abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 september 2019 @ 06:31:12 #251
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188874372
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 04:45 schreef JayHovah het volgende:

[..]

En wat betreft Monaco vorig jaar, een kampioenschap win je niet met één race...
No shit Sherlock, maar je kunt hem wel met 1 race verliezen (buiten je schuld om).
  dinsdag 10 september 2019 @ 10:09:41 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_188876297
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 21:04 schreef JayHovah het volgende:

[..]

De Vries krijgt alleen een zitje als ze slijtvrije banden hebben uitgevonden... Ik gun Nyck het beste, ik zou het toejuichen als hij kampioen in de F2 word maar ik zie eerder een carrière in het lange afstandsracen dan in de Formule klasses...
Ik heb hem dit weekend live in Monza gezien, maar zijn inhaalrace op zaterdag was wel echt spectaculair hoor, hij heeft flinke overspeed tov alle andere coureurs. Op het moment dat hij een rijder voorbij was had hij binnen een aantal rondes al grote gaten naar andere rijders dichtgereden.

Ik ben nooit echt onder de indruk van hem geweest de afgelopen jaren, maar ik heb het idee dat hij enorm gegroeid is. Het is jammer dat hij nu bij Mercedes onder contract staat, want die hebben geen ruimte in F1. Hij zal wel naar FE of DTM gaan volgend jaar. Ik verwacht niet dat Marko hem in de TR zet en Haas gaat niet voor een rookie.

Marko was sowieso erg aanwezig tijdens de F3 toen Tsunoda de race won. Ik zie Red Bull eerder Honda een plezier doen en Tsunoda in de TR lepelen (geen idee of hij daar al genoeg license points voor heeft), of Matsushita, maar volgens mij is die al te licht bevonden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_188876316
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 00:59 schreef twiFight het volgende:
Nyck maakt uberhaupt geen kans zonder sponsorgeld. Die Ragunathan komt nog eerder in de F1.
Denk het niet, want die komt nooit aan zijn licentiepunten :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188876343
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb hem dit weekend live in Monza gezien, maar zijn inhaalrace op zaterdag was wel echt spectaculair hoor, hij heeft flinke overspeed tov alle andere coureurs. Op het moment dat hij een rijder voorbij was had hij binnen een aantal rondes al grote gaten naar andere rijders dichtgereden.

Ik ben nooit echt onder de indruk van hem geweest de afgelopen jaren, maar ik heb het idee dat hij enorm gegroeid is. Het is jammer dat hij nu bij Mercedes onder contract staat, want die hebben geen ruimte in F1. Hij zal wel naar FE of DTM gaan volgend jaar. Ik verwacht niet dat Marko hem in de TR zet en Haas gaat niet voor een rookie.

Marko was sowieso erg aanwezig tijdens de F3 toen Tsunoda de race won. Ik zie Red Bull eerder Honda een plezier doen en Tsunoda in de TR lepelen (geen idee of hij daar al genoeg license points voor heeft), of Matsushita, maar volgens mij is die al te licht bevonden
Nope! En Matsushita ook nog niet. De enige Honda coureur die daar voor in aanmerking komt is Naoki Yamamoto, de Super Fomula kampioen. Die gaat waarschijnlijk in Japan een vrije training voor STR rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 10 september 2019 @ 10:31:39 #255
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188876532
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nope! En Matsushita ook nog niet. De enige Honda coureur die daar voor in aanmerking komt is Naoki Yamamoto, de Super Fomula kampioen. Die gaat waarschijnlijk in Japan een vrije training voor STR rijden.
Heb je toevallig een linkje naar een recente lijst voor superlicentiepunten? Google werkt niet helemaal mee als ik zoek.
And so is the past
pi_188876867
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Heb je toevallig een linkje naar een recente lijst voor superlicentiepunten? Google werkt niet helemaal mee als ik zoek.
Had ik ook last van dus in de zomerstop zelf maar één gemaakt voor 2019. Ik had er vorig jaar ook al één gemaakt, dus die heb ik als basis gebruikt.



Coureurs die al een superlicentie hebben staan er niet in.

Aan het eind van het seizoen werk ik deze wel weer bij met de eindstanden van de verschillende kampioenschappen.

Edit: In dit document (appendix L) staat het overzicht van de superlicentie punten die te verkrijgen zijn in de verschillende raceklassen. Vanaf 2020 tellen vrije trainingen in de F1 en de W Series ook mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door sasquatsch op 10-09-2019 11:13:46 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 10 september 2019 @ 11:14:27 #257
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188877136
Haha puik werk man!

Ja die appendix L gooien ze je dood mee.

Wist niet dat Markelov zoveel punten had. Die zou ook nog wel een stoeltje kunnen kopen. Nouja z'n pa.
And so is the past
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:58:10 #258
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_188879367
Blijft bizar dat gasten als Conway en Lopez als routeniers dispensatie moeten aanvragen of puntjes bijeen sprokkelen, en F3-gastjes zoals Armstrong Vips en Schwartzman gewoon mogen instappen :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 10 september 2019 @ 17:03:52 #259
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_188881723
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:12 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Denk het niet, want die komt nooit aan zijn licentiepunten :)
Zijn die niet te koop dan? O-)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 september 2019 @ 20:25:20 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_188884851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 00:59 schreef twiFight het volgende:
Nyck maakt uberhaupt geen kans zonder sponsorgeld. Die Ragunathan komt nog eerder in de F1.
Williams zoekt iemand met diepe zakken, maar op een rijdende chicane zit niemand te wachten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_188884932
@sasquatch Net lijstje hoor, puik werk! Alleen mis ik één coureur...Mick Schumacher. Of valt die onder de categorie coureurs die al een superlicentie hebben?

En wat betreft de Nyck de Vries discussie: blijkbaar heb ik de indruk gewekt iets tegen hem te hebben. Dat is dus niet het geval, ik begon het in de GP3 voor het eerst een beetje te volgen en hij heeft altijd mijn sympathie gehad. Nu staat hij bovenaan in het kampioenschap en dat is niet voor niets, elk raceweekend op het podium raken is geen geluk maar gewoon kwaliteit. Hij heeft geleerd dat puntjes sprokkelen belangrijker is dan topposities af te wisselen met drama weekenden.

[ Bericht 49% gewijzigd door JayHovah op 10-09-2019 20:34:51 ]
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:33:59 #262
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188885039
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:28 schreef JayHovah het volgende:
@:sasquatch Net lijstje hoor, puik werk! Alleen mis ik één coureur...Mick Schumacher. Of valt die onder de categorie coureurs die al een superlicentie hebben?
Die heeft 50 punten maar moet wel minimaal 6e worden om op 40 te blijven want einde seizoen vervallen er 20. Of nu z'n licentie halen.
And so is the past
pi_188886221
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:28 schreef JayHovah het volgende:
@:sasquatch Net lijstje hoor, puik werk! Alleen mis ik één coureur...Mick Schumacher. Of valt die onder de categorie coureurs die al een superlicentie hebben?

En wat betreft de Nyck de Vries discussie: blijkbaar heb ik de indruk gewekt iets tegen hem te hebben. Dat is dus niet het geval, ik begon het in de GP3 voor het eerst een beetje te volgen en hij heeft altijd mijn sympathie gehad. Nu staat hij bovenaan in het kampioenschap en dat is niet voor niets, elk raceweekend op het podium raken is geen geluk maar gewoon kwaliteit. Hij heeft geleerd dat puntjes sprokkelen belangrijker is dan topposities af te wisselen met drama weekenden.
Schumacher staat veel lager op die lijst (die ruim 200 coureurs lang is). Hij heeft voor 2020 maar 30 punten. Hij moet minimaal zesde worden in de F2 om aan de 40 punten te komen.

Edit: Nu heeft hij er 50, maar die 20 punten van 2016 vervallen dit jaar, wat nogeenoudebekende zegt. Dus vandaar dat hij niet hoog in deze lijst staat.

[ Bericht 8% gewijzigd door sasquatsch op 10-09-2019 21:46:36 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188891653
Ik vind Mick langzaam best beter worden, wellicht kan hij het net zo opbouwen als vorig jaar. Dan krijgen we volgens jaar wellicht Schumacher vs Ghiotto in F2.

Voor Nyck hoop ik wel dat hij in de F1 komt, maar ben ik bang dat hij het niet haalt. Misschien als simulator / development driver?
.
  woensdag 11 september 2019 @ 10:40:54 #265
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_188891753
Nee joh. De Vries gaat naar Mercedes’ FE team.
  woensdag 11 september 2019 @ 11:41:08 #266
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_188892583
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:40 schreef Tinos85 het volgende:
Nee joh. De Vries gaat naar Mercedes’ FE team.
Begint er wel op te lijken :)

wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_188892744
quote:
Hmm ja zou hem wel eens kunnen zijn ja :P
  woensdag 11 september 2019 @ 12:42:36 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_188893794
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:31 schreef Fer het volgende:
Ik vind Mick langzaam best beter worden, wellicht kan hij het net zo opbouwen als vorig jaar. Dan krijgen we volgens jaar wellicht Schumacher vs Ghiotto in F2.

Voor Nyck hoop ik wel dat hij in de F1 komt, maar ben ik bang dat hij het niet haalt. Misschien als simulator / development driver?
Mick is echt zo gigantisch overschat. Het is dat hij zijn naam mee heeft, maar anders was hij al lang afgeschreven. Ook in Monza reed hij weer geen deuk in een pakje boter. Ik geloof de verhalen van Ticktum eigenlijk wel dat Schumacher zijn titel alleen maar te danken heeft doordat hij met een illegale auto rond reedt in de tweede seizoenshelft
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_188893819
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mick is echt zo gigantisch overschat. Het is dat hij zijn naam mee heeft, maar anders was hij al lang afgeschreven. Ook in Monza reed hij weer geen deuk in een pakje boter. Ik geloof de verhalen van Ticktum eigenlijk wel dat Schumacher zijn titel alleen maar te danken heeft doordat hij met een illegale auto rond reedt in de tweede seizoenshelft
Net zijn vader.
  woensdag 11 september 2019 @ 12:58:15 #270
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188894076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Net zijn vader.
:').
And so is the past
  woensdag 11 september 2019 @ 13:54:24 #271
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_188895232
quote:
Yep. Ook op zijn Instagram een post dat het vandaag een “big day” is.
pi_188895372
Er is een apart Formule E topic hiervoor: SPT / Formula E #7 Chaos in Bern
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188895479
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:54 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Yep. Ook op zijn Instagram een post dat het vandaag een “big day” is.
Sowieso een mooi avontuur én 2 Nederlanders in de Formule E is natuurlijk ook top :)

En stiekem hopen dat hij dan (net als Albon) wordt weggekaapt door een F1 team :)

Zijn er nog zitjes onzeker?
Ocon naar Renault, Hulkenberg mss naar Haas? Grosjean eruit? Plekje bij Williams? Geen topteam natuurlijk maar door Nyck tegenover Russel te zetten weet je wel snel of hij geschikt is. Mocht er een "paydriver crowdfund" voor Nyck komen dan doe ik mee ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 11-09-2019 14:15:48 ]
pi_188895920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sowieso een mooi avontuur én 2 Nederlanders in de Formule E is natuurlijk ook top :)

En stiekem hopen dat hij dan (net als Albon) wordt weggekaapt door een F1 team :)

Zijn er nog zitjes onzeker?
Ocon naar Renault, Hulkenberg mss naar Haas? Grosjean eruit? Plekje bij Williams? Geen topteam natuurlijk maar door Nyck tegenover Russel te zetten weet je wel snel of hij geschikt is. Mocht er een "paydriver crowdfund" voor Nyck komen dan doe ik mee ;)
Latifi schijnt al een deal te hebben met Williams.

Dus nee, ik zie geen plek voor De Vries op de F1 grid.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')