abonnement Unibet Coolblue
pi_188619873
quote:
Iranian foreign minister arrives at site of G-7 summit

Iranian Foreign Minister Javad Zarif arrived in Biarritz, France, on Sunday, where world leaders are gathered for the Group of Summit (G-7) summit.

The Iranian Foreign Ministry said in a statement that Zarif made the trip at the invitation of French Foreign Minister Jean-Yves Le Drian. Zarif's agenda was not immediately clear, but Iranian officials said there would be "no meetings or negotiations with the American delegation on this trip."

President Trump was asked Sunday morning about reports that Zarif was in town and said he had "no comment."

The Trump administration last month sanctioned Zarif because he "acted or purported to act for or on behalf of, directly or indirectly, the Supreme Leader of the Islamic Republic of Iran."
https://thehill.com/polic(...)t-site-of-g-7-summit

Nou nou...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_188619902
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dat geeft hij zelf ook aan. En ik zou niet weten wanneer een primary tegen een zittende president ooit succesvol is geweest.
Toch goed om te doen. Het is een nooie generale repetitie. Als Trump niet iedere primary met minstens 85-90% wint, zijn er teveel twijfelaars bij de GOP kiezers. Veel mensen zijn dan blijkbaar ontevreden.

Laat Trump zijn beleid maar verdedigen bij de kiezer.

Trump gaat natuurlijk alleen maar met beledigingen en scheldnaampjes gooien, waar hij nog mee weg gaat komen ook. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op inhoudelijke om beleid te verdedigen. Welk beleid hebben we het eigenlijk over?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_188620061
Zoals gewoonlijk heeft POTUS weer een heel ander beeld van de G7 dan de rest:
jdawsey1 twitterde op zondag 25-08-2019 om 13:14:56 NEW: What Trump is saying about trade, Russia in the G7, North Korea & nukes & Iran is in conflict with what other world leaders are saying, and how he is describing some events & conversations seems to contradict what other governments are saying: https://t.co/1ZxizsEtjB reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 17:26:18 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188620074
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Trump gaat natuurlijk alleen maar met beledigingen en scheldnaampjes gooien, waar hij nog mee weg gaat komen ook. Ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op inhoudelijke om beleid te verdedigen. Welk beleid hebben we het eigenlijk over?
Uiteraard wint Trump de nominatie. De vraag is: Hoe?

Wat gaan Trump's argumenten zijn? 'Ik ga dit keer voor het eggie Obamacare afschaffen!' of 'Ik ga dit keer voor het eggie jullie belasting verlagen? Believe me!'

Walsh gaat precies hetzelfde beloven. Hij was tenslotte Tea Party. Maar hij gaat hameren op de tptale ongeschiktheid en krankzinnigheid van Trump.

Walsh is nu de proteststem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188620180
quote:
6s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
Zoals gewoonlijk heeft POTUS weer een heel ander beeld van de G7 dan de rest:
jdawsey1 twitterde op zondag 25-08-2019 om 13:14:56 NEW: What Trump is saying about trade, Russia in the G7, North Korea & nukes & Iran is in conflict with what other world leaders are saying, and how he is describing some events & conversations seems to contradict what other governments are saying: https://t.co/1ZxizsEtjB reageer retweet
[ afbeelding ]
We kunnen er om lachen, maar in feite is het natuurlijk zeer kwalijk dat Trump zich zo manifesteert. Het is ook zo vreselijk onzinnig, omdat hij toch behoort te weten dat hij wordt gecorrigeerd door de andere leiders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188620295
rgoodlaw twitterde op zondag 25-08-2019 om 16:17:22 Trump “told reporters Sunday morning that so far no foreign leader had challenged him on his approach [to China]. Seconds later, Johnson did....Other world leaders, including European Council President Donald Tusk, have repeatedly urged a de-escalation of the trade tiffs.” reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188620296
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We kunnen er om lachen, maar in feite is het natuurlijk zeer kwalijk dat Trump zich zo manifesteert. Het is ook zo vreselijk onzinnig, omdat hij toch behoort te weten dat hij wordt gecorrigeerd door de andere leiders.
Het is maar de vraag of die correcties de achterban van Trump bereiken en zo ja, in welke vorm.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188620370
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of die correcties de achterban van Trump bereiken en zo ja, in welke vorm.
Ah ja, ik wil nog wel eens vergeten dat zijn bizarre en leugenachtige uitlatingen puur en alleen zijn gericht op zijn base.
  Overall beste user 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 17:43:35 #259
3928 Ulx
pi_188620415
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah ja, ik wil nog wel eens vergeten dat zijn bizarre en leugenachtige uitlatingen puur en alleen zijn gericht op zijn base.
Denk je dat? Je denkt dat er een strategie is?

Die is er bij Fox. Niet bij Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188620544
BillNeelyNBC twitterde op zondag 25-08-2019 om 15:52:23 Iran's Foreign Minister gatecrashes the G7. Javad Zarif has landed in Biarritz on an Iranian Gov't plane. French Pres. Macron said earlier he had the support of the G7 for new talks with Iran, though Pres. Trump denied discussing any joint approach. Zarif's arrival a surprise. reageer retweet
Minister Zarif's G-7 appearance
quote:
U.S. officials said the administration was furious at the French government's decision to invite Zarif with little advance notice.

The White House was blindsided by the arrival of Iranian Foreign Minister Mohammad Javad Zarif on Sunday in the coastal French town where President Donald Trump and other world leaders are meeting this weekend, according to three U.S. officials.

It’s unclear how much notice Trump had of Zarif’s arrival in Biarritz, France, the site of this year’s Group of Seven summit. When asked about it, the president told reporters he had no comment.

A spokesman for Zarif announced Zarif had arrived in Biarritz at the invitation of the French foreign minister “to continue talks” between the Iranian and French governments. The statement followed reports of an Iranian government plane landing in Biarritz.

“No one was expecting it,” one U.S. official said of Zarif’s arrival. “It was a surprise.”

[..]
  Overall beste user 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 18:04:11 #261
3928 Ulx
pi_188620794
Wauw. Lol.

Macron leert Trump even wat trollen is.
pi_188621093
Commentator: "Macron's move to invite Zarif is a statement that the US has been sidelined."
  Overall beste user 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 18:43:58 #263
3928 Ulx
pi_188621422
Trump is flink aan het twitteren. Geen meetings?
  Overall beste user 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 18:59:44 #264
3928 Ulx
pi_188621634
De RNC gaat alles riggen voor Trump. Of nou ja, Trump steunen.

rachelvscott twitterde op zondag 25-08-2019 om 17:16:03 In response to Walsh's announcement, @GOPChairwoman tells ABC News -- any to challenge the president in a primary is "bound to go absolutely nowhere.". A reminder, the RNC already pledged its "undivided support" for the president back in January. https://t.co/KgMWvtYlKa reageer retweet
pi_188622209
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dat geeft hij zelf ook aan. En ik zou niet weten wanneer een primary tegen een zittende president ooit succesvol is geweest.
Toch goed om te doen. Het is een nooie generale repetitie. Als Trump niet iedere primary met minstens 85-90% wint, zijn er teveel twijfelaars bij de GOP kiezers. Veel mensen zijn dan blijkbaar ontevreden.

Laat Trump zijn beleid maar verdedigen bij de kiezer.

Trump doet er goed aan om die man totaal te negeren, zoals ik al zei hij is mateloos populair onder de Republikeinse kiezers en dat weet Walsh ook.
Walsh probeert in mijn ogen een slaatje te slaan uit de anti Trump sentiment. Of misschien is het een voorproefje op 2024 wanneer het veld helemaal open ligt.
Men zal tegen die tijd wel gaan spreken over de puinhopen van Trump en als een vroege tegenstander ben je dan natuurlijk intressant in de primaries.
pi_188622429
https://twitter.com/realsaavedra/status/1165657163781402624?s=21
[/quote]
“Trump is as destructive of person in this century as Hitler, Stalin, and Mao were in the last century. He may be responsible for many more million deaths than they were”

CNN's Brian Stelter gave 0 pushback

All this on a show named "Reliable Sources"[quote]

Aldus een psychiater die op CNN zonder tegenstand dit soort idioterie kan uiten.
TDS is echt een serieuze aandoening dat een gevaar oplevert voor de democratie.
  Overall beste user 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 19:52:01 #267
3928 Ulx
pi_188622441
Een voirmalige pro-Trunper die dus niet meer 'loyaal' is negeren? Denk je dat Trump dit verraad onbestraft laat?

Denk je dat Trump dat gaat doen? Dat Trump dat kan?

Ik denk dat Walsh aardig in het hoofd van Trump gaat spoken.
  Overall beste user 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 19:58:00 #268
3928 Ulx
pi_188622551
Is er hier iemand die dit werkelijk gelooft?

realDonaldTrump twitterde op zondag 25-08-2019 om 19:30:21 The question I was asked most today by fellow World Leaders, who think the USA is doing so well and is stronger than ever before, happens to be, “Mr. President, why does the American media hate your Country so much? Why are they rooting for it to fail?” reageer retweet
De man leeft in een fantasiewereld.
pi_188622634
Het is alsof je Eric Cartman hoort praten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 25 augustus 2019 @ 20:11:47 #270
3928 Ulx
pi_188622737
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 20:03 schreef Monolith het volgende:
Ik denk vaak aan Yosemite Sam. Vooral als hij kwaad is. Er ontploft ook altijd vanalles in zijn gezicht.
pi_188622864
Trump doet mij het meeste denken aan president Camacho in idiocracy.
pi_188623254
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 20:03 schreef Monolith het volgende:
Cartman is stukken intelligenter dan Trump.
pi_188623284
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 20:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Cartman is stukken intelligenter dan Trump.
Cartman wist wie zijn vijand was.
  zondag 25 augustus 2019 @ 20:45:16 #274
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_188623302
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 19:52 schreef Ulx het volgende:

Ik denk dat Walsh aardig in het hoofd van Trump gaat spoken.
Anders wel zijn, tot voor kort, favo deuntje:

Maakt verder weinig kans. Bijna iedereen binnen de GOP heeft zijn politieke lot verbonden aan dat van Trump.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 augustus 2019 @ 20:48:01 #275
54593 crew  Olga
Cheese
pi_188623364
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 19:58 schreef Ulx het volgende:
Is er hier iemand die dit werkelijk gelooft?

realDonaldTrump twitterde op zondag 25-08-2019 om 19:30:21 The question I was asked most today by fellow World Leaders, who think the USA is doing so well and is stronger than ever before, happens to be, “Mr. President, why does the American media hate your Country so much? Why are they rooting for it to fail?” reageer retweet
De man leeft in een fantasiewereld.
En nu retweet dit bericht van net 8)7
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')