Wie verklaart dat verschil? En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
Ik zie trouwens ook nooit een vrouw bier drinken in de reclames. Het zal daar wel iets mee te maken hebben.
quote:jij hebt echt van die rare topic`s
Op donderdag 9 januari 2003 19:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat me opvalt is dat in Nederland meisjes die bier drinken vaak als ordinair worden bestempeld.... In het buitenland... (buiten Europa) is het vaak juist erg chiq voor meisjes bier te drinken (vaak heineken export)Wie verklaart dat verschil? En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
quote:sommige wel, maar dat is ook zo als ze geen bier drinken
En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
dus NEE, een meisje wat bier drinkt hoeft niet ordi te zijn
Zijn hier in dit land ook best vreemd af en toe .
Ze vinden het niet erg als je als vrouw een biertje drinkt maar als je ook nog eens Pints gaat drinken kunnen ze nog wel eens raar kijken.
In Ierland is dat soms nog erger maar is meestal in de kleinere dorpjes.
Hoegaarden bijvoorbeeld wordt hier als een vrouwen biertje gezien.
quote:Samen een krat doen is inderdaad gunstig voor je portemonnee!
Op donderdag 9 januari 2003 20:00 schreef Darth.Vader het volgende:
Ze moeten juist bier drinken!
Al die dure zoete troep kost me klauwen met geld!
quote:Je hebt ook vrouwen die wijn prefereren
Op donderdag 9 januari 2003 20:03 schreef Mastermaus het volgende:
sja meeste vrouwtjes vinden bier juist goor en prefereren van gemixte CoCkTaiL-drankjes (BreezaHJeugD)
quote:Nee.
-knip-En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
Dit maakt denk ik dat meiden in het buitenland met een biertje in beter aanzien staan dan hier. Maar dat is niet alles. Ik bedoel, de hele setting hier is ook wel bepalend. Als ik een meid een longneck zie drinken in een beetje klasse omgeving doet het me meer, dan een meid met drie plastic wegwerp glazen, waarvan ze er al 2 naar achter heeft geslagen.
Hiet in NL wordt geen bier gedronken maar zowaar gezopen. Dan vind ik het al gauw ranzig worden.
Zowiezo vindt ik bier niet te zuipen.
maar dan nog...ligt aan de persoon of het ordinair is of nie...op één of andere reden die ik nie uit kan leggen...
In landen waar vrouwen bier drinken zijn heel erg veel sletjes.
In andere landen (China bijvoorbeeld) drinken vrouwen geen bier en daar barst het van de maagden. Als je daar een vrouw bier ziet drinken weet je zeker dat het echt een gigantische slet is.
quote:Ligt er inderdaad wel aan hoe ze zich gedragen. Zo'n trien met een manwijvenhouding die ook nog eens ladderzat is, vind ik echt verschrikkelijk
Op donderdag 9 januari 2003 20:08 schreef Vava het volgende:
Hier zie ik vaak ordi meisjes aan het bier. Ladderzat en nog een biertje
quote:Bier drinken is sowieso ordinair...
Op donderdag 9 januari 2003 19:54 schreef lily het volgende:
geen idee, ik heb er nog nooit wat van gemerkt...
``Ober! one milk please..., shaken, not stirred''
quote:Ja echt van die bierdrinkende koeien zijn het dan, geen gezicht
Op donderdag 9 januari 2003 20:11 schreef MSXUser het volgende:[..]
Ligt er inderdaad wel aan hoe ze zich gedragen. Zo'n trien met een manwijvenhouding die ook nog eens ladderzat is, vind ik echt verschrikkelijk
quote:Integendeel
Wat me opvalt is dat in Nederland meisjes die bier drinken vaak als ordinair worden bestempeld.... In het buitenland... (buiten Europa) is het vaak juist erg chiq voor meisjes bier te drinken (vaak heineken export)Wie verklaart dat verschil? En vind jij meisjes die bier drinken ook ordi?
quote:Bedankt he schat
Op donderdag 9 januari 2003 20:09 schreef schatje het volgende:
Ik vind het ook ordinair als een meisje bier drinkt.
Past aardig bij elkaar dus
Of heft het elkaar nou op?
ook op feestjes enzo.. gewoon uit t flesje.. als ik het maar lekker vind, toch?
en daar heb ik juist niets op tegen, kan je lekker met ze een biertje drinken
quote:"meneer agent, ziet u dat meisje daar op die tweede kruk van links? Die nam dus net een slok bier hè!..
Op donderdag 9 januari 2003 19:59 schreef Big_Yin het volgende:
mensen denken wel meer rare dingen.
Zolang je je er niks van aan trekt is alles mogenlijk toch ?
Wat een ander vind moet ie naar de politie brengen.
Toch nu ik er over nadenk als ik iemand iets te drinken aanbiedt zou ik bij een meisje niet beginnen met "Biertje?!". Ik denk dat het maatschappelijk ingeslopen is en Heineken wist daar in hun reclame op een briljante manier gebruik van te maken.
quote:Als ik (als man) Hoegaarden dan lekker vind. Ben ik dan homo? (even checken voor de zekerheid)
Hoegaarden bijvoorbeeld wordt hier als een vrouwen biertje gezien.
quote:Bedankt voor de tip!
Op donderdag 9 januari 2003 20:09 schreef Aernout het volgende:
Als je daar een vrouw bier ziet drinken weet je zeker dat het echt een gigantische slet is.
quote:Bier = nat
Op donderdag 9 januari 2003 21:50 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Bier = goed
Vrouwen = goedPast aardig bij elkaar dus
ja, past wel goed bij elkaar
ja, en we zijn er weer!
quote:En verrekte handig als je een rondje geeft
Op vrijdag 10 januari 2003 18:57 schreef Rellehenk het volgende:
Ik zie genoeg meisjes bier drinken als ik uitga, normaalste zaak van de wereld. Het gaat erom of ze het toch lekker vinden of niet.
quote:zo is het..
Op vrijdag 10 januari 2003 18:58 schreef TallGuy het volgende:
Why can't we just al get along together.
Beer for everone
GOEDE WIJN IS NOG GEEN BIER
quote:Goede wijn is nog geen Jeager :p
Op vrijdag 10 januari 2003 19:05 schreef M_a_T het volgende:[..]
zo is het..
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:08 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
grrrrrrrr , ik ben een bierdrinkend meisje
quote:haha, waarom kende ik die nog niet!
Op vrijdag 10 januari 2003 19:05 schreef M_a_T het volgende:
"Ik vind een man ordi als hij yogho yogho drinkt"
Slaat ook als een kut op Henk.
En ja, ik drink bier en nee, ik ben niet ordi.
ik betaal al genoeg voor zo'n rondje bier, er moet dan niet nog eens iemand bij komen die weer mixjes of breezers drinkt
quote:so fucking what!?
Op zaterdag 11 januari 2003 17:42 schreef El-Rico het volgende:
Een meid met een pot bier en heb t liefst dat ze er nog een shaggie bij draait
quote:yogho yogho is lekker
Op zaterdag 11 januari 2003 15:08 schreef MUUS het volgende:
Ik vind het zo dom om mensen te beoordelen op iets wat ze drinken."Ik vind een man ordi als hij yogho yogho drinkt"
Slaat ook als een kut op Henk.En ja, ik drink bier en nee, ik ben niet ordi.
Maar, nog fouter dan een vrouw met een bierpul, is een vrouw die niet weet hoe ze een wijnglas moet vasthouden... Dan zakt niet alleen me broek af, maar floept me shirt erbij uit
vrouwengeheimpje kunnen mannen niet.. zuipen hehe
Boeit me eigenlijk geen ruk. Ben allang blij dat er vrouwen zijn die ook alcohol drinken want van alleen maar sinaasappelsap-figuren word je ook niet vrolijk.
Persoonlijk heb ik het ook niet zo op (zwaar) bier drinkende vrouwen, al is het alleen maar omdat vrouwen er vaak een enorme kont van krijgen.
Overigens heb je dan ook nog het regeltje, dat bier drinkende vrouwen bijna zeker gehockeyed hebben. Groot deel van de hockeyende vrouwen kan niet dansen en ja vrouwen die niet kunnen dansen..... Daarvan weten we allemaal waar ze ook minder bedreven in zijn.
(niks mis met vrouwen die bier drinken, ze dijen er alleen altijd zo gigantisch van uit)
quote:Welcome in England
Op zondag 19 januari 2003 15:29 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
(niks mis met vrouwen die bier drinken, ze dijen er alleen altijd zo gigantisch van uit)
quote:wij krijgen tenminste een lekkere bierbuik!
Op dinsdag 14 januari 2003 21:44 schreef Harjan het volgende:
Persoonlijk heb ik het ook niet zo op (zwaar) bier drinkende vrouwen, al is het alleen maar omdat vrouwen er vaak een enorme kont van krijgen.
quote:ehm.. ik dacht dat je bij hockey toch redelijk met een stick overweg moet kunnen gaan. Maar tegen de ballen slaan lijkt me ook niet alles...
Overigens heb je dan ook nog het regeltje, dat bier drinkende vrouwen bijna zeker gehockeyed hebben. Groot deel van de hockeyende vrouwen kan niet dansen en ja vrouwen die niet kunnen dansen..... Daarvan weten we allemaal waar ze ook minder bedreven in zijn.
quote:of je overdrijft
Op vrijdag 10 januari 2003 19:10 schreef HAL9000S het volgende:
ja, ik vind het ordi staan!! Stel je voor een mooie stijlvolle vrouw die pullen naar binnen aan het gieten is
bierzuipende meiden zijn
hier ook in de kroeg, ze zuipen echt allemaal bier..(al zijn de mixdrankjes safari enzo ook weer in..)
quote:om et dan toch maar te zeggen: hier int gooi zuipen ze nouJUIST eik alleen maar bier...
Op maandag 13 januari 2003 20:36 schreef _asterix_ het volgende:
Nou doe mij maar liever een meid met een glas bier dan zo een cocktail en geldvretende kak muts.
Kom op zeg..wat is er mis met een meid die bier drinkt ??? Krijg je toch dikke tieten van...vooral van donker bier.
Denk dat het een kwestie van cultuur is. In Frankrijk drinken mannen ook in een kroeg wijn....heb ik nog (bijna) nooit gezien hier.
Maar ordi vind ik het niet... als een vrouw het lekker vindt, moet ze het gewoon drinken...
Alleen bij het beeld dat ik heb van vrouwelijkheid, past bier niet in het plaatje
quote:dat smaakt ook bijna naar wijn (oeps, ben ik nou homo
Op zondag 19 januari 2003 16:32 schreef MoJo het volgende:
Of Kriekbier.. alleen voor homo's en vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |