Zegt ze dat nu tegen Tranny?quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Merel heeft dus gister te horen gekregen van de gasten dat Frutsle, Jor en Lexc niet te vertrouwen zijn
Yep stream 1.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zegt ze dat nu tegen Tranny?Dan is ze nog dommer dan ik dacht
dus is ze zelf maar bij hem in bed gekropenquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Zichzelf aanbiedende Trannyteef heeft gisteren heel veel gehoord dat ze gebruikt wordt door Greet.
'Ze weten toch dat ik altijd eerlijk ben'quote:
Hoe krijgt ze het uit der nare bekquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Ze weten toch dat ik altijd eerlijk ben'
Tot 2 x toen vannacht in de yurt en vanmorgen in het huisje. Ze moet en zal een peimol binnenkrijgen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
dus is ze zelf maar bij hem in bed gekropen
Ik hoorde Jordie vanmorgen ook al zoiets over Lex zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lexc was gister dus aardig bezopen gister als we de 3 moeten geloven.
Ze kon nie meer op der poten staan.
Een Oma jurk, weer es wat andersquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
ach nu is lex t mikpunt ?en wtf heeft merel weer aan
elke dag ook een nieuw setje weer
Hadden Jordie en Jens het vanmorgen eerder ook al over.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lexc was gister dus aardig bezopen gister als we de 3 moeten geloven.
Ze kon nie meer op der poten staan.
Nee niet nieuwquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
ach nu is lex t mikpunt ?en wtf heeft merel weer aan
elke dag ook een nieuw setje weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |