No shit Sherlock, maar je kunt hem wel met 1 race verliezen (buiten je schuld om).quote:Op dinsdag 10 september 2019 04:45 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En wat betreft Monaco vorig jaar, een kampioenschap win je niet met één race...
Ik heb hem dit weekend live in Monza gezien, maar zijn inhaalrace op zaterdag was wel echt spectaculair hoor, hij heeft flinke overspeed tov alle andere coureurs. Op het moment dat hij een rijder voorbij was had hij binnen een aantal rondes al grote gaten naar andere rijders dichtgereden.quote:Op maandag 9 september 2019 21:04 schreef JayHovah het volgende:
[..]
De Vries krijgt alleen een zitje als ze slijtvrije banden hebben uitgevonden... Ik gun Nyck het beste, ik zou het toejuichen als hij kampioen in de F2 word maar ik zie eerder een carrière in het lange afstandsracen dan in de Formule klasses...
Denk het niet, want die komt nooit aan zijn licentiepuntenquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:59 schreef twiFight het volgende:
Nyck maakt uberhaupt geen kans zonder sponsorgeld. Die Ragunathan komt nog eerder in de F1.
Nope! En Matsushita ook nog niet. De enige Honda coureur die daar voor in aanmerking komt is Naoki Yamamoto, de Super Fomula kampioen. Die gaat waarschijnlijk in Japan een vrije training voor STR rijden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem dit weekend live in Monza gezien, maar zijn inhaalrace op zaterdag was wel echt spectaculair hoor, hij heeft flinke overspeed tov alle andere coureurs. Op het moment dat hij een rijder voorbij was had hij binnen een aantal rondes al grote gaten naar andere rijders dichtgereden.
Ik ben nooit echt onder de indruk van hem geweest de afgelopen jaren, maar ik heb het idee dat hij enorm gegroeid is. Het is jammer dat hij nu bij Mercedes onder contract staat, want die hebben geen ruimte in F1. Hij zal wel naar FE of DTM gaan volgend jaar. Ik verwacht niet dat Marko hem in de TR zet en Haas gaat niet voor een rookie.
Marko was sowieso erg aanwezig tijdens de F3 toen Tsunoda de race won. Ik zie Red Bull eerder Honda een plezier doen en Tsunoda in de TR lepelen (geen idee of hij daar al genoeg license points voor heeft), of Matsushita, maar volgens mij is die al te licht bevonden
Heb je toevallig een linkje naar een recente lijst voor superlicentiepunten? Google werkt niet helemaal mee als ik zoek.quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nope! En Matsushita ook nog niet. De enige Honda coureur die daar voor in aanmerking komt is Naoki Yamamoto, de Super Fomula kampioen. Die gaat waarschijnlijk in Japan een vrije training voor STR rijden.
Had ik ook last van dus in de zomerstop zelf maar één gemaakt voor 2019. Ik had er vorig jaar ook al één gemaakt, dus die heb ik als basis gebruikt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Heb je toevallig een linkje naar een recente lijst voor superlicentiepunten? Google werkt niet helemaal mee als ik zoek.
Zijn die niet te koop dan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Denk het niet, want die komt nooit aan zijn licentiepunten
Williams zoekt iemand met diepe zakken, maar op een rijdende chicane zit niemand te wachtenquote:Op dinsdag 10 september 2019 00:59 schreef twiFight het volgende:
Nyck maakt uberhaupt geen kans zonder sponsorgeld. Die Ragunathan komt nog eerder in de F1.
Die heeft 50 punten maar moet wel minimaal 6e worden om op 40 te blijven want einde seizoen vervallen er 20. Of nu z'n licentie halen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:28 schreef JayHovah het volgende:
@:sasquatch Net lijstje hoor, puik werk! Alleen mis ik één coureur...Mick Schumacher. Of valt die onder de categorie coureurs die al een superlicentie hebben?
Schumacher staat veel lager op die lijst (die ruim 200 coureurs lang is). Hij heeft voor 2020 maar 30 punten. Hij moet minimaal zesde worden in de F2 om aan de 40 punten te komen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:28 schreef JayHovah het volgende:
@:sasquatch Net lijstje hoor, puik werk! Alleen mis ik één coureur...Mick Schumacher. Of valt die onder de categorie coureurs die al een superlicentie hebben?
En wat betreft de Nyck de Vries discussie: blijkbaar heb ik de indruk gewekt iets tegen hem te hebben. Dat is dus niet het geval, ik begon het in de GP3 voor het eerst een beetje te volgen en hij heeft altijd mijn sympathie gehad. Nu staat hij bovenaan in het kampioenschap en dat is niet voor niets, elk raceweekend op het podium raken is geen geluk maar gewoon kwaliteit. Hij heeft geleerd dat puntjes sprokkelen belangrijker is dan topposities af te wisselen met drama weekenden.
Begint er wel op te lijkenquote:Op woensdag 11 september 2019 10:40 schreef Tinos85 het volgende:
Nee joh. De Vries gaat naar Mercedes’ FE team.
twitter:
Hmm ja zou hem wel eens kunnen zijn jaquote:Op woensdag 11 september 2019 11:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Begint er wel op te lijkentwitter:
Mick is echt zo gigantisch overschat. Het is dat hij zijn naam mee heeft, maar anders was hij al lang afgeschreven. Ook in Monza reed hij weer geen deuk in een pakje boter. Ik geloof de verhalen van Ticktum eigenlijk wel dat Schumacher zijn titel alleen maar te danken heeft doordat hij met een illegale auto rond reedt in de tweede seizoenshelftquote:Op woensdag 11 september 2019 10:31 schreef Fer het volgende:
Ik vind Mick langzaam best beter worden, wellicht kan hij het net zo opbouwen als vorig jaar. Dan krijgen we volgens jaar wellicht Schumacher vs Ghiotto in F2.
Voor Nyck hoop ik wel dat hij in de F1 komt, maar ben ik bang dat hij het niet haalt. Misschien als simulator / development driver?
Net zijn vader.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mick is echt zo gigantisch overschat. Het is dat hij zijn naam mee heeft, maar anders was hij al lang afgeschreven. Ook in Monza reed hij weer geen deuk in een pakje boter. Ik geloof de verhalen van Ticktum eigenlijk wel dat Schumacher zijn titel alleen maar te danken heeft doordat hij met een illegale auto rond reedt in de tweede seizoenshelft
Yep. Ook op zijn Instagram een post dat het vandaag een “big day” is.quote:Op woensdag 11 september 2019 11:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Begint er wel op te lijkentwitter:
Sowieso een mooi avontuur én 2 Nederlanders in de Formule E is natuurlijk ook topquote:Op woensdag 11 september 2019 13:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Yep. Ook op zijn Instagram een post dat het vandaag een “big day” is.
Latifi schijnt al een deal te hebben met Williams.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso een mooi avontuur én 2 Nederlanders in de Formule E is natuurlijk ook top
En stiekem hopen dat hij dan (net als Albon) wordt weggekaapt door een F1 team
Zijn er nog zitjes onzeker?
Ocon naar Renault, Hulkenberg mss naar Haas? Grosjean eruit? Plekje bij Williams? Geen topteam natuurlijk maar door Nyck tegenover Russel te zetten weet je wel snel of hij geschikt is. Mocht er een "paydriver crowdfund" voor Nyck komen dan doe ik mee
Ik denk dat de waarheid is genuanceerder ligt.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mick is echt zo gigantisch overschat. Het is dat hij zijn naam mee heeft, maar anders was hij al lang afgeschreven. Ook in Monza reed hij weer geen deuk in een pakje boter. Ik geloof de verhalen van Ticktum eigenlijk wel dat Schumacher zijn titel alleen maar te danken heeft doordat hij met een illegale auto rond reedt in de tweede seizoenshelft
Dank je....quote:Op woensdag 11 september 2019 14:01 schreef sasquatsch het volgende:
Er is een apart Formule E topic hiervoor: SPT / Formula E #7 Chaos in Bern
twitter:nyckdevries twitterde op woensdag 11-09-2019 om 16:32:00 ANNOUNCEMENT!! Joining Mercedes-Benz EQ Formula E Team for the upcoming FE season. Very much looking forward to this new challenge and chapter in my career. Thank you for the opportunity. #drivenbyEQ https://t.co/ewWTRuXNGA reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
quote:Op woensdag 11 september 2019 18:53 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het niet jammer. Liever een buitenlandse coureur in de F1 die sterk is dan een net-niet nederlander. En aangezien ik FE ook kijk vind ik het best. Hopelijk wordt er snel werk gemaakt van nieuwe budgetregels in de F1, dat zou het aandeel pay drivers moeten verkleinen.Kubica is een paydriver, volgend jaar Latifi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pa Schumacher had helemaal geen tijd nodig om competitief te worden. Los daarvan zie ik ook niet hoe dat genetisch zou zijn.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid is genuanceerder ligt.
Pa Schumacher stond er destijds om bekend dat ie een ongelooflijke hoeveelheid test km er doorgeen ramde. Toen ie terug kwam bij Mercedes mocht dat niet meer en toen was hij niet meer zo competitief.
Ik denk dat Mick hetzelfde heeft, heeft gewoon een tijdje nodig om competitief te worden.
Perez is ook paydriverquote:Op woensdag 11 september 2019 18:57 schreef aesop het volgende:
[..]
Kubica is een paydriver, volgend jaar Latifi.
Die positiviteitsgoeroe met ADHD als baas hebben? Ik zou na 3 dagen gillend gek worden, ik pasquote:
Aye. Ik dacht meer een P(ay)R driver maar hij neemt sweet sweet oil money mee.quote:Op woensdag 11 september 2019 18:57 schreef aesop het volgende:
[..]
Kubica is een paydriver, volgend jaar Latifi.
Niet eens, alhoewel hij wel zo in de F1 is gekomen.quote:
Voor zijn geldquote:Op woensdag 11 september 2019 21:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
Niet eens, alhoewel hij wel zo in de F1 is gekomen.
Dat hij nu nog steeds sponsorgeld krijgt betekent natuurlijk niet dat hij moet betalen om te mogen rijden. Zowel RacingPoint, Renault en Williams hebben de interesse naar hem uitgesproken.
Conclusie, zelfs Reault denk niet dat hij kan winnen met die knakenbak.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
- Hij krijgt de wagen zonder PU mee naar huis bij een win
die andere bonussen zie ik hem ook niet krijgen maar met 27,5 miljoen als basis is dat ook niet zo'n enorm probleem. Zag trouwens dat Renault F1 in 2018 een verlies had, dus dat zou best eens kunnen oplopen in 2019.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:37 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Conclusie, zelfs Reault denk niet dat hij kan winnen met die knakenbak.
Wat zijn "goede resultaten"?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Details gelekt uit het contract van RIC.
- 27,5 miljoen dollar per jaar
- 1 miljoen dollar bonus voor de eerste win
- 10 miljoen eindejaarsbonus bij goede resultaten
- Hij krijgt de wagen zonder PU mee naar huis bij een win
https://racingnews365.nl/(...)-bij-renault-onthuld
Dat is boekhoudkundig natuurlijk. Renault F1 is geen echt bedrijf natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault F1 Group maakte in 2018 bijna 7,5 miljoen verlies.
https://www.motorsport.co(...)l-loss-2018/4539113/
Ik denk eigenlijk dat het wel een bedrijf is. Net zoals RBR een bedrijf is.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat is boekhoudkundig natuurlijk. Renault F1 is geen echt bedrijf natuurlijk.
Dit inderdaad. En de motorafdeling in Viry is ook nog eens een apart bedrijf.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel een bedrijf is. Net zoals RBR een bedrijf is.
Het zal wel volledig in handen zijn van de Renault Group of hoe dat mogen heten maar vast en zeker een losstaande vennootschap
Dat geldt voor elk team dat meer doet dan alleen F1, zelfs Sauber. Het enige team dat alleen F1 doet is Racing Point, maar dat staat weer los van al die andere bedrijven van Stroll sr.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel een bedrijf is. Net zoals RBR een bedrijf is.
Het zal wel volledig in handen zijn van de Renault Group of hoe dat mogen heten maar vast en zeker een losstaande vennootschap
Wat ik bedoel te zeggen is dat de investeringen niet perse afhangen van de cijfers van het F1 bedrijf. Als ze een goede reden ervoor hebben, zal Renault extra geld erin steken. Dit hebben ze voor het aantrekken van Ricciardo ook gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel een bedrijf is. Net zoals RBR een bedrijf is.
Het zal wel volledig in handen zijn van de Renault Group of hoe dat mogen heten maar vast en zeker een losstaande vennootschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |