Oh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, vind dit gewoon niet leuk als je niet zelf een land, club en positie kan kiezen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh.
De ronde na deze kan wel weer vrije keuze worden, maar kan ook Afrika/Midden-Amerika/Zuid-Amerika zijn, maar dat zien we over een maand wel ofzo.
Vond dat ook jammer, ik wilde namelijk Noord-Korea weer groot makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, vind dit gewoon niet leuk als je niet zelf een land, club en positie kan kiezen.
Mooi, ik zit niet graag in de kleedkamer met zwakzinnigen die geen normale volzin kunnen produceren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe mij maar bij Maleisie, ik wil niet bij @:Maxi-mus spelen
Dat was een epische ronde hequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vond dat ook jammer, ik wilde namelijk Noord-Korea weer groot maken
Hopelijk breek ik je teen bij een interland, had eigenlijk agressie op 15 moeten zetten speciaal hiervoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi, ik zit niet graag in de kleedkamer met zwakzinnigen die geen normale volzin kunnen produceren.
Geen idee welke je bedoelt?quote:
Dan moeten ze eerst een enorme jandoedel bondscoach maken, anders word je niet opgeroepen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk breek ik je teen bij een interland, had eigenlijk agressie op 15 moeten zetten speciaal hiervoor
[..]
Geen idee welke je bedoelt?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk breek ik je teen bij een interland, had eigenlijk agressie op 15 moeten zetten speciaal hiervoor
We hebben het over Maleisie, waarschijnlijk mag ik gewoon in de spits staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst een enorme jandoedel bondscoach maken, anders wordt je niet opgeroepen.
Tevens wordtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben het over Maleisie, waarschijnlijk mag ik gewoon in de spits staan
ZIE OPquote:
Zou je je capslock uit willen zetten? Dit kan nogal irriterend overkomen op andere users.quote:
Als je bij Maleisie speelt moet je wel je conditie hoog zetten als kan, aangezien je vaak mijn positie gaat overnemen omdat ik in de 16 blijf hangen BIJ ELKE BALBEZITquote:
Je zorgt maar dat je je aan mij aanpast.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je bij Maleisie speelt moet je wel je conditie hoog zetten als kan, aangezien je vaak mijn positie gaat overnemen omdat ik in de 16 blijf hangen BIJ ELKE BALBEZIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |