Ik vond mezelf tot nu toe vrij orgineel qua picks maar blijkbaar heeft iemand precies dezelfde gedachtegang steeds. Of hij denkt dat ik er verstand van heb, hahaha.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:04 schreef showtimer het volgende:
@:maxi-mus heb jij Leonos iets misdaan?
Hij doet pas sinds gisteren 'mee', dus het moet iets persoonlijks zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond mezelf tot nu toe vrij orgineel qua picks maar blijkbaar heeft iemand precies dezelfde gedachtegang steeds. Of hij denkt dat ik er verstand van heb, hahaha.
Ziedend inderdaad. Lekker op safe spelen met een klassementsman die niet top gaat rijden in de komende bergetappes maar die nu wel effe lekker van voren zou zitten. Flopshow.quote:
Ik deed vrolijk met je mee, denk je aan je F1 voorspelling?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ziedend inderdaad. Lekker op safe spelen met een klassementsman die niet top gaat rijden in de komende bergetappes maar die nu wel effe lekker van voren zou zitten. Flopshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |