abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 11:13:16 #76
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188553389
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:11 schreef Guanabana het volgende:
Oh of het is natuurlijk voor extraverte mensen die noodgedwongen alleen moeten en vanbinnen afsterven als ze een minuutje even alleen moeten zijn en niet kunnen kleppen.
Hier een introvert iemand die toch wel zou afsterven als ik 1,5 week geen aanspraak zou hebben. :P Dus wat mensen tegenkomen is toch ook wel gezellig. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 21 augustus 2019 @ 11:15:09 #77
39237 crew  H_T
2733
pi_188553408
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk :P

Maar ik snap nooit zo dat het bij alleen op vakantie gaan altijd gaat over 'aanspraak en leuke mensen ontmoeten'. Je gaat niet voor niks alleen.
Voor mij hoeft het meestal ook niet hoor ;) Ik ga juist weg van alles en iedereen. Daarom post ik ook niet drie keer in de week een update van m'n reis op Facebook en zit ik ook niet eindeloos te appen met het thuisfront :)

Ik vind wat aanspraak soms wel leuk, maar op vakantie ga ik er zelden actief naar op zoek
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188553410
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:13 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Hier een introvert iemand die toch wel zou afsterven als ik 1,5 week geen aanspraak zou hebben. :P Dus wat mensen tegenkomen is toch ook wel gezellig. :)
Geen idee hoe ik dat zou vinden. Ik denk eigenlijk dat ik dat wel zou kunnen, mits ik wel contact had met het thuisfront en foto's door kan appen enzo.
Heb je toch beetje contact maar hoef je geen vervelende smalltalk te houden met vreemden. Kun je elke keer weer gaan uitleggen waar je vandaan komt en blabla. Lijkt me vermoeiend en alleen for the sake of iemand spreken.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 augustus 2019 @ 11:16:19 #79
163650 Greys
pi_188553428
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:11 schreef Guanabana het volgende:
Oh of het is natuurlijk voor extraverte mensen die noodgedwongen alleen moeten en vanbinnen afsterven als ze een minuutje even alleen moeten zijn en niet kunnen kleppen.
Dit meen je niet serieus toch? Even voor de zekerheid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188553443
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit meen je niet serieus toch? Even voor de zekerheid?
Want het is zo afschuwelijk?

Uiteraard overdrijf ik het, maar wel een kern van waarheid natuurlijk.
Koel en donker bewaren
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:20:15 #81
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188553493
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet al weken een Aerodactyl vangen, want degene die ik al heb tellen natuurlijk niet
Die zit momenteel in 3* raids toch?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 augustus 2019 @ 11:20:16 #82
163650 Greys
pi_188553494
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Want het is zo afschuwelijk?
Ah wel serieus?

Ook verlegen introverte mensen hebben weleens behoefte aan een kletspraatje hoor. Om niet anderhalve week zelf je mond te hoeven houden.
Niet alleen 'extraverte mensen die afsterven als ze een minuutje niet kunnen kleppen'. Mijn zus is iig totaal niet zo. Integendeel. Die houdt van alleen zijn maar vindt zo af en toe een beetje aanspraak vooral met uit eten toch echt wel leuk..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188553501
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah wel serieus?

Ook verlegen introverte mensen hebben weleens behoefte aan een kletspraatje hoor. Om niet anderhalve week zelf je mond te hoeven houden.
Niet alleen 'extraverte mensen die afsterven als ze een minuutje niet kunnen kleppen'. Mijn zus is iig totaal niet zo.
Ik heb het toch ook helemaal niet over je zus.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 augustus 2019 @ 11:21:55 #84
163650 Greys
pi_188553522
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:20 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook helemaal niet over je zus.
Maar wel over dat soort reizen toch? Dat die reizen daarvoor zijn? 'Oh of het is alleen voor..'
Of staat het er dan onduidelijk en hebben we een miscommunikeesjun? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:22:15 #85
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188553535
Ik ben best introvert, maar vind een praatje wel fijn hoor. Een week zonder aanspraak zou ik niet trekken.
Gaat me vooral om 'first contact' wat ik eng vind.
:o)
pi_188553572
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wel over dat soort reizen toch? Dat die reizen daarvoor zijn? 'Oh of het is alleen voor..'
Of staat het er dan onduidelijk en hebben we een miscommunikeesjun? :P
Nee ik bedoel dat er dan gezegd wordt 'maar je hebt zo aanspraak hoor!' Ik snap dat nooit zo, maar ik ging even uit van mensen die expres alleen op vakantie gaan. Maar ik vergat even dat er ook mensen alleen gaan omdat bijvoorbeeld niemand met ze mee kan, maar die wel houden van gezelschap. Dus dan gaat die uitspraak wel op.
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 21 augustus 2019 @ 11:27:05 #87
39237 crew  H_T
2733
pi_188553590
Even een filmpje


Dit is een sketch uit een reeks. Wat mij betreft zijn dit extraverte mensen die geen moment hun klep kunnen houden, terwijl de man met het boek er totaal niet op zit te wachten. Als dit wat de Amerikanen betreft 'leuk contact maken en je hebt zo een gesprek' is, snap ik best dat het voor de man met het boek bloedirritant is :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188553616
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:22 schreef Dave het volgende:
Ik ben best introvert, maar vind een praatje wel fijn hoor. Een week zonder aanspraak zou ik niet trekken.
Gaat me vooral om 'first contact' wat ik eng vind.
Ik heb dat dus ook inderdaad. Even alleen weg lijkt me heerlijk, maar het moet niet te lang duren; op een gegeven moment ga ik contact met anderen echt wel missen.

En het is inderdaad dat 'first contact' inderdaad. Hoe je dat een beetje aan moet pakken weet ik op zich wel, maar het is best eng om het dan te gaan dóen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 augustus 2019 @ 11:33:56 #89
163650 Greys
pi_188553685
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:24 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat er dan gezegd wordt 'maar je hebt zo aanspraak hoor!' Ik snap dat nooit zo, maar ik ging even uit van mensen die expres alleen op vakantie gaan. Maar ik vergat even dat er ook mensen alleen gaan omdat bijvoorbeeld niemand met ze mee kan, maar die wel houden van gezelschap. Dus dan gaat die uitspraak wel op.
Zélfs voor de meeste mensen die expres alleen gaan (dus niet omdat er niemand met ze mee kan of wil) is anderhalve week geen enkel praatje best stil.

Mijn zus heeft geen partner. Dus op zich 'moet' ze alleen als ze op vakantie wil. Want haar vriendinnen hebben man en kinderen etc. Maar ze kan ook een groepsreis kiezen, dan is ze niet alleen. Maar ze had nu weer even zin in een weekje alleen.
Ze houdt dus echt van alleen zijn, ze heeft lekker veel te lezen en Netflix enzo mee. Maar dat is overdag en 's avonds laat. Elke avond alleen uit eten in een restaurant is best een dingetje, dus vindt ze het toch wel leuk als ze tijdens haar vakantie mensen ontmoet met wie ze dan af en toe 's avonds mee uit eten kan.

Dus ik bedoelde dat je uitspraak wel erg over de top was met mensen die afsterven als ze een minuutje niet kunnen kleppen. :P Er zijn er echt heel veel zoals m'n zus. Die houden van alleen zijn maar tijdens hun vakantie toch alsnog af en toe wel even kort een beetje aanspraak hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:34:03 #90
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188553687
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even een filmpje


Dit is een sketch uit een reeks. Wat mij betreft zijn dit extraverte mensen die geen moment hun klep kunnen houden, terwijl de man met het boek er totaal niet op zit te wachten. Als dit wat de Amerikanen betreft 'leuk contact maken en je hebt zo een gesprek' is, snap ik best dat het voor de man met het boek bloedirritant is :)
Dit is ook wel een ding inderdaad, als ik met m'n vriend op vakantie ben. Dat mensen ons niet als gay 'scannen', dus wat soms wat ongemakkelijk kan worden. Maar goed, dat heb je ook al bij de receptie van bijna elk hotel. :')
:o)
pi_188553702
Maar goed, iedere persoon is weer anders en heeft andere redenen om alleen weg te willen, en wil dat weer anders invullen.

Ik snap op zich wel wat @Guanabana bedoelt; dat het de standaard reactie is als je alleen weggaat dat je 'echt wel mensen gaat ontmoeten daar', alsof het de norm is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 augustus 2019 @ 11:40:18 #92
163650 Greys
pi_188553750
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
Maar goed, iedere persoon is weer anders en heeft andere redenen om alleen weg te willen, en wil dat weer anders invullen.

Ik snap op zich wel wat @:Guanabana bedoelt; dat het de standaard reactie is als je alleen weggaat dat je 'echt wel mensen gaat ontmoeten daar', alsof het de norm is.
Dat snap ik ook wel, maar de conclusie/vraag 'oh dat is dan voor extraverte mensen die' etc snapte ik niet. Want dat is dus niet zo. Niet alleen voor hen iig. Want zus zegt het zelf ook 'ik kom daar echt zo weer mensen tegen hoor' en die is toch blij met alleen zijn en niet iemand die afsterft als ze een minuut niet kan praten. Integendeel.

En zou voor mij zelf ook gelden als ik alleen zou gaan. Laat me vooral met rust grotendeels, maar af en toe even met iemand iets drinken of eten en kletsen is toch wel gezellig. En daarvoor moet je toch echt 'wel iemand tegenkomen'. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 21 augustus 2019 @ 11:52:25 #93
39237 crew  H_T
2733
pi_188553914
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar de conclusie/vraag 'oh dat is dan voor extraverte mensen die' etc snapte ik niet. Want dat is dus niet zo. Niet alleen voor hen iig. Want zus zegt het zelf ook 'ik kom daar echt zo weer mensen tegen hoor' en die is toch blij met alleen zijn en niet iemand die afsterft als ze een minuut niet kan praten. Integendeel.

En zou voor mij zelf ook gelden als ik alleen zou gaan. Laat me vooral met rust grotendeels, maar af en toe even met iemand iets drinken of eten en kletsen is toch wel gezellig. En daarvoor moet je toch echt 'wel iemand tegenkomen'. :P
Er zit nog best wat verschil tussen een keer met iemand wat eten/drinken is best gezellig en op vakantie gaan met het idee om vijf keer per dag een (lang) gesprek aan te gaan met wildvreemden 'omdat je zo lekker makkelijk contact kan maken in vakantieland X'.

De Amerikaanse toeristen in het filmpje dat ik plaatste overdrijven het. Zij vragen aan iedereen in de bus 'How are you today', blijven praten tegen een man die er niet op zit te wachten en halen meteen de familiefoto's erbij, allemaal voor ze bij de volgende halte zijn. Zoals ik het lees voldoen zij veel meer aan de omschrijving van Guana (ook al zijn ze met z'n tweeën) dan je zus
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 11:52:42 #94
375570 crew  Cyan9
pi_188553921
Ik word nerveus van een topic zonder TT.

En ik heb weer eens drie nieuwe Pokémon Go vrienden nodig. Wie biedt zich aan? :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:53:55 #95
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188553938
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:52 schreef Cyan9 het volgende:
En ik heb weer eens drie nieuwe Pokémon Go vrienden nodig. Wie biedt zich aan?
Heb je discord? Daar heb ik vanochtend genoeg slachtoffers gevonden. Anders misschien het topic in GAM?
:o)
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 11:54:36 #96
375570 crew  Cyan9
pi_188553952
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:53 schreef Dave het volgende:

[..]

Heb je discord? Daar heb ik vanochtend genoeg slachtoffers gevonden. Anders misschien het topic in GAM?
Ik heb zeker Discord. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:55:30 #97
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188553971
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zeker Discord.
Misschien zoeken naar een PoGo channel bij je in de buurt? Ik heb er 1 in zwolle, worden ook raids enzo gemeld (en bij dit soort nieuwe special research ook 3421344 friend requests)
:o)
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 11:57:27 #98
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188554013
Zo maar even proberen buiten te lunchen, wat een lekker weer is het. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 augustus 2019 @ 11:57:56 #99
163650 Greys
pi_188554020
Maar die Amerikaanse toeristen zijn toch helemaal niet alleen op vakantie. :D Dus wat hebben die met dit verhaal te maken dan. Dat zijn gewoon standaard praatzieke types. Ik dacht toch echt dat Guana bedoelde dat het 'je ontmoet vast mensen' tégen - niet door - alleengaande mensen gezegd werd die 'afsterven als ze een minuut niet kunnen kleppen'.

Nou ja het zal wel aan mij liggen. Ik snap het niet meer. Geeft ook niks, ik hoef niet alles te snappen. *gooit armen in de lucht* *O*

Ik ga weer even naar buiten want het is goddelijk weer. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 augustus 2019 @ 11:58:20 #100
163650 Greys
pi_188554025
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:57 schreef ijs_beer het volgende:
Zo maar even proberen buiten te lunchen, wat een lekker weer is het. :D
Ja he dit is echt perfect. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')