Hoezo?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Bora gaat mee helpen achtervolgen. Ik word nerveus.
Sporza rond 15u50quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn we al ergens live behalve op Pleejur?
jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er mis met de Pleejur?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Note.quote:
Pak 'm.quote:
Dit is niet goed.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik eet een blaadje witlof dat eigenlijk voor mijn dieren was bedoeld.
Het is toch nog goed gekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is toch nog goed gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is toch nog goed gekomen.Zitten ze in een doos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn de buren van Mani denk ik zoquote:
Dat is een eetbaar huisje, daar zat ooit hooi aan enzo. Maar ze willen het koste wat het kost slopen.quote:
Het ziet er wel heel kartonnig uit hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een eetbaar huisje, daar zat ooit hooi aan enzo. Maar ze willen het koste wat het kost slopen.
Misschien kan je ze helpen met opeten? Aangezien je toch al groenvoer naar binnen werktquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een eetbaar huisje, daar zat ooit hooi aan enzo. Maar ze willen het koste wat het kost slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |