abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188612542
Beste gamers,

Graag zou ik de game Horizon Zero Dawn Complete Edition tweedehands willen kopen voor PS4. Nu zitten hier codes bij voor een thema, en digitaal artbook etc.

Nu vraag ik me af of deze codes meerdere keren te gebruiken zijn. Ik heb verschillende games gehad waarbij de codes die er bij zaten meerdere keren werkte.
Wanneer weet ik per game of dit zo is ja of nee? Graag zou ik willen weten of de Horizon Zero Dawn Complete Edition de moeite waard is om used te kopen. Als je hier ervaring mee hebt dan hoor ik dat graag. ;)
pi_188619185
Een dlc code voor de PS Store maar éénmaal te gebruiken. Soms als je mazzel hebt heeft bij een tweedehands game de vorige eigenaar de code niet gebruikt (paar keer meegemaakt), maar meestal is de code al gebruikt en heb je er niks meer aan.

Bij de Horizon Zero Dawn staat de Frozen Wilds dlc gewoon op de disc, dus die zul je gewoon kunnen spelen (absoluut de moeite waard _O_ ), maar voor wat betreft de codes voor dat themaen artbook: dat is gewoon kijken of die code al gebruikt is.

Maar daar mis je niks aan.

Overigens: Bethesda Game of the Year versies hebben altijd de dlc (in de zin van expansions) achter een code staan, en deze zijn dan ook altijd gebruikt en derhalve nooit kopen, want het zijn tweedehands dus in principe de basisversies.

Bij vrijwel alle overige games staan de uitbreidingen gewoon op disc, dus ook tweedehands te gebruiken. Echter, zoals gezegd, dlc zoals skins, themes en dergelijke staan dus vaak achter een code, en gebruikt is pech hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')