Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gooide jij met de DartCounter app ? Of wie was dat hier?
Als je wedstrijd gooit he dan moet je op het einde altijd invullen darts op een dubbel, maar als je uit hebt gegooid staat er ook darts voor de finish. Wat is dat laatste precies? Als ik 32 heb staan en gooi 3e pijl raak dan heb ik toch 3 pijlen op de dubbel gehad en ook 3 voor de finish??quote:
Klopt, is beetje gek. Zou mijn inziens alleen moeten komen als je bijv 33 hebt staan. 1 pijl voor de single en dan 1/2 voor de dubbel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je wedstrijd gooit he dan moet je op het einde altijd invullen darts op een dubbel, maar als je uit hebt gegooid staat er ook darts voor de finish. Wat is dat laatste precies? Als ik 32 heb staan en gooi 3e pijl raak dan heb ik toch 3 pijlen op de dubbel gehad en ook 3 voor de finish??
Maar ook dan heb je 1 pijl voor dubbel nodig gehad als je direct uitgooit en ook 1 voor de finish.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:32 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Klopt, is beetje gek. Zou mijn inziens alleen moeten komen als je bijv 33 hebt staan. 1 pijl voor de single en dan 1/2 voor de dubbel.
Als je 33 hebt in 2 pijlen heb je 1 voor de finish te bereiken en 1 voor de finish zelf.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar ook dan heb je 1 pijl voor dubbel nodig gehad als je direct uitgooit en ook 1 voor de finish.
Ik snap niet wat het verschil is tussen het gooien van de dubbel en de finish, dat is toch gelijk?
Bij een finish kun je ook de single missen hé, waardoor je bijvoorbeeld 2 pijlen nodig hebt om van 33 naar een dubbel te komen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar ook dan heb je 1 pijl voor dubbel nodig gehad als je direct uitgooit en ook 1 voor de finish.
Ik snap niet wat het verschil is tussen het gooien van de dubbel en de finish, dat is toch gelijk?
Ik kwam er gisteren ineens achter jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een finish kun je ook de single missen hé, waardoor je bijvoorbeeld 2 pijlen nodig hebt om van 33 naar een dubbel te komen.
Ik gooi met vrij goedkope Unicorn. Ik noem ze melktandjes. Medium hagelwitte shafts.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
welke shafts gooien jullie mee? Heb nu die Winkau Pro Line shafts maar om de haverklap naar de gallemiezen die dingen.
Heb denk ik elke bestaande shaft wel in m'n assortimentquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
welke shafts gooien jullie mee? Heb nu die Winkau Pro Line shafts maar om de haverklap naar de gallemiezen die dingen.
Jos Brech heeft die shafts waarschijnlijk ook in Vughtquote:Op woensdag 23 december 2020 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik gooi met vrij goedkope Unicorn. Ik noem ze melktandjes. Medium hagelwitte shafts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |