Er zit zeker een vlieg op de muur ofzo.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeroen en Karsten zijn een beetje stil
Werken bij Eurosportquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Oh, ze zaten in de reclame, alleen had niemand het reclamebeeldknopje ingedrukt.
Ik zal mijn best doen KP op te fokken. Ik weet gelukkig welke renner zijn Kryptonite is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor elke note die Koffieplanter krijgt, krijgen Saar en Suus een stukje wortel.
Omdat ie aardig een heuvel over komt en kan aankomen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn nog 175 renners die níet Smith zijn, waarom zou je in godesnaam voor Dion Smith of all places gaan
Die heet geen Dion Smith, dus ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat ie aardig een heuvel over komt en kan aankomen?
Of had ik volgens jou beter voor Lennard Hofstede kunnen gaan?
Knol.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn nog 175 renners die níet Smith zijn, waarom zou je in godesnaam voor Dion Smith of all places gaan
Mole?quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:52 schreef wimderon het volgende:
Ik wacht op de troepen van Vaughters.
Wat als Voohters vandaag niet uit zijn hol komt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:52 schreef wimderon het volgende:
Ik wacht op de troepen van Vaughters.
Neuh. Maar Vaughters is al in staat om zijn ploeg op kop te zetten voor een minieme kans voor Bettiol of Woods. Nu het rood proberen pakken met René lijkt me dan plausibel.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bennett is nu al bijna gelost.
Gelijk omschakelen naar plan B!quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boramannetje vooraan had het nog niet door.
Waterstofperoxidegodenquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had voor Latour moeten gaan, denk ik.
Wat een verrassing.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Dion Smith hier geen top 15 gaat rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |