen voor deel 1.
Hebben mensen niet geluisterdquote:Op zaterdag 2 november 2019 09:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Er komen nog updates naar OW, welke is nog de vraag. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze nu een jaar+ totaal geen nieuwe content brengen, want dan is je fanbase weg voor OW2 komt.
Ze gaan uiteindelijk overigens de OW client combineren met die voor 2, dus uiteindelijk stapt iedereen over
EDIT: en ze gaan het mogelijk maken Deathmatch/Training/Custom games te spelen terwijl je in Role Queue zit. Daadwerkelijk kunnen gamen tijdens het wachten moet de ellende voor zeker DPS wat makkelijker maken
Joh echt? Het gaat erom of er voor Overwatch 2 nog nieuwe content komt of dat alles wordt gespaard voor de release van 2.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hebben mensen niet geluisterd
Ze willen het crossplay maken. Dus alle pvp updates met maps/heroes/balance komen
Ze patchen elk seizoen dus neem aan van wel. En we hebben niet eens een release datequote:Op zaterdag 2 november 2019 12:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Joh echt? Het gaat erom of er voor Overwatch 2 nog nieuwe content komt of dat alles wordt gespaard voor de release van 2.
Heel vet dat ze dit doen zeg! Voor mij dan geen reden om OW2 te halenquote:Op vrijdag 1 november 2019 22:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Alle nieuwe PvP content komt naar OW 1. PvP blijft actueel gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |