Ik denk dat de waarheid is genuanceerder ligt.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mick is echt zo gigantisch overschat. Het is dat hij zijn naam mee heeft, maar anders was hij al lang afgeschreven. Ook in Monza reed hij weer geen deuk in een pakje boter. Ik geloof de verhalen van Ticktum eigenlijk wel dat Schumacher zijn titel alleen maar te danken heeft doordat hij met een illegale auto rond reedt in de tweede seizoenshelft
Dank je....quote:Op woensdag 11 september 2019 14:01 schreef sasquatsch het volgende:
Er is een apart Formule E topic hiervoor: SPT / Formula E #7 Chaos in Bern
twitter:nyckdevries twitterde op woensdag 11-09-2019 om 16:32:00 ANNOUNCEMENT!! Joining Mercedes-Benz EQ Formula E Team for the upcoming FE season. Very much looking forward to this new challenge and chapter in my career. Thank you for the opportunity. #drivenbyEQ https://t.co/ewWTRuXNGA reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
quote:Op woensdag 11 september 2019 18:53 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het niet jammer. Liever een buitenlandse coureur in de F1 die sterk is dan een net-niet nederlander. En aangezien ik FE ook kijk vind ik het best. Hopelijk wordt er snel werk gemaakt van nieuwe budgetregels in de F1, dat zou het aandeel pay drivers moeten verkleinen.Kubica is een paydriver, volgend jaar Latifi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pa Schumacher had helemaal geen tijd nodig om competitief te worden. Los daarvan zie ik ook niet hoe dat genetisch zou zijn.quote:Op woensdag 11 september 2019 15:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid is genuanceerder ligt.
Pa Schumacher stond er destijds om bekend dat ie een ongelooflijke hoeveelheid test km er doorgeen ramde. Toen ie terug kwam bij Mercedes mocht dat niet meer en toen was hij niet meer zo competitief.
Ik denk dat Mick hetzelfde heeft, heeft gewoon een tijdje nodig om competitief te worden.
Perez is ook paydriverquote:Op woensdag 11 september 2019 18:57 schreef aesop het volgende:
[..]
Kubica is een paydriver, volgend jaar Latifi.
Die positiviteitsgoeroe met ADHD als baas hebben? Ik zou na 3 dagen gillend gek worden, ik pasquote:
Aye. Ik dacht meer een P(ay)R driver maar hij neemt sweet sweet oil money mee.quote:Op woensdag 11 september 2019 18:57 schreef aesop het volgende:
[..]
Kubica is een paydriver, volgend jaar Latifi.
Niet eens, alhoewel hij wel zo in de F1 is gekomen.quote:
Voor zijn geldquote:Op woensdag 11 september 2019 21:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
Niet eens, alhoewel hij wel zo in de F1 is gekomen.
Dat hij nu nog steeds sponsorgeld krijgt betekent natuurlijk niet dat hij moet betalen om te mogen rijden. Zowel RacingPoint, Renault en Williams hebben de interesse naar hem uitgesproken.
Conclusie, zelfs Reault denk niet dat hij kan winnen met die knakenbak.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
- Hij krijgt de wagen zonder PU mee naar huis bij een win
die andere bonussen zie ik hem ook niet krijgen maar met 27,5 miljoen als basis is dat ook niet zo'n enorm probleem. Zag trouwens dat Renault F1 in 2018 een verlies had, dus dat zou best eens kunnen oplopen in 2019.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:37 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Conclusie, zelfs Reault denk niet dat hij kan winnen met die knakenbak.
Wat zijn "goede resultaten"?quote:Op donderdag 12 september 2019 12:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Details gelekt uit het contract van RIC.
- 27,5 miljoen dollar per jaar
- 1 miljoen dollar bonus voor de eerste win
- 10 miljoen eindejaarsbonus bij goede resultaten
- Hij krijgt de wagen zonder PU mee naar huis bij een win
https://racingnews365.nl/(...)-bij-renault-onthuld
Dat is boekhoudkundig natuurlijk. Renault F1 is geen echt bedrijf natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault F1 Group maakte in 2018 bijna 7,5 miljoen verlies.
https://www.motorsport.co(...)l-loss-2018/4539113/
Ik denk eigenlijk dat het wel een bedrijf is. Net zoals RBR een bedrijf is.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat is boekhoudkundig natuurlijk. Renault F1 is geen echt bedrijf natuurlijk.
Dit inderdaad. En de motorafdeling in Viry is ook nog eens een apart bedrijf.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel een bedrijf is. Net zoals RBR een bedrijf is.
Het zal wel volledig in handen zijn van de Renault Group of hoe dat mogen heten maar vast en zeker een losstaande vennootschap
Dat geldt voor elk team dat meer doet dan alleen F1, zelfs Sauber. Het enige team dat alleen F1 doet is Racing Point, maar dat staat weer los van al die andere bedrijven van Stroll sr.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel een bedrijf is. Net zoals RBR een bedrijf is.
Het zal wel volledig in handen zijn van de Renault Group of hoe dat mogen heten maar vast en zeker een losstaande vennootschap
Wat ik bedoel te zeggen is dat de investeringen niet perse afhangen van de cijfers van het F1 bedrijf. Als ze een goede reden ervoor hebben, zal Renault extra geld erin steken. Dit hebben ze voor het aantrekken van Ricciardo ook gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het wel een bedrijf is. Net zoals RBR een bedrijf is.
Het zal wel volledig in handen zijn van de Renault Group of hoe dat mogen heten maar vast en zeker een losstaande vennootschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |