Maleisië/Singapore en Mansfield/Notts dus, genot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe wel mee als linksback. Morgen even invullen.
Mijn spelert al behandeld Imeryth ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maleisië/Singapore en Mansfield/Notts dus, genot.
Heb je volgens mij bericht gestuurd dat je nationaliteit aan je land verbonden is, en er zijn geen 2e nationaliteiten deze ronde, maar ik kan mis zittenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn spelert al behandeld Imeryth ?
13 anticipation ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
herstel, ik kan Creativity nergens vindenStuur me ff een andere mental skill.
quote:
Komt op hetzelfde neer johquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik wilde mee doen met het oude spel, maar dit is weer vrij debiel.
Je bent zelf debiel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:29 schreef Tjacka het volgende:
Ik wilde mee doen met het oude spel, maar dit is weer vrij debiel.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:42 schreef Doublepain het volgende:
Fiki An-Ti Conceptie-Pil gaat ervoor zorgen dat er geen bal(zaad) erdoorheen komt
Singapore + Nottsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn spelert al behandeld Imeryth ?
In de OPquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Snap er niks van.
Waar is het lijstje dat ik in kan vullen zoals in ronde 1?
Dit had ik je van te voren kunnen vertellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[modbreak]Oh dit is leuk zeg... geen spelers van buiten de EU, en een wedstrijdselectie moet minstens 12 Duitsers bevattenHeb al in de editor gekeken, maar kan daar niks aan doen. Zelfs in de Bundesliga moet een selectie minstens 12 Duitsers bevatten... daar gaat het idee.[/modbreak]
Zo dat maar alvast gefixed. Maar pas anders ff de op aan met de opties?quote:GK (1x):
VL (1x): KennyPowers
VC (2x):
VR (1x):
ML (1x): Maxi-mus
MC (2x):Powerloungen
MR (1x): MaxC
ST: (2x): Asschen, Kaneelstokje
Singapore:
GK (1x):
VL (1x):
VC (2x): Lindgren. Nick-GizMo
VR (1x):
ML (1x): Lange_Lans
MC (2x): Typisch,
MR (1x): PierreTT
ST: (2x): Drizzt_DoUrden & Ciscus
Maleisië:
GK (1x):
VL (1x):
VC (2x):
VR (1x):
ML (1x): Zenit-
MC (2x): JR-Style-93
MR (1x): Xminator
ST: (2x): superniger, DeHovenier
Club keuze
Forest Green:
Kaneelstokje, Powerloungen, Asschen, Superniger, KennyPowers
Mansfield:
Drizzy D, Lange_Lans, DeHovenier, Lindgren.
Notts County
JR-Style-93
Ciscus
Xminator
Zenit-
Nog club kiezen:
Aguero, Pierre, Nick-GizMo
Ja kan easy. Heb nog wel zat regen facepacksquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Yihaaaa!!.gif
Kunnen we ook foto's toevoegen aan onze spelers, of overdrijf ik nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |