Karsten heeft best vaak geen zin, dus dat hoeft geen probleem te zijn. José kan de Tour en de voorjaarsklassiekers wel doen denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2022 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Op de motor mag Renaat en Stefan dan wel zitten. Alleen als er iets te melden valt idd
Jose mag van mij best vaker komen, misschien een leuk duo met Michael Boogerd?
Zal zo even voor je kijken en een DM sturenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Heeft iemand dit artikel voor me?
Dank!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Zal zo even voor je kijken en een DM sturen
Mongolenwaaier en getectyleerd ontbreken nog…al is die eerste volgens mij oorspronkelijk van De Kneetquote:Op maandag 25 juli 2022 16:52 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Skoekeloen was van De Mart volgens mij maar Ducrot en Herbert hielden het wel in ere. Zie dat nu niet echt meer gebeuren. Erkende Hardrijder was volgens mij idd van Ducrot![]()
Nog een paar typische Ducrot uitspraken/ woorden:
Wat een klasbak
Hij zit gewoon te lachen
Dichtpoefen
Hij gaat de bietenbrug op
Hij hangt aan het vinkentouw
Gewapende vrede in het peloton
Een snok er aan geven
Dit spot met alle wielerwetten!
Mijn helse machine (Maartens laptop)
Kastanjes uit het vuur halen
Harken
Penibel
Lange darm / Lerp
In het pak gedaan
renner X met een grimas op zijn gezicht
Het is een koers in de koers
Gewicht van de koers op je nek nemen
Wat gebeurt hier, joh?
Met alle respect...
Nou jij weer
Hij daalt als een oud wijf
De wens is de vader van de gedachte
Op z'n kokosnoot
Op de pijnbank leggen
Aasgieren
Uit het wiel gekletst
Het is me toch een gedoe
Zwart brood eten
Zwarte sneeuw zien
Heeft een jasje uitgedaan
Een heel contigent renners
Ontegenzeggelijk waar
Het bordje van de ander leegeten
Flikken of geflikt worden
Hij ziet de wereld aan voor een doedelzak
Stoempen
Voor mij is het ook een deel jeugdsentiment waarmee ik ben opgegroeid.
(Bij een langdurige meeloper:)quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mongolenwaaier en getectyleerd ontbreken nog…al is die eerste volgens mij oorspronkelijk van De Kneet
Nu moet Danny echt gaan werken. In een fabriek ofzo.quote:Op zondag 16 april 2023 23:40 schreef Dutch_view het volgende:
Was net op Shownieuws dat Danny Nelissen definitief exit is bij NOS.
Wel jammer, mocht hem ook graag horen bij de Tour en Avondetappe
Weer terug naar Eurosport, als veroordeeld dopingzondaar Contador er kan zijn dan kan Danny ook gewoon weer terug.quote:Op maandag 17 april 2023 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu moet Danny echt gaan werken. In een fabriek ofzo.
Maar daar zit Iris nog, die kan hij gaan lastig vallenquote:Op maandag 17 april 2023 11:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weer terug naar Eurosport, als veroordeeld dopingzondaar Contador er kan zijn dan kan Danny ook gewoon weer terug.
Bij Eurosport vinden ze grensoverschrijdend gedrag niet zo erg anders hadden ze allang wat aan Bobby en zijn te strakke polo's gedaan.quote:Op maandag 17 april 2023 11:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar daar zit Iris nog, die kan hij gaan lastig vallen
Klopt.quote:Op zondag 16 april 2023 23:40 schreef Dutch_view het volgende:
Was net op Shownieuws dat Danny Nelissen definitief exit is bij NOS.
Wel jammer, mocht hem ook graag horen bij de Tour en Avondetappe
Nu weet Tom Egbers inmiddels ook waar hij aan toe is. Als Danny niet meer kan terugkomen, dan hij ook niet meer..quote:Op maandag 17 april 2023 08:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Eerst weg bij eurosport vanwege de dopingperikelen.
Nu weg bij de NOS. Er blijft Danny weinig bespaard.
Die heeft vast gewoon een doorlopend contractquote:Op maandag 17 april 2023 17:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nu weet Tom Egbers inmiddels ook waar hij aan toe is. Als Danny niet meer kan terugkomen, dan hij ook niet meer..
Laten we toch hopen van niet.quote:Op maandag 17 april 2023 11:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weer terug naar Eurosport, als veroordeeld dopingzondaar Contador er kan zijn dan kan Danny ook gewoon weer terug.
Of nog meer drinken net als papa?quote:Op maandag 17 april 2023 08:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu moet Danny echt gaan werken. In een fabriek ofzo.
Oom bedoel je?quote:Op maandag 17 april 2023 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Of nog meer drinken net als papa?
Eens. En dan Martijn Berkhout als co.quote:Op maandag 17 april 2023 11:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja neequote:Op dinsdag 18 april 2023 08:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, nooit geweten, dacht altijd zoon van
Bij Eurosport is altijd zijn dopingverleden als reden gegeven maar als ik me goed herinner was de echte oorzaak gewoon een meningsverschil of verstoorde werkrelatie.quote:Op maandag 17 april 2023 08:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Eerst weg bij eurosport vanwege de dopingperikelen.
Nu weg bij de NOS. Er blijft Danny weinig bespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |