abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189819663
registreer om deze reclame te verbergen
Ik denk wel dat Bon Iver headliner is dan. Inmiddels wel niveau The xx toch? En zeker groter dan The National. Ook minstens Disclosure van een paar jaar geleden. En Foals zou het zeker weten kunnen trouwens, de Alpha headlinen. Beest van een band dat

Ik ben met allebei dik tevreden in ieder geval
  woensdag 6 november 2019 @ 22:05:06 #202
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_189824293
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:46 schreef Mr-Brightside het volgende:
Nog even een ergernisje na het terugkijken van LL concerten op Youtube: Kunnen we kappen met die borden en andere onzin in de lucht die het uitzicht op het podium bederven? Tijdens Jon Hopkins (waar visuals een belangrijk aspect is) maar ergens anders gaan staan omdat ik tegen een fucking opblaas minion aan het kijken was ipv de zieke visuals. Nog meer mensen van wie deze onzin niet hoeft?
Mensen die de hele dag met zulke shitzooi rondlopen :')

Ik zou me kapot schamen als een van m’n vrienden de hele dag met een versierde tak rondliep.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
pi_189851358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:46 schreef Mr-Brightside het volgende:
Nog even een ergernisje na het terugkijken van LL concerten op Youtube: Kunnen we kappen met die borden en andere onzin in de lucht die het uitzicht op het podium bederven? Tijdens Jon Hopkins (waar visuals een belangrijk aspect is) maar ergens anders gaan staan omdat ik tegen een fucking opblaas minion aan het kijken was ipv de zieke visuals. Nog meer mensen van wie deze onzin niet hoeft?
Ik heb wel zo'n bordje gemaakt bij die Rabobank plek omdat ik even niets te doen had, heb daar vervolgens een uurtje mee rondgelopen om hem een mooi plekje te geven op het kamp.

Kwam misschien ook omdat we werden aangesproken door iemand waarvan we het vermoeden hadden dat het een stille was.
pi_189921682
Mooizo, Post Malone hoeven we niet meer te verwachten. Staat als headliner (!) op Pinkpop
pi_189922071
Nice toch _O_
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  donderdag 14 november 2019 @ 06:14:04 #206
405621 eteen
dial t for techno
pi_189933482
Zou LL nog paar namen lossen voordat de Pinkpop vvk start?
pi_189934087
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 06:14 schreef eteen het volgende:
Zou LL nog paar namen lossen voordat de Pinkpop vvk start?
Nee :P staan volledig los van elkaar.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')