Stefan zit als jongetje tussen zijn idolen en daarom gaat hij een beetje extra "tof" doen om erbij te horen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:41 schreef Doevelaer het volgende:
De Rode Lantaarn vind ik echt geweldig
LSRF idem, al irriteer ik me af en toe aan Stefan. Tijdens die special met Kroon en Tankink zat hij heel popie jopie te doen.
Leuke aflevering weer. Zo hoor je nog duidelijker hoe belangrijk de rol van Martin is bij JV.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Rode Lantaarn interview met Lennard Hofstede.
Ja kan vrij erg zijn ja, op vakantie in Peru ook wel mensen ontmoet die het daar gingen doen. Hele voorbereiding, week lang bijzonder dieet enzo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:18 schreef McM77 het volgende:
Nou hoorde ik laatst wel..dat het middeltje waar Kroon het over had..gewoon erg harde harddrugs is..waar sommige mensen in blijven hangen..
Arriere de la Course is trouwens 2.0 sinds de laatste aflevering, ik weet even niet wat ik van deze Podcast moet vinden, ik vind persoonlijk Peter Koning een vrij zeikerige stem met analyses die iedereen achteraf kan maken.
Fascinerend verhaal maar had van mij wel wat korter gemogen, b.v. drie afleveringen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:37 schreef Fretwork het volgende:
Ik luister nu El Tarangu, tot nu toe erg vet
Toevallig deze ook geluisterd. Ik was niet bekend met Arriere de la Course dus weet niet hoe v1.0 was. Zeikerige stem inderdaad, in het overvolle wielerpodcast gebeuren zal deze niet snel hoog op mijn prioriteitenlijst komen te staan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:18 schreef McM77 het volgende:
Arriere de la Course is trouwens 2.0 sinds de laatste aflevering, ik weet even niet wat ik van deze Podcast moet vinden, ik vind persoonlijk Peter Koning een vrij zeikerige stem met analyses die iedereen achteraf kan maken.
Ja, het was niet beknopt. Maar vond het sfeertje en de rust ook wel heel tofquote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Fascinerend verhaal maar had van mij wel wat korter gemogen, b.v. drie afleveringen.
Niet te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
Moeten ze duidelijk niet meer doen![]()
A cycling carreer is also toeval.
Sam is een lieve jongen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 17:41 schreef Doevelaer het volgende:
Mooi stukje van Oomen over LTD aan het einde.
Het Engels van Lau en die nobuddie was niet om aan te horen, maar die Portugees met het net te perfecte accent had wel een aantal interessante teksten. Dat Bjerg bijvoorbeeld de bestbetaalde neo ooit is, Matxin zuipt.quote:
Eens. ☺️quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 18:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
Moeten ze duidelijk niet meer doen.
A cycling carreer is also toeval.
Met Laurens De Plustwitter:sporza twitterde op maandag 25-11-2019 om 22:06:12"Ketonen smaken met veel verbeelding een beetje als Gin-Tonic”Herbeluister de aflevering van De Tribune ophttps://t.co/yApXMy6wYx #podcast https://t.co/h1hPv9TAFg reageer retweet
De foto van Johnny die genoemd wordt.quote:
beetje een saaie podcastquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:52 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe In Het Wiel-podcast met Mollema @:el-stinho . Woods heeft gelogen.
https://open.spotify.com/(...)KWUSUXR7mPm1BDZN_qjQ
Prima show.quote:
Goed verhaal inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:59 schreef Mykonos het volgende:
Dat verhaal van Dumoulin dat hij de ochtend na carnaval half dronken, nog vol in de schmink opendeed voor de dopingcontrole![]()
![]()
Die met Fabio van vandaag vond ik de leukste van het drieluik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:49 schreef Beregd het volgende:
Blijft een top podcast, LSRF, mooie afleveringen met Vos en Van Avermaet.
Dit ja,echt een super sympathieke ventquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is veel uitgekomen de laatste tijd. Kan het tempo amper bijbenen.
De Rode Lantaarn met Van Emden nu pas beluisterd. Topshowtje wel hoor, Djos is oprecht een wereldgozer.
Valt nu nog wel mee vind ik, maar kan we wel voorstellen dat ik de podcast minder interessant ga vinden als het steeds meer over dat soort dingen zal gaan. Om voor mij interessant te blijven zal het toch vooral over wielersport moeten gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit ja,echt een super sympathieke vent
Sowieso vind ik al die wielrenners wel tof overkomen in de podcasts
Merk wel dat ik echt klaar ben met Live slow ride fast. Zogenaamd allemaal liefde voor de koers,maar het is inmiddels wel 1 grote marketingactie met zn gravel evenement, koffie,brood en merchandise binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |