Sinds dien heb ik dus niet veel bijzonders gedaan, behalve 2x in de week werken, cursus studiekeuze en met 2 vrienden omgaan en films kijken.
Nu zag ik vandaag (op de begrafenis van een oudklasgenoot ;'( ) een hoop van m'n oude klasgenoten weer. En alles was weer "net als vroeger" en ik voelde me weer op m'n plaats. Na die begrafenis met 'n groepje naar (m'n oude) school geweest, dossiers die we op konden halen opgehaald enzo, heel normale dingen. Maar (ondanks het trieste van vanmorgen) voelde ik me op sommige momenten beter dan de afgelopen tijd het geval is geweest!
Nu ben ik te snel van school gemoeten (ik had het er net 'n jaartje echt naar m'n zin, maar ja haalde dat diploma he ) en de meesten zijn door naar universiteiten, corpsen, verenigingen enzo maar ik ben hier zeg maar nog.
Behalve vandaag. Nu moet ik gaan werken, lompe baantjes tot eind v/d zomer dan kan ik weer iets gaan studeren ofzo.
Iemand enig idee om deze tijd goed door te komen?
Tja, het is gewoon even doorzetten tot het zomer is. Dan komt het allemaal wel goed. Probeer gewoon te bedenken: straks wordt het beter en leuker, en probeer nu de goede kanten in te zien van wat je nu doet, niet hoeven te studeren voor tentamens, geld verdienen, de aardige mensen van je bedrijf die je kent. Enzovoort. Het is misschien een schrale troost, maar probeer niet weg te zakken of zo, want dat is echt zonde.
Het is zomer voor je het weet. Ik heb toen lekker vakantie genomen, toen het zomer werd. Oriënteer je op een nieuwe studie, spaar wat geld en doe ook veel leuke dingen van je geld, dan komt die tijd wel om!
Reizen is niet echt een leuk plan want daar heb je geld voor nodig en ik ga liever met iemand op reis dan alleen.
Het lijkt idd dat ik gewoon iets moet gaan werken ofzo, maar dat valt niet mee omdat je het toch eingelijk tegen je zin doet...
Mijn tip: zoek een tijdelijke baan, liefst fulltime, zodat je in elk geval wat te doen hebt, en zodat je lekker wat geld kunt inslaan voor de mindere tijden. Want als student zullen die er zeker ook zijn.
Ik zal morgen wel ff bellen, gaan we met ed nog een videootje kijken
quote:Ik kan het wel begrijpen hoor, misschien een lomp voorbeeld:
Op woensdag 22 januari 2003 08:22 schreef thearion2000 het volgende:
voel je je niet goed omdat je je klasgenoten niet meer ziet..?
er zijn toch wel meer mensen in de leven dat alleen hun..?
Ik zou er niet aan moeten denken om te stoppen met school, lekker relaxed, een beetje huiswerk soms een toets, stage lopen, leuke klas, hoge cijfers. Echt alles zit mee nu. (daarom heb ik ook mavo gedaan, zodat het extra lang duurt voordat ik eindelijk mijn hbo diploma heb )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |