abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:46:49 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188584553
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 08:40 schreef Chivaz het volgende:
Alleen als je gelooft dat die T-Shirts niet worden verkocht.
Dat geloof ik graag. Maar dat maakt het er niet beter op.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188584621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 05:43 schreef kladderadatsch het volgende:
[ afbeelding ]

De Republikeinen willen toch nog even een slaatje slaan uit het Greenland debacle.

:')
Puerto Rico lijkt er niet op te staan...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:55:37 #53
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188584635
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 08:54 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Puerto Rico lijkt er niet op te staan...
Dat is natuurlijk een shithole state. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:56:20 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188584648
Man oh man....

realDonaldTrump twitterde op woensdag 21-08-2019 om 13:34:52 “Thank you to Wayne Allyn Root for the very nice words. “President Trump is the greatest President for Jews and for Israel in the history of the world, not just America, he is the best President for Israel in the history of the world...and the Jewish people in Israel love him.... reageer retweet
En dan de terechte, totaaaaaaal niet sarcastisch bedoelde, welneeeee, vraag:

AndrewCMcCarthy twitterde op woensdag 21-08-2019 om 17:17:02 I don’t get it. Why limit it to the world? Shouldn’t we aspire to more? https://t.co/In30uJX3YQ reageer retweet
En terecht! Zou Trump geen Keizer van het Heelal horen te zijn?

Master of the Universe?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the Power of Numbskull!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:32:44 #55
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188585077
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 08:56 schreef Ulx het volgende:
Man oh man....

realDonaldTrump twitterde op woensdag 21-08-2019 om 13:34:52 “Thank you to Wayne Allyn Root for the very nice words. “President Trump is the greatest President for Jews and for Israel in the history of the world, not just America, he is the best President for Israel in the history of the world...and the Jewish people in Israel love him.... reageer retweet
En dan de terechte, totaaaaaaal niet sarcastisch bedoelde, welneeeee, vraag:

AndrewCMcCarthy twitterde op woensdag 21-08-2019 om 17:17:02 I don’t get it. Why limit it to the world? Shouldn’t we aspire to more? https://t.co/In30uJX3YQ reageer retweet
En terecht! Zou Trump geen Keizer van het Heelal horen te zijn?

Master of the Universe?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the Power of Numbskull!
met bijpassend muziekje.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:34:04 #56
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188585094


Toevallig weer. Het aantal arbeidsplaatsen iets te rooskleurig voorgesteld.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:54:20 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188585418
ACLU twitterde op donderdag 22-08-2019 om 21:01:04 Ramon Torres, a U.S. citizen, was detained for four days — despite carrying a U.S. passport, a driver’s license, and a Social Security card.The sheriff’s office explained that they had a policy of detaining all Latinx people for immigration review. https://t.co/c9fJj3Lluz reageer retweet
Wow....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188585595
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:34 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]

Toevallig weer. Het aantal arbeidsplaatsen iets te rooskleurig voorgesteld.
Niet heel toevallig. Die BLS statistieken zijn notoir onbetrouwbaar direct na publicatie. zie b.v.:
https://projects.fivethir(...)growth-unemployment/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:12:05 #59
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188585691
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet heel toevallig. Die BLS statistieken zijn notoir onbetrouwbaar direct na publicatie. zie b.v.:
https://projects.fivethir(...)growth-unemployment/
Dat klopt, maar zoals je kunt zien waren de schattingen in het Obama tijdperk structureel aan de lage kant. Opeens zijn de eerste schattingen aan de hoge kant...

Dit hebben we al eerder gezien met Reagan en Thatcher, en Lubbers in eigen land.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188586006
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat klopt, maar zoals je kunt zien waren de schattingen in het Obama tijdperk structureel aan de lage kant. Opeens zijn de eerste schattingen aan de hoge kant...

Dit hebben we al eerder gezien met Reagan en Thatcher, en Lubbers in eigen land.
Ik weet eigenlijk niet in hoeverre er bij het BLS mensen vervangen zijn door deze regering en wat de oorzaken van de discrepanties zijn. Lijkt me een beetje voorbarig om dergelijke aantijgingen te gaan doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:42:10 #61
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188586048
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet in hoeverre er bij het BLS mensen vervangen zijn door deze regering en wat de oorzaken van de discrepanties zijn. Lijkt me een beetje voorbarig om dergelijke aantijgingen te gaan doen.
Wat voor rooskleurige cijfers je ook hebt, als de échte data hebt worden dit fake numbers. Of ze nu positief zijn of negatief.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188586091
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 08:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ze verkopen ook van die debiele MAGA petjes, ik geloof je best.

Ze verkopen in atlanta zelfs deze maagverpestende crap, presidentiële laxeerchokolade:

[ afbeelding ]

Maar of Trump zichzelf in 2020 zal kunnen verkopen is nog de vraag.
De democraten doen in ieder geval hard hun best om Trump in 2020 de overwinning te schenken.
Al moet ik wel zeggen dat de meest domme bij de democraten erg stil is op Twitter de laatste weken.
Ik heb het natuurlijk over AOC, zou ze eindelijk geluisterd hebben naar Pelosi?
pi_188586114
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Wat voor rooskleurige cijfers je ook hebt, als de échte data hebt worden dit fake numbers. Of ze nu positief zijn of negatief.
Nou ja er is niet zoiets als 'de echte data'. Dit zijn tussentijdse revisies, waarbij gebruik wordt gemaakt van werkloosheidscijfers uit de systemen van individuele staten. Die liggen meestal redelijk dicht bij de uiteindelijke revisie.
Grote correcties duidelijk ook op volatiliteit. De laatste grote correct (die nog bijna 2x zo groot was) stamt uit 2009, vlak na de crisis.
Wat nu ook kennelijk iets is dat wellicht in de oorspronkelijke cijfers niet goed werd gevangen is de afname in de retailsector, waar online toch duidelijk terrein wint ten koste van fysieke winkels.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:48:19 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_188586133
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De democraten doen in ieder geval hard hun best om Trump in 2020 de overwinning te schenken.
Al moet ik wel zeggen dat de meest domme bij de democraten erg stil is op Twitter de laatste weken.
Ik heb het natuurlijk over AOC, zou ze eindelijk geluisterd hebben naar Pelosi?
:')

Vies bang.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188586381
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:48 schreef speknek het volgende:

[..]

:')

Vies bang.
Als de democraten normaal gaan doen en geen gratis gezondheidszorg aan illegalen willen verlenen en nog meer van dat soort idioterie dan verwacht ik dat ze Trump met gemak uit het witte huis zetten.
Helaas voor de democraten bevestigen ze mijn theorie dat Trump in staat is het slechtste in de tegenstander naar boven te halen.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:07:00 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188586395
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 11:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als de democraten normaal gaan doen en geen gratis gezondheidszorg aan illegalen willen verlenen en nog meer van dat soort idioterie dan verwacht ik dat ze Trump met gemak uit het witte huis zetten.
Helaas voor de democraten bevestigen ze mijn theorie dat Trump in staat is het slechtste in de tegenstander naar boven te halen.
_O-

Kom op, laten we het niet gaan hebben over normaal doen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188586438
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 02:23 schreef Tweek het volgende:

[..]

Trump claimt dus dat de artsen hun scalpels lieten vallen en uit de operatiekamer liepen om hem een hand te geven, het werd daarom zo druk dat je niet eens meer rond kon lopen.

Chirurgen lieten letterlijk mensen dood gaan om de hand te kunnen schudden van Trump. Althans dat is de beleving van Trump, toen hij een ziekenhuis bezocht waar de slachtoffers van een menselijke tragedie werden opgevangen.

Goed het is natuurlijk weer een bron vol vooroordelen, dus hoe serieus moet je het nemen?
Bron The White House
Hoe narcistisch kun je zijn?
En dan de democraten beschuldigen dat ze de schietpartij misbruiken voor hun standpunten over wapenbezit en extreem rechts. :{w
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:17:23 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_188586542
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 11:05 schreef Chivaz het volgende:
Als de democraten normaal gaan doen en geen gratis gezondheidszorg aan illegalen willen verlenen en nog meer van dat soort idioterie dan verwacht ik dat ze Trump met gemak uit het witte huis zetten.
Helaas voor de democraten bevestigen ze mijn theorie dat Trump in staat is het slechtste in de tegenstander naar boven te halen.
Ohja gezondheidszorg, toch weer ontopic. Vandaag in het nieuws.

Trump Has Told Friends That Gutting Medicare Could Be a Fun “Second-Term Project”
Republicans want Trump to deal with the exploding deficit by gutting the social safety net, and the president is reportedly receptive to the idea.
By Bess Levin

https://www.vanityfair.co(...)cans-federal-deficit

Republikeinse playbook:

1. Geef een belastingverlaging aan de superrijken, claim dat dit tot 'trickle down' economische groei leidt.

2. Whoopsiedaisy dat werkt niet, en het begrotingstekort is enorm opgelopen. Wie had dat zien aankomen!

3. Snijd in de sociale zekerheid om het begrotingstekort weer terug te dringen naar de recordhoogte van vorig jaar.

4. Armoede stijgt nu, de economie moet aangejaagd worden!

5. GOTO 1.

Every. Single. Time.

"partij van de fiscal conservatives"



GOP en Trump = Ordinaire struikrovers voor hun eigen elite kongsi.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188586709
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 02:23 schreef Tweek het volgende:

[..]

Trump claimt dus dat de artsen hun scalpels lieten vallen en uit de operatiekamer liepen om hem een hand te geven, het werd daarom zo druk dat je niet eens meer rond kon lopen.

Chirurgen lieten letterlijk mensen dood gaan om de hand te kunnen schudden van Trump. Althans dat is de beleving van Trump, toen hij een ziekenhuis bezocht waar de slachtoffers van een menselijke tragedie werden opgevangen.

Goed het is natuurlijk weer een bron vol vooroordelen, dus hoe serieus moet je het nemen?
Bron The White House
Ik vind het veel interessanter om te zien hoe Trump de vraag volstrekt negeert. Het antwoord vindt ie namelijk niet zo leuk.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:07:30 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188587198

Manufacturing sector contracts for the first time in nearly a decade


quote:
U.S. manufacturer growth slowed to the lowest level in almost 10 years in August, the latest sign that the trade war may be exacerbating the economic slowdown.

The U.S. manufacturing PMI (purchasing managers' index) was 49.9 in August, down from 50.4 in July and below the neutral 50.0 threshold for the first time since September 2009, according to IHS Markit.

Any reading below 50 signals a contraction. The survey is an initial reading for the month of August. The final figure will be released Sept. 3.
(...)
Slecht nieuw voor Donald "Mr Manufacturing" Trump. He fucked up. Bigly.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:11:45 #71
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188587235
Vandaag in The Atlantic: If Trump Were an Airline Pilot

quote:
*If an airline learned that a pilot was talking publicly about being “the Chosen One” or “the King of Israel” (or Scotland or whatever), the airline would be looking carefully into whether this person should be in the cockpit.

*If a hospital had a senior surgeon behaving as Trump now does, other doctors and nurses would be talking with administrators and lawyers before giving that surgeon the scalpel again.

*If a public company knew that a CEO was making costly strategic decisions on personal impulse or from personal vanity or slight, and was doing so more and more frequently, the board would be starting to act. (See: Uber, management history of.)

*If a university, museum, or other public institution had a leader who routinely insulted large parts of its constituency—racial or religious minorities, immigrants or international allies, women—the board would be starting to act.

*If the U.S. Navy knew that one of its commanders was routinely lying about important operational details, plus lashing out under criticism, plus talking in “Chosen One” terms, the Navy would not want that person in charge of, say, a nuclear-missile submarine. (See: The Queeg saga in The Caine Mutiny, which would make ideal late-summer reading or viewing for members of the White House staff.)

Yet now such a person is in charge not of one nuclear-missile submarine but all of them—and the bombers and ICBMs, and diplomatic military agreements, and the countless other ramifications of executive power.

If Donald Trump were in virtually any other position of responsibility, action would already be under way to remove him from that role. The board at a public company would have replaced him outright or arranged a discreet shift out of power. (Of course, he would never have gotten this far in a large public corporation.) The chain-of-command in the Navy or at an airline or in the hospital would at least call a time-out, and check his fitness, before putting him back on the bridge, or in the cockpit, or in the operating room. (Of course, he would never have gotten this far as a military officer, or a pilot, or a doctor.)

There are two exceptions. One is a purely family-run business, like the firm in which Trump spent his entire previous career. And the other is the U.S. presidency, where he will remain, despite more and more-manifest Queeg-like unfitness, as long as the GOP Senate stands with him.
Meer: https://www.theatlantic.c(...)irline-pilot/596575/
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:13:43 #72
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188587253
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja er is niet zoiets als 'de echte data'. Dit zijn tussentijdse revisies, waarbij gebruik wordt gemaakt van werkloosheidscijfers uit de systemen van individuele staten. Die liggen meestal redelijk dicht bij de uiteindelijke revisie.
Grote correcties duidelijk ook op volatiliteit. De laatste grote correct (die nog bijna 2x zo groot was) stamt uit 2009, vlak na de crisis.
Wat nu ook kennelijk iets is dat wellicht in de oorspronkelijke cijfers niet goed werd gevangen is de afname in de retailsector, waar online toch duidelijk terrein wint ten koste van fysieke winkels.
Dat zal Jeff Bezos leuk vinden, maar of Trump daar nu zo blij mee is, valt te betwijfelen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188587727
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 12:13 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat zal Jeff Bezos leuk vinden, maar of Trump daar nu zo blij mee is, valt te betwijfelen..
Goed verhaal, Hans.

Natuurlijk is niemand 'blij' met de afname van retailbanen als die niet gecompenseerd worden op andere wijze. Het is echter ook niet echt een trend die je van overheidswege tegen kunt gaan als je geen hele drastische maatregelen wilt nemen om de online retail aan banden te leggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188587905
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 11:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

_O-

Kom op, laten we het niet gaan hebben over normaal doen.
Je kan het negeren maar dan moet je niet janken als Trump 2020 een feit is.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:31:02 #75
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188588048
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 11:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Ohja gezondheidszorg, toch weer ontopic. Vandaag in het nieuws.

Trump Has Told Friends That Gutting Medicare Could Be a Fun “Second-Term Project”
Republicans want Trump to deal with the exploding deficit by gutting the social safety net, and the president is reportedly receptive to the idea.
By Bess Levin

https://www.vanityfair.co(...)cans-federal-deficit

Republikeinse playbook:

1. Geef een belastingverlaging aan de superrijken, claim dat dit tot 'trickle down' economische groei leidt.

2. Whoopsiedaisy dat werkt niet, en het begrotingstekort is enorm opgelopen. Wie had dat zien aankomen!

3. Snijd in de sociale zekerheid om het begrotingstekort weer terug te dringen naar de recordhoogte van vorig jaar.

4. Armoede stijgt nu, de economie moet aangejaagd worden!

5. GOTO 1.

Every. Single. Time.

"partij van de fiscal conservatives"

[ afbeelding ]

GOP en Trump = Ordinaire struikrovers voor hun eigen elite kongsi.
De centrum Democraten zijn niet veel anders...
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:34:13 #76
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188588080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Goed verhaal, Hans.

Natuurlijk is niemand 'blij' met de afname van retailbanen als die niet gecompenseerd worden op andere wijze. Het is echter ook niet echt een trend die je van overheidswege tegen kunt gaan als je geen hele drastische maatregelen wilt nemen om de online retail aan banden te leggen.
Online handel zal op gegeven moment het leeuwendeel van de handel overnemen, of je die nu aan banden wilt leggen of niet. Het is een (r)evolutie. Hetzelfde gebeurde indertijd met supermarkten, die toen ook als een gimmick werd gezien. Op het moment zitten de meeste kosten in de inventaris en het presenteren van de goederen. Een groot deel van de kosten zullen verdwijnen als je alles online gaat aanschaffen, en de producten direct vanuit een transportschip naar de klant vervoert. Een webshop openen is ook een stuk goedkoper dan een vitrine inrichten en een winkel bouwen. Amazon staat heel sterk in de markt, en bepaald in grote mate de tech-aandelen in de VS. Dit zal steeds sterker worden. Bezos is iemand die een president kan maken of breken. En Trump weet dit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188588103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:34 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Online handel zal op gegeven moment het leeuwendeel van de handel overnemen, of je die nu aan banden wilt leggen of niet. Het is een (r)evolutie. Hetzelfde gebeurde indertijd met supermarkten, die toen ook als een gimmick werd gezien. Op het moment zitten de meeste kosten in de inventaris en het presenteren van de goederen. Een groot deel van de kosten zullen verdwijnen als je alles online gaat aanschaffen, en de producten direct vanuit een transportschip naar de klant vervoert. Een webshop openen is ook een stuk goedkoper dan een vitrine inrichten en een winkel bouwen. Amazon staat heel sterk in de markt, en bepaald in grote mate de tech-aandelen in de VS. Dit zal steeds sterker worden. Bezos is iemand die een president kan maken of breken. En Trump weet dit.
Uit je warrige verhaaltje blijkt niet hoe Bezos een president maakt of breekt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188588151
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Uit je warrige verhaaltje blijkt niet hoe Bezos een president maakt of breekt.
Ik snap d'r ook niet veel van, maar volgens mij probeert klappernootopreis een carriere als Profeet van de grond te krijgen.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:43:44 #79
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188588188
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Uit je warrige verhaaltje blijkt niet hoe Bezos een president maakt of breekt.
Als je moeite hebt met lezen, bestel dan bij Amazon een mobieltje met een groter beeldscherm.

https://www.theguardian.c(...)gton-post-taxes-usps
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:45:19 #80
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188588209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:39 schreef AllesKaputt het volgende:

[..]

Ik snap d'r ook niet veel van, maar volgens mij probeert klappernootopreis een carriere als Profeet van de grond te krijgen.
dat doen die gasten al die Trump als winnaar in 2020 promoten hier.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_188588353
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als je moeite hebt met lezen, bestel dan bij Amazon een mobieltje met een groter beeldscherm.

https://www.theguardian.c(...)gton-post-taxes-usps
Het probleem ligt eerder bij jouw gebrek om een coherent betoog te formuleren. Dat online retail nou eenmaal retail (groten)deels gaat vervangen lijkt me een gegeven dat weinigen zullen betwisten. Dat is nou eenmaal de natuur van het kapitalisme. Hoe je denkt dat Bezos presidenten gaat maken of breken weet je echter niet helder te betogen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:04:56 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188588446
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je kan het negeren maar dan moet je niet janken als Trump 2020 een feit is.
Hij lijkt mij toch HET voorbeeld van 'niet normaal'. En dan gaan zeuren over de tegenstanders van the chosen one.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188588571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hij lijkt mij toch HET voorbeeld van 'niet normaal'. En dan gaan zeuren over de tegenstanders van the chosen one.
Je kan zijn retoriek abnormaal vinden maar ik denk dat de Amerikanen beleid belangrijker vinden dan onbeschoft gedrag.
Illegalen die gratis gezondheidszorg krijgen, de steun aan de Green new deal etc etc zijn allemaal zaken waar de gematigde Amerikaan niet op zit te wachten. En het zijn juist die gematigde Amerikanen die je moet overtuigen want die zijn de doorslaggevende factor in elke verkiezing.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:21:47 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188588627
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je kan zijn retoriek abnormaal vinden maar ik denk dat de Amerikanen beleid belangrijker vinden dan onbeschoft gedrag.
Illegalen die gratis gezondheidszorg krijgen, de steun aan de Green new deal etc etc zijn allemaal zaken waar de gematigde Amerikaan niet op zit te wachten. En het zijn juist die gematigde Amerikanen die je moet overtuigen want die zijn de doorslaggevende factor in elke verkiezing.
Dat geloof ik best, maar ik zie geen beleid hoor.

Volgende president roept noodtoestand uit ivm klimaatcrisis.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:23:14 #85
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188588640
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:30:41 #86
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188588727
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En het zijn juist die gematigde Amerikanen die je moet overtuigen want die zijn de doorslaggevende factor in elke verkiezing.
En de inmenging van Rusland in de verkiezingen van de VS is van marginaal belang zeker?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:35:38 #87
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188588767
JaneMayerNYer twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 13:58:28 Sources close to the family say David Koch has died. reageer retweet
Lijkt te kloppen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188588892
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En het zijn juist die gematigde Amerikanen die je moet overtuigen want die zijn de doorslaggevende factor in elke verkiezing.
Dan is het toch vreemd om te stellen dat Trump met gemak herkozen gaat worden? Die is alles behalve gematigd.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:49:03 #89
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188588936
Waarom Trump's ´trade war´ met China zo'n kansloze exercitie is en bovendien niet zonder gevaar.

Trump's China bind

quote:
Sources close to President Trump tell Axios that the White House is in a China bind: A trade deal with China is "tough to improbable" in this deteriorating environment, with escalating security tensions between Washington and Beijing.

Why it matters: The biggest tool Trump has to pump the economy and the markets is a trade deal with China. But if anything, senior administration officials have turned harder against China in recent weeks.

This has less to do with trade than it does with national security, according to senior administration officials and sources briefed on the president’s thinking:

* U.S. intelligence officials are worried about Hong Kong further deteriorating, and about the risk of the Chinese military overreaching in Hong Kong — and perhaps even in Taiwan.

* Lots of members of Congress care about the U.S. protecting Taiwan from Chinese aggression, and Trump has enraged Beijing by increasing military sales to the Taiwanese from the Obama era.

* And national security adviser John Bolton is a strong advocate for Taiwan.

Trump had been resisting chastising Chinese President Xi Jinping over his human rights abuses and his treatment of Hong Kong protesters. But he’s inched further toward criticizing the Chinese than he normally would in recent days.

* Trump even hinted the Chinese wouldn’t get their trade deal unless they peacefully resolved the situation in Hong Kong — a move that pleasantly surprised China hawks.

When Secretary of State Mike Pompeo and Defense Secretary Mark Esper visited Australia earlier this month, they delivered an unequivocal message to senior Australian officials: The U.S. plans to forcefully push back against China’s destabilizing behavior in the Asia-Pacific.

* Some left those meetings with the impression that the U.S. was serious about confronting China militarily.
* Between the lines: This visit was important for the signals Pompeo and Esper sent, but didn’t get as much U.S. press attention as it deserved. (See Bloomberg's Aug. 4 story here.)

The bottom line: So if not a China trade deal, what then is left to juice Trump’s economy and stave off recession?

* Tax cuts? Not going to happen.
* Infrastructure? Not going to happen.
* Federal Reserve rate cuts? Probably. But how much will these expected cuts actually achieve?
https://www.axios.com/don(...)f0-40f9c3d63278.html
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:57:31 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188589037
Zou hij nog meer goede ideeën hebben?

ArkansasOnline twitterde op donderdag 22-08-2019 om 17:20:08 U.S. Sen. Tom Cotton says he recommended to President Donald Trump that he should try to buy Greenland from Denmark. "Obviously, the right decision for this country," he says. More: https://t.co/w4tV2HnipU https://t.co/Il14BvBLYh reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188589051
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:35 schreef Ulx het volgende:
JaneMayerNYer twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 13:58:28 Sources close to the family say David Koch has died. reageer retweet
Lijkt te kloppen.
Het zoveelste dodelijke slachtoffer van de Clinton's!!EINZ!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188589325
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:49 schreef kladderadatsch het volgende:
Waarom Trump's ´trade war´ met China zo'n kansloze exercitie is en bovendien niet zonder gevaar.

Trump's China bind
[..]

https://www.axios.com/don(...)f0-40f9c3d63278.html
China heeft net nieuwe tariffs aangekondigd.
quote:
China announced Friday it will impose tariffs on $75 billion worth of U.S. goods, the latest salvo in the year-plus trade war between the world's two largest economies.

The country's State Council said tariffs of 5 percent to 10 percent will be imposed on a variety of American goods in two batches, with the first going into effect next month and a second scheduled for December, multiple media outlets reported, citing state-run media.

The second batch of tariffs will reportedly include a 25 percent tariff on all U.S. automobiles.
https://thehill.com/polic(...)s-on-75b-in-us-goods
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:18:14 #93
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188589387
nytimes twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 14:56:02 Breaking News: The billionaire David Koch, who with his brother helped reshape American politics with their money-fueled brand of libertarianism, has died at 79 https://t.co/a0I6fCLhxn reageer retweet
@Wegenbouwer is vast in rouw ;)
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188589400
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En de inmenging van Rusland in de verkiezingen van de VS is van marginaal belang zeker?
Geloof je nu werkelijk dat de Russen de doorslaggevende factor zijn geweest?
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:25:14 #95
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188589483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

China heeft net nieuwe tariffs aangekondigd.
[..]

https://thehill.com/polic(...)s-on-75b-in-us-goods
Het is wachten op de tweets. Spuug zal virtueel uit zijn mond rondvliegen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:53:30 #96
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188589769
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

China heeft net nieuwe tariffs aangekondigd.
[..]

https://thehill.com/polic(...)s-on-75b-in-us-goods
Mooie timing ook, december is de maand waarin de economie normaal gesproken op volle toeren zou moeten draaien in de VS.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:22:11 #97
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188590087
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 15:06:40 NYT reports: Rep. Seth Moulton is dropping out of the presidential race. https://t.co/4TGkAykwgk reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:52:38 #98
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188590375
Here we go!

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 16:40:56 As usual, the Fed did NOTHING! It is incredible that they can “speak” without knowing or asking what I am doing, which will be announced shortly. We have a very strong dollar and a very weak Fed. I will work “brilliantly” with both, and the U.S. will do great... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 16:40:57 ....My only question is, who is our bigger enemy, Jay Powel or Chairman Xi? reageer retweet
Krankzinnig gelul weer, as usual.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_188590442
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 16:52 schreef kladderadatsch het volgende:
Here we go!

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 16:40:56 As usual, the Fed did NOTHING! It is incredible that they can “speak” without knowing or asking what I am doing, which will be announced shortly. We have a very strong dollar and a very weak Fed. I will work “brilliantly” with both, and the U.S. will do great... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 16:40:57 ....My only question is, who is our bigger enemy, Jay Powel or Chairman Xi? reageer retweet
Krankzinnig gelul weer, as usual.
Die tweet is nu verwijderd...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:02:42 #100
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188590468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 17:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Die tweet is nu verwijderd...
? Bij mij niet hoor.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')